En löydä mistään Asics Artic Gel vaihtonastoja!
Niissä on siis ruuvattavat ja vaihdettavat nastat. Kierre kuten muttereissa (ei siis itseporautuva) ja jengat on pohjissa valmiina.
Popot varmaan 10v vanhat ja siksi vaikea löytää nastoja. Asicit kuin uudet mutta nastat kuluneet pohjan tasolle.
Asics nastalenkkarit
7
639
Vastaukset
- Anonyymi
Samalla jengalla ruuvit rautakaupasta ja sivuleikkurilla päät pois.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180799423
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tuskimpa 10 vuotta vanhat popot kuin uuvet
- Anonyymi
Totta, onhan ne vanhemmat kuin 10v, eivätkä läheskään uuvet.
Mutta pointti onkin, että niillä pääsis vielä lenkille talvella jos pitova löytyis!- Anonyymi
vaimennus kulunut ennen nastoja.
- Anonyymi
Olisiko aika hankkia uudet nastalenkkarit 🤨
- Anonyymi
Ehdottomasti paras nasta on VJ:n tähtinasta. Ihmisen paino on niin pieni, ettei se riitä rikkomaan jäänpintaa tavallisella nastalla. Jäähän syntyy naarmuja, mutta pitoa ei ole. Siksi VJ:n tähtinastassa on todella teräviä kulmia.
Olen juossut VJ:n nastareilla järven peilijäällä ja pito oli kuin kesäkelillä. Myös märkä peilijää on pala kakkua vain.
Asvalttikelillä juoksen muilla ja VJ:t säästän pääkallokeleille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565220Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1041508
- 931457
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2081431En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671035- 721027