Katsoin uudelleen, kun Presidentti Niinistö laski seppeleen.

Eikö Presidentti Sauli Niinistö edusta koko Suomen kansaa?
Jäi häiritseen, kun laski seppeleen omasta sekä Tohtori Jenni Haukion puolesta vaikka minun mielestä Presidentti Sauli Niinistön olis pitänyt laskea seppele lauseilla ” Presidentti Martti Ahtisaaren muistoa kunnioittaen. Presidentti Sauli Niinistö sekä Suomen kansa ”
Tuo on vain minun henkilökohtainen näkemys miten etikettien mukaan kuuluu mennä, kun Valtiollisissa hautajaisissa valtion päämies/nainen eli Presidentti toimii.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tasta-syysta-presidentti-ahtisaaren-hautajaisvierailla-on-kasineet/8817066#gs.08jg5i

15

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanna Marin oli ilman hanskoja vaikka kaikilla piti olla etiketin mukaan.

      Näin siinä käy kun minua SYYTETÄÄN KUNNIANLOUKKAUKSESTA!

      • Anonyymi

        Hautajaisissa on tapana että mustat hanskat ovat arkunkantajilla arkkua
        kantaessa, ei muilla tapaa olla sisätiloissa, vain ulkona jos on kylmä,
        olen ollut monissa hautajaisissa mukana, näin yleisesti on tapana.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­­N­­­y­­­m­f­o­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18100212F

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ilmeisesti sulla ollu hanskat kädessä?

      • Eihän mulla ole kunniakkaan joten ei minun tarvi tuollaisia etikettejä noudattaa.
        Eihän niillä ollut hattujakaan päässä vaikka olis pitänyt olla niin, kuin muidenkin Presidenttien hautajaisissa oli aikoinaan.


    • Holomanämmä

      Minä istuin kunniaa OULUSSA ja Presidentti Martti Ahtisaari oli syntyjään Oulusta.

      Tuli tämä uutinen hautajaista vastaan
      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomen-albanialaiset-saapuivat-jattamaan-jaahyvaiset-kosovon-rauhantekijalle/8817262#gs.08nvwl

      Ei mitään kunnioitusta vaikka Ahtisaari oli Kosovan rauhanneuvottelut hoitanut sekä saanut rauhan jota kyseisen maan asukkaat EI TODISTETTAVASTI edes ole ARVOSTANEET!

      Kyllä näillä todisteilla ei ole toivoakaan päästä ikinä vankilasta ulos, koska kunniaaloukkaan kokoajan ja uppoan syvemmälle paskaan.

    • Anonyymi

      Hienoa, että Albanilaistaustaiset muistivat suurmiestä. Ovat suuresti kiitollisia.

    • Isäni katsoin suoraa lähetystä Presidentti Ahtisaaren hautajaista.
      Ei Presidentti Ahtisaarta kukaan muukaan kunnioittanut vaan koko Suomi eli niin, kuin NORMAALINA PÄIVÄNÄ.
      Kohteliaasti kysyin isältäni : Joko Presidentti Ahtisaari saatiin hautaan?
      Isäni vastas : Kyllä hänet saatiin ja näky televisiossa.
      Minä sanoin isälle : Voin keittää kahvit niin voidaan juoda nuo muistokahvit täällä kotona sekä muistella Presidentti Ahtisaarta samalla.
      Juotiin kahvit sekä vietettiin hiljainen hetki, koska meillä ollut sillä hetkellä aihetta mistä häntä voidaan muistella.

      Istuttiin myöhemmin syömässä ja äiti liitty meidän seuraan.
      Ahtisaari oli puheen aiheena sekä Rauhan Nobeli.
      Sanoin : Ahtisaari luopui tuosta Rauhan Nobelista jo silloin, kun oli elossa.
      Sanoin : Tuohan ollut realistinen teko, koska ei kosovolaiset jotka on turvapaikkaa hakeneet Suomesta sekä muista maista edes arvosta oman maan rauhaa vaan he väittää edelleen, että heidän kotimaassa sota vaikka Suomen Presidentti Ahtisaari oli todistettavasti saanut rauhan aikaan.

    • Anonyymi

      Häväistys juttuja, Ahtisaari ei ikinä luopunut rauhan Nobelista.



      • Jos oikein tarkkoja ollaan niin kyllähän Presidentti Martti Ahtisaaren Rauhan Nobel palkinto jäi maan päälle vaikka olisivat voineet laittaa sen hänen mukana hautaan.
        Olisivat voineet hoitaa hänen hautarauhan avulla MAAILMAN RAUHAN perustamansa säätiön nimissä!

        Eipä toimitusjohtajalla ja puheenjohtajalla kiinnosta muu, kuin hyvät TILIT joten ketkähän ne oikeesti HÄPÄISEE Presidentti Ahtisaarta!?

        En ole tuolla töissä ollut eikä minun KOULUTUKSET riitää tuollaisiin työpaikkoihin edes SIIVOAMAAN VESSOJA!


    • Anonyymi

      PM sitä seppeleen tekstiä lukiessa pyllisti arkulle ja ei edes Ahtisaaren puolison suuntaan kumartanut, että semmosta mie vain...oi aikoja oi tapoja

      • Nuo oli kaikesta huolimatta kuulemma yksityiset hautajaiset vaikka valtio nuo maksoi.
        Ei kukaan ole kunnioittanut vainajaa.
        Matti Nykäsen siunaus tilaisuuteen ei päässyt kukaan kirkkoon.
        Eikä päässyt Vesa-Matti Loirinkaan.
        Molemmat oli Suomen kansallissankareita ja tehneet Diplomaatti työtä eli edustaneet Suomea.

        Sanna Marin pyllisti DEMARILLE ? Stubb joka on niin Kokoomuslainen on tehnyt Demarin säätiössä töitä?
        Oliko Ahtisaari eronnut muka SDP puolueesta?
        Mietin vaan, koska Koivisto Presidenttinä KIELSI päästämästä pakolaisia Suomeen ja syy oli se, että pakolaiset aiheutti levottomuutta.


      • Ruotsi romanit ja saamelaiset oli kaikki suomalaisia ainakin sillä alueella missä me asuttiin.
        Kyllä me suomalaiset osattiin ruotsalaisiksi tekeytyä niin ei tarvinnu turhaa riidellä.
        Ruotsalaiset välillä sano ” Finn jävel!” Me sanottiin ” Heija Sverige ”

        Sain arestia, kun pelottelin Ruotsissa toisia, että ” Ruotsalaiset tappaa jos ne saa sinut kiinni.”
        Monet suomalaiset suvut on kuolleet Ruotsiin ja heistä on jäänyt vain ruotsalaisia joten totta tuo oli ja varotin sentään sekä istuin päivän kotona arestissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe