Kerrankin voitin ÄÄNESTYKSEN.

14

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisin vaihtaa nimen Holomanämmästä VitunÄmmäIvalosta niin saadaan lisää näkyvyyttä sekä ILMAISTA MAINOSTA HOTELLEILLE!

      • En saanut vaihdettua nimeä, mutta vaihdoin kuvan!


    • Eihän mulla ole kunniaa ja kyllä he kunniaa saa jotka sitä ovat vailla, koska ilman kunniaa on helpompi elää!
      Voin perustaa Suomen alkuperäisten suomalaisten kunniattomien kerhon ja jäsenmaksuilla voin hoitaa sakot niin pysytään kunniattomina!

      Kunniallisena eläminen on RASKASTA elää, koska kaikki vahtii että mitähän se nyt mokailee!
      Kunniattomana saa olla niin, kuin itse haluaa ja sanoa : Jos ei ole Kunniattomien jäsenkorttia niin pidä turpas kiinni, koska tämän on kovalla työllä ansaittu sekä SUURELLA VITTUILULLA!

      Jos hyvin käy niin KELEKKA MIESTÄKIN alkaa VITUTTAAN, koska tämä ei ole mikään LASTEN KERHO vaan AIKUISTEN KUNNIATTOMIEN KERHO!
      Ikäraja kyllä pitää laittaa sekä vähän muita kriteerejä niin ei LAPSET HYPI SILIMILLE!

      • Kelekkamies jolla ei vituta on Inkilän Markun bisnes kumppani ja heillä on niitä pieniä lapsia joten he ei kyllä kuulu KUNNIATTOMIIN vaan KUNNIALLISIIN!


    • Tää vaikuttaa oikein hyvältä ja kyllä Inarin kuntaa saadaan KUNNIAA ja vähän muuallekin!

      Näin hienoa väkeä harvasta kunnasta löytyy ja kannattaa muistaa, että KUNNIAT leviää kavereiden kauttaa SOMENKIN avulla!

      Hoidan oman asiani Suomen valtiolta saadun postin kautta, mutta tuo ON minun henkilökohtainen asia ja se ei YHDENVERTAISUUSLAINKAAN avulla jakaudu mihinkään koska EN EDUSTA MUITA, kuin itseäni!

      Kunniattomien kerhoa en tiedä kehtaako sitä edes PERUSTAA, koska näin PALJON kunniallisia harvassa maassa on mitä kohta meillä on SUOMESSA!

      Kunniattomat menee tulevassa vankilaan ja tulevat KUNNIALLISINA VANKILASTA ULOS!
      Syrjivät minua sekä kaltoinkohtelevat poliiseja sekä vartijoita vankilassa joten EIKÖHÄN OLIS AIKA laittaa VANGIT TÖIHIN, koska rahalla minäkin saan UUDEN ELÄMÄN!

      • 15000€/ vanki koska he SYRJII minua ja kaltoinkohtelee poliiseja ja vartijoita.
        Niin paljo rahaa tulee, että voin sijoittaa varoja siihen Lapin Pika-Munaan jolla voidaan kiitää vaikka Hangosta Nuorgamiin ja vaikka Norjaan jos norjalaiset haluaa lähteä mukaan.
        Kuhan Venäjän lopettaa sotimisen niin Pika-Munalla vois tulevassa päästä vaikka Ivalosta Pietarin kautta Pekingiin!

        Vangeille töitä niin saavat maksettua korvaukset ja kyllähän Venäjälle pääsee rataa tekemään vaikka Venäjä sodassa oliskin, koska sota on Ukrainassa…


      • Holomanämmä kirjoitti:

        15000€/ vanki koska he SYRJII minua ja kaltoinkohtelee poliiseja ja vartijoita.
        Niin paljo rahaa tulee, että voin sijoittaa varoja siihen Lapin Pika-Munaan jolla voidaan kiitää vaikka Hangosta Nuorgamiin ja vaikka Norjaan jos norjalaiset haluaa lähteä mukaan.
        Kuhan Venäjän lopettaa sotimisen niin Pika-Munalla vois tulevassa päästä vaikka Ivalosta Pietarin kautta Pekingiin!

        Vangeille töitä niin saavat maksettua korvaukset ja kyllähän Venäjälle pääsee rataa tekemään vaikka Venäjä sodassa oliskin, koska sota on Ukrainassa…

        Pika-Muna on siitä hyvä, että munan alle jos jää porot niin ei tarvi maksaa korvauksia koska lakiin ei voi sellaista pykälää laittaa jossa munan alle jääneet eläimet pitää korvata!

        Vittusen teräksestä tehdyt Pika-Munat on semmonen tulevaisuuden MARKKINA RAKO, että Hotellit voi olla yli-buukattuja mutta eipähän tarvi valittaa ettei ole asiakkaita!

        Pika-Junan kylkeen Fazerin suklaan mainoksia!
        Geisha vaunuun vois olla varmaan tunkua, koska ulkomaalaiset luulee että se on Geisha kuulaa joten se pitäis varmaan jättää erikoisvaunuksi..,


    • Suomen Suomi Seura suomalaisille vois olla hyvä syrjintä varojen sijoitus kohde!
      Saan päättää itse mihin käytän varat jos niitä saan!

    • Anonyymi

      Mitäpä mieltä oot Niileksen kullista. Onko kokemusta.

      • Ei ole kokemusta eikä ei ole edes kuvaa laittaa.
        Monilta miehiltä kyllä aikoinaan kuvia sain ja laitoin takaisin kuva, mutta en kullista!
        Ei meidän kuvien vaihtelua ole sentään tarvinnut käräjillä tai lehtien palstoilla käsitellä.
        Sinne nuo kaikki Facebookiin jäi, koska tuollaiset siveettömyydet niin seksihän on kielletty minulta koska loukkaa toisten kunniaa.

        Minulla sekä miehillä jotka ei olla suhteessa ei ole kunniaa eikä oikeuksia, koska meidän tehtävä on kunnioittaa sekä NÖYRTYÄ toisten edessä.
        Koskee lähinnä miehiä joiden kanssa minulla on somessa ollut jonkun asteista vipinää, mutta loppui parisuhteessa olevien kunnioittamiseen joten vaikea edetä suuntaan tai toiseen.

        Jos 7vuotta on kunniallisesti ilman seksiä niin kai minusta NEITSYT tulee, koska ensisynnyttäjäksi lasketaan jos synnytysten välissä on 7vuotta.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ei ole kokemusta eikä ei ole edes kuvaa laittaa.
        Monilta miehiltä kyllä aikoinaan kuvia sain ja laitoin takaisin kuva, mutta en kullista!
        Ei meidän kuvien vaihtelua ole sentään tarvinnut käräjillä tai lehtien palstoilla käsitellä.
        Sinne nuo kaikki Facebookiin jäi, koska tuollaiset siveettömyydet niin seksihän on kielletty minulta koska loukkaa toisten kunniaa.

        Minulla sekä miehillä jotka ei olla suhteessa ei ole kunniaa eikä oikeuksia, koska meidän tehtävä on kunnioittaa sekä NÖYRTYÄ toisten edessä.
        Koskee lähinnä miehiä joiden kanssa minulla on somessa ollut jonkun asteista vipinää, mutta loppui parisuhteessa olevien kunnioittamiseen joten vaikea edetä suuntaan tai toiseen.

        Jos 7vuotta on kunniallisesti ilman seksiä niin kai minusta NEITSYT tulee, koska ensisynnyttäjäksi lasketaan jos synnytysten välissä on 7vuotta.

        Olen kyllä vuosia sitten todennut, että Neitsyt Maria oli syntinen nainen sekä äiti minun rinnalla!
        Hänellä oli vain 1 poika nimeltä Jeesus ja valehteli päin naamaa, että Jumala on hänen pojan isä.
        Kummasti Raamatun mukaan Maria hengaili sekä bunkkas Joosefin kanssa joka oli mukana odotus aikana.
        Joosefin aasin selässä Maria ratsasti sinne Betlehemiin jossa Jeesus synty. 3 viisasta ITÄMAAN MIESTÄ tuli vielä katsomaan ja sen jälkeen Joosefin isyys katosi ja Jeesuksesta tuli Jumalan poika…


      • Yhen Niiles-Antin tiiän, mutta voi olla että on kuollu jo.
        Angelista oli kotosin ja olin -90 luvulla erään tuttava pariskunnan mökillä.
        Niiles-Antti tuli kaverinsa Hyynän kanssa sinne mökille käymään. En tiedä Hyynän oikeaa nimeä, mutta osas korttipakalla tehdä taikoja.

        Niiles-Antti tuli mökille kelkalla ja sano: Karhu oli kelkka reitillä niin jouduin umpisen kautta kiertään.
        Kysyttiin häneltä : Miksi et ampunu sitä karhua?
        Niiles-Antti sano : Ei ollu muuta, kuin mulukku mukana joten en kehannu sillä alkaa sitä ampumaan…

        Voi olla, että karhu on syöny Hanhivaaran joka käveli metsään sekä katos…


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Yhen Niiles-Antin tiiän, mutta voi olla että on kuollu jo.
        Angelista oli kotosin ja olin -90 luvulla erään tuttava pariskunnan mökillä.
        Niiles-Antti tuli kaverinsa Hyynän kanssa sinne mökille käymään. En tiedä Hyynän oikeaa nimeä, mutta osas korttipakalla tehdä taikoja.

        Niiles-Antti tuli mökille kelkalla ja sano: Karhu oli kelkka reitillä niin jouduin umpisen kautta kiertään.
        Kysyttiin häneltä : Miksi et ampunu sitä karhua?
        Niiles-Antti sano : Ei ollu muuta, kuin mulukku mukana joten en kehannu sillä alkaa sitä ampumaan…

        Voi olla, että karhu on syöny Hanhivaaran joka käveli metsään sekä katos…

        Serkku-tyttö seurusteli jonku Angelista olevan kanssa aikoinaan ja hänen isä on minun setä.
        Joku kysy kerran tuota ja sanoin : Ei ole minun isä eikä ole ikinä ollut ja enkä sano hänelle edes päivää, koska ei hän ole minulle muuta, kuin isäni veli eli EI MITÄÄN SUKUA!

        En ole yli 30vuoteen vaihtanut sanaakaan hänen kanssa vaikka samalla kylällä asutaan ja hyvin olen pärjännyt.
        Kaupan pihalla oli kerran volvossaan ja kävelin ohi sekä katoin, että mikähän puli-ukko se tuoki on.
        Vilasin uudelleen ja kävelin nokka pystyssä ohi.
        Toisella mulkasulla tunnistin isäni veljeksi.
        Sanoin kotona isälle : Veljes oli kylällä ja oli muistanu olla RUOKA-AIKANA kotona ja sen kyllä huomas.

        Isän syntymäpäivät oli ollu ennen sitä ja isä sano mulle tuon jälkeen : Mee käymään sen luona ja ajele vaikka sen kuntopyörällä!
        Sanoin: Eipä tee mieli pyöräillä joten ei ole mitään asiaa minkä takia menisin käymään!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe