Mites naisten torttu

Anonyymi-ap

Onko minkä värisellä hillolla vai pitääkö kysyä myöhemmin?

Sinä ruoja ajattelit jo aivan omiasi. Älä välitä, niin minäkin.

Mutta onko mielestänne pahakin homma jos laittaa torttuun muuta, kuin luumuhilloa?

Ja lisäksi. Onko sitä riisipuuroa pakko tehdä jos ei tykkää?

>simiti<

17

214

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuten jo aiempaan ketjuun vastasin, itse laitan joulutorttuun surutta aivan muuta kuin luumuhilloa. Jos ei tykkää luumusta, on ihan luonnollista soveltaa tai improvisoida.

    • Olen tänä vuonna kokeillut vihreä kuula-, pihlajanmarjakarkki- sekä toffeemarmeladeja tortuissa. Siis vihreä, punainen ja vaaleanruskea. - En ole vielä tehnyt yhtään luumumarmeladista. Jouluna ehtii vielä.

      Ja riisipuurosta vielä. - Ei ole pakko, jos ei haluu. - Minä kyllä tykkään.

    • Ei kukaan pakota tekeen riisipuuroa.

    • Anonyymi

      Mulla on vielä viimevuotista vihreää omena-kanelihilloa torttuhin työnnettäväksi.
      Jos taas sen neljä-kuus torttua duunais.
      Ylivuotiset hillot käy tässä taloudessa aivan hyvin.

      Niin. Sitä riisipuuroakin saa valmiina purkissa suoraan äs-kaupasta.

      -keinovaginamies-

      • Sepä on niin kätevää nykyään, kun on valmiita torttutaikinalevyjä, niin niitä voi paistaa vaikka vain kaksi tai sitten pellillisen kerrallaan. 👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Sepä on niin kätevää nykyään, kun on valmiita torttutaikinalevyjä, niin niitä voi paistaa vaikka vain kaksi tai sitten pellillisen kerrallaan. 👍

        Joo, valmiiksi käänneltyjä ja kaulittuja palasia. Ei tarvi voitaikinan tekemisestä aloittaa.
        Käyttää paketista pari levyä ja jättää loput pakkaseen odottamaan seuraavaa joulua.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, valmiiksi käänneltyjä ja kaulittuja palasia. Ei tarvi voitaikinan tekemisestä aloittaa.
        Käyttää paketista pari levyä ja jättää loput pakkaseen odottamaan seuraavaa joulua.

        -keinovaginamies-

        Ai teillä ollaan niin pieniruokaisia herkkujen suhteen. 😁 Meillä menee kyllä helposti parikin pakettia joulukautena. - Joskus (harvoin) enemmänkin, jos käy paljon vieraita.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ai teillä ollaan niin pieniruokaisia herkkujen suhteen. 😁 Meillä menee kyllä helposti parikin pakettia joulukautena. - Joskus (harvoin) enemmänkin, jos käy paljon vieraita.

        Mulla menee 4-6Kg..taikinaa ja asun yksin.😳
        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla menee 4-6Kg..taikinaa ja asun yksin.😳
        >simiti<

        Oho 😲
        Syötkö sitä taikinaakin vai paistatko kaiken tortuiksi? 😃


      • Xena-183 kirjoitti:

        Oho 😲
        Syötkö sitä taikinaakin vai paistatko kaiken tortuiksi? 😃

        Mun mielestä se taikina on jopa parempaa kuin lopulliset piparit xD


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mun mielestä se taikina on jopa parempaa kuin lopulliset piparit xD

        Äh, hitto kun ei lue kunnolla ennen kuin postaa. En mä siis joulutorttujen taikinaa syö, vaan joulupiparien :P


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Äh, hitto kun ei lue kunnolla ennen kuin postaa. En mä siis joulutorttujen taikinaa syö, vaan joulupiparien :P

        Meinasin just kirjoittaa 😃
        Silloin kun nuoriso vielä asui luonani, tein aina kolminkertaisen annoksen piparitaikinaa, että noin puolesta valmistui pipareitakin. Nykyään yksinkertainen annos riittää sekä syömiseen raakana että paistettuna.👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ai teillä ollaan niin pieniruokaisia herkkujen suhteen. 😁 Meillä menee kyllä helposti parikin pakettia joulukautena. - Joskus (harvoin) enemmänkin, jos käy paljon vieraita.

        Meillä vedetään joulunakin fitti-linjalla. Mm. piparin nuolenta käy terveysherkuttelusta. :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä vedetään joulunakin fitti-linjalla. Mm. piparin nuolenta käy terveysherkuttelusta. :)

        -keinovaginamies-

        Ai ai mitä sokerihumalahakuisuutta!
        Meillä ei nuolla kuin banaania ja sitäkin kuoret päällä. :)


    • Anonyymi

      Riisipuuro on parasta maailmassa. Lohturuokien lohturuoka numero 1. Torttuun tietysti tummaa luumuhilloa. Jotain muuta vois toki joskus kokeilla :)
      N31

    • Anonyymi

      katsoitte kai tuon dyyni-elokuvan osa 1 kai

      mielestäni on aika hauskaa tuollainen että miten pidät jostain syystä tuosta haasveilija-naisesta

    • Anonyymi

      Kai se on kerran kuussa punaisella hillolla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      108
      1743
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1087
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      905
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      802
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      769
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      714
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      690
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      661
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    Aihe