Kinnalaisen satenliitin uskotaan ampuneen kohdetta yli 200kw laser säteellä.
Kiina testasi avaruuslaseria
14
312
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilty että kyseessä on testisatenliitti eikä oikea ase, sen ei oleteta pystyvän ampumaan moneen päivään uudelleen. Testi sai kuitenkin Pentagonissa aikaan täyden härtellin.
- Anonyymi
Pentagonia ressaa myös Venäjän "Sekkmate" hävittäjän tesstit kuolan niemimaalla ja mustan kolmion joka leijuu ilmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pentagonia ressaa myös Venäjän "Sekkmate" hävittäjän tesstit kuolan niemimaalla ja mustan kolmion joka leijuu ilmassa.
Ja syystäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiina tekee sellaista avaruudessa, johon Usa ei pysty edes maassa.
- Anonyymi
Siinä taisi bidenillä rakko pettää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja syystäkin
Se on hyvä asia!
- Anonyymi
Sehän on hyvä uutinen.
- Anonyymi
200kw on yli tuplasti Usan sotilaslasereihin tehoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
200kw on yli tuplasti Usan sotilaslasereihin tehoa
Usassa pystyvät pitään säteen muutanan kymmentä sekunttia yllä kerallaan,
- Anonyymi
Kiina on kertonut edistyksestä suurteholasereissa.
- Anonyymi
Itä on karkaamassa teknologiassa kärkeen!
- Anonyymi
Se käy varmaan tosikuumana!
- Anonyymi
Anna niiden testailla.
- Anonyymi
No mutta sehän on loistava uutinen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as473071Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232924- 502790
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482510On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452062