Jos sinulla olis oma mies ja vietätte nyt yhdessä lauantai iltaa ja katselette tv tä niin pukisitko 1 läpinäkyvät polvisukat ja sukkanauhat ja läpinäkyvät pikkuhousut ja ehkä rintaliivit 2 lyhyen yöpaitulin ilman pikkuhousuja
Nainen miten hemmottelisit miestäsi
25
419
Vastaukset
- Anonyymi
En kummallakaan noista. En huolisi miestä, jolle nuo olisivat hemmottelua.
- Anonyymi
Entä naiselle sitten mut kyllä jokainen mies naisensa vartalosta tykkää ja reisistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä naiselle sitten mut kyllä jokainen mies naisensa vartalosta tykkää ja reisistä
En huolisi ketään ihmistä, jolle moiset olisivat hemmottelua. Onneksi ei myöskään ole vielä osunut kohdalle sellaista, joka moista "hemmottelua" kaipaisi. Kaikenlaisia hulluja sitä tämäkin pallo päällään kantaa, jos joku voi jostain sukkanauhaliiveistä ja vastaavista pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En huolisi ketään ihmistä, jolle moiset olisivat hemmottelua. Onneksi ei myöskään ole vielä osunut kohdalle sellaista, joka moista "hemmottelua" kaipaisi. Kaikenlaisia hulluja sitä tämäkin pallo päällään kantaa, jos joku voi jostain sukkanauhaliiveistä ja vastaavista pitää.
Eli haluat olla alasti mut entä jos sinun tulee kylmä eikö olis kiva jos olis vaatetta päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli haluat olla alasti mut entä jos sinun tulee kylmä eikö olis kiva jos olis vaatetta päällä
En todellakaan halua. Enkä myöskään huolisi miestä, joka pitäisi moista idiotismia hemmotteluna.
- Anonyymi
Kesäinen 💋läpi näkyvä pitsi mekko 💋kiihottaisi kun otettais näkäräistä ehtoolla.💋
- Anonyymi
Ehtiikö siinä mitään näkäräisiä ottaa kun kivempi mielessä
- Anonyymi
Päälläni olisi pierunpolttamat siniset, percltä haisevat polyesteriverkkarit, hieltä haiseva kainaloista reikäinen t-paita jonka alla liivittömät, napaa hipovat röllykät hölskyisivät viedessäni äijälle kolme päivää pannulla lämmennyttä maksalaatikkoa sekä listan tekemättömistä töistä.
Vaihtoehto 2 olisi hyvin todennäköinen, koska se on talvisin tavanomainen yöasuni. 😅 Onhan se hauskaa, jos se miellyttäisi myös kumppaniakin. 😉
Xena-183, olet jyvällä. Se on miehen hemmottelua, sillä mies tykkää siitä kuin punaisesta polkupyörästä.
- Anonyymi
Esitä nuo toiveet aloittaja sille omalle naisellesi.
- Anonyymi00011
Jos hemmottelisin, laittaisin sukkahousut ja hameen. Se oli entiselle miesystävälle selvä merkki bylsimiseen
- Anonyymi00019
Ymmärrän kyllä ex-miestäsi tässä. 🥵
- Anonyymi00012
En mitään noista
- Anonyymi00013
En mitään noista enkä edes arvostaisi miestä, jolle pitäisi pukeutua.
- Anonyymi00014
Paitulin, kun sukkanauhat jäis piiloon ihrojen väliin eli aika turhat.
- Anonyymi00015
Veisin miehen saunaan ja vihtoisin vastalla niin perusteellisesti.
Vilma - Anonyymi00016
Jotkut naiset pukeutuu mahdollisimman tilavaan ”telttaan” jos miehet antavat huomiota liikaa vartalolle, ymmärrän heitä tavallaan. Omakin mies alkaa usein haluta seksiä jos vaatteet on tiukempia. Pelkkä lyhyt yöpaituli riittää.
Ratkaisu on näyttää rumemmalta naiset ;) - Anonyymi00017
En osaa sanoa. Tulisiko nanson yöpaitulista sitten liikaa äiti mieleen?
Annan miehen itse valita. Minulla on hänelle kaksi vaihtoehtoa: joko hemmottelen miestä hänen itsensä toivomalla tavalla, tai hän saa kuunnella minun puhuvan koko päivän.
Ymmärrän, että tässä on korkea vaikeusaste. Molemmat vaihtoehdot ovat houkuttelvia. Elämässä pitää olla haasteita. 😁💄👄rennosti.m kirjoitti:
tosis, huumorisi on miellyttävää, ei toisen häväisemistä. 🍀
Kiitos.
Minulle on usein sanottu, ettei minulla ole ollenkaan huumorintajua. Vain loputtomasti muka "nokkelia" vastauksia. 😁tosi.typy kirjoitti:
Kiitos.
Minulle on usein sanottu, ettei minulla ole ollenkaan huumorintajua. Vain loputtomasti muka "nokkelia" vastauksia. 😁Englantilaistyyppistä huumoria useat eivät ymmärrä. Minusta se on parasta lajia. Näkyy vanhemmissa Bond-filmeissä, mutta uudemmissa vain machoilua.
- Anonyymi00018
Lauantai-ilta kanssani olisi jo hemmottelua. Asun valitsen itse ja yleensä se on ilta t-paita + trikoot/shortsit.
- Sheena - Anonyymi00020
Kuulun pöksyttömään paitulikerhoon- ilmankin omaa miestä.
Sauna, hyvää naposteltavaa ja television töllöttelyä ja lähekkäin ja siitä eteenpäin miten tilanne viekään. Ei kaipaa enkä haluaisi tarjota mitään gourmeeta vaan yhdessäoloa.
Ilman miestä sauna, paituli ilman pöksyjä, naposteltavaa, tv ja nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2802171Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131878Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1251646- 1401311
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1371220- 85856
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä184807- 174806
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala434734- 52602