Miitin jälkeen uuteen viikkoon uusin voimin.

Kyllä oli taas niin hauskaa ja seura oli todellakin upeeta ja priima luokkaa. Kiitos paljon Haaveilija ja Pikku Pirpana te ootte tosi ihania ja upeita ihmisiä.😊. Nyt jaksaa taas arjessa hetken hyvillä mielin mukavien kokemusten voimalla. Ja mä oon tosi pahoillani niiden puolesta ketkä halus tulla ja eivät päässeet mutta onneksi vielä uusia mahdollisuuksia tulee useita.😀.

Oikein hyvää ja onnellista alkavaa viikkoa ja maanantai päivää kaikille palstalla. Levittäkää kaikki ympärillenne hyvää mieltä ja iloa ja onnellisuutta niin saatte sitä itsekin. Halatkaa läheisiänne ja rakkaitanne ja kertokaa että välitätte niin meidän kaikkien on hieman parempi olla tässä maailmassa jos näin yhdessä pidetään toisistamme huolta.😊.

Ramones: Strenght to endure https://youtu.be/PfGls7N-6ig?si=pmApl5qUpIs8pVcA

136

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiittelet mies siis muita rekisteröimiäsi nimimerkkejä- eikö sulla oo yhtään oikeaa puhekaveria? Naishahmojasi härkkiviä kummajaisia ei lasketa

      • Tuu käymään seuraavassa miitissä niin pääset eroon noista harhakuvitelmistas kun ne romahtaa kasaan. Ja se kyllä vaan tekis sulle hyvää niin ei tarvis täällä yksin tuuleen huudella typeryyksiä. Heipparallaa vaan ja hyvää viikkoa.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Tuu käymään seuraavassa miitissä niin pääset eroon noista harhakuvitelmistas kun ne romahtaa kasaan. Ja se kyllä vaan tekis sulle hyvää niin ei tarvis täällä yksin tuuleen huudella typeryyksiä. Heipparallaa vaan ja hyvää viikkoa.🙂.

        Ai niin sinulla oli mies se mielikuvitusmiitti Hämeenlinnan rautatieasemalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin sinulla oli mies se mielikuvitusmiitti Hämeenlinnan rautatieasemalla

        Mennääs fellow järjellä käyvä käymään tulevissa miiteissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennääs fellow järjellä käyvä käymään tulevissa miiteissä

        Jos lainaat kommandopipaa filmiin ei passaa jäädä


      • Ois tosiaan pitäny käydä kattomassa, että onko hän todellinen henkilö. Toi asemaravintola ei kovin kaukana ole. Mutta niin ku tiedätte, mulla on tosta asemaravintolasta vähän sellanen mieleyhtymä. Ja muutenkaan ei välittäis olla kolmantena pyöränä, mutta jos etukäteen tietäs, että enemmän tulossa, niin kävis ainakin kattomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lainaat kommandopipaa filmiin ei passaa jäädä

        Tokihan lainaan, saat ihan omaksi koska näitä tilaisuuksia saattaa tulla useampia missä käydä ätmiä riivaamassa


      • Non mun nimimerkki ei ainakaan oo Mikkojuhanin reskisteröimä. Ihan oon eri henkilö. Että sellasta ei voi väittää, että tääkin nimimerkki olis Mikkojuhanin.


      • Ja olipa niin outo kommentti. Ihmettelen vaan mistä oot saanut tollasia kuvitelmia päähäsi.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Non mun nimimerkki ei ainakaan oo Mikkojuhanin reskisteröimä. Ihan oon eri henkilö. Että sellasta ei voi väittää, että tääkin nimimerkki olis Mikkojuhanin.

        Niin onhan täällä se yksi nuoren tytön faijakin sekoilemassa mutta ei taida muuten teatteriencoret mennä enää läpi edes lapsiin kohdistuneiden nettirikollisten kiinnisaamiseen erikoistuneisiin viranomaisiin onpa ikävää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan täällä se yksi nuoren tytön faijakin sekoilemassa mutta ei taida muuten teatteriencoret mennä enää läpi edes lapsiin kohdistuneiden nettirikollisten kiinnisaamiseen erikoistuneisiin viranomaisiin onpa ikävää

        Mitäs tää kommentti nyt meinaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan täällä se yksi nuoren tytön faijakin sekoilemassa mutta ei taida muuten teatteriencoret mennä enää läpi edes lapsiin kohdistuneiden nettirikollisten kiinnisaamiseen erikoistuneisiin viranomaisiin onpa ikävää

        Tosin ei taida Mikkojuhanilla olla kuin tuo yks nimimerkki. Luulen niin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mitäs tää kommentti nyt meinaa?

        Ei nää höntit taida tietää ittekään mitä sohlaavat.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei nää höntit taida tietää ittekään mitä sohlaavat.😀.

        Hän trollaa tai on päästään ulalla. Joko tai. Kannattaa vaan olla kuin ei näkiskään. 👍


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tosin ei taida Mikkojuhanilla olla kuin tuo yks nimimerkki. Luulen niin.

        Eipä tosiaan ole kuin tää yks ja en ymmärrä edes mitä järkee useemmassa muka olis.😀.


      • Huitale kirjoitti:

        Hän trollaa tai on päästään ulalla. Joko tai. Kannattaa vaan olla kuin ei näkiskään. 👍

        Jep näin mäkin ajattelin että asia on.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Eipä tosiaan ole kuin tää yks ja en ymmärrä edes mitä järkee useemmassa muka olis.😀.

        Joo, eipä mitään järkeä olla samalla kertaa useampaa rekisteröitynyttä nimimerkkiä. Itse joskus saatan kirjotta anonyyminäkin (tosin aika harvoin), jos laitan esim. jonkun sellaisen huumorijutun, jota en halua laittaa mun nimimerkillä, niin kuin yhtenä päivänä tein palstalle aloituksen muka Viinamiehenä (anonyyminä ja allekirjoitin Viinamiehen nimellä). Halusin testata tunnistaako kukaan, ettei oikea Viinamies ole kirjottanut tekstiä.


      • Huitale kirjoitti:

        Hän trollaa tai on päästään ulalla. Joko tai. Kannattaa vaan olla kuin ei näkiskään. 👍

        Joo, täällä S24:ssä on myös noita trolleja.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, eipä mitään järkeä olla samalla kertaa useampaa rekisteröitynyttä nimimerkkiä. Itse joskus saatan kirjotta anonyyminäkin (tosin aika harvoin), jos laitan esim. jonkun sellaisen huumorijutun, jota en halua laittaa mun nimimerkillä, niin kuin yhtenä päivänä tein palstalle aloituksen muka Viinamiehenä (anonyyminä ja allekirjoitin Viinamiehen nimellä). Halusin testata tunnistaako kukaan, ettei oikea Viinamies ole kirjottanut tekstiä.

        Jeps. Mä en oo tarkotuksella vielä kertaakaan muistaakseni anonyyminä kirjoittanu vahingossa kyllä mutta sillonkin oon useimmiten sitten laittanu viestin että tää oli mun kirjoittama. Mutta ymmärrän kyllä että voi olla jotain asioita mitä ei nimimerkillään haluu kirjoittaa esimerkiks jotain sellaista mikä altistaa just noille trolleille ja kiusatuksi tulemiselle.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps. Mä en oo tarkotuksella vielä kertaakaan muistaakseni anonyyminä kirjoittanu vahingossa kyllä mutta sillonkin oon useimmiten sitten laittanu viestin että tää oli mun kirjoittama. Mutta ymmärrän kyllä että voi olla jotain asioita mitä ei nimimerkillään haluu kirjoittaa esimerkiks jotain sellaista mikä altistaa just noille trolleille ja kiusatuksi tulemiselle.🙂.

        Näin on. Ihan kaikkea ei halua omalla nimimerkillään tuoda esille, mutta kyllä mää suurin piirtein lähes kaikki tän nimimerkin alla kirjotan.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps. Mä en oo tarkotuksella vielä kertaakaan muistaakseni anonyyminä kirjoittanu vahingossa kyllä mutta sillonkin oon useimmiten sitten laittanu viestin että tää oli mun kirjoittama. Mutta ymmärrän kyllä että voi olla jotain asioita mitä ei nimimerkillään haluu kirjoittaa esimerkiks jotain sellaista mikä altistaa just noille trolleille ja kiusatuksi tulemiselle.🙂.

        En suosittele olet voiton puolella jos oot aina kiltti ja rehellinen kuin minäkin.🥰 en ole ikinä nähnyt ketään heistä. Eikä kiinosta ihmiset henkilökohtaisesti tavata kun mennyt liian henkilökohtaiseksi. Kerran yksi suuttu kun olin noin 21v kun sanoin keksi-ikäiseksi. Olin aina ajatellut se keski-iäisyys lähtee siitä sain sellaisen ryöpytyksen ja näytti minusta keski-ikäiseltä. Enkä tehnyt edes tahallaan. Vähän kuin lapseni sano naapuria ” on oikeasti mummoja olemassa? ” ja esittäytyi onneksi mummona.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps. Mä en oo tarkotuksella vielä kertaakaan muistaakseni anonyyminä kirjoittanu vahingossa kyllä mutta sillonkin oon useimmiten sitten laittanu viestin että tää oli mun kirjoittama. Mutta ymmärrän kyllä että voi olla jotain asioita mitä ei nimimerkillään haluu kirjoittaa esimerkiks jotain sellaista mikä altistaa just noille trolleille ja kiusatuksi tulemiselle.🙂.

        Ajattele mietin sen oikeasti arvokkaasti että vanhennutaan arvokkaasti mutta sen jälkeen minua haukuttiin feikiksi kun en ketään edes mennyt tapaamaan ja ihmiset oli pelottavia. Kyllähän minunkin lapset pelkää pelottavia asioita eikä tee kenestäkään epäaitoa/trollia.
        En kai minä lapsena huvikseen juossut karkuun joku poika tuli sanoo jotain. 🤷🏻‍♀️


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näin on. Ihan kaikkea ei halua omalla nimimerkillään tuoda esille, mutta kyllä mää suurin piirtein lähes kaikki tän nimimerkin alla kirjotan.

        Juu se on kyllä ihan ymmärrettävää että noin haluu tehdä joidenkin adioiden suhteen ja säästää itseensä mahdolliselta paskamyrskyltä mutta silti saada asiansa sanottua.🙂.


      • valtakunta kirjoitti:

        En suosittele olet voiton puolella jos oot aina kiltti ja rehellinen kuin minäkin.🥰 en ole ikinä nähnyt ketään heistä. Eikä kiinosta ihmiset henkilökohtaisesti tavata kun mennyt liian henkilökohtaiseksi. Kerran yksi suuttu kun olin noin 21v kun sanoin keksi-ikäiseksi. Olin aina ajatellut se keski-iäisyys lähtee siitä sain sellaisen ryöpytyksen ja näytti minusta keski-ikäiseltä. Enkä tehnyt edes tahallaan. Vähän kuin lapseni sano naapuria ” on oikeasti mummoja olemassa? ” ja esittäytyi onneksi mummona.

        Jep...no ehkä joku tuollaisestakin voi suuttua jos osuu arkaan paikkaan mutta muutenhan nuo nyt kuulostaa ihan aika yiattomilta eikä tarkotuksellisilta ollenkaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep...no ehkä joku tuollaisestakin voi suuttua jos osuu arkaan paikkaan mutta muutenhan nuo nyt kuulostaa ihan aika yiattomilta eikä tarkotuksellisilta ollenkaan.🙂.

        Viattomilta ei yiattomilta.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu se on kyllä ihan ymmärrettävää että noin haluu tehdä joidenkin adioiden suhteen ja säästää itseensä mahdolliselta paskamyrskyltä mutta silti saada asiansa sanottua.🙂.

        Jep. Näinkin voi olla.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ajattele mietin sen oikeasti arvokkaasti että vanhennutaan arvokkaasti mutta sen jälkeen minua haukuttiin feikiksi kun en ketään edes mennyt tapaamaan ja ihmiset oli pelottavia. Kyllähän minunkin lapset pelkää pelottavia asioita eikä tee kenestäkään epäaitoa/trollia.
        En kai minä lapsena huvikseen juossut karkuun joku poika tuli sanoo jotain. 🤷🏻‍♀️

        Eipä sitä kukaan mahda sille mitään että mitä sattuu pelkäämään ja kokemaan pelottavaksi. Asioita voi yrittäö työstää mutta ei kukaan tahallaan mitään pelkää se on varma eikä halua pelätä.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Näinkin voi olla.

        Juup.🙂. Jee jee Jerry Cotton, kuka ajaa punaisella jaguasrilla jee jee Jerry Cotton....😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juup.🙂. Jee jee Jerry Cotton, kuka ajaa punaisella jaguasrilla jee jee Jerry Cotton....😄.

        Jeps. Jepulis jestapa jee ja jee jee jee =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jeps. Jepulis jestapa jee ja jee jee jee =D =D

        Kirjottasin lisää Jerry Cottobin sanoja jos muistaisin ja nyt se kyllä vielä jäi soimaan mun päähän suht sitkeesti.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kirjottasin lisää Jerry Cottobin sanoja jos muistaisin ja nyt se kyllä vielä jäi soimaan mun päähän suht sitkeesti.😁.

        Ai toi jee jee jee jäi sun päähän soimaan?



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Eipä sitä kukaan mahda sille mitään että mitä sattuu pelkäämään ja kokemaan pelottavaksi. Asioita voi yrittäö työstää mutta ei kukaan tahallaan mitään pelkää se on varma eikä halua pelätä.🙂.

        Minusta ikävintä että eivät ymmärrä mitä minun lapsiin vaikuttaa kun äitiä henkistä väkivaltaa käytetään somesta ihan vaan huvikseen koska kuvittelevat minun olevan muuta kuin olen mutta ensilumi pikkusilla oli kiire ja kolasin polun kun sen verta syvälle upposi jalat. . Pikkuisten jaloissa on polvissa kun minulla sääressä lumi.
        https://aijaa.com/3fmB1C


      • Anonyymi

        10:05:34 kommentoija taitaa olla vähän kade ;) :)
        -n täysin sivusta


    • Uusi viiko ja uudet kujeet =D Marraskuu alkaa kohta ja joulua kohti mennään. Muistakaa ihmiset olla kilttejä, niin saatte sitten jouluna lahjoja. Ja muutenkin. Mieluummin ystävällinen ja ajattelee hyviä ajatuksia ja tekee hyviä tekoja kuin on ilkeä. Kaunista päivää kaikille =)

      • Mutta mikä teille tulee joulusta mieleen. Joulukuusi, mutta se on piikikäs lahja jos se tulee, että mieluummin ei. Mutta kyllä mä silti kiltti oon. Paitsi nää mun kommentit on nyt levottomia, kun ei täällä nyt liiku niitä vakavampia aiheita esim. Koulutukseen ja suomen talouteen liittyvää.


      • JeroP kirjoitti:

        Mutta mikä teille tulee joulusta mieleen. Joulukuusi, mutta se on piikikäs lahja jos se tulee, että mieluummin ei. Mutta kyllä mä silti kiltti oon. Paitsi nää mun kommentit on nyt levottomia, kun ei täällä nyt liiku niitä vakavampia aiheita esim. Koulutukseen ja suomen talouteen liittyvää.

        Tykkäät vakavammista aiheista?

        No, joulukuusen laitan joskus marraskuun lopussa tai joulukuun alussa. Tekokuusi. En muuten niin hirvesäti laita joulukoristusta, mitä nyt kuuseen, mutta jotain pientä saatan laittaa. Joululaulujakin alan kuuntelemaan joskus marraskuussa. Joulukortit on mulla suurimmaks osaks jo tehty.

        Ei itkeä saa, ei meluta saa,
        joku voi tulla ikkunan taa,
        joulupukki matkaan jo käy.


      • Kiitos...neito on aivan täysin oikeassa juuri noin ihmisten pitäisi toimia.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos...neito on aivan täysin oikeassa juuri noin ihmisten pitäisi toimia.😊.

        Näin se on, mutta valitettavasti on sellaisiakin, jotka ei kohtele ihmisiä ystävällisesti ja kunnioittavasti.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näin se on, mutta valitettavasti on sellaisiakin, jotka ei kohtele ihmisiä ystävällisesti ja kunnioittavasti.

        Valitettavasti juu heitäkin löytyy aina.😐.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Valitettavasti juu heitäkin löytyy aina.😐.

        Esim. jotkut on aika suorapuheisia, mutta eivät välttämättä ajattele, että se suorapuheisuus voi loukata joitakin. Jotkut ylpeilee suorapuheisuudellaan eivätkä osaa olla oikein korrekteja.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Esim. jotkut on aika suorapuheisia, mutta eivät välttämättä ajattele, että se suorapuheisuus voi loukata joitakin. Jotkut ylpeilee suorapuheisuudellaan eivätkä osaa olla oikein korrekteja.

        Joo on heitä myös mutta sellaisten kanssa mä ainakin pystyn tulemaan toimeen eniten mua häirittee ja ne sellaset tyypit ketkä on ihan tarkoituksellisesti ilkeitä toisille ja vaan etsivät mahdollisuuksia päästä jotain toista loukkaamaan ja satuttamaan.🤔.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo on heitä myös mutta sellaisten kanssa mä ainakin pystyn tulemaan toimeen eniten mua häirittee ja ne sellaset tyypit ketkä on ihan tarkoituksellisesti ilkeitä toisille ja vaan etsivät mahdollisuuksia päästä jotain toista loukkaamaan ja satuttamaan.🤔.

        Häirittee ja harmittaa. Se harmittaa jäi näköjään pois.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo on heitä myös mutta sellaisten kanssa mä ainakin pystyn tulemaan toimeen eniten mua häirittee ja ne sellaset tyypit ketkä on ihan tarkoituksellisesti ilkeitä toisille ja vaan etsivät mahdollisuuksia päästä jotain toista loukkaamaan ja satuttamaan.🤔.

        En tajua miksi toisia täytyy tahallaan haukkua.


      • Norppa83 kirjoitti:

        En tajua miksi toisia täytyy tahallaan haukkua.

        Juu en mäkään. Mä en käsitä mitä siitä voi saada irti itelleen. Jotain kieroutunutta nautintoako kun toisia sattuu vai onko itellä kaikki niin perseestä että sitä on kostettava vaikka sitten täysin viattomille.🤔🤨.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu en mäkään. Mä en käsitä mitä siitä voi saada irti itelleen. Jotain kieroutunutta nautintoako kun toisia sattuu vai onko itellä kaikki niin perseestä että sitä on kostettava vaikka sitten täysin viattomille.🤔🤨.

        Varmaan jotkut haukkujat purkavat näin pahaa oloaan tai sitten voi olla myös heitä, jotka ovat kateellisia toisille. Jotkut sitten taas ovat luonteeltaan ilkeämielisempiä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Varmaan jotkut haukkujat purkavat näin pahaa oloaan tai sitten voi olla myös heitä, jotka ovat kateellisia toisille. Jotkut sitten taas ovat luonteeltaan ilkeämielisempiä.

        Joo näitä kaikkia varmaan juu löytyy ikäväkyllä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo näitä kaikkia varmaan juu löytyy ikäväkyllä.🙂.

        Kaikenlaisia löytyy noista haukkujistakin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kaikenlaisia löytyy noista haukkujistakin.

        Juu mutta onneks ne voi jättää ihan rauhassa omiin liemiinsä muhimaan.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu mutta onneks ne voi jättää ihan rauhassa omiin liemiinsä muhimaan.😄.

        Olis kyllä aika soppa tuollainen liemi. Miltähän mahtais maistua ?=D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Olis kyllä aika soppa tuollainen liemi. Miltähän mahtais maistua ?=D =D

        No pääsimpä tännekin asti.😄. Ei taida jostain käsittämättömästä syystä sun pepusta todellakaan tykätä kun oli tuo toinenkin viesti poistettu missä peppuas kommentoit.😀.

        No ei helkkari en kyllä siihen soppaan lusikkani löis enkä maistaa sitä tahtois kun kaikesta päätellen se on äärimmäisen kitkerää ja katkeraa ja karvasta soppaa.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No pääsimpä tännekin asti.😄. Ei taida jostain käsittämättömästä syystä sun pepusta todellakaan tykätä kun oli tuo toinenkin viesti poistettu missä peppuas kommentoit.😀.

        No ei helkkari en kyllä siihen soppaan lusikkani löis enkä maistaa sitä tahtois kun kaikesta päätellen se on äärimmäisen kitkerää ja katkeraa ja karvasta soppaa.😂.

        Mutta poreen voimalla saattais maistua ihan hyvältä =D =D

        No, pääsitpäs tänne asti. Hitaasti, varmaan viimeisillä voimillas =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mutta poreen voimalla saattais maistua ihan hyvältä =D =D

        No, pääsitpäs tänne asti. Hitaasti, varmaan viimeisillä voimillas =D =D

        Joo ja heti harhauduin taas hetkeks poiskin vastaan kivaan viestiin.😀.

        Ei hemmetti vsikka se pore moneen kykenee niin tähän ei taitais sekään pystyä. Ei siitä liemestä saa millään hyvää kyllä.😂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mutta poreen voimalla saattais maistua ihan hyvältä =D =D

        No, pääsitpäs tänne asti. Hitaasti, varmaan viimeisillä voimillas =D =D

        Nyt on muuten tullut aivan uusi villitys extremeurheilijoiden piireihin x-pore se on kehitetty voimistamaan ihmisen tuntemuksia ja se saa ihmisessä aikaiseksi samanlaisen tunteen ja reaktion kehossa kuin ekstremeurheilijat kokevat mutta jo ihan arkipäiväisissä tilanteissa. Esimerkiksi x-poretta otettuaan kun ihminen astuu vaikka katu kivetykseltä alas tielle tai laskeutuu rappusilla yhden askelman saa hän saman tunteen kuin laskuvarjohypyssä tai BASEhypyssä. Sem takia kaupungeissa on ruvennut näkymään paljon kovaa hihkuvia ja tuulettavia ihmisä laskeutumassa portaita ja katukivetysten vierellä. X-poretta mainostetaankin tavallisen ihmisen mahdollisuutena kokea ekstremsurheilun hurmaa mutta ihan omassa turvallisessa arjessaan.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Nyt on muuten tullut aivan uusi villitys extremeurheilijoiden piireihin x-pore se on kehitetty voimistamaan ihmisen tuntemuksia ja se saa ihmisessä aikaiseksi samanlaisen tunteen ja reaktion kehossa kuin ekstremeurheilijat kokevat mutta jo ihan arkipäiväisissä tilanteissa. Esimerkiksi x-poretta otettuaan kun ihminen astuu vaikka katu kivetykseltä alas tielle tai laskeutuu rappusilla yhden askelman saa hän saman tunteen kuin laskuvarjohypyssä tai BASEhypyssä. Sem takia kaupungeissa on ruvennut näkymään paljon kovaa hihkuvia ja tuulettavia ihmisä laskeutumassa portaita ja katukivetysten vierellä. X-poretta mainostetaankin tavallisen ihmisen mahdollisuutena kokea ekstremsurheilun hurmaa mutta ihan omassa turvallisessa arjessaan.😄.

        Jep. Ja monet sähköpotkulaudoilla viilettäjätkin ovat ottaneet x-poretta ja siksi he menevätkin niin hurjaa vauhtia eteenpäin ilman pysähtymistä eivätkä aina edes katso tuleeko autoja vastaan tai kävelijöitä tai pyöräilijöitä. Onse kumma aina tuo x-pore. =D =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo ja heti harhauduin taas hetkeks poiskin vastaan kivaan viestiin.😀.

        Ei hemmetti vsikka se pore moneen kykenee niin tähän ei taitais sekään pystyä. Ei siitä liemestä saa millään hyvää kyllä.😂.

        No, kyllä se pore voi tehdä sen trolliliemen hyvänkin makuiseksi tai ainakin poreen voimalla voi lulla lientä herkulliseksi. =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Nyt on muuten tullut aivan uusi villitys extremeurheilijoiden piireihin x-pore se on kehitetty voimistamaan ihmisen tuntemuksia ja se saa ihmisessä aikaiseksi samanlaisen tunteen ja reaktion kehossa kuin ekstremeurheilijat kokevat mutta jo ihan arkipäiväisissä tilanteissa. Esimerkiksi x-poretta otettuaan kun ihminen astuu vaikka katu kivetykseltä alas tielle tai laskeutuu rappusilla yhden askelman saa hän saman tunteen kuin laskuvarjohypyssä tai BASEhypyssä. Sem takia kaupungeissa on ruvennut näkymään paljon kovaa hihkuvia ja tuulettavia ihmisä laskeutumassa portaita ja katukivetysten vierellä. X-poretta mainostetaankin tavallisen ihmisen mahdollisuutena kokea ekstremsurheilun hurmaa mutta ihan omassa turvallisessa arjessaan.😄.

        Ja muuten xbox on kehitetty x-porekännissä ja siitä tuo nimikin. Ja monet lumilautailijat tekevät siksi hurjia hyppyjä, esim. X Gamesissä, koska he ottavat aimoannoksen x-poretta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Ja monet sähköpotkulaudoilla viilettäjätkin ovat ottaneet x-poretta ja siksi he menevätkin niin hurjaa vauhtia eteenpäin ilman pysähtymistä eivätkä aina edes katso tuleeko autoja vastaan tai kävelijöitä tai pyöräilijöitä. Onse kumma aina tuo x-pore. =D =D =D

        On on aivan hirrrveän karrrmean kumma ja outo aine.😄.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No, kyllä se pore voi tehdä sen trolliliemen hyvänkin makuiseksi tai ainakin poreen voimalla voi lulla lientä herkulliseksi. =D =D

        Oiskohan noin ehkä se voi tosiaan saada luulemaan sitä hyväksi.😄.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja muuten xbox on kehitetty x-porekännissä ja siitä tuo nimikin. Ja monet lumilautailijat tekevät siksi hurjia hyppyjä, esim. X Gamesissä, koska he ottavat aimoannoksen x-poretta.

        No tietenkin...ihan loogistahan tuo on miksiköhän ei oo aiemmin tullu tuo mieleen?😄.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja muuten xbox on kehitetty x-porekännissä ja siitä tuo nimikin. Ja monet lumilautailijat tekevät siksi hurjia hyppyjä, esim. X Gamesissä, koska he ottavat aimoannoksen x-poretta.

        Nyt sinne untenmaille. Hyvää yötä ja suloisia unia armas neito.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Nyt sinne untenmaille. Hyvää yötä ja suloisia unia armas neito.😊.

        Öitä palstaritarille =)


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Oiskohan noin ehkä se voi tosiaan saada luulemaan sitä hyväksi.😄.

        Joo, noin on. Usko huvikses. =D =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On on aivan hirrrveän karrrmean kumma ja outo aine.😄.

        Jep. Ja muutkin poreet. C-pore, d-pore, p-pore, dc-pore ja nyt tämä x-pore. Kaikki ihan karmivia ja kauhistuttavia ja hirvittäviä ja puistattavia ja oksennusrefleksin aiheuttavia. =D =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Öitä palstaritarille =)

        Kiitos yö menikin hyvin ja nukutti ihan kivasti. Hyvää huomenta ja mukavaa ja iloista päivää armaalle palstaneidolle.😊.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, noin on. Usko huvikses. =D =D =D

        Jep...kyllä mä armasta palstaneitoani uskon aina.😄😊.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Ja muutkin poreet. C-pore, d-pore, p-pore, dc-pore ja nyt tämä x-pore. Kaikki ihan karmivia ja kauhistuttavia ja hirvittäviä ja puistattavia ja oksennusrefleksin aiheuttavia. =D =D =D

        Juup...kaikki poreperheen aineet ovat lamauttavaa ja kaiken kattavaa sydäntä jäätävää ja sielua repivää kauhua aiheuttavan kamalia aineita.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juup...kaikki poreperheen aineet ovat lamauttavaa ja kaiken kattavaa sydäntä jäätävää ja sielua repivää kauhua aiheuttavan kamalia aineita.😄.

        Näin on. Ihan sielua ja sydäntä kylmää, kun tuollaista ajattelee =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos yö menikin hyvin ja nukutti ihan kivasti. Hyvää huomenta ja mukavaa ja iloista päivää armaalle palstaneidolle.😊.

        Kiitos =) Lunta on tullut taas lisää. Talvi on tullut ainakin vähäks aikaa. Hyvää päivää sinulle =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näin on. Ihan sielua ja sydäntä kylmää, kun tuollaista ajattelee =D =D

        Nythän on myös tutkittu näiden pore asioiden julkisuuteen tulon jälkeen myös erästä toisaalta hyvin mielenkiintoista uutta psyykkistäsairautta/oiretta ja mielenterveyshäiriötä porefobiaa. Se siis tarkoittaa sitä että joku ihminen kokee juuri edellä mainittuja lamauttavaa kauhua, ääretöntä ahdistusta, sydäntä kylmäävää ja sielua raastavaa kammoa/pelkoa kaikkea etäisestikään poreeseen tai sen käyttöön liittyviä asioita kohtaan. Ja nykyään kun on selvinnyt kuinka laajalti levinnyttä poreen käyttö on ja erilaisia porejuomia jopa myydään ja mainostetaan ihan tavallisissa ruokakaupoissa puhumattakaan porejuomiin erikoistuneista poreshopeista niin porefobiasta kärsivän ihmisen elämä on äärimmäisen hankalaa ja saattaa johtaa vakavaan syrjäytymiseen ja erakoitumiseen. Porefobiasta kärsivä voi fobian ollessa vakavimmasta päästä olla kuin vangittu kotiinsa koska kodista poistuminen muuttuu kaikenkattavan lamauttavan kauhun johdosta mahdottomaksi kun poreeseen, sen käyttöön, käyttäjiin ja poremainoksiin sekä poreshoppeihin on mahdotonta olla törmäämättä kodin ulkopuolella. Porefobia on aito sairaus ja ongelma mutta siihen hoidon saaminen on vielä äärimmäisen hankalaa koska siitä ei ole vielä virallista tautiluokittelua eikä sitä virallisesti vielä kyetä diagnosoimaan tämän puutteen vuoksi. Lisäksi on sitten olemassa vielä yksi joisenkin lääkärien yhteenliittymä ketkä vannovat kaikesta todistus aineistosta huolimatta poreen nimeen ja uskovat sen olevan vain hyväksi ihmiselke. Ja jotkut porefoobikot ovatkin joutuneet näiden lääkärien uhreiksi ja heitä on lähetetty näiden lääkärien kehittämään käänteiseen cocktailhoitoon porefobiasta pääsemiseksi mikä tarkouttaa käytännössä poreen siedätyshoitoja. Cocktailhoidon keinoihin on yhdistetty nousevat poreannokset ja lisääntyvät kontaktit poreeseen ja poreeseen liityviin asioihin. Näin nämä hurahtaneet lääkärit uskovat porefobian poistuvan ja potilaan sen sijaan kääntyvän porefanaatikoksi. Voi vain aavistella kuinka pahoja henkisiä vaurioita tälläinen hoito porefoobikoille saattaa aiheuttaa. Kyllä tämäkin on niin hirveän karmea juttu minkä poreet ovat aikaansaaneet että sääliksi käy näitä ihmisiä ketkä poreen ja näiden lääkärien uhreiksi ovat joutuneet.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Nythän on myös tutkittu näiden pore asioiden julkisuuteen tulon jälkeen myös erästä toisaalta hyvin mielenkiintoista uutta psyykkistäsairautta/oiretta ja mielenterveyshäiriötä porefobiaa. Se siis tarkoittaa sitä että joku ihminen kokee juuri edellä mainittuja lamauttavaa kauhua, ääretöntä ahdistusta, sydäntä kylmäävää ja sielua raastavaa kammoa/pelkoa kaikkea etäisestikään poreeseen tai sen käyttöön liittyviä asioita kohtaan. Ja nykyään kun on selvinnyt kuinka laajalti levinnyttä poreen käyttö on ja erilaisia porejuomia jopa myydään ja mainostetaan ihan tavallisissa ruokakaupoissa puhumattakaan porejuomiin erikoistuneista poreshopeista niin porefobiasta kärsivän ihmisen elämä on äärimmäisen hankalaa ja saattaa johtaa vakavaan syrjäytymiseen ja erakoitumiseen. Porefobiasta kärsivä voi fobian ollessa vakavimmasta päästä olla kuin vangittu kotiinsa koska kodista poistuminen muuttuu kaikenkattavan lamauttavan kauhun johdosta mahdottomaksi kun poreeseen, sen käyttöön, käyttäjiin ja poremainoksiin sekä poreshoppeihin on mahdotonta olla törmäämättä kodin ulkopuolella. Porefobia on aito sairaus ja ongelma mutta siihen hoidon saaminen on vielä äärimmäisen hankalaa koska siitä ei ole vielä virallista tautiluokittelua eikä sitä virallisesti vielä kyetä diagnosoimaan tämän puutteen vuoksi. Lisäksi on sitten olemassa vielä yksi joisenkin lääkärien yhteenliittymä ketkä vannovat kaikesta todistus aineistosta huolimatta poreen nimeen ja uskovat sen olevan vain hyväksi ihmiselke. Ja jotkut porefoobikot ovatkin joutuneet näiden lääkärien uhreiksi ja heitä on lähetetty näiden lääkärien kehittämään käänteiseen cocktailhoitoon porefobiasta pääsemiseksi mikä tarkouttaa käytännössä poreen siedätyshoitoja. Cocktailhoidon keinoihin on yhdistetty nousevat poreannokset ja lisääntyvät kontaktit poreeseen ja poreeseen liityviin asioihin. Näin nämä hurahtaneet lääkärit uskovat porefobian poistuvan ja potilaan sen sijaan kääntyvän porefanaatikoksi. Voi vain aavistella kuinka pahoja henkisiä vaurioita tälläinen hoito porefoobikoille saattaa aiheuttaa. Kyllä tämäkin on niin hirveän karmea juttu minkä poreet ovat aikaansaaneet että sääliksi käy näitä ihmisiä ketkä poreen ja näiden lääkärien uhreiksi ovat joutuneet.😁.

        Porefobia on ihan oikea fobia niin kuin vaikka agorafobia (aukeiden paikkojen kammo, esim. tori), araknofobia (hämähäkkien kammo) tai vaikka ahtaan paikan tai korkean paikan kammo. Sitä ei ole vain ennen myönnetty. Jopa Matti Nykänen kärsi jossain vaiheessa porefobiasta, vaikka olikin haksahtanut c-poreeseen ja oli sen jopa kehittänytkin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Porefobia on ihan oikea fobia niin kuin vaikka agorafobia (aukeiden paikkojen kammo, esim. tori), araknofobia (hämähäkkien kammo) tai vaikka ahtaan paikan tai korkean paikan kammo. Sitä ei ole vain ennen myönnetty. Jopa Matti Nykänen kärsi jossain vaiheessa porefobiasta, vaikka olikin haksahtanut c-poreeseen ja oli sen jopa kehittänytkin.

        Kyllä se aivan oikea on ja se että sille myös tautiluokitus saadaan on vain ajan kysymys mikä on pelastus monelle porefoobikolle varsinkin köyhille ja vähävaraisille porefoobikoille. Tähän asti he eivät ole voineet saada yhteiskunnan kustantamaa hoitoa porefobiaansa koska luokitusta ei ole ollut eikä porefobiaa virallisesti ole ollut olemassa. Vain hyvätuloiset porefoobikot ovat voineet hoidattaa sairauttaan kalliilla hoidoilla. Näin ollen juuri köyhät ja vähävaraiset ovat olleet vasrassa joutua porefanaatikko lääkäreiden kynsiin koska he ovat luvanneet parantaa heidät porefobiastaan halvalla tai ilmaiseksi tarkoituksena käännyttää heidätkin porefanastikoiksi juuri vaikka käänteisencocktailhoidon poresiedätyshoidolla.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä se aivan oikea on ja se että sille myös tautiluokitus saadaan on vain ajan kysymys mikä on pelastus monelle porefoobikolle varsinkin köyhille ja vähävaraisille porefoobikoille. Tähän asti he eivät ole voineet saada yhteiskunnan kustantamaa hoitoa porefobiaansa koska luokitusta ei ole ollut eikä porefobiaa virallisesti ole ollut olemassa. Vain hyvätuloiset porefoobikot ovat voineet hoidattaa sairauttaan kalliilla hoidoilla. Näin ollen juuri köyhät ja vähävaraiset ovat olleet vasrassa joutua porefanaatikko lääkäreiden kynsiin koska he ovat luvanneet parantaa heidät porefobiastaan halvalla tai ilmaiseksi tarkoituksena käännyttää heidätkin porefanastikoiksi juuri vaikka käänteisencocktailhoidon poresiedätyshoidolla.🙂.

        Kamalaa. Köyhät kyykkyyn meininkiä.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä se aivan oikea on ja se että sille myös tautiluokitus saadaan on vain ajan kysymys mikä on pelastus monelle porefoobikolle varsinkin köyhille ja vähävaraisille porefoobikoille. Tähän asti he eivät ole voineet saada yhteiskunnan kustantamaa hoitoa porefobiaansa koska luokitusta ei ole ollut eikä porefobiaa virallisesti ole ollut olemassa. Vain hyvätuloiset porefoobikot ovat voineet hoidattaa sairauttaan kalliilla hoidoilla. Näin ollen juuri köyhät ja vähävaraiset ovat olleet vasrassa joutua porefanaatikko lääkäreiden kynsiin koska he ovat luvanneet parantaa heidät porefobiastaan halvalla tai ilmaiseksi tarkoituksena käännyttää heidätkin porefanastikoiksi juuri vaikka käänteisencocktailhoidon poresiedätyshoidolla.🙂.

        Vastakkainasettelujen aika ei ole todellakaan ohi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kamalaa. Köyhät kyykkyyn meininkiä.

        Kyllä näin ne köyhät aina jotenkin joutuu kärsiin epäoikeudenmukaisuuksista. Rikkailla ei samaa ongelmaa olekaan kun ne voi rahalla ongelman ainakin yrittää ratkaista eihän sekään aina mitään takaa tietysti välttämättä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä näin ne köyhät aina jotenkin joutuu kärsiin epäoikeudenmukaisuuksista. Rikkailla ei samaa ongelmaa olekaan kun ne voi rahalla ongelman ainakin yrittää ratkaista eihän sekään aina mitään takaa tietysti välttämättä.🙂.

        Ei. Mutta Petteri Orpo oltuaan Stephen Kingin kauhuhoidoissa tuli niin hulluksi, että ajatteli heti pääministeriksi päästyään alkaa leikata ihmisiltä ja etenkin pienituloisilta ja yksi leikkauksen kohde ovatkin erilaiset pore-ja coctailhoidot. Orpo sanoi, ettei esim. porefobiasta kärsivien pienituloisten pidä päästä hoitoon, jos he eivät pysty sitä itse maksamaan ja jos siihen tarvitsee yhteiskunnan tukea.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Vastakkainasettelujen aika ei ole todellakaan ohi.

        Ikäväkyllä ei ja pahoin pelkään että huonompaan suuntaan vaan mennään. Siis ihan oikeassakin todellisuudessa eikä vaan poremaailmassa.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei. Mutta Petteri Orpo oltuaan Stephen Kingin kauhuhoidoissa tuli niin hulluksi, että ajatteli heti pääministeriksi päästyään alkaa leikata ihmisiltä ja etenkin pienituloisilta ja yksi leikkauksen kohde ovatkin erilaiset pore-ja coctailhoidot. Orpo sanoi, ettei esim. porefobiasta kärsivien pienituloisten pidä päästä hoitoon, jos he eivät pysty sitä itse maksamaan ja jos siihen tarvitsee yhteiskunnan tukea.

        Kyllä se on karmeaa kun meidän pääministeri on noin pahasti vinksahtanut kauhuhoitonsa ja muun cocktailhoitonsa aikana. Orpohan sai myös kauhuhoitonsa aikana sydänkohtauksen mutta sen syy peiteltiin joksikin aivan muuksi koska eihän sitä olisi voitu myöntää että hän ottaa osaa moisiin hoitoihin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä se on karmeaa kun meidän pääministeri on noin pahasti vinksahtanut kauhuhoitonsa ja muun cocktailhoitonsa aikana. Orpohan sai myös kauhuhoitonsa aikana sydänkohtauksen mutta sen syy peiteltiin joksikin aivan muuksi koska eihän sitä olisi voitu myöntää että hän ottaa osaa moisiin hoitoihin.🙂.

        Sydänkohtauksen syy oli se, että Orpo oli ottanut vähän liikaa poretta. Poretta hän otti siksi, että kestäisi edes jonkun verran esim. kuvun takaa tuijottavaa pelleä ja tappaja-auton radiosta kuuluvaa humppaa. Viimeinen niitti Orpolle oli, kun hän joutui Overlook-hotelliin ja häntä ajettiin takaa kirveen kanssa. Niistä jäi pahat traumat tulevalle pääministerille.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ikäväkyllä ei ja pahoin pelkään että huonompaan suuntaan vaan mennään. Siis ihan oikeassakin todellisuudessa eikä vaan poremaailmassa.🙂.

        Joo. Mää luulen, että leikkaukset tulee vain lisäämään työttömyyttä. Nythän ministerit ja etenkin Orpo ja Purra aattelee, että ne lisää työllisyyttä. Voihan ne vähän, mutta ei niin paljon kuin ministerit kaavailee. Eikä ne leikkaukset kovin paljon tuo säästöjä, en ainakaan usko, että tuovat. Itse en tykkää noista leikkauksista, koska ne tulevat koskemaan myös itseäni, ainakin mulla varmaan asuntotuki pienenee jonkun verran, jos tain kun ne leikkaukset tulee voimaan. Mulla vuokrakin nousee taas vuoden alussa ja nyt nousee jo useamman kympin ja täytyy varmaan alkaa katella uutta asuntoa jossain vaiheessa ens vuonna, jos ministerien kaavailut toteutuu.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sydänkohtauksen syy oli se, että Orpo oli ottanut vähän liikaa poretta. Poretta hän otti siksi, että kestäisi edes jonkun verran esim. kuvun takaa tuijottavaa pelleä ja tappaja-auton radiosta kuuluvaa humppaa. Viimeinen niitti Orpolle oli, kun hän joutui Overlook-hotelliin ja häntä ajettiin takaa kirveen kanssa. Niistä jäi pahat traumat tulevalle pääministerille.

        Kyllä ja näitä traumojaan hän nyt kostaa Suomen kansalle. Varsinkin köyhälle ja vähävaraiselle kansanosalle koska vinksahtaneessa mielessään hän pitää heitä syyllisinä omaan cocktailhoitoon joutumiselleen. Koska jos kaikki Suomen kansalaiset vaan olisivat hänen mielestään ymmärtäneet olla rikkaita ja hyvätuloisia kuten vaikka Norjalaiset niin hän ei ikinä olisi cocktailhoitoon joutunut. Hulluahan tuo on mutta se kertoo vain siitä kuinka vinksahtanut Orpo oikeasti onkaan.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä ja näitä traumojaan hän nyt kostaa Suomen kansalle. Varsinkin köyhälle ja vähävaraiselle kansanosalle koska vinksahtaneessa mielessään hän pitää heitä syyllisinä omaan cocktailhoitoon joutumiselleen. Koska jos kaikki Suomen kansalaiset vaan olisivat hänen mielestään ymmärtäneet olla rikkaita ja hyvätuloisia kuten vaikka Norjalaiset niin hän ei ikinä olisi cocktailhoitoon joutunut. Hulluahan tuo on mutta se kertoo vain siitä kuinka vinksahtanut Orpo oikeasti onkaan.😁.

        Hyvin kieroa ajattelua. Tosiaan. Ei voi muuta sanoa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo. Mää luulen, että leikkaukset tulee vain lisäämään työttömyyttä. Nythän ministerit ja etenkin Orpo ja Purra aattelee, että ne lisää työllisyyttä. Voihan ne vähän, mutta ei niin paljon kuin ministerit kaavailee. Eikä ne leikkaukset kovin paljon tuo säästöjä, en ainakaan usko, että tuovat. Itse en tykkää noista leikkauksista, koska ne tulevat koskemaan myös itseäni, ainakin mulla varmaan asuntotuki pienenee jonkun verran, jos tain kun ne leikkaukset tulee voimaan. Mulla vuokrakin nousee taas vuoden alussa ja nyt nousee jo useamman kympin ja täytyy varmaan alkaa katella uutta asuntoa jossain vaiheessa ens vuonna, jos ministerien kaavailut toteutuu.

        Jep...en mäkään usko että ne parantaa tilannetta vaan päinvastoin. Se tulee aina valtiolle kalliimmaks mitä huonommin ihmiset tulee toimeen ja mitä pahemmin ne voi ja nää leikkaukset tulee aiheuttaan just tota huonompaa toimeen tuloa ja ihmiset tulee voimaan enemmän pahoin eikä ne saavutetut säästöt riitä mitenkään kattamaan edes niiden vuoks kasvavia kuluja.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep...en mäkään usko että ne parantaa tilannetta vaan päinvastoin. Se tulee aina valtiolle kalliimmaks mitä huonommin ihmiset tulee toimeen ja mitä pahemmin ne voi ja nää leikkaukset tulee aiheuttaan just tota huonompaa toimeen tuloa ja ihmiset tulee voimaan enemmän pahoin eikä ne saavutetut säästöt riitä mitenkään kattamaan edes niiden vuoks kasvavia kuluja.🙂.

        Juurikin näin. Kun ostovoima leikkauksien takia pienenee, niin kaupat ei saa niin paljon myyntiä aikaiseks ja kansantalous tarvitsee pyöriäkseen mahdollisimman monen ostovoimaa ja myös kauppojen tarvitsemaa myyntiä. Jos kaupat ja muut yritykset ei tee tulosta tarpeeks, niin niissä ei voida investoida niin paljon uusiin koneisiin ja laitteisiin.

        Ja varmaan terveyskeskuksen jonot jossain vaiheessa pitenee, kun joilalin tulojen leikkaus saattaa aiheuttaa psyykkisiä oireita kuten masennusta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvin kieroa ajattelua. Tosiaan. Ei voi muuta sanoa.

        Kyllä sen huomaa todellakin että on pore vauhdittanut ajattelua.🤔🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä sen huomaa todellakin että on pore vauhdittanut ajattelua.🤔🙂.

        Jep. Pore vaan poreilee aivoissa kuin porealtaan poreet =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juurikin näin. Kun ostovoima leikkauksien takia pienenee, niin kaupat ei saa niin paljon myyntiä aikaiseks ja kansantalous tarvitsee pyöriäkseen mahdollisimman monen ostovoimaa ja myös kauppojen tarvitsemaa myyntiä. Jos kaupat ja muut yritykset ei tee tulosta tarpeeks, niin niissä ei voida investoida niin paljon uusiin koneisiin ja laitteisiin.

        Ja varmaan terveyskeskuksen jonot jossain vaiheessa pitenee, kun joilalin tulojen leikkaus saattaa aiheuttaa psyykkisiä oireita kuten masennusta.

        Kyllä...juurikin noin se tulee menemään suurinpiirtein ainakin.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Pore vaan poreilee aivoissa kuin porealtaan poreet =D =D

        Juu ja poreet myös korvaa poreilullaan kaikki aivosolut sieltä aivoista ja jäljelle jää vaan pelkät poreilevat poreet ja päätökset on sen mukaisia.😃.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu ja poreet myös korvaa poreilullaan kaikki aivosolut sieltä aivoista ja jäljelle jää vaan pelkät poreilevat poreet ja päätökset on sen mukaisia.😃.

        Jep. Päätöksetkin poreilee kuin altaan poreet ja ne porepäätökset sitten vain poreilee eri suuntaan ihan päättöminä poreina =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Päätöksetkin poreilee kuin altaan poreet ja ne porepäätökset sitten vain poreilee eri suuntaan ihan päättöminä poreina =D =D

        Näinhän se tuntuu menevän. Ei mitään päätä eikä häntää saati järkeä päätöksissä vaan pelkkää poreilua.😄.


    • "Halatkaa läheisiänne ja rakkaitanne ja kertokaa että välitätte niin meidän kaikkien on hieman parempi olla tässä maailmassa jos näin yhdessä pidetään toisistamme huolta.😊."

      -Päivittäin ympäri vuoden, vuodesta 2010 alkaen.

      • Upeeta sä oot toiminut siis hyvin esimerkillisesti ja kaillien pitäis ottaa mallia susta ja sun esimerkistä ystävä hyvä.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Upeeta sä oot toiminut siis hyvin esimerkillisesti ja kaillien pitäis ottaa mallia susta ja sun esimerkistä ystävä hyvä.😊.

        Teen vain kuten sydän sanoo. Silloin se tulee ihan issekseen, ei vaadi yritystä. 👍


      • Huitale kirjoitti:

        Teen vain kuten sydän sanoo. Silloin se tulee ihan issekseen, ei vaadi yritystä. 👍

        Niinhän se parasta onkin kun se on niin aitoa ettei asiaa edes tarvi ajatella tietoisesti vaan se on jo ihan automaatio ja itsestäänselvää.😊.


      • Kiitos paljon Xena. Oli tosi kivaa kyllä taas.😀. Tosin olisit säkin mukaan mahtunu oikein mielellään mutta ens kerralla sitten.😊. Oikein turvallista kotimatkas ystäväni.🤗.


      • Se on hienoo, että oot päässy saksaan. Mä oon vaan kerran päässy, Frankfurttiin. Sanoin työpaikalla, että pakko päästä LVI messuille. Niin lopulta lomaa järjesty päivän verran. Ehdin messujen lisäks vähän kierrelläkin kaupunkiakin, kun yhdistin viikonlopun siihen. Aika vääntämistä, että mihinkään täältä pääsee, mutta kaikkee kannattaa yrittää ja olihan toi ammatillisestikin kehittävä.


      • JeroP kirjoitti:

        Se on hienoo, että oot päässy saksaan. Mä oon vaan kerran päässy, Frankfurttiin. Sanoin työpaikalla, että pakko päästä LVI messuille. Niin lopulta lomaa järjesty päivän verran. Ehdin messujen lisäks vähän kierrelläkin kaupunkiakin, kun yhdistin viikonlopun siihen. Aika vääntämistä, että mihinkään täältä pääsee, mutta kaikkee kannattaa yrittää ja olihan toi ammatillisestikin kehittävä.

        Kiva kuulla, että olet päässyt ammattilaisten tapahtumaan. 👍 Aina työnantajat eivät ole yhtä ymmärtäväisiä. 🙂
        Minä olin nyt viiden päivän minilomalla ja kävin Münchenissä, mikä sisälsi myös parina päivänä kokoustamista.
        Työhöni kuuluu jonkin verran matkustamista ja lähdenkin jo vajaan kuukauden päästä seuraavalle työmatkalle Düsseldorfiin. Tykkään myös tutustua samalla aktiivisesti ympäristöön, koska muuten hotellissa vapaa-ajan viettäminen on aika tylsää.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Kiva kuulla, että olet päässyt ammattilaisten tapahtumaan. 👍 Aina työnantajat eivät ole yhtä ymmärtäväisiä. 🙂
        Minä olin nyt viiden päivän minilomalla ja kävin Münchenissä, mikä sisälsi myös parina päivänä kokoustamista.
        Työhöni kuuluu jonkin verran matkustamista ja lähdenkin jo vajaan kuukauden päästä seuraavalle työmatkalle Düsseldorfiin. Tykkään myös tutustua samalla aktiivisesti ympäristöön, koska muuten hotellissa vapaa-ajan viettäminen on aika tylsää.

        Voihan sitä dokata huonessa minibaarista.


    • Kiitos järjestäjälle! 🤗 Hyvä saada vähän menoa elämään🥳 toivottavasti ensi kerralla on enemmän väkeä. Nää on mielestäni aika kivoja tapahtumia😄

      • Eipä kestä oli ilo järjestää kun seura oli niin mahtavaa taas.🤗. Seuraavaks tarvii yrittää keksiä jotain spesiaalia. Tai olihan nyt nää pukeutumis jutut ja ne piristi kyllä kivasti ja toi fiilistä. Ja tosiaan toivotaan ens kerralla enemmän porukkaa ja että pääsis hekin kaikki tulemaan ketkä nyt olis halunneet tulla mutta eivät päässeet.😊. Niin ja ideoita missä miitin vois järkätä ja mitä siellä vois tehdä otetaan mielellään vastaan niin että niitä voi sitten miettiä ja pohtia vähän että miten minkäkin vois mahdollisesti saada järjestettyä.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Eipä kestä oli ilo järjestää kun seura oli niin mahtavaa taas.🤗. Seuraavaks tarvii yrittää keksiä jotain spesiaalia. Tai olihan nyt nää pukeutumis jutut ja ne piristi kyllä kivasti ja toi fiilistä. Ja tosiaan toivotaan ens kerralla enemmän porukkaa ja että pääsis hekin kaikki tulemaan ketkä nyt olis halunneet tulla mutta eivät päässeet.😊. Niin ja ideoita missä miitin vois järkätä ja mitä siellä vois tehdä otetaan mielellään vastaan niin että niitä voi sitten miettiä ja pohtia vähän että miten minkäkin vois mahdollisesti saada järjestettyä.😀.

        Täytyy yrittää miettiä🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Täytyy yrittää miettiä🤗

        Jepulis...mietintämyssyt vaan päähän ja ahkerasti pohtiin.🤯😁.


    • Anonyymi

      Seuraavassa miitissä voisi olla vielä suurempi lenkkimakkara painotus 🥰

      T. Pullea Kaveripoika

      • 0 nousemiseks ei hirveitä tarvita mutta epäilen kyllä että 0 tulee pysyynkin lenkkimakkaramäärät miittien osalta ellei mennä jonnekin mökille tai luonnon helmaan missä grillattais.😂.


      • Ai HK:n Sininen lenkki? Vai olisko ihan Kabanossia tai Vilhelmiä?


    • Anonyymi

      Kun valot saadaankin pimeydeksi niin käy.

    • Anonyymi

      Luin tuosta miitistänne silloin kun suunnittelitte sitä ja ajattelin, että olisin hyvin voinut osallistua jollen olisi ollut niin kaukana Hämeenlinnasta.
      Minkä verran siellä oli potukkaa? Siis palstalaisia ja millaista oli?

      • No nyt meitä oli kolme mutta enemmän olisi ollut tulossa mielellään mutta ei päässyt. Niitä kyllä tullaan järjestään jatkossakin ja olis tarkotus saada vähän eri puolillekin järjestettyä tasapuolisuuden vuoks just kun joillain voi aina olla pitkä matka tulla jonnekin jos ne on aina samassa paikassa. Tässä on nyt kaikenlaisia ideoita heitelty ilmoille mutta katotaan mitä tuleman pitää. Todella hauskaa oli tälläkin kertaa kuten elokuussakin keskiaikafestareilla silloin meitä oli viis. Nytkin olis ollu kyllä enemmän tosiaan porukkaa tulossa mutta oli estyneitä enemmän kuin meitä ketä oli paikalla.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No nyt meitä oli kolme mutta enemmän olisi ollut tulossa mielellään mutta ei päässyt. Niitä kyllä tullaan järjestään jatkossakin ja olis tarkotus saada vähän eri puolillekin järjestettyä tasapuolisuuden vuoks just kun joillain voi aina olla pitkä matka tulla jonnekin jos ne on aina samassa paikassa. Tässä on nyt kaikenlaisia ideoita heitelty ilmoille mutta katotaan mitä tuleman pitää. Todella hauskaa oli tälläkin kertaa kuten elokuussakin keskiaikafestareilla silloin meitä oli viis. Nytkin olis ollu kyllä enemmän tosiaan porukkaa tulossa mutta oli estyneitä enemmän kuin meitä ketä oli paikalla.🙂.

        Seuraavassa miitissä pitäs sitten olla muitakin päihteitä kuin alkoholia 👍🏼


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No nyt meitä oli kolme mutta enemmän olisi ollut tulossa mielellään mutta ei päässyt. Niitä kyllä tullaan järjestään jatkossakin ja olis tarkotus saada vähän eri puolillekin järjestettyä tasapuolisuuden vuoks just kun joillain voi aina olla pitkä matka tulla jonnekin jos ne on aina samassa paikassa. Tässä on nyt kaikenlaisia ideoita heitelty ilmoille mutta katotaan mitä tuleman pitää. Todella hauskaa oli tälläkin kertaa kuten elokuussakin keskiaikafestareilla silloin meitä oli viis. Nytkin olis ollu kyllä enemmän tosiaan porukkaa tulossa mutta oli estyneitä enemmän kuin meitä ketä oli paikalla.🙂.

        Keskiaikafestarit vois olla kyllä kiva. Ainakin Turussa järjestetään ja olikohan Hämeenlinnassakin, jos muistan oikein.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Keskiaikafestarit vois olla kyllä kiva. Ainakin Turussa järjestetään ja olikohan Hämeenlinnassakin, jos muistan oikein.

        Joo Turussa kai on myös mutta Hämeenlinnassa ainakin joka vuosi ja siellähän me nyt elokuussa miitti pidettiinkin. Nyt taas täytyy kyllä nukkumaan rientää joten hyvää yötä ja suloisia unia sulle armas neito.😊. Nuku oikein hyvin ja nähdään huomenna.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo Turussa kai on myös mutta Hämeenlinnassa ainakin joka vuosi ja siellähän me nyt elokuussa miitti pidettiinkin. Nyt taas täytyy kyllä nukkumaan rientää joten hyvää yötä ja suloisia unia sulle armas neito.😊. Nuku oikein hyvin ja nähdään huomenna.🙂.

        Jep. Huomiseen. Taas taitaa tulla rankka ilta huomenna, kun tässä tietsikan eessä naputtelen =D =D No, It´s hard to be a palstalainen =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo Turussa kai on myös mutta Hämeenlinnassa ainakin joka vuosi ja siellähän me nyt elokuussa miitti pidettiinkin. Nyt taas täytyy kyllä nukkumaan rientää joten hyvää yötä ja suloisia unia sulle armas neito.😊. Nuku oikein hyvin ja nähdään huomenna.🙂.

        Entä s se Mummotunneli-juttu, josta Rande laittoi sen kuvan, jossa hänellä oli vihreä peruukki päässä? Oliko sekin joku palstamiitti? Olitko sielläkin?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Entä s se Mummotunneli-juttu, josta Rande laittoi sen kuvan, jossa hänellä oli vihreä peruukki päässä? Oliko sekin joku palstamiitti? Olitko sielläkin?

        Åiti siellä olla mutta sinne mä en päässy eikä sinne ollu päässy kukaan muukaan sillon vaan Rande oli ollu sillon yksin. Mutta sillon keskiaikafestareilla oli mä, Wursti Rande, Haaveilija js Disse kävi muutaman tunnin istumassa mutta lähti pois kun me muut suunnattiin keskiaikafestareille linnalle.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Åiti siellä olla mutta sinne mä en päässy eikä sinne ollu päässy kukaan muukaan sillon vaan Rande oli ollu sillon yksin. Mutta sillon keskiaikafestareilla oli mä, Wursti Rande, Haaveilija js Disse kävi muutaman tunnin istumassa mutta lähti pois kun me muut suunnattiin keskiaikafestareille linnalle.🙂.

        Kiva kun äitisi oli messissä kun et itse päässyt 🙌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun äitisi oli messissä kun et itse päässyt 🙌

        Hehehhehehee!...vai mitä luulet oliskohan siinä kuitenkin ollu tarkotus lukee piti. Eikä siinä muuten lue äiti vaan åiti. No hauska kirjotusvirhe oli miten oli.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Åiti siellä olla mutta sinne mä en päässy eikä sinne ollu päässy kukaan muukaan sillon vaan Rande oli ollu sillon yksin. Mutta sillon keskiaikafestareilla oli mä, Wursti Rande, Haaveilija js Disse kävi muutaman tunnin istumassa mutta lähti pois kun me muut suunnattiin keskiaikafestareille linnalle.🙂.

        Ai oliko sun äiiti siellä Mummotunnelissa silloin, kun et ite päässy sinne?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hehehhehehee!...vai mitä luulet oliskohan siinä kuitenkin ollu tarkotus lukee piti. Eikä siinä muuten lue äiti vaan åiti. No hauska kirjotusvirhe oli miten oli.😄.

        Ahaa, se olikin virhe =D Mitäs sun äitis olis siellä tehny =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ai oliko sun äiiti siellä Mummotunnelissa silloin, kun et ite päässy sinne?

        Juu siellä se bailas Randen kanssa koko yön.🤣....no ei kai sentään.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu siellä se bailas Randen kanssa koko yön.🤣....no ei kai sentään.😀.

        No joo, ei kai. Mutta olisko voinnu mennä, jos olis halunnu?


      • Norppa83 kirjoitti:

        No joo, ei kai. Mutta olisko voinnu mennä, jos olis halunnu?

        No ei kyllä ton sortin bailaamiset kiinnosta häntä sitten yhtään. Sen unelma on suurinpiirtein erämaamökki missä asua keskellä ei mitään mahdollisimman kaukana joka paikasta. Ehkä joskus nuorena 1970 luvulla kun asu jenkeissä reilun vuoden ja interrailas ympäri eurooppaa.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei kyllä ton sortin bailaamiset kiinnosta häntä sitten yhtään. Sen unelma on suurinpiirtein erämaamökki missä asua keskellä ei mitään mahdollisimman kaukana joka paikasta. Ehkä joskus nuorena 1970 luvulla kun asu jenkeissä reilun vuoden ja interrailas ympäri eurooppaa.😄.

        Jep. Ja tervetuloa palstalle =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Ja tervetuloa palstalle =)

        Voi kiitos armas neitoni on kiva olla täällä.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Voi kiitos armas neitoni on kiva olla täällä.😊.

        Ja kiva tavata sutkin täällä =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja kiva tavata sutkin täällä =)

        Kuin myös sut neitonen saitpa ritarin nyt iloiseksi taas.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kuin myös sut neitonen saitpa ritarin nyt iloiseksi taas.😊.

        Hyvä hyvä =)


    • Anonyymi

      Uusista voimista miitin jålkeen jäi vain tyhjyys, joten häntä ei kannata seurata juurikaan nyt kauemmin.

    • Anonyymi

      Mikkojuhan voitti. Olkoon myös kunnia hälle.

      • Ööö...mitäköhän mä voitin...no kimblessä pariin kertaan. Kiitos paljon kuitenkin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ööö...mitäköhän mä voitin...no kimblessä pariin kertaan. Kiitos paljon kuitenkin.🙂.

        Olit illan kutoskuningas.. aivan ylivoimainen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olit illan kutoskuningas.. aivan ylivoimainen.

        No kiitos!😀...sattu nyt oleen aika hyvä säkä niiden suhteen kyllä 😄. Tai sitten se oli se paljon harjoteltu ranneliike.🤭😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No kiitos!😀...sattu nyt oleen aika hyvä säkä niiden suhteen kyllä 😄. Tai sitten se oli se paljon harjoteltu ranneliike.🤭😁.

        Kröhöm.. sun paljon puhuttu ranneliikkeesi .. voittoputkesi oli ilmiömäinen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kröhöm.. sun paljon puhuttu ranneliikkeesi .. voittoputkesi oli ilmiömäinen.

        Ehkä se vaan säkää kuitenkin oli.😀. Onhan mulla tietysti näppärät sormetkin.🙂.


    • Anonyymi

      Ilmaiset kengännauhat kenkiisi kai.

      Mutta voisi olla jo huominen päivä tai lauantaikin jo, koska olen tehnyt kaikki tehtäväni mitä piti tehdä jne.... noh pitää tutustua sentään erääseen uuteen kauhututkimus-tv-sarjaan: Hell House LLC Origins.

      Toisaalta myös piirrellä ensi vuoden kalenteri ja ulostella se paperille... voisin koodata, automatisoida tuon, mutta piirtelen silti mieluummin jolloin helppo laitta kuviakin eri kuukausille ja viikoille jne...

      • No höh...sitten menis voitto ihan hukkaan mulla kun sellaset jo on. Tai voihan niistä kai varanauhat saada sitten.😅.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      63
      4810
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      52
      3227
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2442
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2016
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      80
      1622
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1227
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1145
    8. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1131
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1118
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1106
    Aihe