Löörtaakin Vmäinen YleistietoVisa - Aivan liian vähän urheilukysymyksiä...

Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009886719.html

Katkeraa tilitystä, samperi. Mutta oli vaihteeksi haastavia kysymyksiä, ei ollut mikään 30 sekunnin klik-klik-klik -visa. Hyvä näin ja tukkaanhan siinä sitten tuli, eli alle puolet oikein, hävettäisi jos osaisin hävetä 😂


Yleistietosi vaikuttaa olevan hyvällä tasolla!

Vastasit oikein 12/25 kysymykseen

35

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      16 ja silti testi väitti että "yleistietosi vaikuttaa olevan tosi hyvää luokkaa!"

      Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

      • Hieno tulos!

        Valitukset visan laadusta voi osoittaa suoraan IS:n toimitusjohtajalle, kiitos 😂


    • 16/25 no joo mutta olis sitä pitäny silti vähän paremmin mennä omasta mielestä. Kuten aina.😄.

      • Hieno tulos!

        Aina voisi olla vähän parempi kuin mitä sattui olemaan 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Aina voisi olla vähän parempi kuin mitä sattui olemaan 😂

        Näin se vaan on juu.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Näin se vaan on juu.😄.

        Parempi oli kuin mulla, vaikka vain pisteen erolla, mutta silti.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Parempi oli kuin mulla, vaikka vain pisteen erolla, mutta silti.

        Ens kerralla sitten toisinpäin kun me nyt ei yleensä juuri sen enempää eroo toisiimme saadakaan paitsi joskus harvoin voi olla hiukan isompi ero. Mikä sinänsä on ihan hauskaakin.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ens kerralla sitten toisinpäin kun me nyt ei yleensä juuri sen enempää eroo toisiimme saadakaan paitsi joskus harvoin voi olla hiukan isompi ero. Mikä sinänsä on ihan hauskaakin.😊.

        Näinhän se on mennyt.


      • Anonyymi

        Hyvä tulos palstan päihdevastaavalta 👍🏼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tulos palstan päihdevastaavalta 👍🏼

        No sehän tarkottaa vaan sitä että palstalla ollaan sitten hyvinkin selvistäpäin eikä se oo yhtään huono juttu.😄.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näinhän se on mennyt.

        Sun viesti poistettiin.😀. Mutta tää tyyppi on joku kuka hehkuttaa mulle jatkuvasti kuinka ihania päihteet on ja väittää mun hankkivan tai ruinaa hankkimaan sitä sun tätä aina. Kai se raukka luulee jotenkin ärsyttävänsä tai kettuilevansa ehkä kun mä en mitään käytä enää mutta en mä kyllä ymmärrä mistä se sellasta on päähänsä saanu.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sun viesti poistettiin.😀. Mutta tää tyyppi on joku kuka hehkuttaa mulle jatkuvasti kuinka ihania päihteet on ja väittää mun hankkivan tai ruinaa hankkimaan sitä sun tätä aina. Kai se raukka luulee jotenkin ärsyttävänsä tai kettuilevansa ehkä kun mä en mitään käytä enää mutta en mä kyllä ymmärrä mistä se sellasta on päähänsä saanu.😄.

        Ehkä hän on lukenut niitä meidän pore-ja coctailhoitotarinoita ja ajattelee, että sulla olis vaikka sitä poretta antaa =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ehkä hän on lukenut niitä meidän pore-ja coctailhoitotarinoita ja ajattelee, että sulla olis vaikka sitä poretta antaa =D =D

        Niin saattaahan se olla joo että on käyny tällänenkin pieni väärinkäsitys.😄.. Päihdemaailmassa muuten ainakin täälläpäin aikanaan puhuttiin poreesta tai porskeesta ja sillä tarkotettiin amfetamiinia.😀.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Sun viesti poistettiin.😀. Mutta tää tyyppi on joku kuka hehkuttaa mulle jatkuvasti kuinka ihania päihteet on ja väittää mun hankkivan tai ruinaa hankkimaan sitä sun tätä aina. Kai se raukka luulee jotenkin ärsyttävänsä tai kettuilevansa ehkä kun mä en mitään käytä enää mutta en mä kyllä ymmärrä mistä se sellasta on päähänsä saanu.😄.

        Päihteethän ON ihania 🥰


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Aina voisi olla vähän parempi kuin mitä sattui olemaan 😂

        Vtu sain 78655 9755/25.


    • Tulos 15/25

      • Hieno tulos!


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Kiitos =)


    • Haluaisin virallisesti valittaa johtoportaaseen, että tässä visassa urheilykysymysten määrä oli ylimitoitettu (taas kerran). Tämäkin visa olisi mennyt huomattavasti paremmin, jos kysymykset eivät olisi olleet niin urheilukeskeisiä ja kieroja. Syy on johdossa! 😂

      Syyttävä sormi 👉

      "Yleistietosi vaikuttaa olevan tosi hyvää luokkaa!
      Vastasit oikein 18 kysymykseen"

      • Hieno tulos!

        Onneksi syyttävä sormi osoittaa juuri oikeaan suuntaan, siis oikeaan, eli yleismaailmallisesta vinkkelistä itään. Ergo, Putin on syyllinen tähänkin vääryyteen. Nyt tiedät kenelle tarkalleen ottaen voit osoittaa valituksesi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Onneksi syyttävä sormi osoittaa juuri oikeaan suuntaan, siis oikeaan, eli yleismaailmallisesta vinkkelistä itään. Ergo, Putin on syyllinen tähänkin vääryyteen. Nyt tiedät kenelle tarkalleen ottaen voit osoittaa valituksesi 😂

        Tulkitset tilanteen täysin oikein. Tässäkin asiassa, syyllisen tunnistaminen helpottaa tuskaa. Ajatuksen tasolla lähetetty valitus lähestyy itärajaa uhkaavaa vauhtia. ..... (toivottavasti kukaan ei puhkaise liikkuvaa ajatuskuplaani) .....

        ...... Valitus toimitettu! 😂😂😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tulkitset tilanteen täysin oikein. Tässäkin asiassa, syyllisen tunnistaminen helpottaa tuskaa. Ajatuksen tasolla lähetetty valitus lähestyy itärajaa uhkaavaa vauhtia. ..... (toivottavasti kukaan ei puhkaise liikkuvaa ajatuskuplaani) .....

        ...... Valitus toimitettu! 😂😂😂

        Aaaaa, ja huomenna Putin murahtaa julkisuudessa jotain äkeää kun on reklamoitu 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaaa, ja huomenna Putin murahtaa julkisuudessa jotain äkeää kun on reklamoitu 😂

        Tietysti se Putinin korppikotkan näköinen tiedottaja-akka tulee taas uhkailemaan kostotoimilla, koska täältä kuuluu hirveä valitus ja ruikutus. 🤣🤣🤣


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tietysti se Putinin korppikotkan näköinen tiedottaja-akka tulee taas uhkailemaan kostotoimilla, koska täältä kuuluu hirveä valitus ja ruikutus. 🤣🤣🤣

        Rouva Zaharova varmasti sylkee tulikiveä ja tuhkaa, mutta vasta maanantaina, kuten kunnon proletaarin kuuluukin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Rouva Zaharova varmasti sylkee tulikiveä ja tuhkaa, mutta vasta maanantaina, kuten kunnon proletaarin kuuluukin 😂

        Tuo Rouva ei tarvitse edes oikeaa syytä, uhkailu on sen duunia ja se näyttää nauttiva siitä. Sairas akka. 🤣


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tuo Rouva ei tarvitse edes oikeaa syytä, uhkailu on sen duunia ja se näyttää nauttiva siitä. Sairas akka. 🤣

        Mutta vain arkisin klo 9-17, ei ikinä viikonloppuisin. Mutta se onkin ehkä ainoa asia jossa sillä mimmillä on riittävästi inkkareita kanootissa...


      • randombypasser kirjoitti:

        Mutta vain arkisin klo 9-17, ei ikinä viikonloppuisin. Mutta se onkin ehkä ainoa asia jossa sillä mimmillä on riittävästi inkkareita kanootissa...

        Viikonloppuisin tietysti koko maailma ottaa vapaata, eikä sotia käydä missään. Ilmeisesti uhkauksille ei ole tarvetta. Hän on paikalla vain arkisin ja virka-aikana.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Viikonloppuisin tietysti koko maailma ottaa vapaata, eikä sotia käydä missään. Ilmeisesti uhkauksille ei ole tarvetta. Hän on paikalla vain arkisin ja virka-aikana.

        Juuri näin! Kommunismin airut, täyttä tavaraa arkisin 8-16 Moskovan aikaa, muuten silencio, koska eihän siitä makseta 😂


    • Yleistietosi vaikuttaa olevan tosi hyvää luokkaa!
      Vastasit oikein 18 kysymykseen

      • Hieno tulos!

        Oli vähän haastava jo, eikö?


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Oli vähän haastava jo, eikö?

        Näää... Silkkaa tietoa. 😁
        Ja puolet arvaamalla... 😅


      • Xena-183 kirjoitti:

        Näää... Silkkaa tietoa. 😁
        Ja puolet arvaamalla... 😅

        Juuri näin, tiesin kaikki paitsi ne jotka arvasin KIIREISSÄNI väärin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Juuri näin, tiesin kaikki paitsi ne jotka arvasin KIIREISSÄNI väärin 😂

        KESKITY!
        Jokin taso täytyy pysyä visailumastereillakin 😁


      • Xena-183 kirjoitti:

        KESKITY!
        Jokin taso täytyy pysyä visailumastereillakin 😁

        No mutta onhan mulla jokin taso, nimittäin alataso 😂


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe