Jännämiehen ja kiltin miehen ajoneuvo

Anonyymi-ap

Nainen on jännämiehen kanssa treffeillä pienessä ravintolassa ja samassa paikassa on myös kilttimies yksinään nauttimassa illallista.
Nainen seuraa sivusilmällä, kun kiltin miehen pöytään tuodaan kasvis sose keittoa, kasvis pihvejä, kasvis pizzaa, uunikasviksia, kasvis lasagnea ja porkkana sämpylöitä.
Jännämies päättää, että HÄN tilaa pöydän antimet.
Jännämiehen seurassa syödään lihaa ja jännämies tilaa lankkupihvejä, porsaankyljyksiä, kaslerniskaa, pulled porkkia ja ruokajuomaksi 8% olutta.

Kilttimies syö rauhallisen sivistyneesti yksin, mutta jännämies pistää huumoriksi, nousee jakkaralle ja päästää mojovan pieraisun pöydän ylle ja nauraa röhöttää päälle, että meinaa tukehtua pihvinpalaseen.
No nainen ei tietenkään ota ja lähde todeten senkin SIKA, vaan kiltisti istuu pöydässä, koska onhan kyseessä jämmämies.
Jos nainen olisi ollut kiltin miehen pöydässä ja kiltiltä mieheltä päässyt hikka, niin nainen olisi välittömästi ärähtänyt, että sika ja lähtenyt paikalta.
Jännämies viisaa naiselle, katsos siellä kani jyrsii porkkanoita, mutta nainenhan ei toru jännämiestä, että hän arvostaa kasvisten syöntiä ja jännämiehen pitäisi syödä kasviksia.

Sitten koittaa kotiinlähtö ja suunnataan kohti jännämiehen ajoneuvoa.
Ulkona pyryttää räntää ja tie alkaa olemaan jäinen.
Myös kilttimies on menossa autoonsa, joka on lämmin, eikä siellä kastu.
Jännämies hohottaa, katsos ,mikä kottero kiltillä kasvis syöjämiehellä on ja nainen toteaa, että juu, on melkoinen ruostekottero, sinulla on kunnon kulkupeli.
Odotahan, kunnes näet kulkupelini ja nainen toteaa, että en malta odottaa.
Sitten saavutaan jännämiehen kulkuneuvon viereen, nainen odottaa sen olevan porshe, ferrari tai muu urheiluauto.

Ei, vaan se on Harrikka moottoripyörä ja nainen saa jännää kyytiä moottoripyörällä, jossa on sileät kesärenkaat, eikä ole lämmintä hyttiä, kuten kiltin miehen autossa, jota nainen haukkui ruostekottetoksi.
Jännämiehen kulkuneuvossa nainen saa koko talven jännittävää kyytiä, koska jännämiehellä ei ole autoa, vaan moottoripyörä, jolla jännämies ajaa vuoden ympäri.
Nainen ehdottaa, että eikö hankittaisi auto, niin jännämies nauraa, mitä me autolla teemme, ei autolla ajossa ole mitään jännää.....

29

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aston Maarit automaattisesti, nyt tulee tyttöjen alppihiihtoa ilovisiosta, pelottaa tuo koska voi loukkaantua tytöt todella pahastikin noissa lajeissa, siis empaattisesti ajattelen että eivät tytöt loukkaantuisi paqhaqsti

    • Anonyymi

      Ohi

    • Anonyymi

      Lopuksi jännämies saa sydäninfarktin ja kaatuu kuolleena lattialle.

    • Anonyymi

      tuollainen ehkä tyttöjenkin mielestä hassu jos tietokone tekee jotain hassuja nimiäkin

    • Mitäs sä tahdot tällä tarinalla kertoa?

      Kyl tossa muutama asia meni vikaan, sori nyt vaan.

      Ihan sama, menkööt nikillä.

      • Anonyymi

        Eikös kaikki mennyt suunnitelmien ja käsikirjoituksen mukaan????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös kaikki mennyt suunnitelmien ja käsikirjoituksen mukaan????

        Ei hajuakaan suunnitelmista eikä käsikirjoituksista.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Ei hajuakaan suunnitelmista eikä käsikirjoituksista.

        Jatketaan, menisin itse vaikka kävellen, tai bussilla kun harrikan kyydissä tollasella kelillä.
        Moittisin tuollaisesta käytöksestä, vaikka sitten silläkin uhalla että osumaa sais.
        Ja oli tilanne mikä vaan niin, itse valitsen mitä syön.
        ( eli vegeilen jos haluan.)


    • Kyllä se kilttimies kuulosti paremmalta, vaikka jännämiehen kanssa ehkä sais enemmän jännitystä ja vaaratilanteita. Mutta kiltin miehen kanssa elämä on saattais olla varmempaa ja turvallisempaa kuin ainaisella veitsenterällä olo jännämiehen kanssa.

      • Anonyymi

        Kiltin miehen kanssa elämä olisi siis tylsääkin tylsempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiltin miehen kanssa elämä olisi siis tylsääkin tylsempää.

        Ei kai se noin ole?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiltin miehen kanssa elämä olisi siis tylsääkin tylsempää.

        Ihan yhtä jännää se olis ei vaan tarvis nais raukan pelätä henkensä puolesta kun on todellinen mies pitämässä huolta ja suojelemassa.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiltin miehen kanssa elämä olisi siis tylsääkin tylsempää.

        No ehkä enemmän perusarkea, mutta ei ainakaan tarttis poliisia karkuun juosta.


    • Anonyymi

      Sä tunnet hyvin kummallisia miehiä. Mä en ole koskaan elämässäni törmännyt kummankaantyyppiseen mieheen. Mä tunnen kyllä pari kasvissyöjä harrikkamiestä, mutta eivät hekään näillä keleillä taida enää ajella muulla kuin autolla.

      Mitä aloitukseen muutoin tulee, niin mä en lähde ravintolaan treffeille. En muutenkaan lähde ravintolaan ihmisten kanssa, joiden käytöstapoja en jo etukäteen tiedä. En myöskään kulje muiden kyydeillä, vaan olen tullut paikalle joko julkisilla tai omalla autollani. Mä en ole mitenkään riippuvainen miesten ajoneuvoista.

      P.S. Tuon kasvissyöjämiehenkin menu kuulosti kummalliselta. Pitsaa ja uunikasviksia, sekä sämpylää. Outo ravintola.

    • Ei kuulu tähän. Mutta mä oon aatellu just luopuu tosta autosta ja ostaa mönkijä. Siis päältä istuttava. Ja sillä voi ajaa talvella, mutta kylmää kyytiähän se. Mutta ei mun paljoo tarvi talvella ajella. Kun ei sitä yksin asuva tarvi mitään perheautoo. Ja mönkijällä pääsee kakskin, jos nyt sattuu silleen käymään vaikka epätodennäköistä.

      • Niist on nykyää koppi versioita! Ei ne varmaan kyllä lämpösiä silti ole.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Niist on nykyää koppi versioita! Ei ne varmaan kyllä lämpösiä silti ole.

        Jotenkin se koppi näyttää tyhmältä. Siinä avomallissa kun silleen ratsastetaan. Luulis sillä naisiakin saavan paremmin. Mutta voihan se olla niinkin, että nainen lähtee omille teilleen 20 asteen pakkasessa. Mutta toisaalta, mulla on jo lapsen teko ikä ohi, ettei tää mun haku enää kovin vakavaa oo. Ja tuskin energiatkaan riittäis täyspäiväissen seurusteluun.


    • Anonyymi

      Tosimies heittäisi sen jännämiehen kuuhun mopoineen ja ottaisi toiseen kouraan naisen ja toiseen ravintolan.

      Tosimies ei tarvitse autoa, koska maapallo liikkuu hänen tahtonsa mukaan.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Pisin Kääpiö 186cm
      Suosikkijoukkue Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK



      Sivuutetaan Marin tässä yhteydessä, koska tämä on Halos-ketju. Miltä osin Halosen kohtelu julkisuudessa, esimerkiksi hänen presidenttikausinaan ja niiden jälkeen, on mielestäsi ollut riippuvaista Halosen sukupuolesta?

      Tällä palstalla Halosen edesottamuksia on vuosien varrella sekä kiitelty että kritisoitu, näkemyksistä riippuen jopa ihan samoista tekemisistä. Tietysti jokainen voi peruuttaa tässä ja muutamassa muussa ketjussa takavuosina kirjoitettuihin viesteihin, ja katsoa, kuinka Halosta yhtäältä ylistettiin ja toisaalta kritisoitiin ajan kontekstissa. Siellä ei tarvitse tuntea myötähäpeää jälkiviisastelijoista ja takinkääntäjistä, vaan mahdollisesti aivan toisenlaisista kommenteista ja kirjoittajista.

      Nykyajan jälkiviisaiden toruminen on tietysti ymmärrettävä suojareaktio, kun Tuomiojan-Halosen linja on osoittautunut tyhjäksi arpalapuksi, ja Venäjän demokratisoitumiskehitys sinisilmäiseksi toiveajatteluksi. Toki näihin satuihin uskoi laaja joukko suomalaisia erityisesti vasemmalla ja keskellä, eikä mitenkään näihin rajautuen.

    • "mutta jännämies pistää huumoriksi, nousee jakkaralle ja päästää mojovan pieraisun pöydän ylle ja nauraa röhöttää päälle"

      Huomaa, ettet itse ole koskaan "jännämiestä" kohdannutkaan... Jännämies ei piereskele naisen seurassa.

      • Anonyymi

        Näinpä. Tuo kohta pisti itsellänikin silmään, että ihanko tosi välis kuvittelee jännmiesten harrastavan pieruhuumoria.


    • Hei! Onko Nissan Navara muuten aito jännämiehen jyystötruck? :oD

      • Anonyymi

        Valitettavasti juuri sinun omin sanoin tuo mieleen :D

        "No sellainen, mikä kävelee kun simpanssi nuijaa raahaten ja tonkiin takapuolta ja nenää vuorotellen. Osaa ehkä kolme sanaa... Pukeutuu paskaisiin huomiotyövaatteisiin ja haisee pa.kan, kusen ja jonkun viheliäisen juuston sekoitukselle. :oD"

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti juuri sinun omin sanoin tuo mieleen :D

        "No sellainen, mikä kävelee kun simpanssi nuijaa raahaten ja tonkiin takapuolta ja nenää vuorotellen. Osaa ehkä kolme sanaa... Pukeutuu paskaisiin huomiotyövaatteisiin ja haisee pa.kan, kusen ja jonkun viheliäisen juuston sekoitukselle. :oD"

        -harmiseikirj-

        Kieltämättä tuo voi olla mun alkukantaisuutta. Rakastan kärriä yksikertaisuudessaan...ainoa hienous on apukuskinpuoleinen peili. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kieltämättä tuo voi olla mun alkukantaisuutta. Rakastan kärriä yksikertaisuudessaan...ainoa hienous on apukuskinpuoleinen peili. :oD

        Eihän tuollainen tokikaan huono auto ole, ei ainakaan jää kiinni minnekään ja itsekin olen jossain kohtaa harkinnut vaikka ei varsinaista tarvetta olekaan. Oikeastaan ehkä ainoa syy ettei ole tullut laitetuksi se kun ei tarvitse oikeasti tavallisessa liikenteessä ja ovat kuitenkin melkoisia pomppuautoja niin tavallaan "järjetön" ostos olisi minulle.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuollainen tokikaan huono auto ole, ei ainakaan jää kiinni minnekään ja itsekin olen jossain kohtaa harkinnut vaikka ei varsinaista tarvetta olekaan. Oikeastaan ehkä ainoa syy ettei ole tullut laitetuksi se kun ei tarvitse oikeasti tavallisessa liikenteessä ja ovat kuitenkin melkoisia pomppuautoja niin tavallaan "järjetön" ostos olisi minulle.

        -harmiseikirj-

        Joo, tuollainen on vaan tietynlaisessa ajossa hyvä, mutta onneks mutsilla on jonkinlainen auto jokseenkin aina joutavana, mitä voin lainata pidemmille matkoille. Hyvä sillekin tulla käytetyksi jonkinverran edes....siis mutsin autolle. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo, tuollainen on vaan tietynlaisessa ajossa hyvä, mutta onneks mutsilla on jonkinlainen auto jokseenkin aina joutavana, mitä voin lainata pidemmille matkoille. Hyvä sillekin tulla käytetyksi jonkinverran edes....siis mutsin autolle. :oD

        Tiedä sitten, uudemmathan joku vaikka ranger automaattilootalla ja toimivalla ilmastoinnilla olisi varmaan ihan ok maantie- ja kaupunkiajossakin, ainakin näkisi hyvin kun istuisi vähän korkeammalla.

        -harmiseikrj-


    • Anonyymi

      mitä sinisempi silmä sitä huonompi seksi.

      mutts huvittsas vähän mitä nuo tytöt sammakoita oli viimerksi mitä metsästää ja ja nyt sitten rapuja

    • Anonyymi

      oletko tyhmä kuin Teemu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      59
      4444
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      48
      2982
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      137
      2263
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1926
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      71
      1479
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1187
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1090
    8. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1076
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1068
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1052
    Aihe