Maapallon kiertoradan muutos muuttaisi aika paljon...
Mikä muuttaisi ilmastoa
12
232
Vastaukset
- Anonyymi
Aurinkoa kohti menossa oleva kiertorata taitaa olla vuorossa....
- Anonyymi
Valovuoden nopeudella lämpenee
- Anonyymi
Parempi näin
- Anonyymi
Lämmin ei luita riko
- Anonyymi
Kiertoratamuutoksen ohella ainakin prekessio vaikuttaa jonkin verran. Prekession jakso on kuitenkin n. 26 000 vuotta, joten nykyisellä lämpenemisellä ei ole sen kanssa mitään tekemistä, kuten ei ole kiertoratamuutoksellakaan.
Itse asiassa nopeimman lämpenemisen aikana Auringon aktiivisuus on ollut vähän keskimääräistä alempi, mutta niin vähän että sen vaikutus on lähes merkityksetön.
En tiedä, onko aloittajan tarkoitus löytää nykyiselle lämpenemiselle selitystä, jota ilmastotutkijat eivät olisi huomioineet. Ei kai sentään? Se vaatisi melkoista megalomaniaa, etten sanoisi vahvaa Dunning-Kruger oireyhtymää.- Anonyymi
Pelkäänpä että hän ehdottaa nerokkaasti että muutetaan Maapallon kiertorataa. Sehän onkin niin paljon helpompi toteuttaa kuin nykyiset ilmastotoimet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäänpä että hän ehdottaa nerokkaasti että muutetaan Maapallon kiertorataa. Sehän onkin niin paljon helpompi toteuttaa kuin nykyiset ilmastotoimet.
Palstan ilmastodenialistit ovat jo parodiahorisontin tuolla puolen. Viimeisillä mohikaaneilla ei enää mela ulotu veteen asti ja se näkyy kommenteissa. Heistä on paha vääntää parodiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan ilmastodenialistit ovat jo parodiahorisontin tuolla puolen. Viimeisillä mohikaaneilla ei enää mela ulotu veteen asti ja se näkyy kommenteissa. Heistä on paha vääntää parodiaa.
Hihupelle ei pysty taaskaan tajuamaan sitä, mitä parodia tarkoittaa kun se sattuu omalle kohdalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihupelle ei pysty taaskaan tajuamaan sitä, mitä parodia tarkoittaa kun se sattuu omalle kohdalle.
Niinpä - valitettavasti näitä pelle-aloituksia tulee sen verran taajaan, että koko palsta on yhtä parodiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiertorata jolla olaan on soikea kierre jousi mars sympoli ja siinä on joku kello juttu sitte. Jokainen spinnin kierre vie meitä tällä hetkellä sata viiva pari sataa mailia lähymmäs aurinkoa vuodes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiertorata jolla olaan on soikea kierre jousi mars sympoli ja siinä on joku kello juttu sitte. Jokainen spinnin kierre vie meitä tällä hetkellä sata viiva pari sataa mailia lähymmäs aurinkoa vuodes
Muuten hyvin, mutta kiertoratamme massan kokonaisenergia kasvaa koko ajan, eli kiertorata etääntyy auringosta, aivan samoin kuin kuun, ja muiden geostationaarisen radan ulkopuoliset kiertolaiset rasta maapallosta.
- Anonyymi
Mikä saisi trolleista ärtyvät ymmärtämään, että huonosti moderoidulla anonyymipalstalla kohtaa lähinnä trolleja? Jos haluaa asiallista keskustelua niin Suoli24 on täysin väärä paikka sitä etsiä. Tänne tullaan riitelemään trollien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1988831
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265148- 534551
- 804171
- 543469
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573136Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432561