Linjurin logiikka

Anonyymi-ap

Linjurin mielestä pakko päästää maahan usan sotilaat koska vaihtoehto on venäjän sotilaat vaikka siitä ei puolueettomuusaikana ollut mitään merkkejä eikä venäjällä siihen mitään tarvetta.

Jos linjuri asuisi amerikassa se ostaisi singon ja muita aseita tontin rajan täyteen näyttäääkseen naapurille jotta ei kannata hyökätä tänne vaikka naapurin mummolla ei siihen mitään aikeita ollutkaan. Sitten siellä oman aitansa puolella linjuri kailottaa naapurin mummolle vihaisesti kaikesta, uhkaa kostolla jos yhtään yrittää naapurin mummo linjerin tontille. Naapurin mummoa lähinnä huvittaa linjerin vouhkaaminen mutta onhan siinä riskinsä kun tuollainen aseistettu hullu asuu naapurissa ja esiintyy uhkaavasti.

Naapurin mummon lapset ovat huolissaan, on niin hullu se naapurin nainen että se toisaankin saattaa tehdä jotain, naapurin mummon perennapenkki on ihan siinä rajan lähellä niin sen saattaa vaikka tuollainen hullu yrittää turmella, varsinkin kun se on houkutellut porukoihinsa muitakin hulluja ne nyt siellä aidan takana porukalla kailottaa.

Naapurin mummon tomerat pojat hankkii naapurin mummon turvaksi kaasuaseen, nyt voi naapurin mummokin alkaa uhkailemaan että yhtään jos tänne linjuri työnnyt niin täältä pesee, on ruttoa ja koleraa noissa rosterisäiliöissä jotka laitoin tuohon ihan sinun nurkalle ihan vaan jotta muistat ja tajuat että täällä ollaan valmiina.

Linjurin pitää hankkia vielä jotain järeämpää, onneksi mustasta pörssistä saa hyvin ostettua ukrainaan toimitettuja aseita, linjuri tilaa pari bayraktaria ja atamcs -ohjusta, kyllä nyt on naapurin akan turha yrittää mitään jne.

Toisinaan on linjurillakin salaa vähän ikävä niitä aikoja kun saattoi naapurin kanssa rupatella sopuisasti aidan yli ja vaihtaa kuulumisia, joskus aina vähän auttelivatkin toisiaan, linjuri pukkasi lumet naapurin mummon puoleltakin, mummo kun oli leiponut omenapiirakan kutsui linjurinkin sitä tuhoamaan. Nyt vain mökötetään ja kyräillään, ei olla puheväleissä. Ei tule omenapiirakkaviipaleita eikä kukaan auraa naapurin mummon pihaa kuin ostopalveluna :(

-harmiseikirj-

36

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä tässä oli se ongelma? Venäjä voi rauhassa tehdä mitä Venäjä tahtoo. Ja Suomi saa vastaavasti kaveerata omien kaveriensa kanssa. Eikö kaikki ole tässä tilanteessa tyytyväisiä. Vai mikä se Harmiksen ongelma tilanteen suhteen on?

      • Anonyymi

        Ongelma on se ettei kyetä tulemaan toimeen naapureiden kanssa ja siitä seuraa sitten meille itselle monenlaista ongelmaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma on se ettei kyetä tulemaan toimeen naapureiden kanssa ja siitä seuraa sitten meille itselle monenlaista ongelmaa.

        -harmiseikirj-

        Eikös me tulla hyvin toimeen? En ole huomannut mitään ongelmaa 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma on se ettei kyetä tulemaan toimeen naapureiden kanssa ja siitä seuraa sitten meille itselle monenlaista ongelmaa.

        -harmiseikirj-

        Sivusta totean, että naapurin kanssa ei ole mitään ongelmaa. Niin kauan kun naapuri pysyy omalla tontillaan, niin kaikki hyvin. Sillä välin meillä on täysi oikeus kutsua vieraaksemme juuri heitä, joita haluamme kutsua. Naapuri ei määrää sitä, että kenen on lupa tulla meille kylään tai vaikka vuokralle.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­­N­­y­­­m­­f­­o­­m­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­N­­­y­m­f­o­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18084611H

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Rapsutan sua huomenna, tänään oli rankka päivä... 😴

      xLiner

      • Anonyymi

        Se on hienoa ystävyyttä kun tällä tavalla sähköinternet-ystäviä muistetaan :))
        Teillähän on oikein lämmin suhde.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hienoa ystävyyttä kun tällä tavalla sähköinternet-ystäviä muistetaan :))
        Teillähän on oikein lämmin suhde.

        -keinovaginamies-

        Juu, on lämmin suhde, välillä vähän jopa kuumenee 😂

        xLiner


    • No kyllähän niitä merkkejä oli ihan vänäjän omissa puheissa ja käytöksessä ja isoin niistä on Ukrainassa jatkuva laiton hyökkäys ja valloitussota.🙂.

      • Anonyymi

        Eli tuomitset liittolaisesi Israelin laittoman hyökkäys- ja valloitussodan Gazaan?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tuomitset liittolaisesi Israelin laittoman hyökkäys- ja valloitussodan Gazaan?

        -harmiseikirj-

        Sivusta totean, että minusta on aina yhtä koomista vetää yhtäläisyysmerkkejä ja olettaa, että yhden mielipiteen takia pitäisi olla "Israelin liittolainen" tmv. Eiväthän edes kaikki israelilaiset tue tuota touhua, niin miksi kaikkien meidän muka pitäisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli tuomitset liittolaisesi Israelin laittoman hyökkäys- ja valloitussodan Gazaan?

        -harmiseikirj-

        Totta helvetissä tuomitsen ne on kohdellu palestiinalaisia väärin ja epäoikeudenmukaisesti vuosikymmeniä ja mitään Hamasia ja Palestiinalais ekstremetistejä ei oliskaan jos Israel ei olis laittomasti valloittanu siirtokuntiaan.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Totta helvetissä tuomitsen ne on kohdellu palestiinalaisia väärin ja epäoikeudenmukaisesti vuosikymmeniä ja mitään Hamasia ja Palestiinalais ekstremetistejä ei oliskaan jos Israel ei olis laittomasti valloittanu siirtokuntiaan.🙂.

        Miten sitten voit moraalisesti kuitenkin olla samalla puolella israelin kanssa usan kaksinpaisessa maailmassa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että minusta on aina yhtä koomista vetää yhtäläisyysmerkkejä ja olettaa, että yhden mielipiteen takia pitäisi olla "Israelin liittolainen" tmv. Eiväthän edes kaikki israelilaiset tue tuota touhua, niin miksi kaikkien meidän muka pitäisi?

        Tässä vissiin tarkoitettiin sitä, että jenkit on Israelin liittolainen. Siellä on pitkään ollut liuta juutalaisia erittäin korkeissa viroissa, mm. Bushin aikaan lähes kaikki tärkeimmät poliitikot ja ne jotka vaikuttivat hänen taustallaan olivat juutalaisia. Itse Gazan konfliktiin taas en ota kantaa, kun en ole perehtynyt pintaa syvemmältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten voit moraalisesti kuitenkin olla samalla puolella israelin kanssa usan kaksinpaisessa maailmassa.

        -harmiseikirj-

        No enhän mä olekaan Israelin kanssa ollu samalla puolella missään paitsi venäjän järjettömiä ja järkyttäviä toimia vastaan. Ja toi sun maailmankuvas ja väittämäs siitä on mun mielestä täysin virheellinen ja väärä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No enhän mä olekaan Israelin kanssa ollu samalla puolella missään paitsi venäjän järjettömiä ja järkyttäviä toimia vastaan. Ja toi sun maailmankuvas ja väittämäs siitä on mun mielestä täysin virheellinen ja väärä.🙂.

        Olet käsittääkseni palstan kiihkeimpiä naton kannattajia ja se noissa sotilasliitoissa on vikana että silloin valitset puolesi. Itsehän kannatin ja kannatan suomen liittoutumattomuutta niin olisi vara ollakin sitten mielipiteitä toisin kuin sotilasliitossa jossa se liitto määrää mielipiteet, nähtiinhän se siinä äänestyksessäkin jossa suomi äänesti tyhjää, ei edes tulitauon puolesta uskaltanut äänestää:

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f657eca7-f67a-4534-b611-c2f7b5357dcd

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet käsittääkseni palstan kiihkeimpiä naton kannattajia ja se noissa sotilasliitoissa on vikana että silloin valitset puolesi. Itsehän kannatin ja kannatan suomen liittoutumattomuutta niin olisi vara ollakin sitten mielipiteitä toisin kuin sotilasliitossa jossa se liitto määrää mielipiteet, nähtiinhän se siinä äänestyksessäkin jossa suomi äänesti tyhjää, ei edes tulitauon puolesta uskaltanut äänestää:

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f657eca7-f67a-4534-b611-c2f7b5357dcd

        -harmiseikirj-

        Ei mun mielipiteitäni mikään liittouma määrää eikä määrää Suomenkaan eikä varsinkaan venäjä mikä yritti sitä jatkuvalla syötöllä tehdä kun Suomi ei natoon kuulunut.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei mun mielipiteitäni mikään liittouma määrää eikä määrää Suomenkaan eikä varsinkaan venäjä mikä yritti sitä jatkuvalla syötöllä tehdä kun Suomi ei natoon kuulunut.🙂.

        Kyllä se vain määrää kun liitossa olet ja kohtahan se ottaa jo alueita haltuun. Venäjällä taas ei ollut mitään mielenkiintoa agreessioihin suomea kohtaan ennen kuin alettiin usan aisureiksi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vain määrää kun liitossa olet ja kohtahan se ottaa jo alueita haltuun. Venäjällä taas ei ollut mitään mielenkiintoa agreessioihin suomea kohtaan ennen kuin alettiin usan aisureiksi.

        -harmiseikirj-

        Ja paskat määrää ja paskat ottaa.😄. No kyllä niitä nyt vaan oli niin puheissa kuin teoissakin myönnät sä sitä tai et.😀.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet käsittääkseni palstan kiihkeimpiä naton kannattajia ja se noissa sotilasliitoissa on vikana että silloin valitset puolesi. Itsehän kannatin ja kannatan suomen liittoutumattomuutta niin olisi vara ollakin sitten mielipiteitä toisin kuin sotilasliitossa jossa se liitto määrää mielipiteet, nähtiinhän se siinä äänestyksessäkin jossa suomi äänesti tyhjää, ei edes tulitauon puolesta uskaltanut äänestää:

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f657eca7-f67a-4534-b611-c2f7b5357dcd

        -harmiseikirj-

        Kuvitteletko oikeasti naton olevan missään asiassa täydellisen samanmielinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vain määrää kun liitossa olet ja kohtahan se ottaa jo alueita haltuun. Venäjällä taas ei ollut mitään mielenkiintoa agreessioihin suomea kohtaan ennen kuin alettiin usan aisureiksi.

        -harmiseikirj-

        Mistä lähtien yksikään yksittäinen ihminen on voinut liittyä naton jäseneksi? Että jos muutan vaikkapa huomenna Sveitsiin, niin olisin sinusta jotenkin ihmisenä erilainen ja suhtautuisin natoon eritavalla? Huvittavaa naiivia ajattelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä lähtien yksikään yksittäinen ihminen on voinut liittyä naton jäseneksi? Että jos muutan vaikkapa huomenna Sveitsiin, niin olisin sinusta jotenkin ihmisenä erilainen ja suhtautuisin natoon eritavalla? Huvittavaa naiivia ajattelua.

        Jos kannatat jotakin aatesuuntaa olet osaltasi vastuussa sen tekemisistä ja suomalaisista tekaistujen galluppien mukaan n.80% prosenttia hyväksyy gazan lasten murhat. Niin yksinkertaista se on sotilasliitossa, ei saksassakaan natsit jälkeenpäin voineet sanoa että en ollutkaan kun olivat kiihkeästi kannattamassa aatetta. Puolueettomuus on juuri siksi hyvä että silloin voit aina valita puolesi, sotilasliitossa et enää voi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko oikeasti naton olevan missään asiassa täydellisen samanmielinen?

        Tottakai kun sen pienempien jäsenten on pakko olla samaa mieltä usan kanssa kaikesta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kun sen pienempien jäsenten on pakko olla samaa mieltä usan kanssa kaikesta.

        -harmiseikirj-

        Et sitten näköjään seuraa tuossakaan asiassa todellista tilannetta. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kannatat jotakin aatesuuntaa olet osaltasi vastuussa sen tekemisistä ja suomalaisista tekaistujen galluppien mukaan n.80% prosenttia hyväksyy gazan lasten murhat. Niin yksinkertaista se on sotilasliitossa, ei saksassakaan natsit jälkeenpäin voineet sanoa että en ollutkaan kun olivat kiihkeästi kannattamassa aatetta. Puolueettomuus on juuri siksi hyvä että silloin voit aina valita puolesi, sotilasliitossa et enää voi.

        -harmiseikirj-

        Mistähän aatesuunnasta me Naton kohdalla puhutaan. Mitä aatetta Nato edustaa ja oletko ihan varma, että edes kaikke sen jäsenMAAT edustaisivat jotin tiettyä aatetta, saati sitten kaikkien jäsenmaiden kaikista kansalaisista? Oletko varma, että kaikilla on jotain aatteellisia syitä kannattaa natoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kannatat jotakin aatesuuntaa olet osaltasi vastuussa sen tekemisistä ja suomalaisista tekaistujen galluppien mukaan n.80% prosenttia hyväksyy gazan lasten murhat. Niin yksinkertaista se on sotilasliitossa, ei saksassakaan natsit jälkeenpäin voineet sanoa että en ollutkaan kun olivat kiihkeästi kannattamassa aatetta. Puolueettomuus on juuri siksi hyvä että silloin voit aina valita puolesi, sotilasliitossa et enää voi.

        -harmiseikirj-

        Kun Gazasta puhutaan, niin voidana myös pohtia, että kuka siellä murhaa. Kukaan järjellä ajatteleva ei voi väittää Hamaksen olevan jotenkin täysin syytön noihin kuolemiin. Heillä on taatusti ollut täysi tieto siitä mitä tulee tapahtumaan ja silti he toimivat miten toimivat. He eivät päästä siviilejä pois, he piiloutuvat siviilien taakse ja siviilikohteisiin. Noilta osin he ovat aivat yhtä syyllisiä kaikkien sivullisten kuolemiin.

        Tässä Gaazan tilanteessa itseäni sylettää suunnattomasti myös arabivaltioiden suhtautuminen. Maiden kuten Saudi-Arabia, joilla rahaa riittäis, mutta jotka eivät tee (ainakaan julkisesti) juuri mitään. Maat kuten Egypti ja Jordania, jotka mölyävät, mutta eivät edes itse uskalla ottaa palestiinalaisia vastaan. Mistä kertoo se, että edes toiset arabimaat eivät uskalla ottaa noita vastaan, terrorismin ja levottomuuksien pelossa? Tuo sakki huutaa vain länttä apuun ja seisoo itse kädet taskuissaan. Jos siellä jotain oikeaa neuvotteluratkaisua halutaan, niin arabimaiden on pakko alkaa painostaa palestiinalaishallintoa. Yhdysvalloilla on sananvaltaa Israelissa, mutta ei se mihinkään riitä, että Israel yksistään pakotetaan johonkin. Se ei vain ratkaise tuota tilannetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kun sen pienempien jäsenten on pakko olla samaa mieltä usan kanssa kaikesta.

        -harmiseikirj-

        Ai niin ja kyllä, jos minä olisin jonkun noissa Hamasin hyökkäyksissä rakkaitaan menettäneen israelilaisen saappaissa, niin en mä kauheasti myötätuntoa tuntisi sellaisia siviilejä kohtaan, jotka jäävät ihmiskilviksi niitä mun rakkaitani tappaneiden suojaksi. Lapsia säälisin, koska he ovat viettomia, mutta heidän vanehmpansa heille sen kohtalon valitsevat, kun sinne kilviksi lapsineen jäävät. Jos meillä olisikin keino vain teleportata kaikki lapset sieltä pois, mutta kun ei ole. Aikuiset tappakoon rauhassa toisensa viimeiseen mieheen ja naiseen. Kyllä heillä tietenkin on siihen oikeus. Onko siviili lopulta enää siviili, jos hän itse valitsee itselleen ihmiskilven osan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja kyllä, jos minä olisin jonkun noissa Hamasin hyökkäyksissä rakkaitaan menettäneen israelilaisen saappaissa, niin en mä kauheasti myötätuntoa tuntisi sellaisia siviilejä kohtaan, jotka jäävät ihmiskilviksi niitä mun rakkaitani tappaneiden suojaksi. Lapsia säälisin, koska he ovat viettomia, mutta heidän vanehmpansa heille sen kohtalon valitsevat, kun sinne kilviksi lapsineen jäävät. Jos meillä olisikin keino vain teleportata kaikki lapset sieltä pois, mutta kun ei ole. Aikuiset tappakoon rauhassa toisensa viimeiseen mieheen ja naiseen. Kyllä heillä tietenkin on siihen oikeus. Onko siviili lopulta enää siviili, jos hän itse valitsee itselleen ihmiskilven osan?

        Sama. Olen erittäin pahoillani, että mulla ei oikein enää sympatiaa riitä. Mä olen suhteellisen tympääntynyt koko tuohon maailmankolkkaan, joka on täynnä täysin kompromissikyvyttömiä ihmisiä, jotka haluavat tapattaa lapsiaankin sukupolvesta toiseen. Mäkin olen pahoillani niiden lasten puolesta ja toivottavasti on olemassa jokin toinen elämä. Ehkä se syntyvät seuraavaksi järjellisille vanhemmille, jotka arvostavat enemmän lastensa henkeä, kuin maalänttiä. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja kyllä, jos minä olisin jonkun noissa Hamasin hyökkäyksissä rakkaitaan menettäneen israelilaisen saappaissa, niin en mä kauheasti myötätuntoa tuntisi sellaisia siviilejä kohtaan, jotka jäävät ihmiskilviksi niitä mun rakkaitani tappaneiden suojaksi. Lapsia säälisin, koska he ovat viettomia, mutta heidän vanehmpansa heille sen kohtalon valitsevat, kun sinne kilviksi lapsineen jäävät. Jos meillä olisikin keino vain teleportata kaikki lapset sieltä pois, mutta kun ei ole. Aikuiset tappakoon rauhassa toisensa viimeiseen mieheen ja naiseen. Kyllä heillä tietenkin on siihen oikeus. Onko siviili lopulta enää siviili, jos hän itse valitsee itselleen ihmiskilven osan?

        Mihin gasalaisten pitäisi mennä? Ei ole mitään paikkaa. Minne sinä veisit lapsesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin gasalaisten pitäisi mennä? Ei ole mitään paikkaa. Minne sinä veisit lapsesi?

        Ainakin talvi- ja jatkosodan aikana suomalaislapsia lähetettiin turvaan (ei viety, vaan lähetettiin, vanhemmat jäivät Suomeen) noin 80 000 muihin pohjoismaihin, pääasiassa Ruotsiin, mutta myös Tanskaan ja Norjaan, sotalapsina. - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin talvi- ja jatkosodan aikana suomalaislapsia lähetettiin turvaan (ei viety, vaan lähetettiin, vanhemmat jäivät Suomeen) noin 80 000 muihin pohjoismaihin, pääasiassa Ruotsiin, mutta myös Tanskaan ja Norjaan, sotalapsina. - sivusta

        Gazasta ei pääse ulos edes ulkomaalaiset. Eilen ja toissapäivänä pääsi ensimmäiset ulos pommien alta. Suljettu alue jossa ei edes viestiyhteydet toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gazasta ei pääse ulos edes ulkomaalaiset. Eilen ja toissapäivänä pääsi ensimmäiset ulos pommien alta. Suljettu alue jossa ei edes viestiyhteydet toimi.

        Onneksi Suomella on kivat kaverit mm. muissa pohjoismaissa, ja lapsille opetetaan vielä kieltäkin jolla näissä pärjää.


    • Anonyymi

      Saatat olla joissain asioissa erimieltä kanssani, mutta ei se haittaa..

      Tyttöterveisin,
      Tatamis

    • Anonyymi

      Olet väärillä ajatusten teillä ja enteillä.

      t. Takaus

    • Anonyymi

      Ai että noin huonosti moskovalla jo menee. Hyvä tietää 😁

      Mullahan sujuu tuossa sun jutussasi oikein hyvin. Sillä maatuskalla oli paljon kurjempaa.

      xLiner

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe