Pöh pöh pöh

Flunssa iski.
Ei pitäisi olla ihmislaumojen keskellä.
Menen takaisin nukkumaan, vaikka olen nukkunut jo koko päivän.

66

452

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä narraa. Et sinä vielä ole nukkunut koko päivää. Laumat ovat helvetistä.

      • Anonyymi

        Ne on kylläkin ihmisparvia. Ja tulevat Valhallasta.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­N­y­m­f­­o­­­m­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Kurjaa. 😒
      Minä sain molemminpuolisen poskiontelotulehduksen ja antibiootin voimalla teen ilman ääntä etätöitä.
      - Nyt olisi mies ollut tyytyväinen.. Siis äänettömyyteeni. 🙂
      Pikaista toipumista sinullekin buddy-love 👍

      • Paranemisia...täälläkin kärvistellään flunssan kourissa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Paranemisia...täälläkin kärvistellään flunssan kourissa.🙂.

        Voih.. Onpa sitä nyt liikkeellä!
        Pikaista toipumista Mikkojuhan 👍


      • Mikkojuhan
        Xena-183 kirjoitti:

        Voih.. Onpa sitä nyt liikkeellä!
        Pikaista toipumista Mikkojuhan 👍

        Kiitos Xena. Samoin sulle tosiaan.🙂.


    • Sitä on liikkeellä kaikenlaista. Itsekin kipeänä juuri käytin koiran hieman pidemmällä lenkillä. Hyvin huomaa, ettei ole kunnossa, ihan nuutunut olo.

      Toivottavasti tervehdyt pian🤗

      • Me ollaan siis kaikki kipeenä yhtä aikaa.🤧. Hhhmm...onkohan pöpöt oppinu leviään palstan kautta.🤔😀.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Me ollaan siis kaikki kipeenä yhtä aikaa.🤧. Hhhmm...onkohan pöpöt oppinu leviään palstan kautta.🤔😀.

        Tuskin oot kipee mut haluat olla kuin muutki rekatut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin oot kipee mut haluat olla kuin muutki rekatut.

        No niin sinähän sen tiedät.🤣. Ja ihan muuten vaan sen takia otin sairaslomaa töistä kun joku on palstalla kipeenä. On sullakin luulot.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Me ollaan siis kaikki kipeenä yhtä aikaa.🤧. Hhhmm...onkohan pöpöt oppinu leviään palstan kautta.🤔😀.

        Niinpä kun niin moni täälläkin on kipeä😂 tein korona testin. Ei onneksi näyttänyt olevan.

        Onko sulla myös perusflunssa?


      • Anonyymi

        Voihan räkä, palstaihastukseni on lenssussa 🤧 voisin sua paijata 🥰


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niinpä kun niin moni täälläkin on kipeä😂 tein korona testin. Ei onneksi näyttänyt olevan.

        Onko sulla myös perusflunssa?

        Joo ei ainakaan testi näyttäny koronaa. Jotain räkätautia siis luultavimmin vaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo ei ainakaan testi näyttäny koronaa. Jotain räkätautia siis luultavimmin vaan.🙂.

        Paranemisia😷


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Paranemisia😷

        Kiitos paljon...eiköhän tää tästä ajan kanssa. Toivottavasti säkin paranet nopsaan.🙂.


    • Anonyymi

      Mjaa

      Ei joku yskiminen ketään tapa, mutta jos luita on murtunut, ja yskittää, niin ei sittenkään.

      Tuska on suhteellista.

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Onko oikein kylkiluu?
        Jalkakipsin kanssahan se on aivan leikkiä.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko oikein kylkiluu?
        Jalkakipsin kanssahan se on aivan leikkiä.

        -keinovaginamies-

        Pyh teitä Vasta-alkajia. Viettäkääpä ensin vuosi sairaalassa ja puoli vuotta pyörätuolissa. Palataan sitten asiaan.


      • Anonyymi

        Ei kyllä ole minkäännäköistä lääkettä ollut vuosiin. Ei kaikki mitä kuvittelet ole totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä ole minkäännäköistä lääkettä ollut vuosiin. Ei kaikki mitä kuvittelet ole totta.

        Voi olla niinkin, mutta merkityksellisin maailma on sisäinen.

        Olen pahoillani että olet joutunut elämässäsi kärsimään, mutta niinhän ne sanoo että kärsimys jalostaa. Lopulta olemme kaikki yhtä suurta henkeä.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko oikein kylkiluu?
        Jalkakipsin kanssahan se on aivan leikkiä.

        -keinovaginamies-

        Kuusi

        Jäin koneesta poistuessani paukkumaan pitkin kylkeä.

        Ei tämä vielä mitään, mutta frendini katosi varjon alle taivaisiin vedettyään narusta, ja tuli miettineeksi, että miten on mahdollista tehdä maassa mitään, kun molemmat kädet ovat murtuneet. Ja sääriluut.

        Kysyy jo äijää.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla niinkin, mutta merkityksellisin maailma on sisäinen.

        Olen pahoillani että olet joutunut elämässäsi kärsimään, mutta niinhän ne sanoo että kärsimys jalostaa. Lopulta olemme kaikki yhtä suurta henkeä.

        -keinovaginamies-

        Mihin sun viesti meni? Nyt mun vastaus kököttää tuolla ihan yksin ja tyhmän näköisenä. 😳

        >simiti<


    • Anonyymi

      itseäni jotenkin no huvittaa höpötykset yömyöhäänkin tyttöjen kanssa jotain, mikä oikein paras: kysyys mihin ei ole olemassa vastausta olemassakaan.

    • Anonyymi

      Aiai.

      Kävin tänään isoilla kaupoilla. Seuraavan kk:n pärjään taas parilla pikaisella pikkuostoksella.

      Jos en tänään saanut tartuntaa, saatan pysyä terveenä seuraavan kuukauden. Ei tarvitse montaa ihmistä tavata naamatusten - mulla on siinä mielessä maailman toiseksi paras työ.

      Parantele rauhassa 🫖

      xLiner

    • Anonyymi

      tuollainen on kyllä vaativa laji että.. jos pitää parkkeerata auto johonkin väliiin kadun varrella kaupu8ngissa... törmäsivät naiset toisiin autoihin.l

    • Anonyymi

      kaupungissa jos autoilet:; ohoh tuossa on joku ilmainen parkkiruutu.... mutta siinä on toisia autoja eli pitäisi taskuun laittaa oma niiden väliin...

    • Anonyymi

      haszzsua vähän jku haav edilija-nainden... nooh jutgtguja... oikein hy - jutgtgu:; mahtuukohan tuo joku pieni autoni toinen pikkuautoni tuollaisten väliin menemäänkin parkille...

    • Nyt kiertää paljon flunssaa, koronaa, influenssaa ja RS-virusta. Osa sairaaloista on jo helisemässä, vaikka siitä ei kovin paljon julkisudessa kirjoitettu. Osa terveydenhuollosta siirtynyt jo maskipakkoon suojellakseen haavoittuneessa tilassa olevia potilaita.

      Kannattaa parannella rauhassa. Paljon nestettä ja kunnolla lepoa.

    • Kohtalo toveri.🤧. Voin samaistua tunteeseen.🙂.

    • Anonyymi

      Reilu kaksi viikkoa flunssan alkamisesta ja vieläkin puolikuntoinen olo. Toinen korva on lukossa ja nenä edelleen tukossa.

    • Anonyymi

      siinäpä hyvä siekailu eli seikkailu jos noniin minä ja joku haaveilija teeemme jonkinkummallinen se3ikkailu.

    • lapset on pahimimpia, kannattaa pysyä kaukana kaikista lapsipaikoista, niin pysyy paremmin terveenä. Jos ollaan tarkkoja, niin työvoiman terveyden kannalta lapset pitäisi lailla kieltää.

    • No niin. Vieläkin se nukkuu. Kohta tarvitaan jo prinsessa herättämään prinssi Ruusunen tuhatvuotisesta unesta.

      • Kunhan se pysyisi kunnossa.🥺 olet erittäin suloinen sanoissasi.


    • Anonyymi

      Samoin minullakin. Tein koronatestin ja tulos positiivinen. Nyt sitten ollaan loppuviikko sisällä. Kurkku- ja nivelkipua, vatsaoireita ja vähäistä päänsärkyä.

    • Ikävä kuulla. Itse en sairastu flunssaan helposti, oli viimeksi joskus vuonna 2018 flunssaan viittaavia oireita. Käyn kyllä mm. kaupassa monta kertaa viikossa, joten tartuntalähteitä on kyllä jonkin verran. Koronarokotteita tai muitakaan en ole ottanut.

    • Onko sinulla taas lentsu? Eihän siitä ole kauaa, kun olit viimeksi flunssan kourissa. Et varmaan parantunut kunnolla ja tämä on nyt sen jälkitauti. Kurjaa! Harmittaa sinun puolesta.
      Toivotan pikaista paranemista.

      Lepää, juo kuumaa ja pysy sängyssä. Tämä on käsky!

    • Anonyymi

      mitä tummemma hiukset sitä huonompi pippeli on.

    • Anonyymi

      tosi hauskaakin, juttelin joo tuon siis naisen tuonkanssa aika pitkiäjuttujaiin siis haaveilijan kanssa jotain yön pimeydessäkin

    • Olen suruissani isäni ei ole rokotusta saanut vielä ja nyt käynyt pallolaajennuksessa ja löytyi vielä tukoksia jostain pernasta joten uudelleen leikkaukseen eli pallolaajennukseen. Eikä kiva nyt on ihan tukoksesa sairaalat.
      https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009973056.html

      • Todella riskiä kun vielä on tuota koronaakin olen surussani. Todellakin pelottavat olot tukos riski on vuoden verran kun koronaan sairastaan.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Todella riskiä kun vielä on tuota koronaakin olen surussani. Todellakin pelottavat olot tukos riski on vuoden verran kun koronaan sairastaan.

        Todennäköisesti korona aiheuttaa viiveellä sydän- ja verisuonitauteja ja kohtauksia.
        Se on hyvä tiedostaa korona-infektion saatuaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti korona aiheuttaa viiveellä sydän- ja verisuonitauteja ja kohtauksia.
        Se on hyvä tiedostaa korona-infektion saatuaan.

        Se on vakava tauti, olen huolissani tapaukset on niin suuret eikä kukaan välittänyt pistäkää nyt ne FFP2/3 päälle kun kuljette.
        https://yle.fi/a/74-20058875?text=Koronapotilaita on Mikkelin keskussairaalassa nyt enemmän kuin pandemian pahimpaan aikaan&utm_medium=social&utm_source=twitter-share


    • Korona on taas ollut yleistymään päin.

    • Anonyymi

      hyvä elokuva tuo dyyni, uusioversio vanhasta josta tulee toinenkin jatko josakus kun tekevät

      Hiekkamato :D

      • Pitäis ehdottomasti katsoa, koska Timothy Chamelet, mutta aikaisemmin kun joskus yritin kyseistä leffaa katsoa, nukahdin jossain vaiheessa.


    • Anonyymi

      hyvä joo miten voi pelottqa jonkun tytön kuin haaveilijan kuvakin niiin

    • Kiitos kaikille viesteistä ja toivotuksista.
      Ihmeen moni meistä on tosiaan nyt sairaana ja toivottavasti se menee kaikilla pian ohi.
      Olen melkein pelkästään nukkunut. Eilinen oli kehno päivä ja istuminenkin väsytti nopeasti. Tänään on parempi ja kuumekin on jo laskussa. Kyllä se tästä ja sain siirrettyä sitä Helsinginreissuakin.

      • Hauska kuulla, että voit jo paremmin. 🙂
        Minäkin olen vain hiljakseen tehnyt kotona etätöitä. Nyt tulin lepäämään ja saatan vielä vähän jatkaa illemmalla.

        Kuume täytyy kyllä levätä kunnolla pois👍
        Ei pidä reissuun lähteäkään puolikuntoisena.
        Malttia toipumiseen buddy-love 🤗


    • Tein testin ja korona on.
      Erittäin selvä viiva testiliuskassa.
      Noh, tämä on kyllä jo helpottamassa (ehkä) ja testiviivakin kertoo siitä, että vasta-aineita on reilusti.

      • Uusin versio koronasta kuulemma oireilee monilla pitkällä kovalla kuumeella. Siis lepoa, lepoa ja lepoa. Ja malttia.

        Saa nähdä koska iskee itsellekin kun töihin ei pääse parkkipaikkojen vähyyden takia kuin julkisilla. Aiemmat kaksi koronaa oli kyllä lieviä, mutta kummallisia. Pari tuntia lämpöä ja oire ohi. Pari tuntia korvien vihlontaa, ja kaikki ohi, pari tuntia luiden kolotusta ja kaikki ohi. Pää kipeä hetken ja kaikki ohi taas. Kauhea väsymys ja veto veks, ja hetken päästä taas normaali olo. Yht’äkkiä hiki puskee pintaan kuin olisi vaihdevuosissa (ei ole vielä) ja parissa tunnissa ohi. Neljä päivää kummaa aaltoilua. Toinen kierros taas oli lievä normiflunssa, joka näkyi testissä vain 2 päivää. Koko ajan vain odotti koska pahenee. Ei pahentunut.


      • Citrinella kirjoitti:

        Uusin versio koronasta kuulemma oireilee monilla pitkällä kovalla kuumeella. Siis lepoa, lepoa ja lepoa. Ja malttia.

        Saa nähdä koska iskee itsellekin kun töihin ei pääse parkkipaikkojen vähyyden takia kuin julkisilla. Aiemmat kaksi koronaa oli kyllä lieviä, mutta kummallisia. Pari tuntia lämpöä ja oire ohi. Pari tuntia korvien vihlontaa, ja kaikki ohi, pari tuntia luiden kolotusta ja kaikki ohi. Pää kipeä hetken ja kaikki ohi taas. Kauhea väsymys ja veto veks, ja hetken päästä taas normaali olo. Yht’äkkiä hiki puskee pintaan kuin olisi vaihdevuosissa (ei ole vielä) ja parissa tunnissa ohi. Neljä päivää kummaa aaltoilua. Toinen kierros taas oli lievä normiflunssa, joka näkyi testissä vain 2 päivää. Koko ajan vain odotti koska pahenee. Ei pahentunut.

        Tämä tuntuu samalta kuin se ensimmäinen rokotus (pfizer), josta sain 38,2 kuumetta ja kolmen päivän flunssaisen olon. Nyt on tietysti muutakin, eli todella limainen olo.
        Eilen oli 38,5 kuumetta, mutta nyt jos laskenut hyvin, eli vain 37,4.
        Edelleen väsyttää, mutta jaksan jo vähän.
        Rokotuksesta tuli huomattavasti enemmän särkyjä kuin tästä taudista.
        Oletan, että minulla on ollut joskus kauan sitten jokin tätä koronaa muistuttava tauti ja rokotusoireeni johtuvat siitä (myös niistä muista rokotuksista on tullut oireita, mutta lievempiä).


      • buddy-love kirjoitti:

        Tämä tuntuu samalta kuin se ensimmäinen rokotus (pfizer), josta sain 38,2 kuumetta ja kolmen päivän flunssaisen olon. Nyt on tietysti muutakin, eli todella limainen olo.
        Eilen oli 38,5 kuumetta, mutta nyt jos laskenut hyvin, eli vain 37,4.
        Edelleen väsyttää, mutta jaksan jo vähän.
        Rokotuksesta tuli huomattavasti enemmän särkyjä kuin tästä taudista.
        Oletan, että minulla on ollut joskus kauan sitten jokin tätä koronaa muistuttava tauti ja rokotusoireeni johtuvat siitä (myös niistä muista rokotuksista on tullut oireita, mutta lievempiä).

        Itse en saanut rokotteista mitään oireita, vaikka iso osa nuoremmista työkavereista oli päivän kuumeessa. Olen kyllä muutenkin sellainen, että sairastan lievästi ja vaikka vesirokon olen sairastanut täysin oireetta (vahvat vasta-aineet löytyy, vaikka tautia ei ole näkyvästi ollut).


    • Voi harmi.. taas kipiänä.. parane pian ja muista nesteytys.

      Ikävää tosiaan että tauti iski taas, mutta nyt sinun ei tarvitse sairastaa Helsingissä. Lohtu se on pienikin lohtu.

      Pidä itsestäsi nyt hyvä huoli.

      • On täällä tosiaan mukavampaa ja palvelu pelaa.
        Ongelmana on kuitenkin se, että vanhukset ovat vaarassa, eli olen eristäytynyt huoneeseeni.
        Talo on kuitenkin sen verran suuri ja varsinkin ovia on paljon, joten eristys on melko tehokas.
        (hiukan kuitenkin arveluttaa, että tämä tarttuu jo ennen varsinaisia oireita ja yskiskelin maanantaina tietämättä riskistä (kuvittelin että se johtuu dieselin kärystä, sillä vaihdoin talvirenkaat ja käry jäi lojumaan pihalle sumun sekaan)).


      • buddy-love kirjoitti:

        On täällä tosiaan mukavampaa ja palvelu pelaa.
        Ongelmana on kuitenkin se, että vanhukset ovat vaarassa, eli olen eristäytynyt huoneeseeni.
        Talo on kuitenkin sen verran suuri ja varsinkin ovia on paljon, joten eristys on melko tehokas.
        (hiukan kuitenkin arveluttaa, että tämä tarttuu jo ennen varsinaisia oireita ja yskiskelin maanantaina tietämättä riskistä (kuvittelin että se johtuu dieselin kärystä, sillä vaihdoin talvirenkaat ja käry jäi lojumaan pihalle sumun sekaan)).

        No.. voithan käyttää maskia ja huolehtia käsihygieniasta, mutta luulen tosiaan, että on jo myöhäistä ja vanhuksesi ovat jo altistuneet.

        Pöpöt on sellaisia harmilaisia, ettei ne ilmoita etukäteen, että ensi tiistaina tulemme klo 16.47 ja valmistaudu..


    • Anonyymi

      oikesti niin sairaalahan on paras paikka sairastua kun siellä eniten sairaita ihmisiä.

    • Anonyymi

      tuollaista peleistä joku.. duke nukem, on duke nukke, voi olla hassu sanonta tytöillekin, mutta kun on oikeastikin tuo haqhmo kuin nukke peleissäkin

    • Anonyymi

      tuollaainen voisi olla hassua naisen mielestä joku mies kuin duke nukem.... nukkuu kuin nukke vähän qaikaqqansa sitten

    • Anonyymi

      jos nukkuu kuin nukke joooh hyvä hassu sanontakin

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🍑 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018093268yr

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1079
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe