Onko sellaisia ihmisiä, jotka eivät lainkaan käy Suomi24:ssä?
Mitä luulette?
26
229
Vastaukset
Aivan varmasti. Tämä on tällainen marginaaliporukan harrastus.
- Anonyymi
Aika tylsä paikka on.
Lasketaanko eläimet? Omistan hyvinkin uteliaan kissan, jakaa näytön toisinaan kanssani...
On kai niitäkin. Tätä pidetään ihan huuhaa paikkana yleisesti.
- Anonyymi
Sitä tämä suurimmaksi osaksi on.
Anonyymi kirjoitti:
Sitä tämä suurimmaksi osaksi on.
Niin on. moni aloitus ja kommentti on vaan puskista huutelemista, ilman mitään totuuden mukaista sanomaa. Jotkut tehtailee vitsinä trolliprofiileita. Joku käyttää aikaansa, luulemalla jokaista kirjoittajaan yhdeksi ja samaksi mieheksi. Monenlaista soopaa on nähty. Mutta on täällä onneksi ihan järkeviäkin ihmisiä paikalla.
- Anonyymi
Totta kai on, en usko, että moni tosin keskustelee muille, vaikka täällä kävisikin...En ole maininnut kuin yhdelle itsekään. Mitäpä sitä kaikkea kaikille kertomaan.
- Anonyymi
Juu,mä oon yks niistä !
- Anonyymi
Paitsi nyt.
- Anonyymi
Aivan varmasti on.
- Anonyymi
Mäki oon yrittänyt lopettaa, mutta ei oo onnistunu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäki oon yrittänyt lopettaa, mutta ei oo onnistunu.
Sinä kuuluisit kaatopaikalle.
On. Ehdottomasti.
- Anonyymi
en tiedä en pysty käsittämään itse miten muka olisin ihasxtunut johonkin tuohon Haaveilija.... varmaan tyttöjen mielestä haaveilija on aika ilkeä.... mutta en tiedä....
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt Haaveilijalta yhtään ilkeää kirjoitusta.
ei niin en kirejoituksia nähnyt mutta muuten.... muuten Xena niin aika hauska tuo nimittewlijä-ohjelmakoodi joka tekee omiaan nimistä.
Anonyymi kirjoitti:
ei niin en kirejoituksia nähnyt mutta muuten.... muuten Xena niin aika hauska tuo nimittewlijä-ohjelmakoodi joka tekee omiaan nimistä.
Sehän on kiva juttu, että sinulla on niin hauska ohjelmakoodi. 🙂
- Anonyymi
ajattelin sillä taqvoin että kun joku haaqveilija jokaq on aika julma että hänelle tulisi mukava mieli jos joku pitää hänestä eli minäkin.
- Anonyymi
Varmasti on sellaisia. Jotkut ovat esimerkiksi tiktokissa 9 tuntia päivässä, ei heltiä aikaa suomi24:lle ..
- Sheena Mun mielestä on hyvä kirjoitella tänne, kysyä neuvoo ja auttaa vastaavasti muita. Ainoostaan entinen pomo sano etten tonne koti ja rakentaminen osastolle eksyis.
- Anonyymi
On, en luule olevan.
Muutama kesä sitten ”satuin ottamaan” asian pöydälle, koska koin eksistentiaalisen kriisin saavan mielen tasapainosta yliotteen.
Tulos oli lähes järkyttävä.
(hihitystä) On, todellakin! Pari kolleegani ainakin ovat, molemmat olivat oksentaa kun tuli ÄSS24 puheeksi, kulmoilivat minua epäluuloisesti. Tosin toinen tunnusti olevansa aktiivinen höpöttelijä Redditissä ja toinen Ylilaudalla, niin ns. moraalinen uskottavuutensa tipahti samantien ÄSS24 -tasolle.
- Anonyymi
Jaa a 😂onhan niitä. Varmaan ne kaikki fiksut.
Onhan heitä. Esim. varmaan kaikki mun sukulaiset (joita ei oo paljon). Ei heistä kukaan tiettävästi ole täällä. Esim. mummolla ei ole tietokonetta eikä osaa sitä ees käyttää, isällä on ja osaa käyttää (ainakin jonkun verran), mutta ei hän varmaan ees tiedä tällaista kuin S24.
Olen kuullut huhuja, että itä-rajan tuntumassa, synkän metsän laidassa, asustaa kansa, joka ei viihdy S24:lla. Valitettavasti en voi vahvistaa tätä tietoa. 😄
- Anonyymi
En minäkään viihdy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262163Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251617Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101147Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041