Elokuvavuosi 2023 eli visainen elokuvavisa

26

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      8 oikein mutta olikohan niitä kysymyksiä 12? minusta tuntuu että useampi kuin 2 meni väärin.

      -harmiseikirj-

      • Hyvä tulos!


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­N­y­m­f­o­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18105146K

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • En ole nähnyt näitä tämän vuoden kotimaisia elokuvia. Olen kuitenkin lukenut arvosteluja ja elokuvien esittelyjä monesta julkaisusta. Eivät ne olleet täysin outoja.

      "Elokuvat ja popcornit ovat sinulle elämän suola!

      Vastasit oikein 8 kysymykseen"

      • Hyvä tulos! En määkään oo nähny, mutta on jäänyt joistain nimi mieleen ja näyttelijöitä yms. kun olen lukenut elokuvista tietoja jostain, esim. vaikka Ilta sanomista tai Iltalehdestä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos! En määkään oo nähny, mutta on jäänyt joistain nimi mieleen ja näyttelijöitä yms. kun olen lukenut elokuvista tietoja jostain, esim. vaikka Ilta sanomista tai Iltalehdestä.

        Tämän vuoden elokuvista on kirjoitettu riittävästi, joten ei ole voinut välttyä yksityiskohdilta ja näyttelijöistä. Aina sieltä jotain jää mieleen.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tämän vuoden elokuvista on kirjoitettu riittävästi, joten ei ole voinut välttyä yksityiskohdilta ja näyttelijöistä. Aina sieltä jotain jää mieleen.

        Näin on.


    • Elokuvat ja popcornit ovat sinulle elämän suola!
      Vastasit oikein 7 kysymykseen

    • 6/12 ei oo nää uusimmat leffat kyllä oikein hallussa.😀.

      • No ei se mitään, ei mullakaan. Mulla tuli tulokseks 5.


      • Ja ihan hyvä tulos kuitenkin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja ihan hyvä tulos kuitenkin.

        On se kuten on myös sullakin.😊.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No ei se mitään, ei mullakaan. Mulla tuli tulokseks 5.

        Joo ja eipä tuo nyt oikeastaan hirveesti edes harmita yhtään kun tosiaan ei oo yhtään tullu seurattua muuta kuin mitä jossan otsikoissa on vastaan tullu.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On se kuten on myös sullakin.😊.

        Jep. Mulla pisteen vähemmän kuin sulla.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Mulla pisteen vähemmän kuin sulla.

        Juu...ero oli taas päätä huimaavan suuri.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu...ero oli taas päätä huimaavan suuri.😀.

        Juu näin oli.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu näin oli.

        No ihan mukavaahan se on olla lähekkäin.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ihan mukavaahan se on olla lähekkäin.😊.

        Juurikin näin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juurikin näin.

        Jepulis.🤗.


    • 8/12 ja siitä voi jo kiittää hyvää tuuria. Hirttämättömät on ehkä uskomattomin elokuva ikinä uusintaversiolle. Ellei sitten joku tee Pekka ja Pätkä Suezilla uudelleen. Hiekkakuopat on kivoja leikkipaikkoja.

      • Hyvä tulos! No kuka esittäis Pekkaa ja kuka Pätkää uusintaversiossa, jos sellainen tehtäis?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos! No kuka esittäis Pekkaa ja kuka Pätkää uusintaversiossa, jos sellainen tehtäis?

        Jos Jussi Vatanen kelpaa Kaurismäelle peruspöhkön rooliin, niin kelpaa Puupääksikin. Se Töyssy olisi itseoikeutettu Pätkä. Justiinaa pitää vähän miettiä.


      • scrg kirjoitti:

        Jos Jussi Vatanen kelpaa Kaurismäelle peruspöhkön rooliin, niin kelpaa Puupääksikin. Se Töyssy olisi itseoikeutettu Pätkä. Justiinaa pitää vähän miettiä.

        No Jussi Vatanen olis ehkä ihan jees Pekka Puupäänä ja Mikko Töyssyä määkin vähän aattelin Pätkän rooliin.


    • Anonyymi

      Tämän vuoden leffat eivät ole sinulle tuttuja, ehkä katsot elokuvia muutaman vuoden viiveellä!
      Vastasit oikein 2 kysymykseen.

      Jaa, sarjat ja leffat...Niitä katellut aikoinaan paljonkin, Ei oo vaan kiinnostanut viime vuosina, tosi vähän tullu mitään katottua, tai seurattua.

      • Tuloshan tuokin on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe