Kuinka pitkä aika on viimeksi saamasi kahden ison O:n välillä?
Seksistä kyse
32
433
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki naiset ei ole välttis koskaan saaneet orgasmia ja veikkaan et ne naiset on harvassa jotka ovat ison o:n saaneet ainakin niin ettäkö sen olisi joku mies aiheuttanut tai tuottanut
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18101716G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Taas on vissiin se aika kuusta. 😂😉 Eilen molemmat O:t, tosin siihen liity yksikään mies. Onnistuu tarvittaessa siis sinkkunakin.
Edellinen miehen kanssa, jos myös etänä vaikuttaminen lasketaan, menee johonkin reilu 2kk tai 3kk päähän. En kyllä muista kahden ison O:n väliä, mutta se on todennäköisesti päivä tai pari. Ensimmäinen ja ainoa ihminen, jonka kanssa olen vastaavaa kokenut.
Jos lasketaan vain fyysinen kohtaaminen se on 11/2019… Auts miten siitä on jo niin kauan. 😳 Ja kahden O:n väli on tunnista muutamaan.
Sovinnaisuussyistä anona. 🤣 Nooh.. en leuhki.. mutta viime viikonloppuna.. kaksi samalla hinnalla. Pujis on peto..
Ja minulle tuli nopeusennätys kyseisenä viikonloppuna, mutta minkäs sille voi kun olet niin ihana
pujotteIija kirjoitti:
Ja minulle tuli nopeusennätys kyseisenä viikonloppuna, mutta minkäs sille voi kun olet niin ihana
Niin.. noinkin pääsi käymään..
Ja kun ihanasta puhutaan, ei voi olla mainitsematta siinä asianyhteydessä sinua. On varmaankin toinen nimesi...Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin.. noinkin pääsi käymään..
Ja kun ihanasta puhutaan, ei voi olla mainitsematta siinä asianyhteydessä sinua. On varmaankin toinen nimesi...Minähän en muutes tiedä toista nimeäsi
pujotteIija kirjoitti:
Minähän en muutes tiedä toista nimeäsi
Noh.. kerron sen joskus privaatisti.. mutta Ihana se ei ole. :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. kerron sen joskus privaatisti.. mutta Ihana se ei ole. :D
Selvä.
Onhan tuo Pirpanakin ihan hyväpujotteIija kirjoitti:
Selvä.
Onhan tuo Pirpanakin ihan hyväToisen nimeni kolme ensimmäistä kirjainta ovat samat. Eipä niitä nyt montaa si ole.. :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
Toisen nimeni kolme ensimmäistä kirjainta ovat samat. Eipä niitä nyt montaa si ole.. :D
Eiköhän säästetä lopullinen paljastus seuraaville treffeille :D
- Anonyymi
Kuulostaa lällyltä vaniljaiselta Mäen Annan ja Uskon vällytapaamiselta…
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa lällyltä vaniljaiselta Mäen Annan ja Uskon vällytapaamiselta…
Niin meni poistoon vanilja kommenttini..
Siis kun vanilja-aromi tulee majavan perärauhasista.. niin..- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Toisen nimeni kolme ensimmäistä kirjainta ovat samat. Eipä niitä nyt montaa si ole.. :D
Zzz?
Enpä ala tarkentaa ajankohtaa, mutta jos niiden väliä kysytään, niin oliko tuskin kymmentä minuuttia.. - Ajantajuhan siinä katoaa ja haluaa vain ryömiä peiton alle ja sanoa, ettei jaksa enää.
- Anonyymi
Ne O keksit on kyllä hyvejä.
- Anonyymi
Elämä on yhtä orgasmia ja perjantaina pyykätään.
- Anonyymi
Kerro lisää.
- Anonyymi
tuollainen todella aika hauska uni, tyttöjenkin mielestä voi olla: jos menee johonkin sairaalaan, joku aika siellä sitten tulee joku tyttöhoitaja sanoo että tulit aika ajoissa tapaamixeen, pitää odottaa vähän
- Anonyymi
mitähän tuollainenkin tuo nimittelijä-ohjelmani voisi tehdä jostain pikkupirpanasatakin nimestä Pissimies?
Isot O:t tuovat ensimmäiseksi mieleen munkkirinkelit.
Kun asia noin ilmaistaan eli iso O, niin tulee mieleen ekana Iso omena eli New York ja se kauppakeskus Iso omena Espoossa.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Herkkusuu.. aito ja ehta. Se sinä olet. Joko alat oleen hengissä?
Hyvinkin, mutta edelleen erityksissä ja olen melko tylsistynyt.
Luen kirjoja, joita olen aikonut lukea jo aikoja sitten.Norppa83 kirjoitti:
Kun asia noin ilmaistaan eli iso O, niin tulee mieleen ekana Iso omena eli New York ja se kauppakeskus Iso omena Espoossa.
Tuo on täysin käsittämätön ajatus, sillä suuri sokeripeitteinen munkkirinkilä on ehdottomasti kaikkien omenien edellä.
buddy-love kirjoitti:
Hyvinkin, mutta edelleen erityksissä ja olen melko tylsistynyt.
Luen kirjoja, joita olen aikonut lukea jo aikoja sitten.No hyödyllistähän tuo on. Toisin kuin palstailu.
Kiva kuulla, että voit jo paremmin.
- Anonyymi
tuo juttu on zinänzsä hauszka voi tehdä pikkupirpanastakin Pikkudissen
- Anonyymi
tai voisxi tehdä voisi tehdä buddy-love Budman
- Anonyymi
Noh ostin Oregone keksiä. Sitten löysin puhelimestani o-kirjaimen. Se riitti minulle.
>simiti< - Anonyymi
voi olla tytöillekkin hassu katsoa tuon peli läpipellasus:
https://www.youtube.com/watch?v=tmz27aWN3Vs
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466