Kekkasin haikun

Anonyymi-ap

Kaikki nauraa mulle, mutta aivan sama.

Tässä olkaa hyvä:

Hän aivottomana vaeltaa.
Ei terveyttä ole luvassa vaikka itseään piiskaa.
Rakkautta kaipaa. Sitä ei koskaan saa.

Viimein saapuu maaliin ja tietää kohtalonsa.

Maalissa kertoo tietonsa. Hiipuu pois. Elämänsä täyttäneenä.

16

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä oli kaunis 🤗
      Eihän tällaiselle naureta!

      Hyvää yötä 😴

    • No haikua tuo ei ole nähnytkään, mutta muuten en ota kantaa lyyriisin ansioihin.

      • No ei kyllä kun haikun tavutus menee 5-7-5 . Satun vaan tietään kun on tullu viime aikoina luettua haikuista. Ja yritin muutamaa kyllä itekin kirjoittaa.😀.

        Pidempi versio mistä haiku on kehittynyt minkä nimee en tähän hätään nyt muista niin sen tavutus menee 5-7-5-7-7-7.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei kyllä kun haikun tavutus menee 5-7-5 . Satun vaan tietään kun on tullu viime aikoina luettua haikuista. Ja yritin muutamaa kyllä itekin kirjoittaa.😀.

        Pidempi versio mistä haiku on kehittynyt minkä nimee en tähän hätään nyt muista niin sen tavutus menee 5-7-5-7-7-7.🙂.

        Se pidempi on tanka, mallia 57577. Jos on tuollainen vielä pidempi 575777, niin se menee mun tietämykseni ulkopuolelle.

        Enkä mä noita numerosarjoja yleensä muista kuin sinnepäin, mutta sen huomaa runomitasta yleensä heti ollaanko edes lähellä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Se pidempi on tanka, mallia 57577. Jos on tuollainen vielä pidempi 575777, niin se menee mun tietämykseni ulkopuolelle.

        Enkä mä noita numerosarjoja yleensä muista kuin sinnepäin, mutta sen huomaa runomitasta yleensä heti ollaanko edes lähellä.

        Joo niin oli ja siinä oli tosiaan yks 7 liikaa kun kävin tarkistaan.😀.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo niin oli ja siinä oli tosiaan yks 7 liikaa kun kävin tarkistaan.😀.

        Kirjoita oodi makkaraperunoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita oodi makkaraperunoille.

        Tuoksusi runsas
        yön valoissa ajelehtii
        yli aukeiden torien
        läpi lokkien
        kaukaisille aalloille

        (hihitystä)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita oodi makkaraperunoille.

        Saat haikun.

        Makkispekkikset,
        Elämäni sisältö,
        Onko parempaa?


    • Anonyymi

      tuo kannattaa katsoa tuo dyyni jossa tuolllainen hikkamatokin on

    • Anonyymi

      Olet tosi intressantti apinoiden planeetalla. Ehkä sille on joku syy. Villi veikkaus.

    • Anonyymi

      mikkähän olikan noissa dyyni-jutuissa joo tuo hiekkamato sellainen.... jotain peliä pelasimme Emperor-peliä jossa oli todella suuri se hiekkamato

    • Tässä yks mun vuosia sitten kirjoittama haiku:

      Syksy
      Kirpeänä aamuna huurretta maassa,
      auringossa viimeiset apilat.
      varpusten helskyvä ääni
      Syksy
      Kesän kuolevat keltaiset lehdet

      Jatka vain runoilua ap. Olet selvästi Shakespearen sukua =D

    • Joko se Gattino aloitti puskista uuden tulemisen? :oD

    • Anonyymi

      hyvä tuo dyyni-elokuva joku plateettqa jossa planeta tappaa niin kuumaa olla

    • Anonyymi

      hassuja nuo hiekkamadot kun kukaan ei eikein tiedä niistä oikein miträän

    • Päivän haiku:

      Kylmän hämärä
      Villasukat ja viltti
      Hymy lämmittää

      🥰

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe