Tulisiko sinun elämästäsi

Anonyymi-ap

hyvä kirja? Kirjoittaitko elämästäsi kirjan, jos osaisit? Minkälainen se kirja olisi?

58

618

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika lyhyt.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­N­­­y­m­­f­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18108585y

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Tulisi. Mutten kirjoita sellaista. Rakastan ja kunnioitan naisia elämässäni liikaa, jotta kertoisin heistä kaiken.

• Anonyymi

Ei ainakaan tylsä :D

Kaikki asiat ei sovellu herkimmille. :(

Mutta toivoisin sen päättyvän onnellisesti. <3

• Anonyymi

Tosi monimutkainen. Vaatisi kirjoittajalta valtavasti taitoa kuvata ao. sielunelämää.

• Anonyymi

Kanteen tulis nätti kuva, ruusu tai perhonen

• Anonyymi

Joka on tietysti vain mainos

• Kirjoitan omat muistelmat varmaan jossain vaiheessa, mutta kun miettii niin kuka niitä lukisi? Ei kukaan, koska mä en aio lisääntyä. Eli ainoastaan ehkä omia lapsia ajatellen olisi järkevää kirjoittaa omaelämäkerta, ei sellainen varmaan muita hirveämmin kiinnosta.

• Anonyymi

Tulisi varmaan aika tylsä opus, voisi toimia ainoastaan oppikirjana siitä kannattaako noudattaa kiltteyttä & kunnollisuutta elämässä.

-harmiseikirj-

• Olen kirjoitellut päiväkirjoja jo vuosien ajan.
      Harvinaisen tylsää luettavaa, nuoruus on muistoissa makeampi.

• Kerran eräs ystäväni sanoi minulle, että elämästäni voisi tehdä elokuvan. En niin tiedä tuosta, mutta onhan sitä monenlaista tullut koettua. Varmaan siitä jonkun läpyskän saisi tehtyä.

• Anonyymi

Monipuolista mielenkiintoista joskin sillä tavalla tavallista ettei mitään isoa draamaa. Ei siitä myyvää kirjaa saisi, mutta sen verran on energiaa että kahden edestä olisi asiaa.

• Anonyymi

Olen kirjoittanutkin, mutten ole uskaltanut vielä lähettää minnekään.

• Anonyymi

Kyllä, ainakin kolme tositapahtumiin perustuvaa hyvää kirjaa saisi elämänpolultani. Ollut tapahtumarikas, hieman erilainen -eikä se helpoin elämä. Nuo aikeissa joskus kirjoittaa ehkä kaikki. Ensimmäinen aloitettu.

Aiheet liittyvät selvänäköön, erittäin vakavaan lapsuusajan traumaan osin välillisesti, esimerkiksi kyvyttömyydestä muistaa tiettyjä asioita tai tunnistaa ihmisiä.. tuosta saisi hyvin erilaisen ja ainakin omasta mielestä hyvän kirjan tehtyä taitavalla juonirakenteella.
      Yksi muihin matkan varrella tapahtuneisiin lähes uskomattomiin, useisiin tapahtumiin joita en tarkemmin avaa. Tuohon kirjaan tulisi huumoriakin kannesta kanteen.

• Anonyymi

Mjaa

Kummallista kyllä, muhun ei oikein putoa proosa, mutta sitäkin paremmin elämänkerrat. Olen lukenut prox 14000 elämänkertaa, enkä ole lähelläkään kyllästymispistettä.

Mutta kun avaan kaunokirjallisen teoksen, niin heti dippaa (Siis nukahdan). On aivan käsittämätöntä se ettei kukaan kirjallisuuden historiassa ole kyennyt kirjoittamaan sellaista teosta, etten jo kansia kierrellessäni haukottelisi.

Kannattaako mennä lääkäriin?

(hihitystä)

• Juu.. mun elämästä saisi hyvän vitsikirjan.. tai elämäntaito-oppaan.. "Näin elät elämäsi vituix".
      Tai lastenkirjan " Maasta se pienikin ponnistaa".

Eiku oikeesti..

• Anonyymi

Pieniä on vaikea joskus havaita. Ajoin tänään pihasta kadulle ja vaikkei siinä ollut mitenkään valtavasti näköestettä oli semmoinen paksu tolppa niin sen takana oli sitten niin matala nainen seisomassa että jäi ihan sen tolpan varjoon. Onneksi ei ollut liikkeessä mihinkään suuntaan niin ei tullut allejäämisvaaraa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Pieniä on vaikea joskus havaita. Ajoin tänään pihasta kadulle ja vaikkei siinä ollut mitenkään valtavasti näköestettä oli semmoinen paksu tolppa niin sen takana oli sitten niin matala nainen seisomassa että jäi ihan sen tolpan varjoon. Onneksi ei ollut liikkeessä mihinkään suuntaan niin ei tullut allejäämisvaaraa.

-harmiseikirj-

Minua luullaan monasti lapseksi kun liikun liikenteessä. Saan hyvin usein tilaa suojateillä.
        Toki huolehdin näkyvyydestäni aina heijastimilla ja puen jo pelkkään hämäräänkin heijastimet.

Liikun paljon jalkaisin, sillä ajolupaa minulla ei ole.

Talvisin jos tulee paljon lunta, autoilijoiden on vaikeaa havaita minua, niin joudun itse olemaan tavallista varovaisempi. Sitä oppii kantapään kautta.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Minua luullaan monasti lapseksi kun liikun liikenteessä. Saan hyvin usein tilaa suojateillä.
        Toki huolehdin näkyvyydestäni aina heijastimilla ja puen jo pelkkään hämäräänkin heijastimet.

Liikun paljon jalkaisin, sillä ajolupaa minulla ei ole.

Talvisin jos tulee paljon lunta, autoilijoiden on vaikeaa havaita minua, niin joudun itse olemaan tavallista varovaisempi. Sitä oppii kantapään kautta.

Juu, helposti voi jäädä vaikka lumipenkan takaa huomaamatta niin hyvä varmaan on aina vähän ennakoida :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, helposti voi jäädä vaikka lumipenkan takaa huomaamatta niin hyvä varmaan on aina vähän ennakoida :)

-harmiseikirj-

Timpan kanssa on sellainen diili, että jos hukun lumikinokseen, niin hän sotkee Kokkolasta polkupyörällä minua pelastamaan.

Siinä on herrasmies vailla vertaa.. :D

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Timpan kanssa on sellainen diili, että jos hukun lumikinokseen, niin hän sotkee Kokkolasta polkupyörällä minua pelastamaan.

Siinä on herrasmies vailla vertaa.. :D

Ihan hyvä diili kyllä tuo :) melko pitkään kyllä saatat joutua odottelemaan niin hyvä olisi olla vaikka rommipullo aina taskussa lämmikkeeksi :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvä diili kyllä tuo :) melko pitkään kyllä saatat joutua odottelemaan niin hyvä olisi olla vaikka rommipullo aina taskussa lämmikkeeksi :D

-harmiseikirj-

Juu.. minä olen kyllä rommin ystävä. Palstamiitissäkin oli rommikolaa repun pohjalla. Juotiin se puokkiin pois Haaveilijan kanssa junassa.

Kerran mulle kävi niin hassusti, että join ennen töihin lähtöäkin rommikolan.
        Olin herännyt turhan aikaisin ja aikaa oli liikaa. Istuskelin sohvalla ja otin mitään ajattelematta rommikolan. Vasta juotuani sen tajusin juoneeni alkoholia ennen työpäivää.

Siis ihan epähuomiossani. Ihan siksi, kun se on niin hyvää.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu.. minä olen kyllä rommin ystävä. Palstamiitissäkin oli rommikolaa repun pohjalla. Juotiin se puokkiin pois Haaveilijan kanssa junassa.

Kerran mulle kävi niin hassusti, että join ennen töihin lähtöäkin rommikolan.
        Olin herännyt turhan aikaisin ja aikaa oli liikaa. Istuskelin sohvalla ja otin mitään ajattelematta rommikolan. Vasta juotuani sen tajusin juoneeni alkoholia ennen työpäivää.

Siis ihan epähuomiossani. Ihan siksi, kun se on niin hyvää.

Heh, tuostahan saattaisi kannattaa hieman huolestua jos/kun ihan vahingossa tulee nekkailtua ja varsinkin kun on vielä niin makuhermoihin sopivaa :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, tuostahan saattaisi kannattaa hieman huolestua jos/kun ihan vahingossa tulee nekkailtua ja varsinkin kun on vielä niin makuhermoihin sopivaa :D

-harmiseikirj-

Niin.. todellakin. Pitäisikö olla huolissaan?
        Kyllä.

Minulle se naukku silloin kun tekee mieleni, on normaalia. En ota sen enempää. Naukku silloin tällöin. Ja satuin nyt sitten epähuomiossa ottamaan sen ennen työpäivää.

Se, että otan naukun, on kuin namin ottaisin .. eli todella arkinen juttu. En juo humalahakuisesti ja paukut ovat todella mietoja. Otan sellaisen kun mieleni tekee. Ja mitään ajattelematta otin sellaisen ennen työpäivää. Mutta vain sen kerran. Ja senkin vahingossa. Epähuomiossa.

• No enpä kyllä tiedä... Saisihan tästä jonkinlaisen läpyskän aikaiseksi, ainakin jos valitaan aikajänteeksi vaikkapa ikävuodet 10-30v. Se olisi semmonen tyypillinen nuorisotarina, lakoninen ja omituinen yhdistelmäversio Vaahteranmäen Eemeli -sarjaa ja Huckleberry Finn-, Juokse, poika, juokse- ja Juoppohullun päiväkirja -teoksista. Varmasti todella himmeä opus, jonka arvo yhteiskunnalle alittaisi teoksen paperiin käytetyn summan.

Vastaus tuohon kirjoittaisitko, jos osaisit, niin tokkopa kirjoittaisin. Toki parin kaverin kanssa pohdittiin kyllä asiaa vakavastikin, oli meillä sen verran vauhdikas lapsuus ja nuoruus yhdessä, mutta teos jäi aloittamatta. Semminkin kun asiaan liittyisi aika monta muuta ihmistä ja tapahtumien sorvaaminen tunnistamattomaan muotoon edellyttäisi pirusti töitä, minkä jälkeen tarina olisi täydellisen arvoton. Asiaa ei kuitenkaan ole haudattu, että voihan se iän myötä vielä nousta uudelleen framille kun kundien kanssa satunnaisesti törmäillään.

• Oletko lukenut Tom Sawyerin? Ei sitä pojan ikää taideta tarkasti sanoa, mutta mua häiritsee että Tom on samaan aikaan niin innostunut jostain kuolleista rotista ja sitten vähintäänkin puolivakavissaan ihastustensa kanssa.

Aidan maalaus tietenkin klassikkokohtaus ja kuuluu jokaiselle markkinoinnin perusopintoihin.

• scrg kirjoitti:

Oletko lukenut Tom Sawyerin? Ei sitä pojan ikää taideta tarkasti sanoa, mutta mua häiritsee että Tom on samaan aikaan niin innostunut jostain kuolleista rotista ja sitten vähintäänkin puolivakavissaan ihastustensa kanssa.

Aidan maalaus tietenkin klassikkokohtaus ja kuuluu jokaiselle markkinoinnin perusopintoihin.

On tullut luettua, mutta siitä on kyllä pirukseen pitkälti aikaa...

• Anonyymi

En nyt ehkä vielä lähtis kirjoittelemaan, mut itsehän niitä juonenkäänteitä pitää lähteä tekemään jos muutosta haluaa.

• Anonyymi

Ei. Huumori ja häpeä ei käy kaikille jos luetaan https://youtu.be/sw32zHUbuxY?si=u23zaKAHWW7hIezs

• Anonyymi

Tosipohjainen kuinka tässä valtiossa kiusataan oman maan kansalaista olisi tosi julmaa tekstiä

• Ei tulis. Aika tylsä. Nukuttais varmasti monia. =D =D

• Anonyymi

Kirjoita, pliis! Ostaisin heti ja kokeilisin auttaako nukahtamisvaikeuksiini 🤣

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoita, pliis! Ostaisin heti ja kokeilisin auttaako nukahtamisvaikeuksiini 🤣

- Sheena

No jos join hartaasti pyydetään, niin pitääpä alkaa suunnittelemaan. Eri asia on sitten saanko kustannussopimusta. =D =D

• Jos pyytäisit jotakuta muuta kirjoittamaan sen? Taitava kirjailija saa ns. "tylsästäkin" tarinasta jännittävän. Pitää vain valita oikea näkökulma ja oikeat elämänkohdat mistä kirjoittaa. Ja toki monesti taitava kirjoittaja hieman liioittelee tai värittää kertomusta. Mielestäni se sallittakoon, jos ei suoranaisia valeita kuitenkaan omaelämäkerrassa ole.

• Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Jos pyytäisit jotakuta muuta kirjoittamaan sen? Taitava kirjailija saa ns. "tylsästäkin" tarinasta jännittävän. Pitää vain valita oikea näkökulma ja oikeat elämänkohdat mistä kirjoittaa. Ja toki monesti taitava kirjoittaja hieman liioittelee tai värittää kertomusta. Mielestäni se sallittakoon, jos ei suoranaisia valeita kuitenkaan omaelämäkerrassa ole.

No, voihan sitä teeveenkin kattelusta ja täällä S24:ssä kirjoittelustakin saada jännittävän, kun tarpeeks jännittävästi kirjottaa =D =D

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

No jos join hartaasti pyydetään, niin pitääpä alkaa suunnittelemaan. Eri asia on sitten saanko kustannussopimusta. =D =D

Annan luvan...ja tarkastan kriittiset paikat

• Anonyymi

Elämästäni saisi kirjasarjan. On oikein kehotettukin kirjoittamaan, en siis ihan suotta halunnut kirjailijaksi.. Psykologinen trilleri, no ehkei nyt sentään, mutta paljon psykologiaa ja ihmissuhteita kuitenkin.

- Sheena

• Kyllä tulisi kansainvälisesti hauska ja mielenkiintoinen sarjakuva. Miksi kirjoittaisin vain yhden kirjan, kun voin laittaa kaikki seikkailut ja jännittävät tapahtumat, laadukkaan sarjakuvakirjan muotoon? Näin myyn useampia kopioita, moniin eri maihin.
      Draamaa, romantiikkaa, jännitystä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita. 😀

• Kyllä varmaan osaisin kirjoittaa, mutta kirjasta tulisi liian tylsä. Esim. valtavia keksivarastoja tai suklaakätköjä ei itselläni ole koskaan ollut - kaverini osaa tämänkin paremmin.

Olen tiedemieselämäkertoja kyllä lukenut, esim. Albert Einsteinin ja Alan Turingin. En ole ollut samalla tasolla tieteessä kuin he, joten tästäkään ei saisi väännettyä mitään sen mielenkiintoisempaa. Täytyy kuitenkin muistaa että harva professorikaan on niin mielenkiintoinen, että hänen elämästään tehtäisiin joku kirja.

• Anonyymi

En kirjoittaisi itse elämästäni, mutta hyvä kirjailija saisi siitä kyllä dramaattista tarinaa aikaiseksi.

Aloittaa voisi vaikka siitä, kun pienenä karkasin uimarannalla vanhemmiltani. Olin ehkä vartin kateissa ja tulin itse takaisin isäni syliin. Teki mieli seikkailla ja se olikin elämäni ensimmäinen "seikkailu".

Myöhempiä seikkailuja ovat olleet jotkin naissuhteet. Elämäni naiset ovat olleet uskomattoman katalia. Siitä saisi draamaa.

Monissa tilanteissa olen herattänyt myös poikkeuksellista huomiota. Varusmiespalveluksessa kantahenkilökunta luuli, että voisin yllyttää muut kapinaan! Tietenkään minulla ei ollut sellaista tarkoitusta, mutta usein minut ymmärretään väärin.

Olen "se tyyppi", jota pidetään vähän outona, mutta jonka kanssa monet haluavat olla. Saan joskus ihmeellisiä etuoikeuksia niin, että ihmettelen itsekseni "mitä täällä tapahtuu?"

• Tuskin tulisi, enkä ainakaan kirjoita sitä itse. - Jotakin mielenkiintoista pitäisi tapahtua, että se edes kiinnostaisi ketään. 🙂

• Tragikomedia.

• Anonyymi

Ihan mistä vaan voi kirjoittaa hyvän kirjan. jos osaa kirjoittaa ja ymmärtää elämää.

xLiner

• Anonyymi

Minä olen ajatellut kirjoittaa vanhemmista kirjan. Yhdistäisin siihen sosiologista näkemystä Suomesta, maaltamuuttoa ym. Samalla hyvittäisin äidille omaa kaameaa kohteluani häntä kohtaan. Luulen, että sen vielä kirjoitan.

• No kyllä sen verran ois jo matskua, että sais varsin kivan kirjan jo tehtyä, mutta en tiedä kiinnostaako se loppujen lopuksi ketään?

Kirjahan olisi sellainen peruspuurtajan henkinen kasvutarina... Sinisilmäisestä päähänpotkitusta höpsöstä itsestään välittäväksi ja oikeuksistaan kiinnipitäväksi vastuullisemmaksi aikuiseksi.

Näitähän on jo varmaan pilvinpimein nykyään kirjamarkkinoilla... Ja tavallisena rivikansalaisena vois olla vaikeaa se markkinointi. Näitä kun on julkisuuden henkilöt tehneet oikeastaan melkein jokatoinen jo.

• Anonyymi

😁👙😁👙💊🧯⛑🧴🎅🦍

• Anonyymi

Arnold Schwarzenegger kirjoitti kirjan, ja kertoi viisaimman opetuksensa: kukaan ei ole ikinä oman onnensa seppä elämässä, kaikilla aina toisia auttamassa.

• Anonyymi

Kirjoitan muuten muistiinpanoja nykyään... Olen elänyt monipuolisen ja rikkaan elämän... Matkustellut paljon ja harrastanut mahtavaa harrastusta joka on ollut minulle elämäni ihaninta ja todella haastavaa ja vastuullista toimintaa. Kirja tulee myöhemmin kansiin

• Anonyymi

Aika raskasta luettavaa. Elämä raskas, mieli kevyt.

Ex Huitale

• Olen ainakin ajatellut asiaa. Mutta se olisi todella raskas prosessi, jonka vuoksi siitä selviytymiseen voisi mennä aikaa. Välttelen tiettyjä tilanteita muuten kärsin jonkin aikaa aina vanhojen asioiden miettimisestä.. Tuhkimo tarina sai onnellisen lopun. Vaikka omassa tarinassani olisi samoja piirteitä, niin kaikki ei päättyisi hyvin.

• Anonyymi

oho haaveilijalla uusi kuva, kohta pienistä kuvista muodostuu suuri kokonainen kuva, kuin palapeli jos joku on tallentanut noita.

• Anonyymi

Opaskirja siitä mitä ei kannata tehdä, jos tahtoo olla onnellinen. Sisältäen luvut:

- Älä sekaannu new age spirituaalisuuteen
      - Näin kierrät selvännäkijät ja ennustajat kaukaa
      - Astrologia on sielunvihollisen juonia
      - Kuinka vältät heidät, jotka yrittävät nujertaa sinut
      - Jätä lukematta maailmansodista, niin olet huomattavasti onnellisempi
      - Ota älä odota
      - Päätä älä odota
      - Karma on huijausta
      - Kuinka säilyttää mielenrauhansa - pysy erossa masennuslääkkeistä
      - Pidä huolta kehostasi äläkä anna itsesi lihoa
      - Älä erehdy luulemaan vanhuksia viisaiksi
      - Et ole vastuussa sukusi menneisyydestä
      - Vältä vaihdevuosia mahdollisimman kauan elämällä terveellisesti
      - Näin vältät alusta aloittamisen
      - Älä opiskele ravintola-alalla
      - Puolison etsiminen kannattaa aloittaa ajoissa ellet tahdo tuhlata elämääsi ja jäädä lapsettomaksi
      - Keski-ikä on perseestä
      - Älä anna kenenkään manipuloida itseäsi
      - Seksuaalisuus ja seksi ovat elämän luovaa energiaa ja ilo
      - Sinun ei tarvitsee olla kiinnostunut samoista harrastuksista, kuin mitä harrastit lapsuudessa
      - Näin sanot vakuuttavasti EI
      - Self help-opukset = No help-opukset

Onneksi puolet on vielä kirjoittamatta ja se tulee sisältämään ainakin seuraavat luvut:
      - Elämän onnellisuus ilman henkisen tien opastajia
      - Kuinka toteutat yhteiset unelmat puolison kanssa
      - Irtaantuminen suvun taakoista
      - Unelmien koti
      - Rakkauden runsaus ja seksuaalisuuden ilotulitus
      - Lapset saattavat olla vielä mahdollisia
      - Taloudellinen runsaus ja huolettomuus
      - Eläkkeelle jääminen on turhuutta
      - Komea, ihana ja huumorintajuinen mieheni
      - Elämän merkityksellisyys
      jne.

• Anonyymi

Se olisi kutkuttava ajatus, kertoa asioista, tilanteista, elämästä, ihan vaan omasta perspektiivistä, omine tulkintoineen, seurauksineen...Mutta jätetään se mysteeri elämään, sillä totta on, että autenttisesti maksajiksi syyttömiksikin voisi joutua monikin...Syistäkin, joita eivät olleet silloin, ...Toki satiirina, sopivasti suojattuna mahdollisuudet ovat auki aina, vain olennaisuudet ulos kirjattuina. Mutta elämälle on kumppaninsa, todistajansa...Omat aikansa...Joten kyse on lähinnä kulmista, joista on milloinkin halua kertoilla. Uskoisin, että itse kirjoittaminen, ei olisi se ongelma, vaan tarkoituksen todellisuuden kohouma ajassa, joka siihen vaatisi, sekä omat syyt. Ne on oltava oikeat, jotta syyt toteutumiseen olisivat otollisesti samaan aikaan kohdillaan.
      Sisällöltään varmaankin vaihdeltaisiin kummallisista todellisuuksista teemoineen toisiin, ja kaikkiin moodeihin...Mukaan lukien ne välttämättömät irti otot niistä, mutta siellä henkilökohtaisella osiolla tulisi se tolkku. Mutta, olen vastustanut sitä aina. Antaa sen sulautua, liikaa kerrontaa, liikaa tulkintaa, parempi on olla tulkitsematon. Se nimi teokseni on, jos on. Jos ikinä on.

• Anonyymi

Ja sen verran kunnian himoista, että helpompi laittaa ihminen tähän asemaan, joka toisen elämää todistaa...No ei kai nyt todellakaan, vaan aikansa ja sanansa kaikella...Ja tapahtuu, jos siltä joskus tuntuu, mutta monen monta oikeuttajaa on osuttava samaan suuntaan puhaltamaan, jotta merkitykselle olisi suuntaa johon jatkaa, ja kuitenkin kaikki elettyä on , joten se vaan ei riitä, sitä eteenpäin tukemaan itsessään, vaan tuulten väreiden on kuljettava läpi sen työn, jos määrä sinne päin kannatellen on...

• Anonyymi

"Kummallisista todellisuuksista toisiin". Kuulostaa kuin omani :). Ajattelen aina, ettei sellaisen ymmärtämiseen ole osalla kykyjä. Ja niillä joilla on, puuttuu useimmilta pelkkää lukemisen taitoa. Mutta ne jotka pystyvät, etsivät nälkäisinä kirjoja ja kirjoituksia näistä
        🐾

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kummallisista todellisuuksista toisiin". Kuulostaa kuin omani :). Ajattelen aina, ettei sellaisen ymmärtämiseen ole osalla kykyjä. Ja niillä joilla on, puuttuu useimmilta pelkkää lukemisen taitoa. Mutta ne jotka pystyvät, etsivät nälkäisinä kirjoja ja kirjoituksia näistä
        🐾

Tai elävät niissä...Suojellen muita omiltaan, joita eivät ole valmiita kohtaamaan..,Tämäkin tuli muiden muassa mieleen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai elävät niissä...Suojellen muita omiltaan, joita eivät ole valmiita kohtaamaan..,Tämäkin tuli muiden muassa mieleen...

Se kokonaiskuva... Että miten sen nyt esittäisi niille, jotka eivät sitä kestä kohdata...

• Anonyymi

Kirjoittaja kirjaan tarvittaisiin, ongelmaksi voisi muodostua se, ettei kirjoittajalla olisi täyttä kuvaa siitä mitä tulisi kirjoittaa. Tulisi tunteeton kirja, tietokirjamainen teos tapahtumasarjoista. Elämä tulisi kai jakaa osiin Juha Vuorisen tyylillä, Funeau osaa jaksottaa. Elämän jana, pilkottuna pieniin saman asiayhteyden omaaviin osioihin.
      Kirjasta saa tehtyä ulkopuolisen katsomana erilaisen, mitä itse ajattelisi.

Nykäsen Mattikin antoi melkoisen suoraa palautetta elokuvastaan, soittaen pääosanesittäjälle ytimekkään puhelun, "mä vedän sua turpaan".

AV

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      26
      6871
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4697
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      62
      3859
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      229
      2968
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      2833
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2556
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2485
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      40
      1823
    9. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      25
      1795
    10. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1777
    Aihe