Mulla on! Ihan varma en ole miltä näyttää, kun en uskalla katsoa. Mutta ihan varmana on pelottava!
>simiti<
Onkos sänkysi alla mörkö?
18
254
Vastaukset
Meillä kaikkien sänkyjen aluset on niin täynnä pyörillä olevia säilytyslaatikoita, ettei sinne kovin isoja mörköjä mahdu. 😄
Älä ole huolissasi, tuskin sinunkaan sänkysi alla on muuta kuin korkeintaan pölykoiria. 😉- Anonyymi
No niin! Nyt siellä on mörkö ja pölykoira!
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
No niin! Nyt siellä on mörkö ja pölykoira!
>simiti<Se mörkö on kiltti ja vie pölykoiran ulos iltapissille ja sitten et vaan päästä niitä enää sisään. 🙂 Kaikki hyvin 🤗
- Anonyymi
Ei ole. Siellä on nukkuva ja unissaan muriseva koira.
- Anonyymi
Ei ole, mutta sängyn päällä on.
AV- Anonyymi
Onneksi sun sänkys päällä, niin en oo mörkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sun sänkys päällä, niin en oo mörkö.
Kyllä tuohon sänkyyn mahtuisi koko mörkölauma pikkujouluja pitämään.
Laitan oven kiinni ja nukun sohvalla.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuohon sänkyyn mahtuisi koko mörkölauma pikkujouluja pitämään.
Laitan oven kiinni ja nukun sohvalla.
AVEikö seura kelpais?
Meillä sänkyjen alla ei ole muuta kuin villakoiria, jotkan ajan myötä muuttuvat suuriksi möröiksi. Imurilla nappaan ne kaikki kiinni. Näin ne jäävät nalkkiin, eivätkä mörköile vähään aikaan.. 😊
- Anonyymi
Sun pitäisi imuroida useammin ettei mies ole tyytymätön.
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitäisi imuroida useammin ettei mies ole tyytymätön.
Eipä hän ole koskaan valittanut ja pysyy se imuri miehenkin kädessä. 😉
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Eipä hän ole koskaan valittanut ja pysyy se imuri miehenkin kädessä. 😉
Ero tulee ellet puunaa enemmän.
- Anonyymi
Ei ole koko sänkyä, kun eihän ne kestä kunnon käyttöä :))
Mörkö siis littaantuu patjan alla.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Voi mörkö parkaa..
Enpä oo viimeaikoina kattonu. Pölyä siellä saattaa jo olla, joten miksei mörkökin. =D =D
- Anonyymi
Ei oo :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381