Tuosta:
https://www.is.fi/autot/art-2000009971521.html
Liikut mielelläsi paikasta toiseen autolla!
Vastasit oikein 12/12 kysymykseen
Sunnuntain AutoVisa - Varsin helppo jos vähänkään on autoilun kanssa tekemisissä
26
240
Vastaukset
8 kysymystä oikein, ja loppupuoli sujui paremmin kuin alkupuoli.
- Anonyymi
mielestäni tytöt ovat aika hassujakin tuollaisissa tosi-tv jutuissa
- Anonyymi
Monokokki meni väärin luulin että monokokki on naisen alapään bakteeri
- Anonyymi
Luulin monokokkia yksisilmäiseksi keittiömestariksi.
Anonyymi kirjoitti:
Luulin monokokkia yksisilmäiseksi keittiömestariksi.
Se jättääkin enää kysymyksen millainen keittiöalan ammattilainen on streptokokki...
Tulos 8/10
- Anonyymi
Eiks täydet ollu 12?
randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Oli se sitten 8/10 tai 8/12 😂No 8/10 kuulostais hienommalta, kun vaan 2 olis menny pieleen =D =D
Tiedät paljon autoista!
Vastasit oikein 11 kysymykseen
Odometri..??- Anonyymi
oletko tyhmä kuin Marko
- Anonyymi
12/12
11/12 no ei hirvittävän vaikeita ollu osa kysymyksistä kyllä.😀.
Olen loistava autoilija, mutta huono visojen tekijä. 😉😬
9/12Hieno tulos!
Noh noh, kyllä ne visat on niin hyvin menneet, että olisiko kuitenkin toisinpäin? 😁randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Noh noh, kyllä ne visat on niin hyvin menneet, että olisiko kuitenkin toisinpäin? 😁Ei ole syytä epäillä minun autoilijan taitojani. Suuntavaisto saattaa olla hämärän peitossa (monessa asiassa), mutta varmalla otteella eteenpäin.
Eikä sitten vilkuilla sivuille, ei sieltä eilenkään ketään tullut! 😂tosi.typy kirjoitti:
Ei ole syytä epäillä minun autoilijan taitojani. Suuntavaisto saattaa olla hämärän peitossa (monessa asiassa), mutta varmalla otteella eteenpäin.
Eikä sitten vilkuilla sivuille, ei sieltä eilenkään ketään tullut! 😂No en epäillytkään, vain tiedustelin, kun visamenestys on ollut kuitenkin hyvää 😁
Just niin, tärkeintä ei ole suunta, vaan jatkuva liike 😂randombypasser kirjoitti:
No en epäillytkään, vain tiedustelin, kun visamenestys on ollut kuitenkin hyvää 😁
Just niin, tärkeintä ei ole suunta, vaan jatkuva liike 😂Kyllähän sinä tämän jo tiedät. Se mikä ei mene suosiolla, se laitetaan menemään. Sisulla eteenpäin. 😄
tosi.typy kirjoitti:
Kyllähän sinä tämän jo tiedät. Se mikä ei mene suosiolla, se laitetaan menemään. Sisulla eteenpäin. 😄
Kyllä Teidän Ylhäisyytenne, tiedossa on 😌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419
