Miksi moni ei halua mun kanssa mitään parisuhdetta?

Anonyymi-ap

Itseä on kuvattu mukavaksi, empaattiseksi, huumorintajuiseksi naiseksi. Olen luonteeltani just rauhallinen, iloinen, tasapainoinen nainen.
Töissä käyn ja yh äiti olen. Olen monella muutamilla aloilla työskennellyt, ammattikoulu pohja.

Pidän siisteydestä, koti on puhdas, sisustan, liikun ja omasta hyvinvoinnista pidän huolta. En haise, pidän hiukset, kasvot kunnossa. Liikun eli aika liikunnallinen.
Mielenkiinnon kohteet näiden sisustamisen, liikunnan lisäksi, matkustelu, kokkailu, leffat, musiikki. Myös tykkään keskustella laajasti eri asioista. Moni viihtyy mun seurassa, ihastuttaa, halutaan tapailla ja jotkut seurustella, mutta aina loppuu mielenkiinto toiselta ja keksii tekosyitä.

Ulkonäöstä olen 168cm pitkä, tummat hiukset, hoikka rakenteinen.

61

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä näissä menee vikaan, tuntuu että kaikki muut löytävät sellaisen johon ihastuvat ja tunne molemminpuolinen.

    • Anonyymi

      Paha sanoa, jos seurassakin viihdytään niin ei kai siihen voi mutta todeta kuin ei vain natsaa. Tunteita ei herää tms. vaikka muuten olisi ihan ok tapaus

    • Anonyymi

      Voi olla että olet monelle miehelle liian kova pala. Monet miehet haluavat kokea olevansa naisen yläpuolella, ja sinun yläpuolelleni on vaikea päästä: olet fiksu, nätti, kiva, hoidat kotisi, työsi ja lapsesi, olet kaikkea muuta kuin reppana. Miehiä ärsyttää kun eivät voi katsoa sinuun alaspäin.

      Tietenkään kaikki miehet eivät ajattele näin. Mutta osa ajattelee, valitettavasti. Minä olin nuorena todella kaunis, hellä, lisäksi kiltti, iloinen, pärjäävä, työssä käyvä, ystävällinen, keskustelutaitoihin. Minulle kävi usein juuri tuolla tavalla josta sinä kerrot. En voinut ymmärtää miksi, mikä minussa on vikana. Kerran yksi mies sanoi syyn: olet täyskymppi, synnytät miehissä alemmuudentunteita.

      • Anonyymi

        Lisäys edelliseen.

        Moni mies kyllä kiinnostui minusta, halusi tavata ja tutustua ja tuntui olevan ihastunutkin. Mutta parin viikon päästä hänen kiinnostuksensa lopahti ja hän jätti minut. Olin joka kerta hämmentynyt ja epätietoinen: mikä meni pieleen, missä tein väärin? Olin mielestäni ollut hellä ja iloinen, en taatusti ollut kenellekään ilkeä. En tiennyt tehneeni mitään mikä loukkaa tai kirjoittaa toisen.

        Kunnes se yksi mies sanoi että ongelmana on että sinä olet täyskympppi, eikä mies sellaista kestä, mies haluaa olla yläpuolellasi.

        Olisiko sinun kohdallasi kyse samasta ilmiöstä?


    • Anonyymi

      Pistänpä tähän omia kokemuksia. Ensinnäkin ne mitkä eivät useinkaan kohtaa, ovat sanat ja teot. Paljon puhetta ja teoretisointia mutta ns. eteenpäin vievät käytännön toimet, niitä ei joko osata tehdä tai odotetaan passiivisesti miehen tekemää aloitetta. Samaan aikaan miehen odotetaan olevan kärsivällinen eikä tunkeileva. Aidan takana oleva nurmi on aina vihreämpää. Realistisuus kateissa. Jospa se seuraava on sittenkin parempi...farewell forever.

    • Anonyymi

      Lue täältä: https://keskustelu.suomi24.fi/haku?keyword="Itseä on kuvattu mukavaksi, empaattiseksi, huumorintajuiseksi naiseksi."

    • Anonyymi

      Harvaa miestä kiinnostaa yh nainen.

      • Anonyymi

        Varsinkaan jos sekarotuinen lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkaan jos sekarotuinen lapsi.

        Tarkoitat että ätmejä ei kiinnosta yh-nainen. Ei tietenkään. Ätmi on itse lapsi ja kokee toisen lapsen uhkaksi. Ätmi haluaa olla se naisen ainoa passittamaan lapsi. Miehet ovat erikseen. Moni mukava normaali mies seurustelee yh:n kanssa.


    • Anonyymi

      Olet äärimmäisen rakastettavan oloinen nainen, se tarkoittaa suomeksi äärimmäistä sydänsurua jos mies osoittautuukin riittämättömäksi ja koska sinulla on lupa käyttää itseäsi mittatikkuna toisia ihmisiä kohtaan niin siinä moni taitaa jäädä vajaaksi.

      Tämän takia miehet suojelevat itseään ja sitä ainoaa sydäntä ja kenties myös elämänhalua mikä heillä on. Samoin se mitä he kokevat mitä heidän pitäisi tarjota ikäänkuin vastineeksi niin se on "kaikki, aivan kaikki" ja sellaiseen heittäytymiseen ei moni mies ole valmis tässä elämän pelissä.

      Sinulla on niin paljon hyviä puolia että oikeasti kannattaisi ehkä itse alkaa aktiiviseksi, ei tuollaista naista voi loputtomiin vastustaa jos käyt kiinnostuneeksi jostakusta.

    • Anonyymi

      Toisen miehen lapsissa on riski, että joutuu elättämään niitä tai olemaan sen toisen miehen kanssa tekemisissä (menee tappeluksi). Harva mies haluaa aisurin leimaa, mutta kyllä tässä maassa on varmasti epätoivoisia vaatimattomamman näköisiä kilttimiehiä joille yyhoo kelpaa.

      • Anonyymi

        Millä rahoilla se sinä ketään ns elätät? Katkera ja pärsaukinen mies kirjoittelemassa jotain katkeraa hapatusta mieselättäjyydestä, se muuten tuntuu olevan luonnevikaisten miesten ainoa -ajatus riippuvaisuudesta ei kiintymys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä rahoilla se sinä ketään ns elätät? Katkera ja pärsaukinen mies kirjoittelemassa jotain katkeraa hapatusta mieselättäjyydestä, se muuten tuntuu olevan luonnevikaisten miesten ainoa -ajatus riippuvaisuudesta ei kiintymys

        Ajatus jäi kesken- miehet jotka inhoaa itseään ja tietää itsekin sen, ettei heissä ole mitään rakastettavaa hakee joko käytännössä tai ajatusten tasolla valta-asemaa eli jotain pakkorakoa katsella jotain kuvotusta arjessaan


      • Minulle asia ei ole ihan noin sinipunainen. Minusta esimerkiksi 16v ikäinen hoikka yh äiti on aivan eri asemassa kuin vaikkapa 36v hoikka yh äiti.


      • Anonyymi
        Wilder_Longmember kirjoitti:

        Minulle asia ei ole ihan noin sinipunainen. Minusta esimerkiksi 16v ikäinen hoikka yh äiti on aivan eri asemassa kuin vaikkapa 36v hoikka yh äiti.

        Toivottavasti sua ei tulevaisuudessa siedä edes toiset satulanhaistelijat


      • Anonyymi

        Kiltti mies ei ole yhdyssana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiltti mies ei ole yhdyssana.

        On se yhdyssana silloin kun se tarkoittaa nyhveröä.


      • Anonyymi

        Riskiin voi vastata isommalla riskillä. Minulla on neljä lasta joten yksi tai kaksi naisen mukulaa voivat hypätä samaan kaaokseen eikä mikään oikeasti muutu. Niinhän kotonani pyörii vieraita lapsia milloin missäkin ja kaikiin paikallaolwviinnsuihin lapataan perunat ja puurot.

        Minä ja komppaniani se uhka olemme.


      • En tiedä mistä ton revit.
        No kai niitäkin on jotka hakee elättäjää,
        molemmissa sukupuolissa.
        Ihan ohimennen onneks ei oo tarvinnut
        KOSKAAN törmätä noin ajattelevaan
        ihmiseen.
        Itsepä olen lapseni tehnyt, ja elätän.


      • Anonyymi

        En usko että kenenkään lapsia joutua elättämään.
        Tai en itse ole joutunut enkä elättäisikään.

        Mutta toi että ex mies roikkuu jotenkin mukana on jotenkin pilannut muutamat kuviot. Ei sellasta viitsi katella.

        En itsekään vie ex vaimoa näytille kellekään naistuttavuudelle.

        Oma arviointo on että jos naisella ex mies roikkuu liian usein tavalla tai toisella taustalla niin nainen ei ole päässyt hänestä eroon. Ja se tietää lopulta koko kuvion loppua.

        Se aloitetaan "puhtaalta pöydältä" ei vaan näytä onnistuvan moneltakaan.

        Se siitä sitten.


    • "hoikka rakenteinen"

      Paljonko ap:n BMI on? Monilla täälä kirjoittavilla on naurutalon peili. Munasarjakkaan rumapainoisuus on miehelle ylitsepääsemätön este.

      • Anonyymi

        Oletko itse rungoltasi sellainen muhkea michelinhahmo? Jonnet/kojootit ei muista, google kuitenkin osannee kertoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse rungoltasi sellainen muhkea michelinhahmo? Jonnet/kojootit ei muista, google kuitenkin osannee kertoa

        Lol, astui se taas ansaan…ugh


    • Se on hyvä sinulle halpaa ja helppo elämä
      Sinkku elämä sinkku maailma kaikki paras

    • Anonyymi

      Miehillä ei saa olla mitään kriteereitä naisille, jos miehellä kuitenkin on kriteeri esim. ei halua naista jolla on lapsia, niin mies on itse lapsi ja keskenkasvuinen. Sitähän se tarkoittaa.

      Mitä vielä? Onko mies pihi kun ei suostu elättämään toisen miehen lapsia?

      Ja kerta miehillä ei saa olla vaatimuksia naisille, niin minkä takia te naiset ette aja hyvin, hyvin voimakkaasti pakkonaittamista? Tehän voisitte pysäyttää haluamanne miehen kadulla, ottaa häntä kädestä kiinni ja sanoa, että sinä pariudut nyt minun kanssa.

      • Anonyymi

        Missä täällä lukee ettei miehellä saa olla kriteerejä? Täällähän vain todettiin että ätmit eivät halua parisuhteeseen yh-äitien kanssa, ja kerrottiin myös miksi eivät halua. Ei siinä väitetty että ätmien pitäisi huolia yh-äiti parisuhteeseen. Ei tietenkään pidä, jos eivät itse halua. Eihän se olisi yh-äidinkään edun mukaista. Yh saisi ätmistä vain yhden vauvan lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä täällä lukee ettei miehellä saa olla kriteerejä? Täällähän vain todettiin että ätmit eivät halua parisuhteeseen yh-äitien kanssa, ja kerrottiin myös miksi eivät halua. Ei siinä väitetty että ätmien pitäisi huolia yh-äiti parisuhteeseen. Ei tietenkään pidä, jos eivät itse halua. Eihän se olisi yh-äidinkään edun mukaista. Yh saisi ätmistä vain yhden vauvan lisää.

        Ei saa miehillä olla kriteerejä tai jos miehellä on kriteerejä, niin sitten mies on jotain mitä sinä sanot eli keskenkasvuinen lapsi, pihi tai jotain muuta..?

        Vain naisilla voi olla kriteerejä ja pitkä vaatimuslista kertoo kuinka kyseessä on itseään arvostava nainen joka tietää arvonsa ja mitä haluaa.

        Näin se menee eli samoilla seteillä mies on pahis ja nainen on hyvis.

        Näin sen on oltava kun sinä niin sanot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa miehillä olla kriteerejä tai jos miehellä on kriteerejä, niin sitten mies on jotain mitä sinä sanot eli keskenkasvuinen lapsi, pihi tai jotain muuta..?

        Vain naisilla voi olla kriteerejä ja pitkä vaatimuslista kertoo kuinka kyseessä on itseään arvostava nainen joka tietää arvonsa ja mitä haluaa.

        Näin se menee eli samoilla seteillä mies on pahis ja nainen on hyvis.

        Näin sen on oltava kun sinä niin sanot.

        Sinun mielestäsi miehellä ei saa olla kriteerejä, minun mielestäni saa. Et halua yh-äitiä. Ok. Sinua suututtaa etteivät yh-äidit murehdi kun et huoli heistä. Heidän pitäisi parkua pettymyksestä.


    • Anonyymi

      Se jokin puuttuu. Siitä se johtuu. Nainen voi olla ulkonäöltään vaikka kuinka upee mutta jos luonteesta ei löydy oikeastaan mitään pidemmän päälle niin mies häipyy.

      Sama kai käy miehillekin vaikka täällä jotkut kirjoittaa että "komeet miehet" saa kaikki naiset. Ei saa. Kun tietyiksi öiksi.

    • Anonyymi

      Yleensä se kaatuu siihen ulkonäköön tai tosi hankalaan luonteeseen.

      Itse en välitä statuksista (esim. työ) tai muista pätkääkään.

      Itse olen jo aika vanha mies, 50-v, enkä enää jaksa etsiä naista oikeastaan mistään.

      Ehkä joskus kuitenkin vielä yritän.

    • Anonyymi

      En ymmärrä tätä komeiden miesten dissausta. Ei nekään kaikkia naisia saa, mutta selvästi suurempi naisjoukko on halukkaita ja valmiita pariutumaan pienen miesjoukon eli komeiden miesten kanssa. Niillä komeilla miehillä ei todellakaan ole vaikeuksia saada naista seksiin tai parisuhteeseen.

      Aloittaja ei tainnut kertoa ihan kaikkea, koska kyllä hoikka yh-äiti miehen löytää.

      • Anonyymi

        Niin, on ikänainen.

        Oletan että sinäkin olet. Tuo jatkuva valituksesi komeista miehistä vaikuttaa olevan häivepsykologiaa miesten markkina-arvokäsityksen lyttäämiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, on ikänainen.

        Oletan että sinäkin olet. Tuo jatkuva valituksesi komeista miehistä vaikuttaa olevan häivepsykologiaa miesten markkina-arvokäsityksen lyttäämiseksi.

        Siis: miesten omamarkkina-arvokäsityksen lyttäämiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis: miesten omamarkkina-arvokäsityksen lyttäämiseksi.

        Eli tasojen olemassaolo kiistetään.

        Mutta useimmat kirjoittajat tällä palstalla käyttävät nimitystä ätmi.

        Kun käytetään nimitystä ätmi, niin eikö ne tasot silloin nimenomaan ole olemassa:D?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tasojen olemassaolo kiistetään.

        Mutta useimmat kirjoittajat tällä palstalla käyttävät nimitystä ätmi.

        Kun käytetään nimitystä ätmi, niin eikö ne tasot silloin nimenomaan ole olemassa:D?

        Ai niin, mutta miehet eivät saa tasoitella naisia. Se on vain naisten yksinoikeus tasoitella miehiä!

        Auta armias jos tasoittelet naisia! Pskamyrsky on valmis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, mutta miehet eivät saa tasoitella naisia. Se on vain naisten yksinoikeus tasoitella miehiä!

        Auta armias jos tasoittelet naisia! Pskamyrsky on valmis!

        Poitsu saanhan sinä tasoitella jos siitä tulee hyvä mieli. Ole ihan rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tasojen olemassaolo kiistetään.

        Mutta useimmat kirjoittajat tällä palstalla käyttävät nimitystä ätmi.

        Kun käytetään nimitystä ätmi, niin eikö ne tasot silloin nimenomaan ole olemassa:D?

        Tasojen olemassaoloa ei kiistetä mutta kiistetään väite että taso= ulkonäkö. Ätmit ei tarkoita mitätöntä ulkonäköä vaan mitätöntä persoonallisuutta. Ihan ok näköinen mies voi olla ätmi. Komea mieskin voi olla ätmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasojen olemassaoloa ei kiistetä mutta kiistetään väite että taso= ulkonäkö. Ätmit ei tarkoita mitätöntä ulkonäköä vaan mitätöntä persoonallisuutta. Ihan ok näköinen mies voi olla ätmi. Komea mieskin voi olla ätmi.

        Älä keksi omia millainen ätmi on kun sanakirja kertoo "ätmi= (eli atm) On alemman tason mies, jolla on alhainen SMV=Sexual market value.

        Ytmi sen sijaan= Ylemmän tason mies. Alfauros, joka saa naista. Omaa tietenkin myös hyvin korkean SMV:n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä keksi omia millainen ätmi on kun sanakirja kertoo "ätmi= (eli atm) On alemman tason mies, jolla on alhainen SMV=Sexual market value.

        Ytmi sen sijaan= Ylemmän tason mies. Alfauros, joka saa naista. Omaa tietenkin myös hyvin korkean SMV:n.

        Nimenomaan. Kun miehellä on mitätön persoonallisuus, hänen seksuaalinen markkina-arvonsa on matala. SMV ei tarkoita vain ulkonäköä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä keksi omia millainen ätmi on kun sanakirja kertoo "ätmi= (eli atm) On alemman tason mies, jolla on alhainen SMV=Sexual market value.

        Ytmi sen sijaan= Ylemmän tason mies. Alfauros, joka saa naista. Omaa tietenkin myös hyvin korkean SMV:n.

        On palstaprinssien ikiomaa kuvittelua että taso tai seksuaalinen markkina-arvo on yhtä kuin ulkonäkö. Ei ole,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasojen olemassaoloa ei kiistetä mutta kiistetään väite että taso= ulkonäkö. Ätmit ei tarkoita mitätöntä ulkonäköä vaan mitätöntä persoonallisuutta. Ihan ok näköinen mies voi olla ätmi. Komea mieskin voi olla ätmi.

        Vaikka oletkin todella voimakastahtoinen nainen ja pyrit saamaan jokaisen tahtosi läpi pelottelulla sekä nimittelyllä ja sillä tavalla pyrit hiljentämään muut keskustelijat, niin kannattaa muistaa, että myös miehillä on oikeus mielipiteeseen.

        Voi olla, että sinun lähipiiri pelkää sinua, koska nimittelet eri mielipiteen omaavia henkilöitä, mutta ei täällä kukaan halua miellyttää sinua vaikka pyritkin siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka oletkin todella voimakastahtoinen nainen ja pyrit saamaan jokaisen tahtosi läpi pelottelulla sekä nimittelyllä ja sillä tavalla pyrit hiljentämään muut keskustelijat, niin kannattaa muistaa, että myös miehillä on oikeus mielipiteeseen.

        Voi olla, että sinun lähipiiri pelkää sinua, koska nimittelet eri mielipiteen omaavia henkilöitä, mutta ei täällä kukaan halua miellyttää sinua vaikka pyritkin siihen.

        Kuules poitsu, enköhän minä naisena tiedä millaiset miehet vetoavat naisiin. En minäkään kuvittele tietäväni sinua paremmin miten mies ajattelee,


    • Anonyymi

      Kyllä se siitä. Älä hätäile. Olen itse 48 vuotias mies ja tenavakin jo vuosia ollut omillaan. Yksi naisystävä menehtynyt ja avioerosta lähtien menetyksiä.

      Silti en hätäile. Tulee eteen jos on tullakseen.

    • Anonyymi

      SMV=Sexual market value

      Ätmi= (eli atm) On alemman tason mies, jolla on todella alhainen smv.

      Ytmi= Ylemmän tason mies. Alfauros, joka saa naista. Omaa tietenkin myös hyvin korkean smv:n.

      Jännämies= Mystinen, vaarallinen ja itseriittoinen röyhkimys. Pettää ja vaikka ilmassa on aina vähän väkivallan uhkaa, niin sovinto on aina kivaa. Tätä miestä ei kiinnosta smv, sillä se ottaa kyselemättä sen mitä haluaa.

      Ytmit, jännämiehet ja rikkaat kuuluisuudet kiinnostavat naisia eli todella pieni miesjoukko kiinnostaa naisia. Sen takia ei synny parisuhteita, eikä silloin synny myöskään lapsia.

    • Anonyymi

      Voi nyt v*ttu, ajatelkaa edes 5 sekkaa ennenkuin suollatte ilmoille tällaista sontaa. Täyttä paskaa koko ketju, aloittajan motiivi aika pahasti kyseenalainen. Miksi "moni" ei halua mun kanssa mitään parisuhdetta? 😂

    • Anonyymi

      Sanoisin miehenä että vaikutat ok naiselta jos kaikki on niin kuin sanot, ehkä jopa vähän liiankin ok jos vertaa täällä muihin kirjoittaneisiin. En tiedä miten suhtesi ovat alkaneet mutta epäilen että miehet joita olet tavannut ei ole koskaan halunneet suhdetta vakavammaksi kanssasi ja syy siihen saattaa olla että sinulla on lapsia.
      Eli miehet ovat hakeutuneet seuraasi tästä syystä ja myöskään eivät halua jatkoa sille samasta syystä.
      Sinun pitää lähestyä eri tavalla miestä. Näyttää jo ensi metreillä että lapsesi on sinulle tärkeä unohtamatta miestä. Et ole solmimassa suhdetta yksinään vaan lapsesi kanssa.
      Sopia alusta asti mitkä on aikeesi alusta lähtien. Sillä pitäisi pystyä karkoittamaan epä sopivat yksilöt.
      En usko oikein muihin teorioihin koska ne ei kuulosta uskottavilta.
      Seurassa viihtyminen voi tarkoittaa vain omien tarkoitusperien toteutumista miehelle.
      Mutta kun siihen lisätään vähän painolastia huomataan ettei asiat olleetkaan ihan niin kuin kuviteltiin.
      Naisella on ensisijainen suhde lapseen sitten mieheen ja sitten yhdessä ja se toteutuu ainoastaan jos kaikki asiat on selvillä.

    • Anonyymi

      Komeiden miesten persoonallisuus voi olla mitätön, mutta kun naiset kaatuvat heidän edessään, niin heidän sexual market value on korkea ja korkea se on nimenomaan komeilla miehillä kun kaikenlaiset mielistelijät haluavat heistä osansa. Omaavathan he komean ulkonäön. Millään muulla ei ole väliä kuin sillä, että naista kaatuu.

      Eihän kukaan voi väittää, että mitättömän persoonallisuuden omaavan ja joka päivä naista kaatavan komean miehen sexual market value on alhainen. Miten se on muka alhainen kun naista kaatuu harvase päivä? Jos joku näin väittää, niin hän ei ymmärrä mitä sexual market value tarkoittaa.

      • Anonyymi

        Mutta wokettajat, tuo suomen syöpä, pyrkivät muuttamaan käsitteitä.

        He kulkevat pride pinssit rinnassa Heltsingin katuja ja huutavat takapuoli kipeänä törkeyksiä heteropariskunnille. Sitten he röyhistelevät rintaansa ja ovat kuin euroopan omistajia.


      • Anonyymi

        Komea mies jolla on mitätön persoonallisuus, eli komistus jollaei minkäänlaista karismaa, ajatusmaailmaa, sisäistä elämää eikä sosiaalisia taitoja, ei todellakaan saa naisia.

        Hän on ulkonäöstä huolimatta ätmi. Hän pääsee treffeille helposti kun laittaa nettiin valokuvansa. Mutta treffeillä käy näin: nainen tylsistyy ja treffit loppuvat lyhyeen. Nainen istuu miehen seurassa kymmenen minuuttia ja muistaa sitten yhtäkkiä että voi ei kun pääsi unohtumaan, mullahan on puolen tunnin päästä pyykkivuoro, sori nyt pitääkin mennä.

        Ne komeat miehet jotka saavat naisia ovat yleensä vähintään supliikkimiehiä. Keskustelutaidoton mies on tylsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komea mies jolla on mitätön persoonallisuus, eli komistus jollaei minkäänlaista karismaa, ajatusmaailmaa, sisäistä elämää eikä sosiaalisia taitoja, ei todellakaan saa naisia.

        Hän on ulkonäöstä huolimatta ätmi. Hän pääsee treffeille helposti kun laittaa nettiin valokuvansa. Mutta treffeillä käy näin: nainen tylsistyy ja treffit loppuvat lyhyeen. Nainen istuu miehen seurassa kymmenen minuuttia ja muistaa sitten yhtäkkiä että voi ei kun pääsi unohtumaan, mullahan on puolen tunnin päästä pyykkivuoro, sori nyt pitääkin mennä.

        Ne komeat miehet jotka saavat naisia ovat yleensä vähintään supliikkimiehiä. Keskustelutaidoton mies on tylsä.

        Karisma liitty paljolti itseluottamukseen. Mies joka pyytelee olemassaoloaan anteeksi ja luikkii pitkin seiniä ei kiinnosta naisia, oli miten komea hyvänsä. Huonolla itsetunnolla varustettu mies on usein ärtyisä, piikikäs, epäystävällinen: hän lyttää muita peittääkseen omia huonommuudentinteitaan. (Huonolla itsetunnolla varustettu nainen tekee usein samaa, mutta nyt puhutaan miehistä). Sellainenkaan ei saa naisia. Siinä ei komeus auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karisma liitty paljolti itseluottamukseen. Mies joka pyytelee olemassaoloaan anteeksi ja luikkii pitkin seiniä ei kiinnosta naisia, oli miten komea hyvänsä. Huonolla itsetunnolla varustettu mies on usein ärtyisä, piikikäs, epäystävällinen: hän lyttää muita peittääkseen omia huonommuudentinteitaan. (Huonolla itsetunnolla varustettu nainen tekee usein samaa, mutta nyt puhutaan miehistä). Sellainenkaan ei saa naisia. Siinä ei komeus auta.

        Väärin. Keskustelutaidoton komea mies saa kyllä naista ja naiset hoitavat sen puolen eli siis keskustelun, koska mies on komea ja naisilla on tietty päämäärä, joten komeaa miestä on miellytettävä eri tavoin.

        Kun puhutaan miellyttämisestä, niin sitä tapahtuu usein niin, että täysin tuntemattomille miehille luvataan deittisovelluksissa seksiä ja muutenkin naiset ovat paljon, paljon ystävällisempiä komeille miehille. Naiset voivat silloin toimia jopa hotelliyön maksajina.

        Johan se on lukuisissa testeissä nähty, että miesten persoonallisuudella ei ole suurimmalle osalle naisista mitään väliä. Riittää kun omistaa komean ulkonäön. Jenkeissä tehtiin testi, jossa komea mies sai komealla ulkonäöllään ped0rikokset anteeksi, niin tekopyhää väittää, että se on se persoonallisuus mikä ratkaisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Keskustelutaidoton komea mies saa kyllä naista ja naiset hoitavat sen puolen eli siis keskustelun, koska mies on komea ja naisilla on tietty päämäärä, joten komeaa miestä on miellytettävä eri tavoin.

        Kun puhutaan miellyttämisestä, niin sitä tapahtuu usein niin, että täysin tuntemattomille miehille luvataan deittisovelluksissa seksiä ja muutenkin naiset ovat paljon, paljon ystävällisempiä komeille miehille. Naiset voivat silloin toimia jopa hotelliyön maksajina.

        Johan se on lukuisissa testeissä nähty, että miesten persoonallisuudella ei ole suurimmalle osalle naisista mitään väliä. Riittää kun omistaa komean ulkonäön. Jenkeissä tehtiin testi, jossa komea mies sai komealla ulkonäöllään ped0rikokset anteeksi, niin tekopyhää väittää, että se on se persoonallisuus mikä ratkaisee.

        Niin niin , deittisovellukdessa luvataan kun mies on komea, mutta kun tavataan niin mieli muuttuu jos mies on ihan onneton ätmi. Minä olen antanut pakkeja treffeillä komeile miehille.


    • Jos et olet komea kuin Minä

    • Anonyymi

      Nykyään monet parisuhteet alkavat kun komeille miehille on annettu joitain piirteitä anteeksi. Se kostautuu parisuhteessa sitten myöhemmin kun ei ole alussa nähty metsää puilta. Se on myöhäistä enää siinä vaiheessa kun kaakki on housuissa ja nainen jää yyhooksi.

      • Anonyymi

        Nykyään tuo yksinhuoltajuus on elämäntapa. Komea mies hankitaan vain siitossonniksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään tuo yksinhuoltajuus on elämäntapa. Komea mies hankitaan vain siitossonniksi.

        Miehen tehtävä on 1. Antaa hyvää seksiä ja 2. Siittää lapsi. Sen jälkeen saakin painua huitsin nevadaan. Komeat ovat hyviä rakastajia koska heillä on kokemusta, ja lisäksi kauniita katsella. Lisäksi he siirtävät kauniita lapsia. Yh-äitinä on mukavaa kun ei ole miestä vieressä piereskelemässä.


    • Anonyymi

      Sa olet liian hyvä niille. Niitä pelottaa. Etsi kehittynyt yksilö.

    • Anonyymi

      Ehkä vaan kiinnostut miehistä jotka eivät liiemmin ole kiinnostuneet sinusta? Se kuuluu nuoruuteen.

    • Anonyymi

      Missä olet tavannut näitä ehdokkaita? Kuulostat oikein fiksulta ja hyvältä, ja luulen vain, että vastaasi on tullut vain _huonoja_ vaihtoehtoja. Moni hakee parisuhdetta ihan tarpeeseen, ei rakkautta varten. Siksi he sanovat sinun olevan liian täydellinen, kun eivät olleet aikeissa sitoutua tositarkoituksella liikenteessä olevan naiseen .

    • Anonyymi

      yleensä ihminen sokeutuu sille, kun palvelee hyvin ihminen pitää, ystävyyttä itsestaan selvänä,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2334
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      355
      2052
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe