Loppuelämä yksin

Anonyymi-ap

Haluatko viettää loppuelämäsi yksin? Se on aivan sinun oma valintasi.

Jos et halua olla loppuelämääsi yksin, alat juoda viinaa ja käymään säännöllisesti yökerhossa tapaamassa naisia.

Jos haluat viettää loppuelämäsi yksin, voit jatkaa raittiutta ja olla illat yksin kotona ilman naisseuraa.

t. viinamies

11

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minähän olen täällä sinun epäpätevä hoitajasi eli nyt aloitamme. Viina ei ole missään nimessä ole kenenkään luonne, eikä ketään saa juomalla viinaa, vaan se haitallinen ja krapula on myrkytys oire viinasta.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😍 ­N­y­­­m­f­­o­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18080719c

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• En välttämättä, mutta jos yksin jään, yksin kestän hamaan loppuun. Mulla ei ole pakottavaa tarvetta jakaa aikaani muitten kanssa. Tai muille, kun perheelleni.

• En välttämättä minäkään jää yksin, sillä on ystäviä ja sukulaisia. Eiköhän jatkossakin sukulaisten luokse pääsee ainakin jouluksi vierailemaan. Sitä jatkuu vuosikymmeniä ilmeisesti. Paras naisystäväni kyllä kesäkuun alussa kuoli, mikä jätti ison aukon elämääni, mutta en välttämättä hommaa korvaavaa ihmissuhdetta. Viihdyn sinkkuna ja en kyllä alkaisi juomaan viinaa löytääkseni naisystävän. Tänä vuonna olen juonut vain yhden kerran alkoholia ja se oli yksi tuoppi olutta.

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

En välttämättä minäkään jää yksin, sillä on ystäviä ja sukulaisia. Eiköhän jatkossakin sukulaisten luokse pääsee ainakin jouluksi vierailemaan. Sitä jatkuu vuosikymmeniä ilmeisesti. Paras naisystäväni kyllä kesäkuun alussa kuoli, mikä jätti ison aukon elämääni, mutta en välttämättä hommaa korvaavaa ihmissuhdetta. Viihdyn sinkkuna ja en kyllä alkaisi juomaan viinaa löytääkseni naisystävän. Tänä vuonna olen juonut vain yhden kerran alkoholia ja se oli yksi tuoppi olutta.

Olen pahoillani ystäväsi menetyksestä. Ei ystäviäkään ole helppo korvata uusilla. Ainutkertaisuutensa vuoksi kukin on korvaamaton.

Minä toivon, että parisuhteeni kantaa ja selviää mahdolliset haasteetkin läpi elämän, en koe mitään hinkua uuteen kumppaniin. Rehellisesti sanottuna puistattaa ajatuskin.

Mutta perhe nyt on aina se ykkönen, aina. 🙂

• Huitale kirjoitti:

Olen pahoillani ystäväsi menetyksestä. Ei ystäviäkään ole helppo korvata uusilla. Ainutkertaisuutensa vuoksi kukin on korvaamaton.

Minä toivon, että parisuhteeni kantaa ja selviää mahdolliset haasteetkin läpi elämän, en koe mitään hinkua uuteen kumppaniin. Rehellisesti sanottuna puistattaa ajatuskin.

Mutta perhe nyt on aina se ykkönen, aina. 🙂

Onnea siis parisuhteeseen, perheeseen ja hyvää marraskuuta! Muutaman kerran se ystävän menetys on riipaissut ja on ollut sellainen tyhjä olo. Mutta aika parantaa haavat!

• Anonyymi

Älähän nyt hätäile. Vielä ehtii juomaan ennen loppua. Joku vuosi vielä yrittää näitä hommia tehdä.

• Anonyymi

Jos juo alkoholia, loppuelämästä voi tulla kovin lyhyt. Mutta se on sinun valintasi.

- Sheena

• Anonyymi

Sinkkuna eläminen on monin verroin antoisampaa, kuin jos rinnalle tulisi hapuilla ravintoloissa viihtyvää kaveria.!

• Anonyymi

Tyhjäkäynnillä oleminen ei ole mun juttu, todennut se aiemmin ja totean taas kerran. Prkele

• Anonyymi

Olisin varmaan sinkku jos en olis baareissa käynyt. Mutta kävin ja löysin naisen ja en ole sen jälkeen baarissa käynyt. Terassilla käydään kesällä pari kertaa mutta muuten ei.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe