Tein saateri epähuomiossa visa-aloituksen ihan väärään paikkaan, mutta tässä uusi yritys Sinkkujen puolella.
Tuosta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009944748.html
Olipahan visa, saakutti. Oli toki hyvin kuvissa vihjeitä joilla päästä jäljille, mutta veti kyllä otsaa hikeen että saisi edes säädylliset pisteet, pkle 😈😂
Kerta kaikkiaan loistava tulos! Tunnistit kaupunkeja hienosti.
Vastasit oikein 7/10 kysymykseen
Lauantain Paskamainen CityVisa - Tunnista vanhoista kuvista Suomen kaupunkeja
63
306
Vastaukset
- Anonyymi
5 täräytin, suurosin tuurilla, mutta Napapiiri ja Nokia antoivat arvokkaat vihjeet oikeista vastauksista.
Kirjautumaton palstalutka KirjautumatonKelpo tulos!
Oli jokseenkin joka kuvassa taustoilla vihjeitä, mutta ei ne sitä paljoa helpottaneet, silti päätyi arvaamaan jokotai.
Tulos 8/10
7/10 ei kyllä oolu helppo ja säkääkin tais olla mukana huru mycket nyt.😀.
randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Ei ollut helppo ei. Olis tarttenu alkaa elään 50 vuotta aiemmin 😂Helsinki oli aika helppo tunnistaa ja Kuopio kanssa. Sitten se toinen kuva, jossa oli ratikka oli myös aika helppo, kun muistin, että joskus aikoinaan Turussakin oli raitiovaunu. Jyväskyläkin meni lähes heittämällä.
randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Ei ollut helppo ei. Olis tarttenu alkaa elään 50 vuotta aiemmin 😂Ja Kuopion tunnistin torista.
Norppa83 kirjoitti:
Helsinki oli aika helppo tunnistaa ja Kuopio kanssa. Sitten se toinen kuva, jossa oli ratikka oli myös aika helppo, kun muistin, että joskus aikoinaan Turussakin oli raitiovaunu. Jyväskyläkin meni lähes heittämällä.
Mulla ei ollu Jyväskylää ollenkaan mä kyllä odotin että olis ollu. Kuopion päättelin torista kanssa. Muistin että Turussa oli ollu ratikat mutta vastasin silti väärin Helsinki meni väärin ja Oulu.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Mulla ei ollu Jyväskylää ollenkaan mä kyllä odotin että olis ollu. Kuopion päättelin torista kanssa. Muistin että Turussa oli ollu ratikat mutta vastasin silti väärin Helsinki meni väärin ja Oulu.🙂.
Oulunkin tunnistin niistä vanhoista makasiineista. Jyväskylä kyllä oli visassa edustettuna. Tunnistin, oli vissiin kuva Kauppakadulta jos näin oikein ja musitin oikein.
Norppa83 kirjoitti:
Helsinki oli aika helppo tunnistaa ja Kuopio kanssa. Sitten se toinen kuva, jossa oli ratikka oli myös aika helppo, kun muistin, että joskus aikoinaan Turussakin oli raitiovaunu. Jyväskyläkin meni lähes heittämällä.
Mulle ei Helsinkiä ees tullu ja Kuopiota en tietenkään tunnistanut 😂
Norppa83 kirjoitti:
Oulunkin tunnistin niistä vanhoista makasiineista. Jyväskylä kyllä oli visassa edustettuna. Tunnistin, oli vissiin kuva Kauppakadulta jos näin oikein ja musitin oikein.
Oulu kävi mielessä kyllä mutta en sitten taas kuitenkaan sitä vastannu. En tiedä olisinko Jyväskylää tunnistanu mutta tosiaan ajattelin niitä kuvia kattellessa että varmaan on kuva sieltäkin mutta ei sitten mulle osunu.🙂. Oli Lahtea ja Tamperetta ja Poria ja Lappeenrantaa ja se Kuopio tosiaan. No niitä kahta puuttuvaa en muista mitä ne oli.😀.
Norppa83 kirjoitti:
Helsinki oli aika helppo tunnistaa ja Kuopio kanssa. Sitten se toinen kuva, jossa oli ratikka oli myös aika helppo, kun muistin, että joskus aikoinaan Turussakin oli raitiovaunu. Jyväskyläkin meni lähes heittämällä.
Minäkin sain 8/10 oikein, mutta minusta Kuopio oli vaikea ja se minulla meni väärin. Miksi Kuopio oli helppo tunnustaa sinusta?
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Minäkin sain 8/10 oikein, mutta minusta Kuopio oli vaikea ja se minulla meni väärin. Miksi Kuopio oli helppo tunnustaa sinusta?
Tunnistin Kuopion torista. Olen käynyt Kuopion torilla ja siellä kauppahallissakin ja ehkä siksi tunnistin, vaikka kuva olikin vuosikymmien takaa.
randombypasser kirjoitti:
Mulle ei Helsinkiä ees tullu ja Kuopiota en tietenkään tunnistanut 😂
Helsingistä oli sellainen kuva, jossa oli joitain pensaita tai muita istutuksia jonkun keskustan kadun varrella.
Norppa83 kirjoitti:
Helsingistä oli sellainen kuva, jossa oli joitain pensaita tai muita istutuksia jonkun keskustan kadun varrella.
Ok, ei tosiaan tuo tullut mulle. Ehkä sitten ensi kerralla 😁
randombypasser kirjoitti:
Ok, ei tosiaan tuo tullut mulle. Ehkä sitten ensi kerralla 😁
Seuraavaa kertaa odotellessa =D
Norppa83 kirjoitti:
Seuraavaa kertaa odotellessa =D
No toivottavasti ei! Saisi tulla helpompia visoja että aloittajakin pärjäisi paremmin 😂
randombypasser kirjoitti:
No toivottavasti ei! Saisi tulla helpompia visoja että aloittajakin pärjäisi paremmin 😂
No täytyy laittaa joskus joku sellainen visa, että lapsetkin pärkäisi siinä =D =D
randombypasser kirjoitti:
No toivottavasti ei! Saisi tulla helpompia visoja että aloittajakin pärjäisi paremmin 😂
Ei pärkäisi, vaan pärjäisi =D =D
Norppa83 kirjoitti:
No täytyy laittaa joskus joku sellainen visa, että lapsetkin pärkäisi siinä =D =D
No todellakin! Tosin se yks visa just oli sellainen ja heti tuli kitinää että liian helppo... Mutta pärjäsin sillon jopa ite 😂
Norppa83 kirjoitti:
Ei pärkäisi, vaan pärjäisi =D =D
Eikä varmaan parkuisikaan jos se kerran tarpeeks helppo olis.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Eikä varmaan parkuisikaan jos se kerran tarpeeks helppo olis.😀.
Vois parkuakin, helppouden vitutuksesta 😂
randombypasser kirjoitti:
Vois parkuakin, helppouden vitutuksesta 😂
No en tiedä lapset harvemmin sen takia parkuu toisin kuin aikuiset.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
No en tiedä lapset harvemmin sen takia parkuu toisin kuin aikuiset.😄.
No mä voisin toisinaan kyllä parkua ihan mielelläni 😂
randombypasser kirjoitti:
No mä voisin toisinaan kyllä parkua ihan mielelläni 😂
Joo kyllä niitä syitä siihen aina joskus tuntuu löytyvän ja onhan se kyllä vapauttavaakin ja puhdistavaakin sitten aina joskus välillä vähän parkua ja vaikka vollottaakin.😄.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Helsingistä oli sellainen kuva, jossa oli joitain pensaita tai muita istutuksia jonkun keskustan kadun varrella.
Mannerheimintien varsi oli havutettu jonkin juhlan takia nykyisen Kiasman kohdalla.
Taustalla näkyi Kansallismuseon torni. Anonyymi kirjoitti:
Mannerheimintien varsi oli havutettu jonkin juhlan takia nykyisen Kiasman kohdalla.
Taustalla näkyi Kansallismuseon torni.Niin taisi näkyä taustalla Kansallismuseon torni, siitä mää tunnistinkin kuvan Helsingiksi.
randombypasser kirjoitti:
No todellakin! Tosin se yks visa just oli sellainen ja heti tuli kitinää että liian helppo... Mutta pärjäsin sillon jopa ite 😂
No mää etin joskus jonkun lapsellisen helpon visan, niin sääkin voit mahdollisesti saada jopa täydet pisteet siinä =D =D
Mikkojuhan kirjoitti:
No en tiedä lapset harvemmin sen takia parkuu toisin kuin aikuiset.😄.
No tosta parkumisesta en tiiä. Tosin voishan se helppo visa aiheutta jonkinlaisia vastalauseita. =D
Norppa83 kirjoitti:
No mää etin joskus jonkun lapsellisen helpon visan, niin sääkin voit mahdollisesti saada jopa täydet pisteet siinä =D =D
Meni jo, heitin tuoreena autoiluvisan, oli helppo ja napsin töydet pisteet 😂
randombypasser kirjoitti:
Meni jo, heitin tuoreena autoiluvisan, oli helppo ja napsin töydet pisteet 😂
Hyvä hyvä =) Mää teen sen kohta.
Norppa83 kirjoitti:
No tosta parkumisesta en tiiä. Tosin voishan se helppo visa aiheutta jonkinlaisia vastalauseita. =D
Juu jotain itkua ja hampaiden kiristystä tulee aina kuitenkin se on vakio oli sitten helpot tai vaikeet visat tai siitä välistä.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Juu jotain itkua ja hampaiden kiristystä tulee aina kuitenkin se on vakio oli sitten helpot tai vaikeet visat tai siitä välistä.😄.
Näin on. Ja jumakauta juu nääs päivää. =D
Norppa83 kirjoitti:
Näin on. Ja jumakauta juu nääs päivää. =D
Jep...on se vaan kumma kun ei voi kaikki olla vaan tyytyväisiä ja aina pitää jonkun jostain valittaa.😄.
- Anonyymi
Sama 7 ja kaikki oikeat tuntui voitolta.
-harmiseikirj- Vaikein kuva oli se kulman takaa kaartuva tie, jossa oli autoja parkissa molemmin puolin tietä. Se kuva olisi voinut olla ihan mistä vaan. Suurin osa meni arvaamalla ja tutkimalla kuvia todella tarkkaan. Hauska visa. Kiitos. 😀
"Kerta kaikkiaan loistava tulos! Tunnistit kaupunkeja hienosti.
Vastasit oikein 9 kysymykseen"Loistava tulos!
Oli tosiaan vaativa visa. Kuvia tutkimalla pääsi kyllä sulkemaan varmasti väärät vaihtoehdot pois.randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Oli tosiaan vaativa visa. Kuvia tutkimalla pääsi kyllä sulkemaan varmasti väärät vaihtoehdot pois.Se auttoin, kun sulki pois alueita, joissa oli/ ei ollut vesistöjä ja erilaista liikennettä. Yksityiskohdat auttoi vastaamaan. Piti rakentaa kuin palapeliä, reunat ensin ... 😊
tosi.typy kirjoitti:
Se auttoin, kun sulki pois alueita, joissa oli/ ei ollut vesistöjä ja erilaista liikennettä. Yksityiskohdat auttoi vastaamaan. Piti rakentaa kuin palapeliä, reunat ensin ... 😊
Jep, samoin tein, tosin ehkä vähän hutiloiden... 🙄😂
randombypasser kirjoitti:
Jep, samoin tein, tosin ehkä vähän hutiloiden... 🙄😂
Eipäs nyt hutiloida siellä!!! ☝️😀
tosi.typy kirjoitti:
Eipäs nyt hutiloida siellä!!! ☝️😀
Lauantaisin saa vähän säheltääkin 😌
tosi.typy kirjoitti:
Tottakai saa. Ole hyvä vaan. 😂
Kiitos!!! Jatkan siis totutulla viikonloppu-metodillani ja sählään pe 20.00-su 20.00 😂
randombypasser kirjoitti:
Kiitos!!! Jatkan siis totutulla viikonloppu-metodillani ja sählään pe 20.00-su 20.00 😂
Oikein hyvä.
Lähden taistelemaan peiton ja tyynyn kanssa. Jospa saisin nukuttua kunnon yöunet?
öitä! 🥱🛌tosi.typy kirjoitti:
Oikein hyvä.
Lähden taistelemaan peiton ja tyynyn kanssa. Jospa saisin nukuttua kunnon yöunet?
öitä! 🥱🛌Oikein hyvää yötä ja pitkiä unia, Typy! 🤗
- Anonyymi
entä jos tuo juttuni tekee tosi-typystä tulee tosimies.
Tällä puolella on ehkä enemmän osallistujia😁
Kerta kaikkiaan loistava tulos! Tunnistit kaupunkeja hienosti.
Vastasit oikein 8 kysymykseen.Loistava tulos!
Voi olla, voi hyvinkin olla enemmän osallistujia, Suhteet-päätasoa harvempi seuraa.
- Anonyymi
En katso mainosta, joten en tee testiäkään. Jos tekisin niin varmana tietäisin ainakin yhden. Ehkä.
>simiti<Edelleenkään Simppa sitä mainosta ei tarvitse katsoa. Laitat vain pyörimään ja avaat toisen välilehden/sivun rinnalle ja selaat sitä. En minäkään niitä mainoksia ikinä katso, vaan luen muita uutisia siinä odotellessa.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Edelleenkään Simppa sitä mainosta ei tarvitse katsoa. Laitat vain pyörimään ja avaat toisen välilehden/sivun rinnalle ja selaat sitä. En minäkään niitä mainoksia ikinä katso, vaan luen muita uutisia siinä odotellessa.
Randonvittu voisi lopettaa tuon simpan hokemisen koska koen sen loukkaavana
Tapa randomihuora itsesi!
Huuuoooraaaaa!!!!!!! Pelllleeeee!!!!! Paskanaaama!!!! Homopedofiilirandomi!!! Anonyymi kirjoitti:
Randonvittu voisi lopettaa tuon simpan hokemisen koska koen sen loukkaavana
Tapa randomihuora itsesi!
Huuuoooraaaaa!!!!!!! Pelllleeeee!!!!! Paskanaaama!!!! Homopedofiilirandomi!!!Puhu apina asiallisesti, niin voit saada toiveesi läpikin. Vittuilemalla saat vain lisää kuraa, onko selvä? Onko? Onko Simppa?
Hyvä tuuri ei kestänyt koko iltaa.. 😅
Hienoa! Tunnistit kaupunkeja varsin hyvin.
Vastasit oikein 5 kysymykseen- Anonyymi
Hienoa! Tunnistit kaupunkeja varsin hyvin.
Vastasit oikein 4 kysymykseen
Mitävittua! Kyselyssä oli vain yksi kaupunki ja lisäksi entinen sellainen, muissa kuvissa näkyi vain peltilehmiä ja kirkon tapuli! Napapiiri oli helppo haarukoida joku kyssäri.Kelpo tulos!
Se, että kuvassa on heinäseiväs ei tarkoita sitä etteikö kyseisen heinäseipään kohdalla voisi nykyään olla kaupunki. Jos kaipaat ison maailman meininkiä, niin mene sinne isoon maailmaan äläkä vetkuttele palstalla itkemässä pelkuruuttasi.
- Anonyymi
tuolllainen juttu voi olla tyttöjenkin mielestä hawssua että miten joku voi nähdä untakin jostain tosi-tv naisista
- Anonyymi
5/10 ja muka tunnistin varsin hyvin ☹️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419
