Kukkoilu...hiton rasittavaa...

Miesten kanssa on ihan kiva heittää läppää. Se on rentoa yleensä....

Mutta...sanoppa sit joskus jotain vilpittömän iloisesti, että ssinpa tehtyä tälläisen tai mitä tahaansa saavutusta iloitset "ääneen"...

Heti joku "tero" repeää henkseleistään. Se on saanut parempaa, enemmän, halvemmin, vähemmällä ja vaikka mitä, mutta hetkessä se kuvitteellisesti on vuoren päällä repimässä valkoista t-paitaansa lihaksiensa edestä. 🤣

Voiko typerämpää olla? 😁

181

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuli hetken ilmaisu Bad Getaway - Huono Pakoreitti.

    • Anonyymi

      kaikista pahin ilmoitus joka voi tulla on: Infernal Server Error - Saatanallinen Serverin Sisäinen Virhe.

    • Anonyymi

      Tuohan on ihan perussavolainen luonteenpiirre että pitää koettaa latistaa jos joku iloitsee, muuta sieltä pois niin huomaat ettei kaikkialla ole samanlaista.

      -harmiseikirj-

      • Siis laitoin faceen johonkin ryhmään saavutuksistani päivityksen. Ja hitto mikä kukkoilu alkoi...

        Eikä koske savoa...kyllä ylitti kaikki kulttuurirajat. 🤣

        Kyllä miehillä kukkoilu on rasittava piirre...oikeasti. 😁

        Nainen kun ilmoittaa, että sainpa 100 g painoa pois, niin sisaret repii siitä iloa irti ja hehkuttavat että "keep on going" jne. Miehet taas koettaa latistaa, alistaa toisiaan, etteivät mitenkään ainakaan itse olisi huonompia. 😆

        Pikkuisen typerä tapa...todella typerä tapa. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Siis laitoin faceen johonkin ryhmään saavutuksistani päivityksen. Ja hitto mikä kukkoilu alkoi...

        Eikä koske savoa...kyllä ylitti kaikki kulttuurirajat. 🤣

        Kyllä miehillä kukkoilu on rasittava piirre...oikeasti. 😁

        Nainen kun ilmoittaa, että sainpa 100 g painoa pois, niin sisaret repii siitä iloa irti ja hehkuttavat että "keep on going" jne. Miehet taas koettaa latistaa, alistaa toisiaan, etteivät mitenkään ainakaan itse olisi huonompia. 😆

        Pikkuisen typerä tapa...todella typerä tapa. 😁

        Kyllä tuossa varmaan perää on. Se onkin jännä että aina ne on saaneet halvemmalla, enemmän ja parempaa jos vaikka jotain kerrot edullisesti ostaneesi. Se vain kummallista että usein nuo menestyksekkäät talousnerot eivät kuitenkaan kovin hyvin näytä pärjänneen taloudellisesti kun on velkaa ja vaikka mitä. Tai jos olet tehnyt jotain ne aina on valmistaneet nopemmin, paremman ja laadukkaammista aineista.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Siis laitoin faceen johonkin ryhmään saavutuksistani päivityksen. Ja hitto mikä kukkoilu alkoi...

        Eikä koske savoa...kyllä ylitti kaikki kulttuurirajat. 🤣

        Kyllä miehillä kukkoilu on rasittava piirre...oikeasti. 😁

        Nainen kun ilmoittaa, että sainpa 100 g painoa pois, niin sisaret repii siitä iloa irti ja hehkuttavat että "keep on going" jne. Miehet taas koettaa latistaa, alistaa toisiaan, etteivät mitenkään ainakaan itse olisi huonompia. 😆

        Pikkuisen typerä tapa...todella typerä tapa. 😁

        "Nainen kun ilmoittaa, että sainpa 100 g painoa pois, niin sisaret repii siitä iloa irti ja hehkuttavat että "keep on going" jne."

        Noin ehkä naamatusten, mutta naiset teilaavat sitten toisiaan selän takana ja pahasti! Että sen puoleen miehet ovat paljon rehellisemmin tulkkuja.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Nainen kun ilmoittaa, että sainpa 100 g painoa pois, niin sisaret repii siitä iloa irti ja hehkuttavat että "keep on going" jne."

        Noin ehkä naamatusten, mutta naiset teilaavat sitten toisiaan selän takana ja pahasti! Että sen puoleen miehet ovat paljon rehellisemmin tulkkuja.

        xLiner

        Voi Linukka.. sinäpä sen sanoit. Iso osa naisista on kaksinaamaisia ilveilijöitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Nainen kun ilmoittaa, että sainpa 100 g painoa pois, niin sisaret repii siitä iloa irti ja hehkuttavat että "keep on going" jne."

        Noin ehkä naamatusten, mutta naiset teilaavat sitten toisiaan selän takana ja pahasti! Että sen puoleen miehet ovat paljon rehellisemmin tulkkuja.

        xLiner

        No tuokin totta...

        Mutta mä pohdin nyt miehiä...sanoin naisten toimintaa hyvänä esimerkkinä vaan. Mietippä mikä mahku meillä miehillä tässä ois? 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuossa varmaan perää on. Se onkin jännä että aina ne on saaneet halvemmalla, enemmän ja parempaa jos vaikka jotain kerrot edullisesti ostaneesi. Se vain kummallista että usein nuo menestyksekkäät talousnerot eivät kuitenkaan kovin hyvin näytä pärjänneen taloudellisesti kun on velkaa ja vaikka mitä. Tai jos olet tehnyt jotain ne aina on valmistaneet nopemmin, paremman ja laadukkaammista aineista.

        -harmiseikirj-

        Jep. Ja kun osoitat jonkun "tarusepon" tarinoista palturiksi, alkaa toisenlainen kiukku tulla...

        Kukkoilu on kyllä hitonmoista haaskausta...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No tuokin totta...

        Mutta mä pohdin nyt miehiä...sanoin naisten toimintaa hyvänä esimerkkinä vaan. Mietippä mikä mahku meillä miehillä tässä ois? 😁

        Eli alkaisitte esittämän kivaa ja mielistelevää naamatusten ja hakkaamaan enemmän toisianne puukolla selkään takanapäin? 😏

        Äh, kyllä mä arvostan enemmän teidän miesten suoruutta. Vaikka teillä tuo arvojärjestyksen nokittelu onkin aina päällään. Ja toki löytyy selkäpelejä pelaavia teistä miehistäkin.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli alkaisitte esittämän kivaa ja mielistelevää naamatusten ja hakkaamaan enemmän toisianne puukolla selkään takanapäin? 😏

        Äh, kyllä mä arvostan enemmän teidän miesten suoruutta. Vaikka teillä tuo arvojärjestyksen nokittelu onkin aina päällään. Ja toki löytyy selkäpelejä pelaavia teistä miehistäkin.

        xLiner

        Ei... elä nyt sotke. 😁

        Oltais yhä reiluja, suoria, mutta ei tarttis kisata kaikesta...

        Se joutava kukkoilu veke...

        Sinussakin btw. On kukkoilua. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei... elä nyt sotke. 😁

        Oltais yhä reiluja, suoria, mutta ei tarttis kisata kaikesta...

        Se joutava kukkoilu veke...

        Sinussakin btw. On kukkoilua. 😁

        Mullahan onkin palstan suurimmat... Ne joita ei saa mainita.

        Kuules, ilmoita asiasi, nauti hetki saavutuksistasi ja anna kenttä kukkoilijoille. Ajattele se niin, että sait hetkesi, nyt on toisten vuoro 😂

        xLiner


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Voi Linukka.. sinäpä sen sanoit. Iso osa naisista on kaksinaamaisia ilveilijöitä.

        Tai sitten eivät ole, mutta jos sinä olet, saatat hyvin vetää puoleesi toisia samanmoisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mullahan onkin palstan suurimmat... Ne joita ei saa mainita.

        Kuules, ilmoita asiasi, nauti hetki saavutuksistasi ja anna kenttä kukkoilijoille. Ajattele se niin, että sait hetkesi, nyt on toisten vuoro 😂

        xLiner

        Niinpä...😊

        Eipä kenrnkään tartte muille mitään todistaa, vaan vain itselleen 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niinpä...😊

        Eipä kenrnkään tartte muille mitään todistaa, vaan vain itselleen 😊

        "Eipä kenrnkään tartte muille mitään todistaa, vaan vain itselleen "

        Valitettavasti työelämässä homma ei mene noin...

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten eivät ole, mutta jos sinä olet, saatat hyvin vetää puoleesi toisia samanmoisia.

        En ole, mutta kärsin naisten kaksinaamaisuudesta lähes päivittäin töissä. Aitoja naisia on aika vähän, mutta heitä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Eipä kenrnkään tartte muille mitään todistaa, vaan vain itselleen "

        Valitettavasti työelämässä homma ei mene noin...

        xLiner

        Ajatusharha tuokin...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        En ole, mutta kärsin naisten kaksinaamaisuudesta lähes päivittäin töissä. Aitoja naisia on aika vähän, mutta heitä on.

        Naisten keskinäinen maailmakin on julmaa..

        Selkäänpuukotusta, juonittelua...


        Ihan oman tytön kertomukset mulle avaa sitä maailmaa...


      • Disseisback kirjoitti:

        Naisten keskinäinen maailmakin on julmaa..

        Selkäänpuukotusta, juonittelua...


        Ihan oman tytön kertomukset mulle avaa sitä maailmaa...

        Kyllä .. varsinkin nuoret naiset osaavat olla julmia toisilleen. Ikävä fakta.

        Mulla on naispuolinen esimies, joka on kaksinaamaisin otus maailmankaikkeudessa. Hän luulee ja kuvittelee, ettei kukaan huomaa, mut on niin läpinäkyvää. Kaikki sen tietävät.

        Nuoret naiset yrittävät alistaa kaikki muotteihin ja laumasielut tottelevat jotta saisivat hyväksyntää. Se on raakaa peliä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä .. varsinkin nuoret naiset osaavat olla julmia toisilleen. Ikävä fakta.

        Mulla on naispuolinen esimies, joka on kaksinaamaisin otus maailmankaikkeudessa. Hän luulee ja kuvittelee, ettei kukaan huomaa, mut on niin läpinäkyvää. Kaikki sen tietävät.

        Nuoret naiset yrittävät alistaa kaikki muotteihin ja laumasielut tottelevat jotta saisivat hyväksyntää. Se on raakaa peliä.

        No mä oon miettinyt vsikks noita hoitajia...suurin osa naisia...

        Että siellä hyväksytään lisätyöt vähin äänin ja sit maristaan työkavereillr, puolisoille, kavereille.. mutta ei sanota totuutta suoraan esimiehille...

        Esihenkilöille..wte...

        Rehellisyys, suoruus puuttuu...

        Mut toisaalta.. ei liity tähän aiheeseen...😊

        Mä mietin miesten keskinäisiä hommia. 😉


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En ole, mutta kärsin naisten kaksinaamaisuudesta lähes päivittäin töissä. Aitoja naisia on aika vähän, mutta heitä on.

        Ehkä voi olla fiksua, kuten tuossa yllä, esimerkiksi puhua esimiehestään pahaa selän takana eikä päin näköä, mutta kaksinaamaistahan sekin kai on. Enemmän kuitenkin itseäni oksettaa se, mitä olen kuullut miesten puhuvan naisista näiden selän takana, kuin mitä naisten toisistaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Nainen kun ilmoittaa, että sainpa 100 g painoa pois, niin sisaret repii siitä iloa irti ja hehkuttavat että "keep on going" jne."

        Noin ehkä naamatusten, mutta naiset teilaavat sitten toisiaan selän takana ja pahasti! Että sen puoleen miehet ovat paljon rehellisemmin tulkkuja.

        xLiner

        Aivan, ihmettelin muutaman puolitutun naisihmisen käytöstä vähäsen eilen ja kyllä vaan, yksi heistä oli pistänyt juttua liikenteeseen luultavasti pienellä lisämausteella, mikäs sen houkuttelevampi puheenaihe kuin juuri eronnut mies joka pyyhkäisee tinderissä väärän henkilön oikealle...no kunnia meni taas kerran 😁, mutta mitäs pienistä...jääköön jännittämään mun seuraavaa mokaani, ei tämä viimeiseksi jää


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä oon miettinyt vsikks noita hoitajia...suurin osa naisia...

        Että siellä hyväksytään lisätyöt vähin äänin ja sit maristaan työkavereillr, puolisoille, kavereille.. mutta ei sanota totuutta suoraan esimiehille...

        Esihenkilöille..wte...

        Rehellisyys, suoruus puuttuu...

        Mut toisaalta.. ei liity tähän aiheeseen...😊

        Mä mietin miesten keskinäisiä hommia. 😉

        Hoitoaloilla on valtavan suuri nokkimisjärjestys. Hierarkia on kovaa. Jokainen tuntee paikkansa. Noin mitä olen itse ollut hoidettavana ja kuullut.

        Ei sitä voi ulkopuolinen oikein ymmärtää sitä sydeemiä.. se on monitahoinen juttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä voi olla fiksua, kuten tuossa yllä, esimerkiksi puhua esimiehestään pahaa selän takana eikä päin näköä, mutta kaksinaamaistahan sekin kai on. Enemmän kuitenkin itseäni oksettaa se, mitä olen kuullut miesten puhuvan naisista näiden selän takana, kuin mitä naisten toisistaan.

        En puhu pahaa esihenkilöni selän takana. Totesin vain olemassaolevan faktan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hoitoaloilla on valtavan suuri nokkimisjärjestys. Hierarkia on kovaa. Jokainen tuntee paikkansa. Noin mitä olen itse ollut hoidettavana ja kuullut.

        Ei sitä voi ulkopuolinen oikein ymmärtää sitä sydeemiä.. se on monitahoinen juttu.

        Joo, mut suoruus ja rehellisyys juurikin sieltä puuttuu.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En puhu pahaa esihenkilöni selän takana. Totesin vain olemassaolevan faktan.

        Harvapa tuosta tietää onko se totuus, osatotuus vai epätotuus. Tällä hetkellä se vaikuttaa ilkeämieliseltä juorulta toisesta naisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harvapa tuosta tietää onko se totuus, osatotuus vai epätotuus. Tällä hetkellä se vaikuttaa ilkeämieliseltä juorulta toisesta naisesta.

        No sama se mitä sinä uskot. Ei merkkaa mulle tuon taivaallista. En ala kirjoittamaan hänen tekemäänsä pahaa ja todistelemaan väitettäni oikeaksi. Hän on mulkkumaisin ihminen jonka olen koskaan kohdannut ja sillä hyvä. Minulla ei ole pienintäkään tarvetta "todistaa" sitä sinulle.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No sama se mitä sinä uskot. Ei merkkaa mulle tuon taivaallista. En ala kirjoittamaan hänen tekemäänsä pahaa ja todistelemaan väitettäni oikeaksi. Hän on mulkkumaisin ihminen jonka olen koskaan kohdannut ja sillä hyvä. Minulla ei ole pienintäkään tarvetta "todistaa" sitä sinulle.

        Entä jos hän on munansukupuolinen nainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos hän on munansukupuolinen nainen?

        Taitaa olla juu..:D


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No sama se mitä sinä uskot. Ei merkkaa mulle tuon taivaallista. En ala kirjoittamaan hänen tekemäänsä pahaa ja todistelemaan väitettäni oikeaksi. Hän on mulkkumaisin ihminen jonka olen koskaan kohdannut ja sillä hyvä. Minulla ei ole pienintäkään tarvetta "todistaa" sitä sinulle.

        "See no evil, hear no evil, speak no evil" hyvässä, muttei pahassa. Jos vaikka kuulee pahaa, on siitä oikeus ja kohtuus huomauttaa, vaikkei sitä suostu kuuntelemaan. Ei ole ensimmäinen kerta kun puhut ikävästi naisista ja tulet todistaneeksi, että nainen todella voi olla naiselle susi, joskaan ei oman kokemukseni perusteella tosielämässä sitä ole sen enempää kuin ihminen ihmiselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "See no evil, hear no evil, speak no evil" hyvässä, muttei pahassa. Jos vaikka kuulee pahaa, on siitä oikeus ja kohtuus huomauttaa, vaikkei sitä suostu kuuntelemaan. Ei ole ensimmäinen kerta kun puhut ikävästi naisista ja tulet todistaneeksi, että nainen todella voi olla naiselle susi, joskaan ei oman kokemukseni perusteella tosielämässä sitä ole sen enempää kuin ihminen ihmiselle.

        No.. mullakin on oikeus mielipiteisiini.. thats it. Jos ei sua miellytä, niin en voi mitään.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No.. mullakin on oikeus mielipiteisiini.. thats it. Jos ei sua miellytä, niin en voi mitään.

        Tottakai, ja saat rauhassa olla mitä olet, mutta on todella sääli jos valitset olla sitä mitä itse halveksit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai, ja saat rauhassa olla mitä olet, mutta on todella sääli jos valitset olla sitä mitä itse halveksit.

        Höpö höpö. Minä valitaen olla mitä olen ja tietäälkseni en halveksi mitään. Kai..


    • Anonyymi

      Tuohan on ihan normaalia.

      Jokaisen kumminkaimanpikkuserkku on maailman paras siinä erikoisosaamista vaativassa työssä minkä sinä juuri teit, omasta mielestäsi loistavasti mutta teron mielestä - kannattiko edes mainita moista perusjuttua... 🙄 Tai jos ei muuta niin ainakin aletaan neuvomaan, kun eihän ainakaan ilman jalkovälissä roikkuvaa uloketta voi mitään osata tai tietää.

      xLiner

      • No onhan se...

        Mutta mä nyt lämpimikseno mietin sitä, että onhan se ihan vit.kseen tyhmää...🤔

        Itse haluis tuosta eroon...turhaa energiantuhlausta...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No onhan se...

        Mutta mä nyt lämpimikseno mietin sitä, että onhan se ihan vit.kseen tyhmää...🤔

        Itse haluis tuosta eroon...turhaa energiantuhlausta...

        Mä pyrin ratkaisemaan kaikki ihmissuhdeongelmat jo etukäteen, erakoitumalla.

        Kai maailman muuttaminenkin voisi yksi ratkaisu olla.. 😜

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä pyrin ratkaisemaan kaikki ihmissuhdeongelmat jo etukäteen, erakoitumalla.

        Kai maailman muuttaminenkin voisi yksi ratkaisu olla.. 😜

        xLiner

        Hei tonttu! En mä yritä mitään parantaa, kunhan puhun ääneen...hönö. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Hei tonttu! En mä yritä mitään parantaa, kunhan puhun ääneen...hönö. 😁

        😂 Jees, no nyt päästiin asiaan, pöllö!

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂 Jees, no nyt päästiin asiaan, pöllö!

        xLiner

        Hitto kun sua tinttua saa aina potkia persiille, että tajuat....hönö. 🤣


      • Kuule...krapula tulee, mut mä sanon milloin. 😄


      • Hönö...😁


      • Hönö...😁


    • Miehet ovat alitajuisia kilpailijoita keskenään. Aina ja kaikkialla.
      Naiset ovat keskenään todellakin kannustavampia ja ryhmähenkisempiä. Mistä lie liskoaivoista lähtöisin koko homma..

      Miestä ei saa kehua tai miehelle kehuskella. Sääntö johon on vain vähän poikkeuksia.

      Toki niitä poikkeuksia on sekä miehissä, että naisissa. Mutta arvaappa jos nainen menee tuollaiselle kilpailulliselle uroolle jotakin itsestään kehumaan.. voit arvata sitä mitätöinnin määrää ja alistamista sekä vähättelyä. Sitä tapahtuu enemmän kuin arvaatkaan.

      Naisen varsinkin tulee tyytyä osaansa. Sinua juuri kohdeltiin kuin naista. Vähättelevästi.

      • Niin, siis ei mun omia saavutuksia muiden saavutuksilla mitätöidä... 😊

        Mä vaan mietin sitä vimmaa, mikä joissain miehissä syttyy...ja siinä ei ole välillä (monesti) mitään järkeäkään. Johkut miehet vetää niin hitosti yli, että siinä ei ole mitään järkeä...rikkovat puheissa fysiikan lakeja ja ties mitä....

        Ei se oo tod tervettä...🙄


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin, siis ei mun omia saavutuksia muiden saavutuksilla mitätöidä... 😊

        Mä vaan mietin sitä vimmaa, mikä joissain miehissä syttyy...ja siinä ei ole välillä (monesti) mitään järkeäkään. Johkut miehet vetää niin hitosti yli, että siinä ei ole mitään järkeä...rikkovat puheissa fysiikan lakeja ja ties mitä....

        Ei se oo tod tervettä...🙄

        Emäkkäitä kalavaleita ja mun iskä voittaa sun iskän..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Emäkkäitä kalavaleita ja mun iskä voittaa sun iskän..

        Se, että heittää oikeasti "jerryä" on kivaa, mutta rajanveto tekee hommasta äkkiä erilaisen...


      • Disseisback kirjoitti:

        Se, että heittää oikeasti "jerryä" on kivaa, mutta rajanveto tekee hommasta äkkiä erilaisen...

        No .. se nyt kuuluu miesten maailmaan. Siihen maailmaan jota opetetaan äidinmaidossa. Poijjaat saavat isotella.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No .. se nyt kuuluu miesten maailmaan. Siihen maailmaan jota opetetaan äidinmaidossa. Poijjaat saavat isotella.

        Sivusta totean, että ei se taida olla ihan pelkästään tuota. Tutkimisten mukaanhan testosteronilla itsessään on jo tuollaista käytöstä lisäävää vaikutusta. Sitä sitten vielä tehostetaan tietynlaisella kasvatuksella.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No .. se nyt kuuluu miesten maailmaan. Siihen maailmaan jota opetetaan äidinmaidossa. Poijjaat saavat isotella.

        Ei kai enää...

        Mutta tiedän miehissä hitosti platoonisia valehtelijoita...jutut on ihan kreisejä. Hyvä mies menee välillä ihan sekaisin, kun uskoo itsekin omia juttujaan...

        Ja kokoajsn pitää pystyä selittämään niitä omia satujaan. 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että ei se taida olla ihan pelkästään tuota. Tutkimisten mukaanhan testosteronilla itsessään on jo tuollaista käytöstä lisäävää vaikutusta. Sitä sitten vielä tehostetaan tietynlaisella kasvatuksella.

        Niin.. voipi olla että olet aivan oikeassa. Tosin pojat on poikia-kasvatus on vähenemään päin. Mikä mielestäni on hyvä suuntaus.


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei kai enää...

        Mutta tiedän miehissä hitosti platoonisia valehtelijoita...jutut on ihan kreisejä. Hyvä mies menee välillä ihan sekaisin, kun uskoo itsekin omia juttujaan...

        Ja kokoajsn pitää pystyä selittämään niitä omia satujaan. 🙄

        Kai siinä on se, että kun ei ymmärretä elämästä ja sen rajallisuudesta hölkäisen pöläystä. Minuutta pitää buustata vaikka valhein.

        Elämähän voisi muutoin olla liian arkista, tavallista ja tylsää. Kun se minä ei olisikaan niin merkittävä ja erinomainen, mitä uskottelee itse itselleen.

        Monella ihmisellä on joku ihme vimma pitää itseään jotenkin tärkeänä tai merkityksellisenä. Heidä olemassaolonsa syynä on se oma tärkeys.

        Tosiasiallisesti olemme yhtä merkityksellisiä kuin kärpäsen paska. Ihan jokainen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kai siinä on se, että kun ei ymmärretä elämästä ja sen rajallisuudesta hölkäisen pöläystä. Minuutta pitää buustata vaikka valhein.

        Elämähän voisi muutoin olla liian arkista, tavallista ja tylsää. Kun se minä ei olisikaan niin merkittävä ja erinomainen, mitä uskottelee itse itselleen.

        Monella ihmisellä on joku ihme vimma pitää itseään jotenkin tärkeänä tai merkityksellisenä. Heidä olemassaolonsa syynä on se oma tärkeys.

        Tosiasiallisesti olemme yhtä merkityksellisiä kuin kärpäsen paska. Ihan jokainen.

        No tuo juuri, että pitää itseään jotenkin erityisen merkityksellisenä...😊

        Mä oon tuon ajatuksen huomannut itsessäni. En siis pidä itseäni merkityksellisenä, mutta haluan jotenkin nähdä ulkoapäin tulevat asiat kohdennennuttuna minuun nerkityksellisenä...

        Mun mieli sanoo, että just minua vaan vainotaan, minulle halutaan pahaa...tms.

        Jos en kokisi tuota, en vitt.ilis täälläkään. 🤔


      • Disseisback kirjoitti:

        No tuo juuri, että pitää itseään jotenkin erityisen merkityksellisenä...😊

        Mä oon tuon ajatuksen huomannut itsessäni. En siis pidä itseäni merkityksellisenä, mutta haluan jotenkin nähdä ulkoapäin tulevat asiat kohdennennuttuna minuun nerkityksellisenä...

        Mun mieli sanoo, että just minua vaan vainotaan, minulle halutaan pahaa...tms.

        Jos en kokisi tuota, en vitt.ilis täälläkään. 🤔

        No sepä.. oikeasti kaikki ollaan vaan turhia pölyhiukkasia..

        Mieti.. maailmankaikkeus.. avaruus .. aika..
        Ei niitä kiinnosta sä tai mä. Ollaan täysin merkityksettömiä hitusia. Ei elämällä ole muuta tarkoitusta kuin eläminen itsessään.

        Sata vuotta on yksi silmänräpäys ajassa ja lupaan ettei kukaan muista sua tuon räpäyksen jälkeen.. niin merkityksellinen sä olet.
        Joten vitunko väliä .. jos joku vittuilee sulle tai niinkuin mä.. ihailee sua. Yks hailee. Mä olen yks hailee ja sä ja kaikki muut..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No sepä.. oikeasti kaikki ollaan vaan turhia pölyhiukkasia..

        Mieti.. maailmankaikkeus.. avaruus .. aika..
        Ei niitä kiinnosta sä tai mä. Ollaan täysin merkityksettömiä hitusia. Ei elämällä ole muuta tarkoitusta kuin eläminen itsessään.

        Sata vuotta on yksi silmänräpäys ajassa ja lupaan ettei kukaan muista sua tuon räpäyksen jälkeen.. niin merkityksellinen sä olet.
        Joten vitunko väliä .. jos joku vittuilee sulle tai niinkuin mä.. ihailee sua. Yks hailee. Mä olen yks hailee ja sä ja kaikki muut..

        No ymmärrän...

        Mutta mietippäs sitä, että miksi mä haluisin olla läpeensä hyvä?

        Sekin on itsensä merkitykselliseski haluamista? 🤔

        Jos lopetan idiootelle vittuilemisen, niin pyrinkö "liian" hyvään? Merkityksellisemmäksi?


      • Anonyymi

        "Ne ovat alitajuisia kilpailijoita"; ainakin jos on yksikin nainen kuulomatkan kantamalla! Tuttu juttu; käyttäytyvät kuin taistelevat metsot! Mulla on pari miespuolista ystävää (korostan ett nimenomaan ystävää) joita en samaan aikaan edes pihalleni päästä, kuin pakosta!
        Eli vain, jos toinen on jo tekemässä jotain sovittua korjaustyötä, ja toinen tuomassa Faijalle jotain, josta ovat sopineet jo etukäteen!

        Siinähän on se pieni mahdollisuus ett pihalla törmäävät toisiinsa; kummatkin kun tuntee toistensa ajopelit. Ei sitä lapsellista posken louskutusta oikein jaksa kuunnella, ja vielä pahempaa jos siitä läimäkilpailu tulisi. Nikke kyllä olisi innokas hanskaamaan, ja yleensä aloittaa sen sanallisen nokittelun. Mikko on maltillisempi; mutt sanasodassa yleensä niskan päällä, mikä puolestaan suututtaa Nikkeä vielä lisää.

        Olen pariin otteeseen poistanut kummankin pihamaaltani; "Eikä takaisin ole koskaan tulemista kummallakaan, jos mun pihallani nyrkkeilemään alatte, se on fakta idiootit!"
        "Jos te haluatte tapella -> tapelkaa jossain muualla kuin mun pihallani! Sen verran kummankin pitää ymmärtää, ett Mimmi saattaa joutua näkemään tappelunne! Miten turvalliseksi hän sen jälkeen olonsa tuntee kotonaan, tai teidän läsnäolonne hänen lähellään edes tulevaisuudessa. Ja nyt suksikaa hel vettiin täältä; tai tulee ikuinen porttikielto!

        Mä nyt en ole kiltti ja hiljainen; varsinkaan silloin kun suutun, enkä suvaitse typeryyttä.
        En ainakaan, jos Mimmi joutuu sitä vahingossakaan todistamaan ja vielä kotonaan.
        Toisaaltaan onhan tuo minunkin käytökseni toisten vähättelyä, sillä kyllä molemmat ovat mulle tärkeitä ystäviä! Kumpaakaan en haluaisi menettää; mutt Mimmi on kyllä mulle vielä tärkeämpi, ja silloin saa hyvä ystävyyskin siirtyä syrjään!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ne ovat alitajuisia kilpailijoita"; ainakin jos on yksikin nainen kuulomatkan kantamalla! Tuttu juttu; käyttäytyvät kuin taistelevat metsot! Mulla on pari miespuolista ystävää (korostan ett nimenomaan ystävää) joita en samaan aikaan edes pihalleni päästä, kuin pakosta!
        Eli vain, jos toinen on jo tekemässä jotain sovittua korjaustyötä, ja toinen tuomassa Faijalle jotain, josta ovat sopineet jo etukäteen!

        Siinähän on se pieni mahdollisuus ett pihalla törmäävät toisiinsa; kummatkin kun tuntee toistensa ajopelit. Ei sitä lapsellista posken louskutusta oikein jaksa kuunnella, ja vielä pahempaa jos siitä läimäkilpailu tulisi. Nikke kyllä olisi innokas hanskaamaan, ja yleensä aloittaa sen sanallisen nokittelun. Mikko on maltillisempi; mutt sanasodassa yleensä niskan päällä, mikä puolestaan suututtaa Nikkeä vielä lisää.

        Olen pariin otteeseen poistanut kummankin pihamaaltani; "Eikä takaisin ole koskaan tulemista kummallakaan, jos mun pihallani nyrkkeilemään alatte, se on fakta idiootit!"
        "Jos te haluatte tapella -> tapelkaa jossain muualla kuin mun pihallani! Sen verran kummankin pitää ymmärtää, ett Mimmi saattaa joutua näkemään tappelunne! Miten turvalliseksi hän sen jälkeen olonsa tuntee kotonaan, tai teidän läsnäolonne hänen lähellään edes tulevaisuudessa. Ja nyt suksikaa hel vettiin täältä; tai tulee ikuinen porttikielto!

        Mä nyt en ole kiltti ja hiljainen; varsinkaan silloin kun suutun, enkä suvaitse typeryyttä.
        En ainakaan, jos Mimmi joutuu sitä vahingossakaan todistamaan ja vielä kotonaan.
        Toisaaltaan onhan tuo minunkin käytökseni toisten vähättelyä, sillä kyllä molemmat ovat mulle tärkeitä ystäviä! Kumpaakaan en haluaisi menettää; mutt Mimmi on kyllä mulle vielä tärkeämpi, ja silloin saa hyvä ystävyyskin siirtyä syrjään!
        trollikka

        No teidän piireissä haisee testot väkevästi...😁

        Välillä tulee mieleen, että onks toi edes totta. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No ymmärrän...

        Mutta mietippäs sitä, että miksi mä haluisin olla läpeensä hyvä?

        Sekin on itsensä merkitykselliseski haluamista? 🤔

        Jos lopetan idiootelle vittuilemisen, niin pyrinkö "liian" hyvään? Merkityksellisemmäksi?

        Niin.. läpeensä hyvä.. aika pahan pistit.
        Sanoisin, että sekin on jonkin asteista merkityksellisyyden hakemista. Tulee heti mieleen uskonnollinen fanatismi ja sen myötä itsensä ylentäminen ja se merkityksellisyys.

        No. En osaa sanoa. En ole koskaan miettinyt asiaa sen kummallisemmin. Sitä kylläkin, miten tärkeileviä paskoja kaikki ihmiset ovat. Minäkin, vaikka sitä on vaikeaa nähdä.
        Elämme hyvää elämää ja oikeutamme sitä, että haluamme aina vain enemmän sillä tärkeilyllä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. läpeensä hyvä.. aika pahan pistit.
        Sanoisin, että sekin on jonkin asteista merkityksellisyyden hakemista. Tulee heti mieleen uskonnollinen fanatismi ja sen myötä itsensä ylentäminen ja se merkityksellisyys.

        No. En osaa sanoa. En ole koskaan miettinyt asiaa sen kummallisemmin. Sitä kylläkin, miten tärkeileviä paskoja kaikki ihmiset ovat. Minäkin, vaikka sitä on vaikeaa nähdä.
        Elämme hyvää elämää ja oikeutamme sitä, että haluamme aina vain enemmän sillä tärkeilyllä.

        Niin...ehkä ei pitäis ihan täydellisyyteen edes pyrkiä, vaan pitää jokin särö, että muut näkee missä asennossa on.

        Ehkä mä pidän tään, että minä vaan vittuilen kun sille päälle äidyn...en mä kuitenkaan oo mulkku kaikille. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin...ehkä ei pitäis ihan täydellisyyteen edes pyrkiä, vaan pitää jokin särö, että muut näkee missä asennossa on.

        Ehkä mä pidän tään, että minä vaan vittuilen kun sille päälle äidyn...en mä kuitenkaan oo mulkku kaikille. 😄

        Kyllä sä olet mulkku. Sanan varsinaisessa merkityksessä. Mut pidä toi.. ole oma itsesi. Se on parasta sussa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä sä olet mulkku. Sanan varsinaisessa merkityksessä. Mut pidä toi.. ole oma itsesi. Se on parasta sussa.

        No otsn tuon kohteliaisuutena. 😁

        Nenän sijaintia naamalla uhmaten pidän linjani. 😉


      • Disseisback kirjoitti:

        No otsn tuon kohteliaisuutena. 😁

        Nenän sijaintia naamalla uhmaten pidän linjani. 😉

        Niin.. siksi just mä olenkin sun fani.. :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. siksi just mä olenkin sun fani.. :D

        No ole vaan. 😄

        Nenä on toistaiseksi vielä paikoillaan. Tuossa kesällä sen sijainnin paikkaa jo mietittiin.
        Kaverin kaveri mökillä oli v.tuttanut mua koko illan. Ihan hevetinmoista valitusta koko ilta, miten hälle on vääryyttä käynyt...

        Yöllä oltiin kahden hereillä ja valitus jatkui...mä sanoin, sitten, että lopetatko tuon itkuvirren jos sanon nyt olevani pahoillani kaikista hänen vastoinkäymisistä ikinä....ja voitais puhua muustakin välillä...että ei jaksais kuunnella tuota enää...

        Ksverihsn uhkas vetää nokkiin...mä sit tuumasin, että sitten varmaan pitää vetää, mutta en mä vaan jaksa enää kuunnella tuota itkua...äkäili, haistattrli ja lähti nukkumaan. Herätin sit toisen tyypin jutuille. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No teidän piireissä haisee testot väkevästi...😁

        Välillä tulee mieleen, että onks toi edes totta. 😄

        Harvemmin mä Emon tai systerin kanssa yhteen otan. Kyllä mä paan kampoihin silloin kun tarttee ja eteenkin äijille. Ei kuule päde vanha sanonta ett "nainen seurakunnassa vaietkoot!" Eikä vieraat mun pihalla tappele, kun en minä itsekään!

        Viimeeksi kun hiukan tasoittelin voimasuhteita; otin tieten tahtoen turpiini!
        Mutt Mimmi sitä ei nähnyt, Faija ja Mimmi olivat jo toisessa rakennukssa sisällä, kun mä aloin oman operaationi ja paukasin auton ikkunan mosiikiksi ihan eka yrittämällä. Ehdin vielä mosauttaa toisenkin kerran ja viskauttaa halon auton alle!

        Kyllä mä laskin hänen menettävän kontrollin; kun autoa pahoinpidellään! Niin myös kävi!
        Eikä mun tarvitse enää katsella sitä tyytyväistä naamaa; mun pihallani! KOSKA->
        Mulla on todisteet pahoinpitelystä ja olen valmis menemään niiden kanssa oikeuteenkin.
        Tosin en mä sitä halua, eikä muuten Mimmin isäkään! Nyt hän hakee Mimmin portilta ja palauttaa myös portille, yleensä Faija tai Systeri on tekemässä nuo vaihdokset.
        Jos hänellä tai mulla on asiaa; tekstiviestit kulkee, kätevää ei ole pahemmin ollut erimielisyyksiä.

        Vain kerran on kännipäissään kai, lähettänyt uhkauksia ja samalla nimitellyt!
        Mä vastasin siihen;" Kiitos, nämä ovat joskus ehkä vielä kullanarvoisia, mulle! Lähetä toki lisää näitä, mä säilytän näitä huolella! Mimmi kasvaa; menee kouluun ja oppii lukemaan." Ei ole kuulunut ei näkynyt enää mitään samankaltaista viestitystä!

        Jos se ett mä osaan pitää puoliani ja olen siitä myös valmis maksamaan vaaditun hinnan; sun mielestäsi johtuu mun testosteroneista...???
        Niin olkoot sitten vaikka niinkin; mä kyllä uskallan olla toista mieltä, munssa ei ole muuta miesmäistä; kuin kova sisu ja periksiantamattomuus! Harvemmilta naisilla sitä löytyy!

        Tarttee mennä lukemaan iltasatu; Mimmille ja Pojulle!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin mä Emon tai systerin kanssa yhteen otan. Kyllä mä paan kampoihin silloin kun tarttee ja eteenkin äijille. Ei kuule päde vanha sanonta ett "nainen seurakunnassa vaietkoot!" Eikä vieraat mun pihalla tappele, kun en minä itsekään!

        Viimeeksi kun hiukan tasoittelin voimasuhteita; otin tieten tahtoen turpiini!
        Mutt Mimmi sitä ei nähnyt, Faija ja Mimmi olivat jo toisessa rakennukssa sisällä, kun mä aloin oman operaationi ja paukasin auton ikkunan mosiikiksi ihan eka yrittämällä. Ehdin vielä mosauttaa toisenkin kerran ja viskauttaa halon auton alle!

        Kyllä mä laskin hänen menettävän kontrollin; kun autoa pahoinpidellään! Niin myös kävi!
        Eikä mun tarvitse enää katsella sitä tyytyväistä naamaa; mun pihallani! KOSKA->
        Mulla on todisteet pahoinpitelystä ja olen valmis menemään niiden kanssa oikeuteenkin.
        Tosin en mä sitä halua, eikä muuten Mimmin isäkään! Nyt hän hakee Mimmin portilta ja palauttaa myös portille, yleensä Faija tai Systeri on tekemässä nuo vaihdokset.
        Jos hänellä tai mulla on asiaa; tekstiviestit kulkee, kätevää ei ole pahemmin ollut erimielisyyksiä.

        Vain kerran on kännipäissään kai, lähettänyt uhkauksia ja samalla nimitellyt!
        Mä vastasin siihen;" Kiitos, nämä ovat joskus ehkä vielä kullanarvoisia, mulle! Lähetä toki lisää näitä, mä säilytän näitä huolella! Mimmi kasvaa; menee kouluun ja oppii lukemaan." Ei ole kuulunut ei näkynyt enää mitään samankaltaista viestitystä!

        Jos se ett mä osaan pitää puoliani ja olen siitä myös valmis maksamaan vaaditun hinnan; sun mielestäsi johtuu mun testosteroneista...???
        Niin olkoot sitten vaikka niinkin; mä kyllä uskallan olla toista mieltä, munssa ei ole muuta miesmäistä; kuin kova sisu ja periksiantamattomuus! Harvemmilta naisilla sitä löytyy!

        Tarttee mennä lukemaan iltasatu; Mimmille ja Pojulle!
        trollikka

        Höhlä...tarkoitinkin sitä miessakkia siellä...jokainen tuntuu olevan ihme äkäilijöitä..uhojia. paitsi sun broidit...niistä et oo kertonut liioin, että oisivat uhoilleet.

        Mutta isäs, mimmin isä ja nyt jopa vähän Mikkokin...

        Nää sun jutut välillä kuullostaa vaan niin teatraalisilta... minusta, mutta en lähde epäilemään mitään. Vauhtia löytyy kuitenkin. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Höhlä...tarkoitinkin sitä miessakkia siellä...jokainen tuntuu olevan ihme äkäilijöitä..uhojia. paitsi sun broidit...niistä et oo kertonut liioin, että oisivat uhoilleet.

        Mutta isäs, mimmin isä ja nyt jopa vähän Mikkokin...

        Nää sun jutut välillä kuullostaa vaan niin teatraalisilta... minusta, mutta en lähde epäilemään mitään. Vauhtia löytyy kuitenkin. 😄

        Jaa, pieni väärinkäsitys näköjään taas mun puoleltani. Niin no, ei mun veljet tosiaankaan pahemmin uhoile, heillä ei ole mitään tarvetta. Jokainen tuttu ja sukulainen kyllä tietää jäävänsä toiseksi siinä nyrkkikisassa. Niin ei heitä kukaan mene edes haastamaan sanallisesti. Toisaalta ei nyrkkikisat oikein sovi heidän ammattiinsa, kuin ainoastaan puolustuksena, hyökkäystilanteessa. Niin tyhmiä ihmisiä ei lähimmäisissä ole; sen pitää sitten olla aivan tuntematon tohelo, joka ei ole koskaan kuullutkaan mun veljistäni mitään.
        Kumpikin harrastanut itsepuolustuslajeja, voitokkaasti nuorempina, ja käyvät vieläkin satunnaisesti ainakin saleilla. Heiltä minäkin olen itsepuolustus oppini saanut.

        Mikko ei ole mikään räyhä luonne, mutt ei anna myöskään omalle nenälleen hyppiä syyttä suotta! Sanallisen veetuilun hän hallitsee; minäkin jään siinä lajissa toiseksi.
        Niin siinä suhteessa taidatte olla aika tasoissa; näytät sinäkin usein ottavan tuulta purjeisiisi! Verpaalisesti moni pn kisassanne jäänyt toiseksi... joskus mpnäkin jään miettimään että mitä?.. kun asian vois äkkiseltään ymmärtää toisinkin!
        Ite mä harrastan tota samaa... mutt yllätyn; kun se pulpahtaa jonkun toisen kiduksista.

        Kiitos kun selitit asian, myönnän kyllä kimmastuneeni; koska mä viihdyn ns. "miehisten harrastusten parissa" mua usein morkataan siitä. Eteenkin kun mä käyn metsällä ja vaatetus on suoranaisia rytkyjä! Mä en metsässä ole missään nimessä näyttäytymässä. Joten mua ei haittaa käyttää toisten vanhoja maastohousuja; vyöllä ne pysyy ylhäällä ja jos lahkeet on liian pitkät; ne voi lyhentää! Vanhat kolitspaidat on kuin tehty metsään; suojaamaan käsivarsia.
        Metsästäessä aseen kanssa; on aina punaiset liivit sekä päähine. Mua vastaan metässä ei koskaan ole astellut mitään jetset tyyppejä... ei ainakaan vaatetukseltaan!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, pieni väärinkäsitys näköjään taas mun puoleltani. Niin no, ei mun veljet tosiaankaan pahemmin uhoile, heillä ei ole mitään tarvetta. Jokainen tuttu ja sukulainen kyllä tietää jäävänsä toiseksi siinä nyrkkikisassa. Niin ei heitä kukaan mene edes haastamaan sanallisesti. Toisaalta ei nyrkkikisat oikein sovi heidän ammattiinsa, kuin ainoastaan puolustuksena, hyökkäystilanteessa. Niin tyhmiä ihmisiä ei lähimmäisissä ole; sen pitää sitten olla aivan tuntematon tohelo, joka ei ole koskaan kuullutkaan mun veljistäni mitään.
        Kumpikin harrastanut itsepuolustuslajeja, voitokkaasti nuorempina, ja käyvät vieläkin satunnaisesti ainakin saleilla. Heiltä minäkin olen itsepuolustus oppini saanut.

        Mikko ei ole mikään räyhä luonne, mutt ei anna myöskään omalle nenälleen hyppiä syyttä suotta! Sanallisen veetuilun hän hallitsee; minäkin jään siinä lajissa toiseksi.
        Niin siinä suhteessa taidatte olla aika tasoissa; näytät sinäkin usein ottavan tuulta purjeisiisi! Verpaalisesti moni pn kisassanne jäänyt toiseksi... joskus mpnäkin jään miettimään että mitä?.. kun asian vois äkkiseltään ymmärtää toisinkin!
        Ite mä harrastan tota samaa... mutt yllätyn; kun se pulpahtaa jonkun toisen kiduksista.

        Kiitos kun selitit asian, myönnän kyllä kimmastuneeni; koska mä viihdyn ns. "miehisten harrastusten parissa" mua usein morkataan siitä. Eteenkin kun mä käyn metsällä ja vaatetus on suoranaisia rytkyjä! Mä en metsässä ole missään nimessä näyttäytymässä. Joten mua ei haittaa käyttää toisten vanhoja maastohousuja; vyöllä ne pysyy ylhäällä ja jos lahkeet on liian pitkät; ne voi lyhentää! Vanhat kolitspaidat on kuin tehty metsään; suojaamaan käsivarsia.
        Metsästäessä aseen kanssa; on aina punaiset liivit sekä päähine. Mua vastaan metässä ei koskaan ole astellut mitään jetset tyyppejä... ei ainakaan vaatetukseltaan!
        trollikka

        Joo. Siis isäsi, exäsi ja yllättävän moni muu miesoletettu siinä lähipiirissä miesmäröi, jyräilee ja kukkoilee. 😁

        Niin ja säpäkänoloinen tunnut itsekin olevan kyllä. 😁

        Mä kävin tänään vaihtamassa autoon maalla talvirenkaat. Oli tosi märkä keli. Mutta vielä oli viime viikon lumistakin jäätä tiellä...sai katsoen ajella. Jäi vielä naapurilta ostamia metrihalkoja 1,5 mottia pätkimättä puimalaan, niin otin ne samalla matkaan. Vien ne uuteen liiteriin huomenna ja sit siellä on 10 mottia ainakin puuta talveks. 😊


    • Anonyymi

      Juu, ihan perinteiseltä kuulostaa. Näin naisena tulee yleensä lähinnä päästyä seuraamaan sivusta tuota ukkojen keskinäistä kukkoilua. Toisinaa tosin pääsee myös itse aitiopaikalta todistamaan sitä (kohteena), kun sattuu ukkoporukkaan, jossa on riittävän tuttu. Yleensä nuo samat miehet pyrkivät naiselle vain pätemään, mutta kun olet tarpeeksi tuttu, niin voivat myös kukkoilla.

      • No toi kukkoilu on salakavalaakin... mä muummoassa huomaan nauttivani "vittuilusta typerille".

        Jos estäisin kukkoilua, en keskittyisi siihen, enkä lähtisi "koijaamaan apinoita".

        Mut jokin vaan vie...🙄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No toi kukkoilu on salakavalaakin... mä muummoassa huomaan nauttivani "vittuilusta typerille".

        Jos estäisin kukkoilua, en keskittyisi siihen, enkä lähtisi "koijaamaan apinoita".

        Mut jokin vaan vie...🙄

        Jos sä koet jotain ylemmyden tunnetta heitä kohtaan ja siksi nautit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä koet jotain ylemmyden tunnetta heitä kohtaan ja siksi nautit?

        Mä tykkään enemmänkin alistaa alistajia...ehkä saan siitä oikeutuksen hölmöilylleni.

        Todella typerää ja siitä pitäis päästä eroon...lopulta siitä saa vaan loppufiiliksen, että on ollut idiootti taas.. 🙄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No toi kukkoilu on salakavalaakin... mä muummoassa huomaan nauttivani "vittuilusta typerille".

        Jos estäisin kukkoilua, en keskittyisi siihen, enkä lähtisi "koijaamaan apinoita".

        Mut jokin vaan vie...🙄

        Mä taas joskut tykkään uunottaa niitä kukkoilijoita. Siihen on monet keinot. Mä tosin en yleensä lähde lainkaan siihen alistamiseen mukaan, vaan tykkään yleens enemmän "alentaa ylentämällä". Tietyt ihmiset on jopa onnistuneet lopettamaan kukkoilunsa mulle, kun musta ei kuulemma ikinä ota selvää. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas joskut tykkään uunottaa niitä kukkoilijoita. Siihen on monet keinot. Mä tosin en yleensä lähde lainkaan siihen alistamiseen mukaan, vaan tykkään yleens enemmän "alentaa ylentämällä". Tietyt ihmiset on jopa onnistuneet lopettamaan kukkoilunsa mulle, kun musta ei kuulemma ikinä ota selvää. 😀

        No oikeastihan tyhjällä kukkoilijat voi jauhottaa nopeastikin.

        Mutta mä mietin nyt just sitä, että miks lähtee edes siihen...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No oikeastihan tyhjällä kukkoilijat voi jauhottaa nopeastikin.

        Mutta mä mietin nyt just sitä, että miks lähtee edes siihen...

        No mutta se ei ole mun luonteeni mukaista. Jos mä rupean uunottamaan, niin sen pointti ei ole lyödä kenellekään nopeasti jauhoja suuhun. Sen tarkoitus on hämmentää. Lopputulos on tarkoitus olla se, että kuka uunotti ja ketä ja kuka jauhotti ja kenet. Muutma tyyppi on todenneet, että mua on veemäistä esimerkiksi yrittää jekuttaa aprillipilalla, kun mulla on liian hyvä pokeri. Ikinä ei tiedä, että menikö läpi ja kuinka kauan meni läpi ja missä kohtaa tajusin ja homma menee plörinäksi vasta siinä kohtaa kun heitän homman ihan totaalisesti yli. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta se ei ole mun luonteeni mukaista. Jos mä rupean uunottamaan, niin sen pointti ei ole lyödä kenellekään nopeasti jauhoja suuhun. Sen tarkoitus on hämmentää. Lopputulos on tarkoitus olla se, että kuka uunotti ja ketä ja kuka jauhotti ja kenet. Muutma tyyppi on todenneet, että mua on veemäistä esimerkiksi yrittää jekuttaa aprillipilalla, kun mulla on liian hyvä pokeri. Ikinä ei tiedä, että menikö läpi ja kuinka kauan meni läpi ja missä kohtaa tajusin ja homma menee plörinäksi vasta siinä kohtaa kun heitän homman ihan totaalisesti yli. 🙂

        Mun uunottaminen liittyy mikä on mun mielentila...

        Joskus oon liiankin vakava...otan tosissani piebetkin jutut...joskus nsuran vakavillekin...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No oikeastihan tyhjällä kukkoilijat voi jauhottaa nopeastikin.

        Mutta mä mietin nyt just sitä, että miks lähtee edes siihen...

        Toisinaan tulee esimerkiksi heitettyä sellanen "kanamainen hölmä nainen" juttu ubervaihteella, kun sattuu joku sopiva pätijä kohdalle. Sitten testataan, että kuinka totaalisen typerää ja idioottimaista skeidaa voin vielä suustani heittää ja se menee läpi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisinaan tulee esimerkiksi heitettyä sellanen "kanamainen hölmä nainen" juttu ubervaihteella, kun sattuu joku sopiva pätijä kohdalle. Sitten testataan, että kuinka totaalisen typerää ja idioottimaista skeidaa voin vielä suustani heittää ja se menee läpi.

        No toi vois kyllä olla hauskaa. 🤣


    • Anonyymi
      • No mielikuvitus on upea asia. 😊

        Mutta sekin pitäisi kanavoida oikein. 😊


    • Aaaa että, kuulostaa tutulta ja turvalliselta perus-äijyydeltä. Ja joo, todellisuudessa se ei kerro yksilön äijyydestä tms. mitään, vaan siitä että kyseessä on perus-tissiposki, nk. miesoletettu jolla ei ole itsetuntoa enempää kuin heinänkorrella. Ja anteeksi kaikille heinille. Sekä varmuuden vuoksi Heineillekin.

      Onhan tuo käytös kyllä vähenemään päin, ainakin täällä pk-seudulla natiivien parissa, mutta tulee se esiin silti vähän väliä. Tosin onneksi pääosin niin, että kun joku kertoo jonkun jutun, vaikka hauskan jutun, niin äkkiä joku/moni muu on kertomassa omaa hauskempaa juttuaan. Huomiohuoraamista pienessä ringissä, mutta sama asia pohjimmiltaan, penismiekkailua. Mielelläni osallistuisin moiseen joskus, mutta ei tässä iässä enää seiso, niin viitte kyljyksen vötkylällä lätkytelläkään.

      • No en tiedä, että onko minun muna ja pallit "imeytymässä" nivusiin, mutta kyllä kukkoilu vaan on sitten niin idioottimaista. 😁

        Jotenkin sen ymmärtäis sinkuilta.. että esitettäis jotain, että "myy" hyvin...mutta ei se katso siviilisäätyä eikä mitään...

        Tavallaan sivusta katsottuna aika hiton typerää. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No en tiedä, että onko minun muna ja pallit "imeytymässä" nivusiin, mutta kyllä kukkoilu vaan on sitten niin idioottimaista. 😁

        Jotenkin sen ymmärtäis sinkuilta.. että esitettäis jotain, että "myy" hyvin...mutta ei se katso siviilisäätyä eikä mitään...

        Tavallaan sivusta katsottuna aika hiton typerää. 😄

        Vaan jospa ne kaverit onkin homppeja? Eivät esitä parastaan naismarkkinoilla, vaan juuri miesmarkkinoilla? Kilpaillaan kaverien kanssa parhaasta jutusta/autosta/suorituksesta jne., ei naisten vuoksi, vaan miesten vuoksi? Kannattaa ehkä ensi kerralla kysyä, että yritätkö Jaska/Make/Reiska/Pete nyt pokata mua kun pullistelet jutuillas siinä 🤣

        Onhan se aika raskasta seurattavaa. Ite yleensä koitan väistyä takavasemmalle tekemään jotain käyttökelpoisempaa, semminkin kun ei mulla nyt niin ihmeesti ole mitään kerrottavaa/tarinoitavaa elämästäni.


      • randombypasser kirjoitti:

        Vaan jospa ne kaverit onkin homppeja? Eivät esitä parastaan naismarkkinoilla, vaan juuri miesmarkkinoilla? Kilpaillaan kaverien kanssa parhaasta jutusta/autosta/suorituksesta jne., ei naisten vuoksi, vaan miesten vuoksi? Kannattaa ehkä ensi kerralla kysyä, että yritätkö Jaska/Make/Reiska/Pete nyt pokata mua kun pullistelet jutuillas siinä 🤣

        Onhan se aika raskasta seurattavaa. Ite yleensä koitan väistyä takavasemmalle tekemään jotain käyttökelpoisempaa, semminkin kun ei mulla nyt niin ihmeesti ole mitään kerrottavaa/tarinoitavaa elämästäni.

        Ei minullakaan ole mitään millä pullistella, jos ei sit puhuta mahasta. 😄

        Mutta mulla on paha tapa lähtee "paljastamaan" höhöpuheita pitäviä...joku patoutuma omassa elämässä suuntautuu niihin "hönöihin" mitkä löpertää jotain skeidaa...

        Huomaan pyörittäväni sitä "oravanpyörää" toimillani, mikä on tyhmää kokonaisuutta ajatellen..🤔


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei minullakaan ole mitään millä pullistella, jos ei sit puhuta mahasta. 😄

        Mutta mulla on paha tapa lähtee "paljastamaan" höhöpuheita pitäviä...joku patoutuma omassa elämässä suuntautuu niihin "hönöihin" mitkä löpertää jotain skeidaa...

        Huomaan pyörittäväni sitä "oravanpyörää" toimillani, mikä on tyhmää kokonaisuutta ajatellen..🤔

        No sepä just, sillä samalla täälläkin pullistellaan, vaikkei vielä paljon pullisteltavaa ole siinäkään. Mutta ehkä liityn talveksi johonkin keskivartalon keskikaljakehittäjiin, sitten on heittämällä epärantakunnossa toukokuussa 😂

        Jaa sulla on sellanen harrastus. No se vähän kyllä mutkistaa asioita, kieltämättä. Ite opettelin vuosia sitten vain sivuuttamaan ne hölöhölöjutut, pääsee ite helpommalla ja toinen saa hölisemällä tuuletella purukalustoaan, kaikki voittavat.


      • randombypasser kirjoitti:

        No sepä just, sillä samalla täälläkin pullistellaan, vaikkei vielä paljon pullisteltavaa ole siinäkään. Mutta ehkä liityn talveksi johonkin keskivartalon keskikaljakehittäjiin, sitten on heittämällä epärantakunnossa toukokuussa 😂

        Jaa sulla on sellanen harrastus. No se vähän kyllä mutkistaa asioita, kieltämättä. Ite opettelin vuosia sitten vain sivuuttamaan ne hölöhölöjutut, pääsee ite helpommalla ja toinen saa hölisemällä tuuletella purukalustoaan, kaikki voittavat.

        Sulls oli kyllä viimenäkemän perusteella aika köykäinen pullistelun mahku tässä mitta-asteikossa. 😄 Sähän oot "kuivan krsä orava". 😁

        Jos tuosta jotain otat pois, häviit olemasta. 😄

        Joo, mä en oo tyytyväinen tähän mun tyyliin käsitellä juttuja. Sellainen Xenan tyyli ois kyllä tavoite. 😊 Ei vitt.ilua vaan faktaa. Xena on kyllä hionut ulostulonsa aika minttiin. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Sulls oli kyllä viimenäkemän perusteella aika köykäinen pullistelun mahku tässä mitta-asteikossa. 😄 Sähän oot "kuivan krsä orava". 😁

        Jos tuosta jotain otat pois, häviit olemasta. 😄

        Joo, mä en oo tyytyväinen tähän mun tyyliin käsitellä juttuja. Sellainen Xenan tyyli ois kyllä tavoite. 😊 Ei vitt.ilua vaan faktaa. Xena on kyllä hionut ulostulonsa aika minttiin. 😁

        No kaveri kuitenkin taannoin rohkaisi ja sanoi että sen verran on tullut täytettä ukkoon ettei se enää voi ihan piiloutua lyhtytolpan taakse 😂

        Xena on kyllä helmi, ihme ettei ole pressaehdokkaana, vaikka toisaalta se edellyttäisi aivojen heittämistä narikkaan 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No kaveri kuitenkin taannoin rohkaisi ja sanoi että sen verran on tullut täytettä ukkoon ettei se enää voi ihan piiloutua lyhtytolpan taakse 😂

        Xena on kyllä helmi, ihme ettei ole pressaehdokkaana, vaikka toisaalta se edellyttäisi aivojen heittämistä narikkaan 😁

        Xenaa ei voi menettäö politiikan kuiluun. Liian hyvä sinne. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Xenaa ei voi menettäö politiikan kuiluun. Liian hyvä sinne. 😄

        Mutta jos Suomen Tasavallan diktaattoriksi? Siinä ei ole politiikkaa enää sotkemassa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No kaveri kuitenkin taannoin rohkaisi ja sanoi että sen verran on tullut täytettä ukkoon ettei se enää voi ihan piiloutua lyhtytolpan taakse 😂

        Xena on kyllä helmi, ihme ettei ole pressaehdokkaana, vaikka toisaalta se edellyttäisi aivojen heittämistä narikkaan 😁

        Miten sulls noin muuten menee? Onks kaikki hyvin? 😊

        Ei oo törmäilty täällä rikä muualla. 😚


      • randombypasser kirjoitti:

        Mutta jos Suomen Tasavallan diktaattoriksi? Siinä ei ole politiikkaa enää sotkemassa 😂

        No helkatti, ei huono idea? 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Miten sulls noin muuten menee? Onks kaikki hyvin? 😊

        Ei oo törmäilty täällä rikä muualla. 😚

        Paskaako tässä, niin sanotusti. Rehellisesti sanoen työelämässä ei mene niin loistokkaasti, mutta se on ikioma valintakysymys, pohjimmiltaan. Ja niitä valintoja tässä nyt sitten harkitaan, pidempi stoori.

        Mites sulla sutii?

        No ei ole törmäilty, fyysisesti se onkin hiukan haastavampaa, palstalla onnistuu helpommin, ainakin nyt kun sain ison projektintapaisen maaliin eikä tartte teherä ympäripyöreää 😂


      • Disseisback kirjoitti:

        No helkatti, ei huono idea? 😁

        No kyllä X hakkaisi useimmat muut ehdokkaat, siis myös vaaleissa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Paskaako tässä, niin sanotusti. Rehellisesti sanoen työelämässä ei mene niin loistokkaasti, mutta se on ikioma valintakysymys, pohjimmiltaan. Ja niitä valintoja tässä nyt sitten harkitaan, pidempi stoori.

        Mites sulla sutii?

        No ei ole törmäilty, fyysisesti se onkin hiukan haastavampaa, palstalla onnistuu helpommin, ainakin nyt kun sain ison projektintapaisen maaliin eikä tartte teherä ympäripyöreää 😂

        No mulla työjutut myös vähän kangertaa...mutta ei jaksa välittää liikaa niitä.
        Ssin pienen etapin valmiiks omassa projektissa, mutta se oli vaan yks steppi...lisää riittää...mut koetan pitää seuraavat väljempinä, ettei ole deathlineja...🙃

        No ei kait fyysisesti osutakkaan, kun kilometrejä välissä, mut täällä ja muissa viestimissä. 😊 Sitä tarkoitinkin...


      • randombypasser kirjoitti:

        No kyllä X hakkaisi useimmat muut ehdokkaat, siis myös vaaleissa 😂

        No Xenaa ri vaan kaikki tunne...sehän se on ongelma...😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No mulla työjutut myös vähän kangertaa...mutta ei jaksa välittää liikaa niitä.
        Ssin pienen etapin valmiiks omassa projektissa, mutta se oli vaan yks steppi...lisää riittää...mut koetan pitää seuraavat väljempinä, ettei ole deathlineja...🙃

        No ei kait fyysisesti osutakkaan, kun kilometrejä välissä, mut täällä ja muissa viestimissä. 😊 Sitä tarkoitinkin...

        Deathline on äärettömän hyvin sanottu! Jaa että sullakin tökkii ja sätkii töissä? Harmimpi homma, vaan kaipa se vielä iloksikin muuttuu. Ainakin ennen seuraavaa projektia 🙄

        Itte päätin luopua enimmistä projekteista ja kaikista pikkukilkkeistä elleivät ne asiat koske liikekiinteistöjä. Tai siis ellei nimenomaisesti maksaja ole liikekiinteistö. Mulkku kun olen, tein sen ilmoitusmenettelyllä firman suuntaan enkä antanut vaihtoehtoja. Eikä mua muiden mielipiteet kiinnostakaan. Tottakai työtehtävästä kieltäytymisen vuoksi voisi antaa potkut per heti, mutta sehän sopii kyllä.

        No juu, kyllä ne kilometrit välissä vähän hidastaa kohtaamisia, mutta onhan näitä tosiaan muita väyliä kaahattavaksi.


      • Disseisback kirjoitti:

        No Xenaa ri vaan kaikki tunne...sehän se on ongelma...😁

        No sitten meiän tarttee ryhtyä kampanjoimaan kiivaasti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No sitten meiän tarttee ryhtyä kampanjoimaan kiivaasti 😂

        2025 Xena diktaattoriks-projekti! 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Deathline on äärettömän hyvin sanottu! Jaa että sullakin tökkii ja sätkii töissä? Harmimpi homma, vaan kaipa se vielä iloksikin muuttuu. Ainakin ennen seuraavaa projektia 🙄

        Itte päätin luopua enimmistä projekteista ja kaikista pikkukilkkeistä elleivät ne asiat koske liikekiinteistöjä. Tai siis ellei nimenomaisesti maksaja ole liikekiinteistö. Mulkku kun olen, tein sen ilmoitusmenettelyllä firman suuntaan enkä antanut vaihtoehtoja. Eikä mua muiden mielipiteet kiinnostakaan. Tottakai työtehtävästä kieltäytymisen vuoksi voisi antaa potkut per heti, mutta sehän sopii kyllä.

        No juu, kyllä ne kilometrit välissä vähän hidastaa kohtaamisia, mutta onhan näitä tosiaan muita väyliä kaahattavaksi.

        No tää kattila lämmittämään taloa-projekti väkisin kulki deathlinea kohti...siis lämmittämään taloa kun tarvii lämnitystä. 😄

        Uskoisin, että muut tähän kellariprojektiin liittyvät asiat ei ole yhtä rajallisia...😊

        On hyvä jos pystyy "sanelrmaan" töissä ja elämässään asioita. 😊 Se yllättävästi helpottaa myös vastapuolta. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        2025 Xena diktaattoriks-projekti! 🤣

        Sehän olisi sitten vähän kuin Terminaattori, T-2.
        Xenaattori. X-25. 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        No tää kattila lämmittämään taloa-projekti väkisin kulki deathlinea kohti...siis lämmittämään taloa kun tarvii lämnitystä. 😄

        Uskoisin, että muut tähän kellariprojektiin liittyvät asiat ei ole yhtä rajallisia...😊

        On hyvä jos pystyy "sanelrmaan" töissä ja elämässään asioita. 😊 Se yllättävästi helpottaa myös vastapuolta. 😊

        Jep, se on jotakuinkin välttämättömyys, elämä vain pilkkihaalareissa ei olisi kauhean kiva homma, kämpän rakenteista puhumattakaan.

        No mä olen vähän tämmöi äkkiväärä, sanelen kun on saneltavaa ja muuten menee huulenheittona.


      • randombypasser kirjoitti:

        Sehän olisi sitten vähän kuin Terminaattori, T-2.
        Xenaattori. X-25. 🤣

        Joo. Xenanaattori pistäis kaiken järjestykseen ja sit ois kaikilla kivs olla...paitsi niillä, jotka haluis itse sooloilla...😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Jep, se on jotakuinkin välttämättömyys, elämä vain pilkkihaalareissa ei olisi kauhean kiva homma, kämpän rakenteista puhumattakaan.

        No mä olen vähän tämmöi äkkiväärä, sanelen kun on saneltavaa ja muuten menee huulenheittona.

        No on mulla muitakin tapoja lämmittää mökkiä, mut ei yhtä iisejä. 😊
        Tähän ei tarvii olla mättämässä slituiseen puuta ja se osaa polttaa sen itsekin. Kunhan saa säätöihin. 😊

        Työtlämässä ja ihan siviilissäkin pitäisi osata pitää rajansa. Huumori on hyvä, mutta sekin pitää pitää kaukana kun rajoista puhutaan. 😊
        Se ei ole mulkkuutta, vaan selkeyttä. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Xenanaattori pistäis kaiken järjestykseen ja sit ois kaikilla kivs olla...paitsi niillä, jotka haluis itse sooloilla...😁

        Xenaattori olis kyllä hyvä. Sieltä tuli legendaarisia heittoja, hasta la vista, baby 😂


      • Disseisback kirjoitti:

        No on mulla muitakin tapoja lämmittää mökkiä, mut ei yhtä iisejä. 😊
        Tähän ei tarvii olla mättämässä slituiseen puuta ja se osaa polttaa sen itsekin. Kunhan saa säätöihin. 😊

        Työtlämässä ja ihan siviilissäkin pitäisi osata pitää rajansa. Huumori on hyvä, mutta sekin pitää pitää kaukana kun rajoista puhutaan. 😊
        Se ei ole mulkkuutta, vaan selkeyttä. 😊

        Joo, duunissa tarttee osata olla ihmisiksi, yleisesti ja oman ittensä puolestakin. Kattotaan nyt millanen show taas on edessä kun tän viikon lomailut on ohi. Tai no show kyllä, olis vähän muutakin keskusteltavaa pomon kanssa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Xenaattori olis kyllä hyvä. Sieltä tuli legendaarisia heittoja, hasta la vista, baby 😂

        No oikeasti voidaan vitsailla tästä, mut enpä usko etteä Xena jyräis mitään..


        Edes tietäen tekeväsä "hyvää".. Hän ymmärtää paljon erilaisuutta ja arvostaa sitä...

        Mä ehkä jo luokkasin häntä ehkä? 🤔


      • Disseisback kirjoitti:

        No oikeasti voidaan vitsailla tästä, mut enpä usko etteä Xena jyräis mitään..


        Edes tietäen tekeväsä "hyvää".. Hän ymmärtää paljon erilaisuutta ja arvostaa sitä...

        Mä ehkä jo luokkasin häntä ehkä? 🤔

        Vitsailla voidaan, totuus on toinen. Tai no varmasti osaa tarvittaessa jyrätäkin, mutta pehmeämmillä keinoilla, neuvotellen, se on sen verran elämää kokenut.

        Enpä usko että loukkasit, Xena kyllä osaa lukea ja ymmärtää koska vedellään vähän huulella ja koska mutistaan kulmat kurtussa.


      • Disseisback kirjoitti:

        No oikeasti voidaan vitsailla tästä, mut enpä usko etteä Xena jyräis mitään..


        Edes tietäen tekeväsä "hyvää".. Hän ymmärtää paljon erilaisuutta ja arvostaa sitä...

        Mä ehkä jo luokkasin häntä ehkä? 🤔

        En ole ainakaan huomannut mitään sellaista. 😄 Kaikki on ihan fine. 👍

        Ja kiitos molemmille kivoista kommenteistanne. 🤗

        En löydä nyt mitään sopivaa päivätanssiketjua, niin iskenpä tänne tämän Hitaan biisin, minkä kuulin aamulla radiosta ja etsin sen juuri uudelleen youtubesta 🙂
        Mukavaa keskiviikkoa !😊

        https://youtu.be/Xp70yrHAHKY?si=rOtavfygRO9ie48l


      • Xena-183 kirjoitti:

        En ole ainakaan huomannut mitään sellaista. 😄 Kaikki on ihan fine. 👍

        Ja kiitos molemmille kivoista kommenteistanne. 🤗

        En löydä nyt mitään sopivaa päivätanssiketjua, niin iskenpä tänne tämän Hitaan biisin, minkä kuulin aamulla radiosta ja etsin sen juuri uudelleen youtubesta 🙂
        Mukavaa keskiviikkoa !😊

        https://youtu.be/Xp70yrHAHKY?si=rOtavfygRO9ie48l

        No hyvä. 😁


      • Xena-183 kirjoitti:

        En ole ainakaan huomannut mitään sellaista. 😄 Kaikki on ihan fine. 👍

        Ja kiitos molemmille kivoista kommenteistanne. 🤗

        En löydä nyt mitään sopivaa päivätanssiketjua, niin iskenpä tänne tämän Hitaan biisin, minkä kuulin aamulla radiosta ja etsin sen juuri uudelleen youtubesta 🙂
        Mukavaa keskiviikkoa !😊

        https://youtu.be/Xp70yrHAHKY?si=rOtavfygRO9ie48l

        Krhmmm, vaalit on tulossa, mitä ajattelit tehdä, Xenaattori? 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Krhmmm, vaalit on tulossa, mitä ajattelit tehdä, Xenaattori? 😂

        Aina on jotkin vaalit tulossa.
        Mm. Kirkolliskokous- ja hiippakuntavaalit.
        Jospa pyrin vaikka paaviksi 😁


      • Xena-183 kirjoitti:

        Aina on jotkin vaalit tulossa.
        Mm. Kirkolliskokous- ja hiippakuntavaalit.
        Jospa pyrin vaikka paaviksi 😁

        Paavi ei olisi suinkaan huono vaihtoehto, päästäisiin niistä 80+ puoli-zombieista ja katolinen maailma laulaisi hoosiannaa. Laita ihmeessä paperit vetämään! 😂


    • Anonyymi

      Mikä näistä paras: kukkoilu, kettuilu vai kanailu?

      • Anonyymi

        Kukkonen, Kettunen vai Kananen?


    • Anonyymi

      AA=Avuton Autoilija, kuin BMW-kuljettaja ja pyöränsä pohjasta kiinni lumessa, kuljettaja painaa kaasua täysillä, pyörä pyörii ja moottori ulvoo kierrosrajoittimilla: Miksi autoni ei silti liiku?

    • Joo näitä on nähty monesti. Ei sellaisten kuullen viitsi iloita mistään, kun heti on joku mehukkaampi ja parempi juttu esittää, kuin mitä itsellä oli. Joillekin elämä on yhtä kilpailua joka asiassa.

      • Kiva kun kirjoitit tähän jotain. 😊

        Mittaatko sä itseäsi toistrn ulostulojen perusteella?

        Oonko vaikka mä, enemmän jotain kuin sä, niinkuin sun mielestä?

        Ihan uteliaisuuttani kysyn, koska olen aistinut sinun kirjoituksista mollivoittoisuutta. 🤔


      • Disseisback kirjoitti:

        Kiva kun kirjoitit tähän jotain. 😊

        Mittaatko sä itseäsi toistrn ulostulojen perusteella?

        Oonko vaikka mä, enemmän jotain kuin sä, niinkuin sun mielestä?

        Ihan uteliaisuuttani kysyn, koska olen aistinut sinun kirjoituksista mollivoittoisuutta. 🤔

        Kyllä mittailen ja vertailen itseäni muihin... Olen aina tehnyt niin lapsesta saakka. Ja tietenkin pidän aina muita itseäni parempina joka asiassa. Siinä ei paljon pullistella tarvitse, kun minä vaikenen.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä mittailen ja vertailen itseäni muihin... Olen aina tehnyt niin lapsesta saakka. Ja tietenkin pidän aina muita itseäni parempina joka asiassa. Siinä ei paljon pullistella tarvitse, kun minä vaikenen.

        Toi on paska homma oikeasti...tiedäthän?

        Toki sorrun ihan samaan...

        Mutta aivan taatusti diggaisin touhuta sun kanssa, sen perusteella mitä oot kertonut. 😁
        Enkä taatusti ole ainoa. 😊

        Koita muuttaa tuota käsitystäsi, jooko? Se on perseestä, eikä johda hyvään ainakaan. 😁

        Mdidän äijien pitää nousta oineesti. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Toi on paska homma oikeasti...tiedäthän?

        Toki sorrun ihan samaan...

        Mutta aivan taatusti diggaisin touhuta sun kanssa, sen perusteella mitä oot kertonut. 😁
        Enkä taatusti ole ainoa. 😊

        Koita muuttaa tuota käsitystäsi, jooko? Se on perseestä, eikä johda hyvään ainakaan. 😁

        Mdidän äijien pitää nousta oineesti. 😁

        Joo, tiedostan kyllä, ettei huono itsetunto ole hyvä juttu ollenkaan. Ärsyttää itseänikin, jos alkaa joku mollaamaan itseään, eikä se takia sitten jaksa edes yrittää mitään.

        Eihän se helppoa ole muuttaa sellaista, mitä on tehnyt lähes 50 vuotta. Ikuista kädenvääntöä se on itsensä kanssa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo, tiedostan kyllä, ettei huono itsetunto ole hyvä juttu ollenkaan. Ärsyttää itseänikin, jos alkaa joku mollaamaan itseään, eikä se takia sitten jaksa edes yrittää mitään.

        Eihän se helppoa ole muuttaa sellaista, mitä on tehnyt lähes 50 vuotta. Ikuista kädenvääntöä se on itsensä kanssa.

        No mä ainakin ihan oikeasti toivoisin, että keksisit jotain ihan muuta. 😊

        Sulla on niin huikeita juttuja ja oot fiksu. 😊

        Ihan sama miten pitkään oisit päätäsi haksnnut seinään, niin lopeta se...

        Lähe messiin... tehdään asiat paremmin. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä ainakin ihan oikeasti toivoisin, että keksisit jotain ihan muuta. 😊

        Sulla on niin huikeita juttuja ja oot fiksu. 😊

        Ihan sama miten pitkään oisit päätäsi haksnnut seinään, niin lopeta se...

        Lähe messiin... tehdään asiat paremmin. 😊

        No kiitos tsempistä. Sinä olet kyllä paljon fiksumpi ja myöskin tykätympi siitä syystä. Ja hyvä niin tietty. Minä olen vaan mikä olen. :)


      • mustasusi kirjoitti:

        No kiitos tsempistä. Sinä olet kyllä paljon fiksumpi ja myöskin tykätympi siitä syystä. Ja hyvä niin tietty. Minä olen vaan mikä olen. :)

        Tykkäämisestä, fiksuudesta jne ei täällä, eikä muuallakaan voida oikeita johtopäätöksiä faktuaalisesti kyllä. 😄

        Veteen piirrettyjä viivoja. 😊

        Mutta nauttisin, jos sinä osaisit muuttua vaikka täällä toisin kirjoittelevaksi. Kokeilisit vähän enempi kehua itseäsi ja olisit tyytyväisempi itsestäsi. Se ois jo kivaa minusta. 🙃

        Yritätkö? 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Tykkäämisestä, fiksuudesta jne ei täällä, eikä muuallakaan voida oikeita johtopäätöksiä faktuaalisesti kyllä. 😄

        Veteen piirrettyjä viivoja. 😊

        Mutta nauttisin, jos sinä osaisit muuttua vaikka täällä toisin kirjoittelevaksi. Kokeilisit vähän enempi kehua itseäsi ja olisit tyytyväisempi itsestäsi. Se ois jo kivaa minusta. 🙃

        Yritätkö? 😊

        Näen tässä nyt kovan yrityksen tehdä minusta positiivisemman ja itserakkaamman ihmisen. Moni on sitä yrittänyt... Moni on siinä myös epäonnistunut.
        Kyllä minä voin aina yrittää. Elämä usein painaa maan rakoon takaisin. Aina kun luulee, että kaikki on hyvin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Näen tässä nyt kovan yrityksen tehdä minusta positiivisemman ja itserakkaamman ihmisen. Moni on sitä yrittänyt... Moni on siinä myös epäonnistunut.
        Kyllä minä voin aina yrittää. Elämä usein painaa maan rakoon takaisin. Aina kun luulee, että kaikki on hyvin.

        Ei itserakkaan...vaan itseään kunnioittavan. 😊

        Enkä mä lähtis sitä tekee, vaan tukee...itse joutuisit hommiin. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei itserakkaan...vaan itseään kunnioittavan. 😊

        Enkä mä lähtis sitä tekee, vaan tukee...itse joutuisit hommiin. 😄

        Ymmärrän tuon kyllä. :)


      • mustasusi kirjoitti:

        Ymmärrän tuon kyllä. :)

        Mä vaan näen sinussa potentiaalia nähdä oma ainutlaatuinen huikeutesi...😊

        Mä oon mies, hetero, täällä palstalla, eikä mulla ole mitään intressiä muuta kuin saada sut hiffaamaan huikeutes...😊

        Välillä muistuttelisin sua, ohjsilisin sanoja jne. Mutta lähtisiykö siihen? Ettet hermostu? 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Mä vaan näen sinussa potentiaalia nähdä oma ainutlaatuinen huikeutesi...😊

        Mä oon mies, hetero, täällä palstalla, eikä mulla ole mitään intressiä muuta kuin saada sut hiffaamaan huikeutes...😊

        Välillä muistuttelisin sua, ohjsilisin sanoja jne. Mutta lähtisiykö siihen? Ettet hermostu? 😄

        Kun minä en näe tuota huikeutta itsessäni ollenkaan. Mitä mahdat sillä tarkoittaa? Enhän minä tänne edes niin paljon kirjoittele. Teillä muilla on paljon henkevämmät ja fiksummat keskustelut. En minä niihin juurikaan osaa osallistua.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kun minä en näe tuota huikeutta itsessäni ollenkaan. Mitä mahdat sillä tarkoittaa? Enhän minä tänne edes niin paljon kirjoittele. Teillä muilla on paljon henkevämmät ja fiksummat keskustelut. En minä niihin juurikaan osaa osallistua.

        No sulta on tullut paljon kaikenlaista teknistä tietoutta tuosta vaan, mikä pitää kutinsa. Ja olet calmis auttamaan, jos tiedät miten voisi olla avuksi.

        Siis on näin äkkiä vaikea pukea sanoiksi sinun erinomaisuutta, mutta ei sitä tarvitsekaan. 😊
        Meistä helkatin moni on upea ihminen, välittävä ja just huikee, etkä sä mitenkään ole mun mielestä poikkeus. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No sulta on tullut paljon kaikenlaista teknistä tietoutta tuosta vaan, mikä pitää kutinsa. Ja olet calmis auttamaan, jos tiedät miten voisi olla avuksi.

        Siis on näin äkkiä vaikea pukea sanoiksi sinun erinomaisuutta, mutta ei sitä tarvitsekaan. 😊
        Meistä helkatin moni on upea ihminen, välittävä ja just huikee, etkä sä mitenkään ole mun mielestä poikkeus. 😁

        Ok... Kiitos. :)


      • mustasusi kirjoitti:

        Ok... Kiitos. :)

        Havaintoja vaan snadisti sinusta...ei muuta. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Havaintoja vaan snadisti sinusta...ei muuta. 😊

        Kiitos, kun toit minun tietouteeni näitä havaintojasi. Tänään on ollut tavallista ankeampi ja synkempi päivä... Kaamosaika varmaan.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kiitos, kun toit minun tietouteeni näitä havaintojasi. Tänään on ollut tavallista ankeampi ja synkempi päivä... Kaamosaika varmaan.

        Joo. Sinussa on monta mukavaa piirrettä. Mm. tuo habainnointi...joo, nyt on pimeää ja koleaa...nyt tarttee skarpata itseään, että jaksaa. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Kiitos, kun toit minun tietouteeni näitä havaintojasi. Tänään on ollut tavallista ankeampi ja synkempi päivä... Kaamosaika varmaan.

        Kävin hetki sitten kaupassa pyörällä. Vettä satoi ja oli pimeää, märkää ja liukastakin...

        Synkkä ilma...

        Mut silti siellä tuli vastaan kävelijöitä, jotkut matkalla hsudoille laittamaan kynttilöitä. 😊

        Monet ihmiset vaan painattaa vaikka tuli mitä vastaan. 😊 Etkä sinä oikeasti pienestä kuitenkaan lannistu. 😊 Siinäkin on yksi sinun huikea piirre. 😊

        Kerrot, että 50 vuotta oot ollut vähän down...mut yhä tuut sen kertomaan täällä tänne. 😊

        Sitkeä, elämänhaluinrn ja tavoittelee 100 tonnin leikkikaluyhteispainoo, niinhän se oli? 😄


    • Anonyymi

      Autojen jumituksista on kokemusta Peugeotin pikkuisella 205-mallilla olin kuskina, kuskasin kavereita, sovittiin käy vain jossain välillä jos haluat, haet sitten tunnin kuluttua meidät täältä... sitten kävin erään kaverin luona niin jäinen ylämäki, varovaisesti piti lähteä jotta sai Peugeotin liikkeelle.

      Toinenkin kerta ja juurikin Peugeotin kanssa, mutta erilainen pösö, piti työntää ylämäessä vauhtia jotta pääsi ylämäki-valoristeyksestä liikkeelle ja hypätä vauhdissa kyytiin, sitten.

      Tuon nyt tietysxti tyhmempikin tajuaa että älä osta BMW-autoa jossa perällä sekä vaihdelaatikolla ei ole vähintään 10-vuoden takuuta käytettynä.

    • Enpä ole ajatellut, että tuo olisi jotenkin sukupuolisidonnainen piirre ihmisissä. 🤔
      Usein epävarmoilla ihmisillä on tarve kehuskella tekemisillään ja sillain vähän vakuutella itselleenkin, että he ovat tärkeitä.

      Se on vähän sellaista 'kuollaan sitä vielä meilläkin' -henkeä. Jos joku mummu kertoo iloisena lapsenlapsensa koulumenestyksestä, niin toisen mummun sukulaislapsi on saanut vähintään kolme stipendiä ja hymytyttöpatsaan. - Ja kun he alkavat vertailla omia sairauksiaan, niin ihme, että ovat enää hengissäkään. Kyllä siellä niin hurjia diagnooseja löytyy.. 😄

      Mutta onnittelut sinulle Disse tuon tekemisesi tai saavutuksesi johdosta! 😊👏

      • Just pääsin sua kehumasta. 😁

        Ja vähän sukupuolitan tämän tässä, koska mietin myös itseäni tässä osallisena. 😊

        Mä en ehkä "kukkoile" perinteisellä tyylillä.. keulimslla, mutta keskityn "ampumaan" akas selkeitä "hönöjä". 🤔

        "Oikeutan" toimiani rehellisyydellä tns. .

        Mutta potkin oravanpyörää pyörimään silti...🤔


      • Disseisback kirjoitti:

        Just pääsin sua kehumasta. 😁

        Ja vähän sukupuolitan tämän tässä, koska mietin myös itseäni tässä osallisena. 😊

        Mä en ehkä "kukkoile" perinteisellä tyylillä.. keulimslla, mutta keskityn "ampumaan" akas selkeitä "hönöjä". 🤔

        "Oikeutan" toimiani rehellisyydellä tns. .

        Mutta potkin oravanpyörää pyörimään silti...🤔

        Oi?! Tässähän ihan punastun. 😊
        Kiitos kehuista, koskivat ne sitten kauniita silmiäni tai herkullisia korvapuustejani. 🤣

        Sehän tälläkin palstalla on rikkaus, että meillä kaikilla on oma tapamme suhtautua asioihin ja ilmaista ajatuksiamme. - On hienoa, kun halutessaan voi vain rentoutua lukemalla toisten mielenkiintoista ajatustenvaihtoa kuin sulkapalloa katsellen, kärpäsenä katossa. - Välillä täällä on tietenkin vähän tapahtumaköyhää ja joutuu lähes suurennuslasilla etsimään edes jonkun aloituksen, mihin on mielekästä (tai mieletöntä) vastailla ja joskus käy sitten niin, ettei pysty edes pidättelemään itseään ryntäämistä leikkiin mukaan. 😄

        Kattilaprojekti alkaa vissiin olla voiton puolella? 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Oi?! Tässähän ihan punastun. 😊
        Kiitos kehuista, koskivat ne sitten kauniita silmiäni tai herkullisia korvapuustejani. 🤣

        Sehän tälläkin palstalla on rikkaus, että meillä kaikilla on oma tapamme suhtautua asioihin ja ilmaista ajatuksiamme. - On hienoa, kun halutessaan voi vain rentoutua lukemalla toisten mielenkiintoista ajatustenvaihtoa kuin sulkapalloa katsellen, kärpäsenä katossa. - Välillä täällä on tietenkin vähän tapahtumaköyhää ja joutuu lähes suurennuslasilla etsimään edes jonkun aloituksen, mihin on mielekästä (tai mieletöntä) vastailla ja joskus käy sitten niin, ettei pysty edes pidättelemään itseään ryntäämistä leikkiin mukaan. 😄

        Kattilaprojekti alkaa vissiin olla voiton puolella? 🙂

        No siis kattilasprojektistahan tämäkin aloitus sai voimansa. 😄

        Sehän toimii upeasti nyt. Ajattelin jakaa iloani sìtä faceryhmässä, mutta vastauksena sain näitä viesrejä hönöiltä, jotka saavat tuikustakin omalla kattilallaan energiaa koko kaupungille. 😄

        Mun svautuminrn mun ilosta kääntyi kukkotappeluks...ja mä vähän kännissä pudottelin hönöjä faktoilla...

        Nyt mietin, että ihan vi.ukseen typerää...

        Kukkoilu vaatii myös sen vastavoiman, mitä mä tuolla tein...🤔

        Hiffaatko?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No siis kattilasprojektistahan tämäkin aloitus sai voimansa. 😄

        Sehän toimii upeasti nyt. Ajattelin jakaa iloani sìtä faceryhmässä, mutta vastauksena sain näitä viesrejä hönöiltä, jotka saavat tuikustakin omalla kattilallaan energiaa koko kaupungille. 😄

        Mun svautuminrn mun ilosta kääntyi kukkotappeluks...ja mä vähän kännissä pudottelin hönöjä faktoilla...

        Nyt mietin, että ihan vi.ukseen typerää...

        Kukkoilu vaatii myös sen vastavoiman, mitä mä tuolla tein...🤔

        Hiffaatko?

        Kännissä.

        Siis ongelma olikin - ei miehissä - vaan alkoholinkäytössä.

        Hähää! 😄

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kännissä.

        Siis ongelma olikin - ei miehissä - vaan alkoholinkäytössä.

        Hähää! 😄

        xLiner

        No alkolihan vaikuttaa siihen, mikä on jätetty huomiotta...kännissä se tulee esiin...

        Mutta jos hoitais kaiken ilman, niin kännissä ois vaan kännissä. 😄

        En kyllä syytä alkoholia ja känniä...😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No siis kattilasprojektistahan tämäkin aloitus sai voimansa. 😄

        Sehän toimii upeasti nyt. Ajattelin jakaa iloani sìtä faceryhmässä, mutta vastauksena sain näitä viesrejä hönöiltä, jotka saavat tuikustakin omalla kattilallaan energiaa koko kaupungille. 😄

        Mun svautuminrn mun ilosta kääntyi kukkotappeluks...ja mä vähän kännissä pudottelin hönöjä faktoilla...

        Nyt mietin, että ihan vi.ukseen typerää...

        Kukkoilu vaatii myös sen vastavoiman, mitä mä tuolla tein...🤔

        Hiffaatko?

        Saattaa olla, että olen joskus törmännyt tuollaiseen tilanteeseen. 😄

        Niin.. vaatiihan se tosiaan itsehillintää todeta tuollaisessa tilanteessa, että ai kuinka näppärä ratkaisu sinulla onkaan, koska sitähän nuo itsekehujat hakevat; toisten nostetta. - En valitettavasti osaa antaa noihin mitään vinkkejä. Ehkä ne on kuitenkin niin miesten maailmaa. 🤔

        Mutta se on fakta, että heidän retostelunsa ei yhtään vähennä sinun saavutustasi ja saat todella olla iloinen ja tyytyväinen onnistumisestasi. 💪🤗


      • Xena-183 kirjoitti:

        Saattaa olla, että olen joskus törmännyt tuollaiseen tilanteeseen. 😄

        Niin.. vaatiihan se tosiaan itsehillintää todeta tuollaisessa tilanteessa, että ai kuinka näppärä ratkaisu sinulla onkaan, koska sitähän nuo itsekehujat hakevat; toisten nostetta. - En valitettavasti osaa antaa noihin mitään vinkkejä. Ehkä ne on kuitenkin niin miesten maailmaa. 🤔

        Mutta se on fakta, että heidän retostelunsa ei yhtään vähennä sinun saavutustasi ja saat todella olla iloinen ja tyytyväinen onnistumisestasi. 💪🤗

        Joo. Pitää keskittyä omaan elämään enempi ja vähempi miettiä muitten hönöilyjä...

        Jaoikeasti niinhän mä teenkin..😊

        Kunhsn mietin "ääneen" järjettömyyttä. 😊


    • Anonyymi

      Onko kokemusta että miesporukkaan liittyisi yllättäen yksi nainen? Se vasta sekoittaakin miesten pasmat ja alkaa kukkoilu naisen edessä. On muuten kiusallista seurata. Ulospuskevan mieshormonin määrä on suhteessa naisen vetovoimaan.

      • Joo... tuon aspektin kun sais heitettyä joskus pois...

        Mutta kuullostaa kaukaiselle omaan mieleen...


        Ehkä joskus...


    • Anonyymi

      Kandee vaan ottaa vastuu omista tunteistaan ja miettiä, että mikä se siinä toisten käytöksessä ärsyttää… näkeekö heissä jotain itsestään jota ei voi hyväksyä tms?

      • Anonyymi

        Komppaan👍


      • Jep. Omista tunteistaan vastuunottaminen on vaikeaa...🤔


    • Anonyymi

      Kuulostaa Tepsin touhuilta :/

      • Tepsissä varmaan onkin kukkoilua paljon...totta.

        Urama, Koivut....pitöis raakata ne hittoon sieltä...


    • Anonyymi

      Kandis kunnostaa oma kondis.

    • Anonyymi

      Liikut kavereiden seurassa joiden älykkyysosamäärä on alhainen. Puolet ihmiskuntaa on ihan aidosti tyhmiä. Kun tyhmyyteen yhdistyy vielä kateus, niin voidaan jo selittää marxilaisuudenkin olemassaolo. Yksinäisyys on suuresti aliarvostettua.

      Suomen kielestä puuttuu positiivinen sana yksinäisyydelle, joka yhdellä sanalla kertoisi, että yksinäisyys on usein parasta, eikä iloakaan tarvitse aina olla jakamassa.

      • Nykyään kaikkea kokee tämäntyyppisissä sosiaalisissa medioissa, joissa nimenomaan kukaan ei tunne toistaan.

        Ystävät ja kaverit ei liioin kukkoile...


    • Anonyymi

      tiedätttekö miten teknisesti helposti tehdään vetyilmapallo joka poksahtaa, en viitsikään kertoa koska noh ei tuollaiset ole vaarallisia kuin vasara, no voi olla vaarallisempi kuin kirves.

    • Hmmm... Jotenkin joskus tuntuu kuin mies (tai nainen) olisi jäänyt osattomaksi kun joku iloitsee omista saavutuksistaan. Miksi pitää kaiken keskittää itseensä? Koska juuri sillä sekunnilla toisen jatkoksi tulee sitä itsensä ylistämistä, tein paremmin-yms soopaa. Tai vielä ikävämpi mitätöidään toisen tekemä saavutus että olipa puolitehoista. Kyllä Minä olisin sen tehnyt sen paremmin...

      Olen aikas useasti päässyt todistamaan näitä kilpalaulontoja. Milloin on kerskuttu ja korskuttu moottorisahoilla, autoilla, kalastustuksella, lumitöiden määrällä, metsästysaaliilla ja ties millä. Suorastaan myötähäpeä on onnistunut sitten sulkemaan silmänsä moiselta moukkamaisuudelta.

      Kerran kyllä meni ukkosakki hiljaiseksi, kun vertailtiin miten hyviä lumityövehkeitä kullakin on. Totesin vaan että itse jouduin tekemään ne lasten lumilapiolla, kun muuta ei ollut saatavilla, mutta ilmeisesti lihasmassa sitten riitti ilman isompia laitteita ja puskutraktoreita.

      Joskus olen ollut huomannut tuon kerskunnan johtuvan myös siitä, että se suuresti tekeminentai pärjääminen tekee Miehen. Ikäänkuin se olis mittari joillekin pitää älämölöä itsestää, tekemisistään tai saavutuksitaan. Musta ihan normaali itsensä onnittelu on paikoillaan ja hyväksyttävää, kun on onnistuminut jossain. Mutta kerskunta ja korskuntaa.. . grrr.....

      • No ei tähän lisäämistä... mutta....

        Joskus aikoinaan olin vanhan kaukalopalloporukan saunaillassa, lähinnä kuskina...niin äijät kilpaili vissiin siitä, kuka vetää eniten nsppeja aamulla. 🤣

        Ja jututkin oli sellaisia, että kuka kännissä on ollut höperöin...joku voitti, kun oli kussut metsästysmökillä takkaan. 🤣🤣🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        No ei tähän lisäämistä... mutta....

        Joskus aikoinaan olin vanhan kaukalopalloporukan saunaillassa, lähinnä kuskina...niin äijät kilpaili vissiin siitä, kuka vetää eniten nsppeja aamulla. 🤣

        Ja jututkin oli sellaisia, että kuka kännissä on ollut höperöin...joku voitti, kun oli kussut metsästysmökillä takkaan. 🤣🤣🤣

        Noi ei selvästikään ole ollut tekemissä mun kanssa. Veisin voiton missä lajissa tahansa :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        Noi ei selvästikään ole ollut tekemissä mun kanssa. Veisin voiton missä lajissa tahansa :-D

        No ihan niin psljoa en sua henkkoht tunne, että voisin muuta väittää. 😄

        Mut ihans kun oot nyt siinä...on ollut ikävä.😪


      • Disseisback kirjoitti:

        No ihan niin psljoa en sua henkkoht tunne, että voisin muuta väittää. 😄

        Mut ihans kun oot nyt siinä...on ollut ikävä.😪

        Ai et tunne vai? :-D

        Mistäs tiijät ettei viekas kettu olekin joku boheemi oman tiensä kulkija.tuttusi?

        Juu, mullakin on ollut ikävä sua ja muita. Mutta ei nyt itkemään heittäydytä kuiteskaan...
        Mulla ei vissiin enää tomi se sp, johon laitellut viestejä (tiedoksi myös muille), mutta on se toinen viraalimpi sitten jos .... [email protected]


      • elisakettu kirjoitti:

        Ai et tunne vai? :-D

        Mistäs tiijät ettei viekas kettu olekin joku boheemi oman tiensä kulkija.tuttusi?

        Juu, mullakin on ollut ikävä sua ja muita. Mutta ei nyt itkemään heittäydytä kuiteskaan...
        Mulla ei vissiin enää tomi se sp, johon laitellut viestejä (tiedoksi myös muille), mutta on se toinen viraalimpi sitten jos .... [email protected]

        No ei mulla naisia ohan pyöri kintuissa, keisrä en oo varma, joten et oo tuttu. 😁

        Laitoin jo postia, niin saat osoitteen. 😁


    • Anonyymi

      Kekkosen kettuilua, Urho-Inkeri Kaija Kekkonen.

      Jooh, niin näppäimistön juttu... kuuntelin vain jotain HD-juttua jollioin router veäisi koko kaistan käyttöönsä netistä ;D

      • Menethän aikaisin nukkumaan tänään? 😁


    • Tuli mieleen Luokkakokous 3 -leffan kohtaus, jossa miehet piereskelivät kilpaa hytissään. Vaikka kyseessä olikin ö-luokan elokuva, niin tuo muistutti mua siitä, kuinka lukiossa kolme kundia oli kävelemässä edelläni rappusia. Yksi heistä oikein tahallaan päästi mojovan pierun, ja koko porukka nauroi röhönaurut päälle. Eli tuota kun todisti, niin voisi hyvinkin olla sellainen skenaario mahdollinen, että miehet kilpailisivat keskenään jopa piereskelystä kuten kyseisessä leffassa. Ainakin kyseiseltä kolmikolta moista voisi jopa odottaa.

      • Intissä oli jopa runkkuskaba...että mistä vaan miehet voi kilpailla...


    • Anonyymi

      Olen jonkin aikaa huomannut jo tympääntyneeni siihen läpän heittoon tuolla työelämässä. No joo, tarkoitus keventää työtunnelmaa ja kyllähän siellä nokkelaa sutkausta riittää mutta kun...ei vain välittäisi puhua muuta kuin työhön liittyvät "pakolliset" kommentit, jos tilanne sen vaatii. Mennyt maku koko työntekemiseen ylipäätään. Eihän siitä toki tarvitse pitää mutta eipä tässä ole realistisia mahdollisuuksia häipyä Tiibetiin mietiskelemään. Tunnistan aloituksessa kuvatun kukkoilun ja tiedän tyyppejä, jotka eivät voi olla aidosti iloisia toisen saavutuksista. Perään alkaa, kuinka se pitäisi olla niin ja tehdä näin ja kuinka joku hänen tuntemansa/tietämänsä teki jotain vastaavaa vielä pitemmälle. Jostain syystä kukkoilijoita yhdistää voimakas materialistisuus. Jutut menee autoihin, puhelimiin, ulkogrilleihin, paljuihin, sähköfillarien ominaisuuksiin, tm:n artikkeleihin...ja niihin lämpöpumppuihin vol. 634. raha raha raha tavara tavara tavara. Toisaalta en voi, enkä haluaisikaan toista muuttaa, joten olen minimoinut sosiaalisia kontaktejani. Höliskööt keskenään rojuista. Olen muuten kaksi kertaa erehtynyt kehumaan toisen työsaavutusta, tein sen ensimmäisen ja viimeisen kerran. Otti epäillen itseensä. En tee toiste. Suomalainen kulttuuri ei ole lähtökohtaisesti kehumiseen kannustava. - cu-

      • Kiva nähdä kuparinkin kommentteja...yllättävän pitkä vitlä. 😳

        Toi materiallisuus kyllä on merkittävä osuus kukkoilua...😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kiva nähdä kuparinkin kommentteja...yllättävän pitkä vitlä. 😳

        Toi materiallisuus kyllä on merkittävä osuus kukkoilua...😁

        Yllättävän pitkä? Avauksellasi oli aukaiseva vaikutus, perhanan korkkiruuviterapeutti :D heräsin nojatuolista kakomaan kurkkua, joten pakko kömpiä levyksi, ettei tukehdu kunnolla ja sitten olisi kanttuvei :D Mukavaa illan jatkoa, ellet ole jo sammunut. Öitä. - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävän pitkä? Avauksellasi oli aukaiseva vaikutus, perhanan korkkiruuviterapeutti :D heräsin nojatuolista kakomaan kurkkua, joten pakko kömpiä levyksi, ettei tukehdu kunnolla ja sitten olisi kanttuvei :D Mukavaa illan jatkoa, ellet ole jo sammunut. Öitä. - cu-

        Ehen vielä...kakkospäivänä on sitkeyttä. 😄


    • Anonyymi

      Nyt mennään oikein Dyyni-elokuvan hiekkaqmaqdonkin voimin eteenpäin..

    • Anonyymi

      "Siis laitoin faceen johonkin ryhmään saavutuksistani päivityksen. Ja hitto mikä kukkoilu alkoi..."

      Miksi tulisi mainita mitään saavutuksistaan, jossain ryhmässä.
      Tarvetta ilmoittaa jotain, itsekehua ja kukkoilua?
      Rahaan liittyvissä asioissa on ihme kaiku, toinen kaiku on kehon terveyteen ja kuntoon, kunnossa pysymisen maailmassa.

      Parasta itsekehua on elää siten että ne muut ympärillä olevat kehuvat, ei tarvitse sitä aina itse suorittaa.

      AV

      • Anonyymi

        Olen tässä sen verran sun kanssasi samoilla linjoilla, että miksi julkaista jotain itseään koskevaa ehkäpä yli sadalle, jopa tuhannelle ihmiselle.

        Se vähä mitä olen fb:n kirjoittelusta kuullut ja muutamaa ryhmää joskus lukenut, niin ihmisethän ovat siellä aivan ääliöitä.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tässä sen verran sun kanssasi samoilla linjoilla, että miksi julkaista jotain itseään koskevaa ehkäpä yli sadalle, jopa tuhannelle ihmiselle.

        Se vähä mitä olen fb:n kirjoittelusta kuullut ja muutamaa ryhmää joskus lukenut, niin ihmisethän ovat siellä aivan ääliöitä.

        xLiner

        ...alatko jo lämmetä:)
        Varo, kohta tulen uniin öljypullon kanssa.

        AV


    • Anonyymi

      Ei vaan ihan parasta, mitä vikaa kukkotepastelussa, vaikka valitsisi väärän pihan missä kiekua

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kukkoilu ja kiukkuilu vähän samaa ..

    • Anonyymi

      terveisin... Susanna-Einari Kakkiainen.

    • Anonyymi

      Kyllä kai kun tutustut siihi teroon paremmin saatat huomata ettei se uskaltanu koskaan edes kotoaan poistua ettäkö olisi voinut koskaan edes mitään tehdä jot millä perustein hän kehuskelee siis

    • Anonyymi

      Älä kukkoile.

      🐓'''_____#&@?!%€*

    • Anonyymi

      olwrko ainäkin mustaparta Yizbollah... juttuja=

    • Anonyymi

      no jooh jotkut nuioret naiset voivat esittää niin vaikeita kysymyksiä mihin ei olemassa olekaan mitään oikeaa vastausta.

    • Anonyymi

      Toi on ihan perus. Ei kannata välittää.

    • Anonyymi

      Varmasti parempaa kuin Soten p. jöillä jotka ajattelevat Vain ihteään , eivät vaan uskalla myöntää, että leikkivät ihmis hengillä lakkauttamalla sairaaloita hoito paikkoja kylvämällä Pahoin vointia! Muka voivottelevat että voi kun Kunta on velkaa yy ynisevät.

      Eli varmasti ukkoporukan seura on mukavampaa kuin tuollaisten ihmisten seura.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3418
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2098
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1662
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1517
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1097
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      150
      933
    Aihe