https://www.is.fi/urheilu/art-2000009991074.html
Siitä naiset komee ja urhokas mies, niin ei naisen tarvi kauppakassejakaan enää
kantaa, kun tämä mies helposti kantaa kuukauden ruoat kotiin.
Kyl mä uskon, et naisten sukat pyörii jaloissa, punaset alushoutut ja kaikki,
Siinä vähän kropan näköä jollainen miehen kropan olla täytyy, et hurmaa naisen.
Eiks oo sitten komeee mies, vai mitä naiset
11
159
Vastaukset
No nyt oli kyllä semmoinen kuva, että aloituksen täytyy olla puhdasta ironiaa.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18107694Q
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei kelpaa. Naiset haĺuaa löysän ja vetelän persun.
Mitäs tavallisissa kansan peruissa on vikana? Ne puolueen johdossa olevat poliitikot tekevät omia ratkaisujaan, ei se tarkoita että heitä kannattava tavallinen kansa olisi kaikesta heidän kanssaan samaa mieltä.
- Anonyymi
Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
Mitäs tavallisissa kansan peruissa on vikana? Ne puolueen johdossa olevat poliitikot tekevät omia ratkaisujaan, ei se tarkoita että heitä kannattava tavallinen kansa olisi kaikesta heidän kanssaan samaa mieltä.
Persut on pääsääntöisesti maalaisjuntteja. SMP faniporukkaa.
- Anonyymi
Jos hän on sun makuusi, niin eipä siinä sitten mitään.
- Anonyymi
Kasvot ok, mutta kaikki siitä alaspäin on ei kiitos.
Tollanenhan nyt lähinnä vaan huvittaa ja naurattaa niin naisia kuin miehiäkin.😀. Ei sillä että olisi oikein nauraa kenenkään ulkonäölle kun kaikki nyt ovat sen näköisiä kuin ovat ja tosi harvoin se ulkonäkö edes on mikään merkityksellinen asia yhtään kenenkään hurmaamisessa.🙂.
On liian bodattu.
Venäjän ennätysmies. :D Venäläinen dopingtesti tehdään niin, että kustaan sinkkiämpäriin ja jos kusi ei heti syövytä ämpäriin reikää, niin tulos on negatiivinen.
- Anonyymi
Onko sinun häksäystekniset taidot mies kiinni siinä, että avaako joku tonttu avaa ”katsokaa kääk only fans kuvia ja only for you” -linkkejäsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777