Elikkä miten pääsis halvimmalla helsingistä pariisiin ja takas.(siis meno-paluuu) ite oon löytäny 241e maksavan..onko halvempia??
halvimmin pariisiin..
10
1032
Vastaukset
- Kake
Kesäkuussa maksaa pariisiin menopaluu 220 e. Lento yhtiö on Chezh Airlines.
Näin Sterlingin tarjouksen n 800 SEK (750€) edestakainen matka. Heillä on myös sisaryhtiö FlyMe.
Katso www.sterling.dk lisää tietoja.- sisaryhtiö???
MdK-MdK kirjoitti:
Mainitsemani lennon hinta euroissa tietenkin 75€.
Sorry!FlyMe Sterlingin sisaryhtiö???
Iceland Express on Sterlingin sisaryhtiö sisaryhtiö??? kirjoitti:
FlyMe Sterlingin sisaryhtiö???
Iceland Express on Sterlingin sisaryhtiöniin on myös FlyMeHome. Olen käyttänyt heidän lentojaan ja varannut paikat Sterling Clubin kautta netillä.
- kuis on
MdK-MdK kirjoitti:
niin on myös FlyMeHome. Olen käyttänyt heidän lentojaan ja varannut paikat Sterling Clubin kautta netillä.
Ostin uuden Jallun R-kioskilta,
Onkos Jallun kustantaja sitten
R-kioskin tytäryhtiö? kuis on kirjoitti:
Ostin uuden Jallun R-kioskilta,
Onkos Jallun kustantaja sitten
R-kioskin tytäryhtiö?Voit samalla kysäistä Finnairilta, mainostavatko ne ja myyvät kilpailevien yhtiöitten lentomatkoja.
Vai onko Sterling ihan hakoteillä, kun kehuu sekä Iceland Expressin ja FlyMeHomen kuuluvan talliinsa! Jopa omilla sivuillaan! - Vai onko peräti niin ettet usko yhtiöllä olevan muita kuin YHDEN ainoan sisaryhtiön???- otappa selvää ;)
MdK-MdK kirjoitti:
Voit samalla kysäistä Finnairilta, mainostavatko ne ja myyvät kilpailevien yhtiöitten lentomatkoja.
Vai onko Sterling ihan hakoteillä, kun kehuu sekä Iceland Expressin ja FlyMeHomen kuuluvan talliinsa! Jopa omilla sivuillaan! - Vai onko peräti niin ettet usko yhtiöllä olevan muita kuin YHDEN ainoan sisaryhtiön???laita nyt ihmeessä linkkiä jossa
kerrotaan että FlyMe on Sterlingin tytäryhtiö ;)
FlyMe on kyllä ihan pörssiyhtiö jolla
iso määrä omistajia ja Sterlingilläkin
taitaa parin prosentin siivu olla.
Et kai sotke FlyNordiciin ?
Sterling ja FlyNordic myyvät toistensa lentoja. otappa selvää ;) kirjoitti:
laita nyt ihmeessä linkkiä jossa
kerrotaan että FlyMe on Sterlingin tytäryhtiö ;)
FlyMe on kyllä ihan pörssiyhtiö jolla
iso määrä omistajia ja Sterlingilläkin
taitaa parin prosentin siivu olla.
Et kai sotke FlyNordiciin ?
Sterling ja FlyNordic myyvät toistensa lentoja.Katso www.sterling.dk niin näet että
FlyMeHomen lentolipputarjoukset ovat samalla sivulla.
- Hessu
Ryanair lentää Tukholma-Skavstasta Pariisin lähele Beauvaisin kentälle. Usein lennot on saanut todella halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981673- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4361070- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83720
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661