Kaikki nauraa mulle, mutta aivan sama.
Tässä olkaa hyvä:
Hän aivottomana vaeltaa.
Ei terveyttä ole luvassa vaikka itseään piiskaa.
Rakkautta kaipaa. Sitä ei koskaan saa.
Viimein saapuu maaliin ja tietää kohtalonsa.
Maalissa kertoo tietonsa. Hiipuu pois. Elämänsä täyttäneenä.
Kekkasin haikun
16
340
Vastaukset
Tämä oli kaunis 🤗
Eihän tällaiselle naureta!
Hyvää yötä 😴No haikua tuo ei ole nähnytkään, mutta muuten en ota kantaa lyyriisin ansioihin.
No ei kyllä kun haikun tavutus menee 5-7-5 . Satun vaan tietään kun on tullu viime aikoina luettua haikuista. Ja yritin muutamaa kyllä itekin kirjoittaa.😀.
Pidempi versio mistä haiku on kehittynyt minkä nimee en tähän hätään nyt muista niin sen tavutus menee 5-7-5-7-7-7.🙂.Mikkojuhan kirjoitti:
No ei kyllä kun haikun tavutus menee 5-7-5 . Satun vaan tietään kun on tullu viime aikoina luettua haikuista. Ja yritin muutamaa kyllä itekin kirjoittaa.😀.
Pidempi versio mistä haiku on kehittynyt minkä nimee en tähän hätään nyt muista niin sen tavutus menee 5-7-5-7-7-7.🙂.Se pidempi on tanka, mallia 57577. Jos on tuollainen vielä pidempi 575777, niin se menee mun tietämykseni ulkopuolelle.
Enkä mä noita numerosarjoja yleensä muista kuin sinnepäin, mutta sen huomaa runomitasta yleensä heti ollaanko edes lähellä.randombypasser kirjoitti:
Se pidempi on tanka, mallia 57577. Jos on tuollainen vielä pidempi 575777, niin se menee mun tietämykseni ulkopuolelle.
Enkä mä noita numerosarjoja yleensä muista kuin sinnepäin, mutta sen huomaa runomitasta yleensä heti ollaanko edes lähellä.Joo niin oli ja siinä oli tosiaan yks 7 liikaa kun kävin tarkistaan.😀.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo niin oli ja siinä oli tosiaan yks 7 liikaa kun kävin tarkistaan.😀.
Kirjoita oodi makkaraperunoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita oodi makkaraperunoille.
Tuoksusi runsas
yön valoissa ajelehtii
yli aukeiden torien
läpi lokkien
kaukaisille aalloille
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita oodi makkaraperunoille.
Saat haikun.
Makkispekkikset,
Elämäni sisältö,
Onko parempaa?
- Anonyymi
tuo kannattaa katsoa tuo dyyni jossa tuolllainen hikkamatokin on
- Anonyymi
Olet tosi intressantti apinoiden planeetalla. Ehkä sille on joku syy. Villi veikkaus.
- Anonyymi
mikkähän olikan noissa dyyni-jutuissa joo tuo hiekkamato sellainen.... jotain peliä pelasimme Emperor-peliä jossa oli todella suuri se hiekkamato
Tässä yks mun vuosia sitten kirjoittama haiku:
Syksy
Kirpeänä aamuna huurretta maassa,
auringossa viimeiset apilat.
varpusten helskyvä ääni
Syksy
Kesän kuolevat keltaiset lehdet
Jatka vain runoilua ap. Olet selvästi Shakespearen sukua =DJoko se Gattino aloitti puskista uuden tulemisen? :oD
- Anonyymi
hyvä tuo dyyni-elokuva joku plateettqa jossa planeta tappaa niin kuumaa olla
- Anonyymi
hassuja nuo hiekkamadot kun kukaan ei eikein tiedä niistä oikein miträän
Päivän haiku:
Kylmän hämärä
Villasukat ja viltti
Hymy lämmittää
🥰
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481