Perjantain kunniaksi me viinamiehet tulemme ulos majoistamme ja kansoitamme ratojen varret ja siltojen alukset. Juomana meillä on pannussa poriseva pontikka ja sen puutteessa Lasol tai Rainbow-olut. Eikä baariin tarvitse lähteä, koska naisia voi tavata myös ratojen varsilla ja siltojen alla ja ehkä myös huolto-asemalla, kun käy hakemassa lisää Lasolia.
Terveisin: Viinamies
Se on viikonloppu taas
18
194
Vastaukset
Vai että Lasolia. Eikä baariin tarvitse lähteä. Milloinkas olet muuttanut mieltäsi?
- Anonyymi
Joku lesta..yrìtää matķìa viiñamìestä
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Kukahan se oikein mahtaa olla?
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Kukahan se oikein mahtaa olla?
Vaŕmaanķin eñtìneñ ystäväi. Hän oli ĺesta.seukkasimmé kuitenkin aikamme
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Joo, ei toi oikein lähe..
Ahaa! 😁 Täällä on jo naamiaisleikit alkaneet. Hauska asuvalinta: viinamies. 🤡😂
Joo, ei toi oo oikee Viinamies. Kunhan huvikseni vaan kokeilin kuinka moni arvaa, ettei ole kyseessä oikea Viinamies ja arvaako kukaan kuka on tekstin takana. Sellaista pientä huulen heittoa vaan. =D =D =D
- Anonyymi
Viinaa koneeseen kyllä se siitä irtuaa. 😅😅😅😙😂😂😂😂🇦🇱
Norppa83 kirjoitti:
Joo, ei toi oo oikee Viinamies. Kunhan huvikseni vaan kokeilin kuinka moni arvaa, ettei ole kyseessä oikea Viinamies ja arvaako kukaan kuka on tekstin takana. Sellaista pientä huulen heittoa vaan. =D =D =D
En arvannut, kuka oli tekstin takana, mutta aavistin, että Halloween on alkanut palstalla. 😄
tosi.typy kirjoitti:
En arvannut, kuka oli tekstin takana, mutta aavistin, että Halloween on alkanut palstalla. 😄
Joo. Mää ton tekstin tein. Sain idean siitä, kun Buddylove teki anonyyminä eräänä yönä tekstin muka Viinamiehenä. Vastasin sitten siihen ja mulle tuli tunne, ettei ole oikea Viinamies nyt kysessä ja arvasin sitten, että teksti on Buddyloven. No, hänhän se sitten paljastui tekstin takaa. Sain idean kokeilla itse arvaako kukaan jos kirjoitan anonyyminä ja muka Viinamiehenä tekstin, että kuka sen on kirjoittanut. =D =D
tosi.typy kirjoitti:
Halloweeniä en kyllä aatellu, kun kirjoitin ton tekstin.
Anonyymi kirjoitti:
Viinaa koneeseen kyllä se siitä irtuaa. 😅😅😅😙😂😂😂😂🇦🇱
Haha! 😁 Viinamiehillä on omat metkunsa. 👀👽👻☠️🧙♂️
Norppa83 kirjoitti:
Joo. Mää ton tekstin tein. Sain idean siitä, kun Buddylove teki anonyyminä eräänä yönä tekstin muka Viinamiehenä. Vastasin sitten siihen ja mulle tuli tunne, ettei ole oikea Viinamies nyt kysessä ja arvasin sitten, että teksti on Buddyloven. No, hänhän se sitten paljastui tekstin takaa. Sain idean kokeilla itse arvaako kukaan jos kirjoitan anonyyminä ja muka Viinamiehenä tekstin, että kuka sen on kirjoittanut. =D =D
Olen itse huono arvaamaan, kuka milloinkin on tekstin takana. Täällä on liikaa vaihtoehtoja. Hyvin osasit imitoida viinamiestä. 😊👍
tosi.typy kirjoitti:
Olen itse huono arvaamaan, kuka milloinkin on tekstin takana. Täällä on liikaa vaihtoehtoja. Hyvin osasit imitoida viinamiestä. 😊👍
No Viinamiestä ei ole kovin vaikea imitoida.
tosi.typy kirjoitti:
No kävi se mainiosta Buddyloveltakin =D =D
- Anonyymi
Ostin joskus Gambinaa ja hämmästyin sen hienosta makumaailmasta. Tämä ei ole vitsi - minusta se oli ihan oikeasti maultaan laadukas juoma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?791525Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141004Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95902Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot139674- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 74633