Suuseksi vaarallista

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/syopa/a/1c2e69c4-d924-4c48-aedb-7e4217b6081a
Juttu oli plus artikkeli, joten sitä ei päässyt lukemaan, mutta tuosta voimme pintaraapaisuna todeta, että suuseksin harrastus voi olla hengen vaarallista.
No sitten voimme kysyä mistä se suuseksissä saatu syöpä on peräisin.
Jos se on suuseksin antajalta, niin silloinhan suuseksin antajallakin on syöpä vai mikä sen syövän kehittää, joka suuseksin kautta saadaan.
Mut, jos se syöpä tulee kurkkuun, niin kyllähän se silloin voi tulla myös shuku elimeen, joka on kosketuksissa syövän aiheuttajaan eli toiseen shukuelimeen vai mistä se sitten tulisi.

No eipä ole suuseksiä koskaan harrastanut, eikä muutakaan läheisyyttä naisen kanssa, kun ei ole edes naista!

51

1147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyse on hpv-viruksista.
      Hpv voi aiheuttaa syövän moneen paikkaan ja on naisilla yleisin kohdunkaulan syövän aiheuttaja.

Itse olen "puhdas" mies. Minulta voi ottaa suihin vaikka tämän tästäkin ilman mitään riskiä syövästä. Mutta........................Tämän mahdollisuuden suon vain neitseellisille terveille naisille. Kaksi tervettä voi naida täysin vapaasti ilman mitään suojaa.

-Terveytensä voi menettää vain kerran.

Minut tavoittaa treffit puolelta.

• Suurimmalla osalla aikuisista on jonkin papilloomaviruksen kantajia (tosin vain osa niistä tiedetään syöpäriskiä lisääviksi), joten on mahdollista, että sinullakin on niistä jokin ja ihan tietämättäsi.
        Rokote ekäisee niiden vaarallisiksi tiedettyjen tarttumista.

• buddy-love kirjoitti:

Suurimmalla osalla aikuisista on jonkin papilloomaviruksen kantajia (tosin vain osa niistä tiedetään syöpäriskiä lisääviksi), joten on mahdollista, että sinullakin on niistä jokin ja ihan tietämättäsi.
        Rokote ekäisee niiden vaarallisiksi tiedettyjen tarttumista.

Noh, pitäisi oikolukea ennen lähettämistä, sillä lauserakenne meni pieleen, mutta ymmärrätte asian.

• Anonyymi

Olet siis itse neitsyt? HPV-tartunnaltahan ei esimerkiksi suojaa kondomi, eikä sitä voida todeta laboratoriotutkimuksilla mieheltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet siis itse neitsyt? HPV-tartunnaltahan ei esimerkiksi suojaa kondomi, eikä sitä voida todeta laboratoriotutkimuksilla mieheltä.

Se tarttuu useammilla tavoilla ja myös pikkulapset voivat olla kantajia:

https://hammaslaakarilehti.fi/vaitos-papilloomavirustartunnat-tavallisia-lapsilla-ja-vastasyntyneilla/

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

En ole neitsyt. Minulla on ollut useita neitseellisiä partnereita.
        Kelpuutan ja olen kelpuuttanut seksuaalielämäni alusta alkaen vain neitseelliset naiset vakkarisuhteeseen tai satunnaiseksi seksipartneriksi.

-Neitseelliset naiset ovat terveitä, eivätkä näin ollen ole siirtäneet minulle näitä inhottavia tauteja, mitä 80% kansasta kantaa itsessään. mm. Hpv, herpes jne.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Kelpuutan ja olen kelpuuttanut seksuaalielämäni alusta alkaen vain neitseelliset naiset vakkarisuhteeseen tai satunnaiseksi seksipartneriksi.

-Neitseelliset naiset ovat terveitä, eivätkä näin ollen ole siirtäneet minulle näitä inhottavia tauteja, mitä 80% kansasta kantaa itsessään. mm. Hpv, herpes jne.

Ätmi lataa puppua!

• blade83 kirjoitti:

Nykyään kun joku sanoo olevansa "puhdas" , niin tämän pitää kattaa myöskin gmo rokotteet. Tarkoittaa ettei ole ottanut.
        Luonnollisesti olen gmo vapaa. Kun minulta ottaa suihin, niin ei tarvitse pelätä myöskään, että saa piikkiproteiinia suuhunsa tai vaginaansa.

100% huoletonta ja riskitöntä seuraa.. Tässä kategoriassa minulla on aika vähän kilpailijoita.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Naiset, jos ikinä kukaan mies väittää teille mitään tämän kaltaista, että olisi esim. sukupuolitaudeista puhdas, niin juoskaa ja lujaa, hän on suurella todennäköisyydellä kaikkea muuta kuin puhdas, ei ole koskaan käynyt sukupuolitautitesteissä, ja voitte saada loppuelämänne riesaksi jos vaikka mitä tauteja, jotka voivat aiheuttaa mm. lapsettomuutta ja syöpiä.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Nykyään kun joku sanoo olevansa "puhdas" , niin tämän pitää kattaa myöskin gmo rokotteet. Tarkoittaa ettei ole ottanut.
        Luonnollisesti olen gmo vapaa. Kun minulta ottaa suihin, niin ei tarvitse pelätä myöskään, että saa piikkiproteiinia suuhunsa tai vaginaansa.

100% huoletonta ja riskitöntä seuraa.. Tässä kategoriassa minulla on aika vähän kilpailijoita.

Pelle satuilee 😂

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Miten jos vaikka ne sun vakkarisuhdenaiset on pettäny sua muiden miesten kans ja saanu niilt kaikkii tautei ja tartuttanu ne sulle?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten jos vaikka ne sun vakkarisuhdenaiset on pettäny sua muiden miesten kans ja saanu niilt kaikkii tautei ja tartuttanu ne sulle?

Kuka nyt niin tyhmä olisi. Minua lähestyy juurikin ne naiset ketkä eivät halua kuolla syöpään, eikä saada muitakaan tauteja.

Mun profiilissa on jo käyty nämä asiat läpi ja tapanani on keskustella nämä asiat etukäteen ja sopia pelisäännöt.

• Anonyymi

Kiitos en tarvitse.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Höpöhöpö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset, jos ikinä kukaan mies väittää teille mitään tämän kaltaista, että olisi esim. sukupuolitaudeista puhdas, niin juoskaa ja lujaa, hän on suurella todennäköisyydellä kaikkea muuta kuin puhdas, ei ole koskaan käynyt sukupuolitautitesteissä, ja voitte saada loppuelämänne riesaksi jos vaikka mitä tauteja, jotka voivat aiheuttaa mm. lapsettomuutta ja syöpiä.

Juuri noin.ompa outoa jos aloittaa jutun onko puhdas vai ei. Nauraisin viikon ,ja " pulmunen" saisi lähteä kotiinsa.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Kuka nyt niin tyhmä olisi. Minua lähestyy juurikin ne naiset ketkä eivät halua kuolla syöpään, eikä saada muitakaan tauteja.

Mun profiilissa on jo käyty nämä asiat läpi ja tapanani on keskustella nämä asiat etukäteen ja sopia pelisäännöt.

Onpa romanttista ?

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

💋 ­N­­y­m­f­­­o­­­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18074539Y

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Hitonko väliä tuolla on jos hyvälle tuntuu:)

AV

• Elämä on täynnä riskejä. Täytyy vain pohtia, mitkä niistä ovat ottamisen arvoisia. Suuseksi vakituisen partnerin kanssa nyt tuskin on sieltä vaarallisimmista päästä.

Kondomin käyttö silloin, kun se on aiheellista ja säännölliset terveystarkastukset riittävät kyllä ylläpitämään seksuaaliterveyttä niin, ettei seksin harrastaminen jää siitä kiinni, että pelkää sairastuvansa.

• Säännölliset terveystarkastukset eivät estä sinua saamasta hpv syöpää jos on tullakseen.
        Esim. Jope kuoli kurkkusyöpään.

80% kansasta sairastaa jotain sp- tautia.

• blade83 kirjoitti:

Säännölliset terveystarkastukset eivät estä sinua saamasta hpv syöpää jos on tullakseen.
        Esim. Jope kuoli kurkkusyöpään.

80% kansasta sairastaa jotain sp- tautia.

Eivät tietenkään estä, mutta mitä varhaisemmassa vaiheessa taudit saadaan kiinni, sitä paremmin niitä pystytään hoitamaan. Näin myös vähennetään sp-tautien leviämistä.

Vastuullisella seksuaalikäyttäymisellä voi laskea sairastumisen riskiä merkittävästi eikä sp-tautien pelon kannata antaa liikaa rajoittaa niin luonnollista asiaa, kuin seksin harrastamista.

• Aletheias kirjoitti:

Eivät tietenkään estä, mutta mitä varhaisemmassa vaiheessa taudit saadaan kiinni, sitä paremmin niitä pystytään hoitamaan. Näin myös vähennetään sp-tautien leviämistä.

Vastuullisella seksuaalikäyttäymisellä voi laskea sairastumisen riskiä merkittävästi eikä sp-tautien pelon kannata antaa liikaa rajoittaa niin luonnollista asiaa, kuin seksin harrastamista.

Tuskin sinä terve olet. Voit aivan vapaasti harrastaa suojaamatonta kaltaisiesi kanssa..

Sp taudit ovat jo levinneet. 80% kansasta + 80% gmo injektoidut... Näiden faktojen kanssa eläkää.

• blade83 kirjoitti:

Tuskin sinä terve olet. Voit aivan vapaasti harrastaa suojaamatonta kaltaisiesi kanssa..

Sp taudit ovat jo levinneet. 80% kansasta 80% gmo injektoidut... Näiden faktojen kanssa eläkää.

Viimeisimmissä testeissä ei ole ollut mitään, olen kaikin puolin täysin oireeton eikä viimeisimmässä papa-kokeessakaan löytynyt mitään muutoksia. En näe syytä epäillä, miksen olisi terve, vaikka tietenkin taudit myös minuun tarttuvat, jos huono tuuri käy.

Mahtaa olla kamalaa pelätä noin paljon. Sp-tauteihin tulee toki suhtautua asiaankuuluvalla vakavuudella, mutta ei niiden takia mitään hysteriaa kannata lietsoa.

• Aletheias kirjoitti:

Viimeisimmissä testeissä ei ole ollut mitään, olen kaikin puolin täysin oireeton eikä viimeisimmässä papa-kokeessakaan löytynyt mitään muutoksia. En näe syytä epäillä, miksen olisi terve, vaikka tietenkin taudit myös minuun tarttuvat, jos huono tuuri käy.

Mahtaa olla kamalaa pelätä noin paljon. Sp-tauteihin tulee toki suhtautua asiaankuuluvalla vakavuudella, mutta ei niiden takia mitään hysteriaa kannata lietsoa.

Onko hpv testit otettu myös nielustasi ja perseestäsi?. Hpv viruksia on nelisen kymmentä varianttia ja sinulta ei ole näitä testattu. Ihmisellä on limakalvot monessa paikkaa.
        Vaikka solumuutoksia ei vielä näkynyt, niin jossain vaiheessa saattaa ilmaantua.

Sairaiden ihmisten kanssa ei voi välttyä sairauksilta. Sellaista todellisuutta ei ole olemassakaan.

Minä en pelkää sp- tauteja kun elän ja olen elänyt koodini mukaisesti. Kelpuutan vain neitseelliset terveet naiset. Voimme ja olemme voineet harrastaa suojaamatonta ilman pienintäkään pelkoa. Tämä on ollut ylellisyyttä, mutta se on vaatinut koko elämän mittaisen kurinalaisuuden ja elämään " koodin" mukaisesti.
        Teistä ei tähän ole, eikä ole ollut ja tuskin olette koskaan ajatelleetkaan koko asiaa.
        Tavan apinat eivät näet ajattele.

• blade83 kirjoitti:

Onko hpv testit otettu myös nielustasi ja perseestäsi?. Hpv viruksia on nelisen kymmentä varianttia ja sinulta ei ole näitä testattu. Ihmisellä on limakalvot monessa paikkaa.
        Vaikka solumuutoksia ei vielä näkynyt, niin jossain vaiheessa saattaa ilmaantua.

Sairaiden ihmisten kanssa ei voi välttyä sairauksilta. Sellaista todellisuutta ei ole olemassakaan.

Minä en pelkää sp- tauteja kun elän ja olen elänyt koodini mukaisesti. Kelpuutan vain neitseelliset terveet naiset. Voimme ja olemme voineet harrastaa suojaamatonta ilman pienintäkään pelkoa. Tämä on ollut ylellisyyttä, mutta se on vaatinut koko elämän mittaisen kurinalaisuuden ja elämään " koodin" mukaisesti.
        Teistä ei tähän ole, eikä ole ollut ja tuskin olette koskaan ajatelleetkaan koko asiaa.

Taidat olla teollisuuden, joten jätän keskustelun omalta osaltani tähän ja toivotan sinulle rauhallista illanjatkoa.

• Anonyymi

Terveystarkastuksia ei nykyään tehdä kuin yksityisillä lääkäriasemilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Terveystarkastuksia ei nykyään tehdä kuin yksityisillä lääkäriasemilla.

Ok, saattaa olla noin. Itse käyn hoitajalla/lääkärissä pelkästään työterveydessä tai yksityisellä asiasta riippuen. Sukupuolitautien testaukseen kyllä pääsee ihan varmasti julkiselle, jos siihen on aihetta.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

"Tämä on ollut ylellisyyttä, mutta se on vaatinut koko elämän mittaisen kurinalaisuuden ja elämään " koodin" mukaisesti."

Täytyy rehellisesti sanoa että en todellakaan ole kateellinen.

• Kun huolehtii asiallisesti turvaseksistä muiden kuin vakituisen partnerin kanssa ja käy testeissä jos viettää tervettä aktiivista seksielämää niin riski on olematon verrattuna ihan tavallisen elämän ja arjen muihin riskeihin.🙂.

• Ei se auta kun sillä vakkarilla on myöskin hpv viruksia. 80% kansasta on saastunut.

Hpv viruksia ja niitä on jotain 40 varianttia ei testata muutoin kuin papa testein naisilta.
        Herpes ei myöskään kuulu testi paketteihin ellei itse ota omaan laskuun yksityisellä.

Ylipäätään näihin sp- tauti paketteihin kuuluu lähinnä muutama tauti silmän lumeeksi.
        Joku sanoo käyneensä sp- testissä, niin minä sanon ettei se tarkoita mitään kun juuri mitään ei testata.

• blade83 kirjoitti:

Ei se auta kun sillä vakkarilla on myöskin hpv viruksia. 80% kansasta on saastunut.

Hpv viruksia ja niitä on jotain 40 varianttia ei testata muutoin kuin papa testein naisilta.
        Herpes ei myöskään kuulu testi paketteihin ellei itse ota omaan laskuun yksityisellä.

Ylipäätään näihin sp- tauti paketteihin kuuluu lähinnä muutama tauti silmän lumeeksi.
        Joku sanoo käyneensä sp- testissä, niin minä sanon ettei se tarkoita mitään kun juuri mitään ei testata.

No kuten todettua kun asiallisesti seksielämänsä hoitaa niin riskit ovat niin olemattomat elämässä oleviin muihin riskeihin nähden niin mä ainakin mieluummin nautin elämästäni kuin elän peläten jokaikistä asiaa kun sellaista kuin riskitön elämä ei ole olemassakaan.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No kuten todettua kun asiallisesti seksielämänsä hoitaa niin riskit ovat niin olemattomat elämässä oleviin muihin riskeihin nähden niin mä ainakin mieluummin nautin elämästäni kuin elän peläten jokaikistä asiaa kun sellaista kuin riskitön elämä ei ole olemassakaan.🙂.

Kaikki tautiset sanovat noin...

• blade83 kirjoitti:

Kaikki tautiset sanovat noin...

Uskottele sä ittelles vaan niin niin me muut eletään sillä aikaa ja nautitaankin siitä elämästä.🙂.

• Anonyymi

Elämä on vaarallista, ihmiseen voi tarttua noin 3000 erilaista bakteeri tai virusperäistä "tautia". Suurinta osaa ei tarvitse edes hoitaa, koska elimistön oma vastustuskyky hoitaa itse. Ongelmana on se jos se oma vastustuskyky heikkenisi ja taudit pääsisivät jylläämään kehossa vapaasti ilman "puhdistajia".

Sukupuolitaudit ovat asia erikseen, kukapa se nyt tippuria tieten tahtoen haluaisi. Niin hyvää pimppaa ei ole olemassakaan, että riskin paljaalla ottaisi, tai edes kieltä sille näyttäisi.
      Tai, hitostako sitä tietää jos sellainen vielä sopivassa mielentilassa kohdalle osuu. Joku ihme Amorin nuoli joka lävistäisi aivot tai jotain...sitä odotellessa laitetaan kaksi kondomia päällekkäin ja jättää panematta. Ihan varma ettei taudit tartu.

Harmittaisihan se, jos joku hemaisevan näköinen ja mukava nainen olisi mielellään ollut yön seurana, sanoisit ei ja seuraavana päivänä kuolisit liikenneonnettomuudessa. Tärkeintä olisi ettei kuollessa ollut sukupuolitautia, tai edes mahdollisuutta sellaiseen. Poikuus tallella sinä synnyit, poikuus tallella sinun tulee kuoleman.

Äiti poikansa haudalla, pojalla oli ihan hyvä elämä talon kammarissa. Ei nälkää eikä pahuutta nähnyt. Kuollessaankin oli jalassa äiteen kutomat villasukat.

AV

• Anonyymi

Aika hauskasti kirjoitettu vaikka aihe ei niin hauska.

• Aika monessa asiassa on riskinsä. Kaikki aiheuttaa syöpää.. jos näin rupeaa ajattelemaan niin olisi eläminen vielä vähän enemmän haasteellista.

• Sinusta ei ole elämään kurinalaisesti.
        Se on meidän ero. Ette te ole kuten minä.

• blade83 kirjoitti:

Sinusta ei ole elämään kurinalaisesti.

Pöpökammonen is back. 🤣

• Haaveilija39
        blade83 kirjoitti:

Sinusta ei ole elämään kurinalaisesti.

Elä sinä omanlaistasi elämää, minä omanlaistani ja se sitten siitä…

Kyllä tuo sinun harrastuksesi kuulostaa varsin oudolta. Kelaa sä koko ajan vanhenet.. meinaatko vielä 70v painaa neitseellisiä? Johan siinä rupeaa ikäeroakin jo vähän olee. Ei välttämättä kaikki kykene..😬

• Haaveilija39 kirjoitti:

Elä sinä omanlaistasi elämää, minä omanlaistani ja se sitten siitä…

Kyllä tuo sinun harrastuksesi kuulostaa varsin oudolta. Kelaa sä koko ajan vanhenet.. meinaatko vielä 70v painaa neitseellisiä? Johan siinä rupeaa ikäeroakin jo vähän olee. Ei välttämättä kaikki kykene..😬

Tuo on hyvä pointti.. Homma käy vuosi vuodelta vaikeammaksi etenkin kun en kelpuuta myöskään gmo injektoituja. Tämä vei saman tien n.80% jo ennestään niukasta tarjonnasta neitseellisistä.

Jossain vaiheessa minun on istuttava alas ja käytävä vakava keskustelu itseni kanssa. Lopetanko kahdenvälisen seksin kokonaan, vaiko luovun koodistani ja alan tavan ihmiseksi....Taudin kantajaksi kuten te.... Se on yksi vaihtoehto. Kelaa, että se voisi johtaa jopa elämänkumppanin löytämiseen kun yht äkkiä koko valikoima olisikin käytettävissäni..

• blade83 kirjoitti:

Tuo on hyvä pointti.. Homma käy vuosi vuodelta vaikeammaksi etenkin kun en kelpuuta myöskään gmo injektoituja. Tämä vei saman tien n.80% jo ennestään niukasta tarjonnasta neitseellisistä.

Jossain vaiheessa minun on istuttava alas ja käytävä vakava keskustelu itseni kanssa. Lopetanko kahdenvälisen seksin kokonaan, vaiko luovun koodistani ja alan tavan ihmiseksi....Taudin kantajaksi kuten te.... Se on yksi vaihtoehto. Kelaa, että se voisi johtaa jopa elämänkumppanin löytämiseen kun yht äkkiä koko valikoima olisikin käytettävissäni..

No mutta onnea valitsemallesi tielle🥴

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Ajattele mikä tappio! 40 vuotta taistelit, ja lopulta annoit kuitenkin periksi eli taivuit tavalliseksi kuolevaiseksi.
        Sehän oli sitten aivan turha räpiköinti.
        Kyllä se on nyt vaan loppuelämän kunniakas runkkarin ura vedettävä loppuun asti!

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Pöpökammonen is back. 🤣

Joo muistan tämän hysteerikon vuosien takaa. Kaveri pelkää elämää...

• Anonyymi kirjoitti:

Joo muistan tämän hysteerikon vuosien takaa. Kaveri pelkää elämää...

Joo ja joskus oli hupaisat profiilisepostukset. :oD

• Anonyymi kirjoitti:

Ajattele mikä tappio! 40 vuotta taistelit, ja lopulta annoit kuitenkin periksi eli taivuit tavalliseksi kuolevaiseksi.
        Sehän oli sitten aivan turha räpiköinti.
        Kyllä se on nyt vaan loppuelämän kunniakas runkkarin ura vedettävä loppuun asti!

-keinovaginamies-

Ei ollut turha. Minulla on terveys tallella ja mukavia muistoja ja kokemuksia.

Elämässä välillä käännetään sivua ja lähdetään kirjoittamaan uutta lukua..

Sitäpaitsi kyllä sitä kumia käyttämälläkin ja kyselemällä partnerin terveydellistä tilasta sp tautien osalta todennäköisesti pärjää aika pitkälle.. En vain koskaan ole pitänyt ajatuksesta pitää seksipartneria tautisena. Ja tilastojen valossa he ovat hpv positiivisia vääjäämättä kaikki toisen miehen panemat naiset, mutta se on mitä on.

• Anonyymi

Mooseksen kirjoissakin kirjoitetaan naisten olevan saastaisia.

• Anonyymi

Miehet ne saastutti

• Anonyymi

Noissa hommissa vapaat aatokset on juosseet karkuun varmasti?

• Anonyymi

Koska olet täällä ilmaissut seksuaalisen mielenkiintosi lapsiin, riski kohdallasi tosiaan voi olla merkittävä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3508
    2. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      100
      3346
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      54
      2846
    4. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      58
      2645
    5. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      92
      2465
    6. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      52
      1907
    7. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1319
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      96
      1278
    9. Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä

On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten
      Luterilaisuus
      355
      1148
    10. Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!

Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1033
    Aihe