Joulu vai Pikkujoulu?

Anonyymi-ap

Kumpi juhla herättää enemmän säväreitä sinkkujen keskuudessa.

28

316

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sävärit on ehkä väärä sana, mutta joulu on lempijuhlani.

      Pikkujoulut taas ovat pakkopullaa, joilta olen onneksi onnistunut välttymään jo useita vuosia. Ei haittaisi, vaikken joutuisi osallistumaan enää yksiinkään loppuelämäni aikana.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­­N­­y­­m­­­f­­o­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18109084S

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Miten nyt sitten säväreitä ajatellaankin. 🤔
      Joulu on perhejuhla. Ilman perhettä se on surullinen, eikä tunnu yhtä juhlavalta kuin aiemmin. Rauhoitun kuitenkin mielelläni silloin, jos muutamaan päivään ei tarvitse lähteä kotoa muualle kuin kirkkoon ja hautausmaalle.

      Pikkujoulut.., niin.., en ole ihan hirveän innoissani, mutta pakottaudun mukaan ihan vain siksi, jos tulisin yllättyneeksi, kuinka hauskaa siellä onkaan.

    • Olen kyllä enemmän pikkujouluista pitävä. Menoa ja vilskettä. Jos ei itse mokaile, niin saa nähdä muiden edesottamuksia ja sillä hetkellä hauskoja tilanteita.

      Kerran istuin ohi pallin ja mätkähdin maahan hame päällä jalat ylhäällä😂 herrasmiehet auttoivat onneksi ylös.. Joulusta en ole oikein ikinä pitänyt…

    • Nehän ovat hyvin erilaisia tapahtumia ja antavat erilaisia säväreitä. Pidän molemmista, mutta joulussa rakastan sitä että silloin saa olla lähimpien kanssa eli joabtoinwn on pakko valita, niin sitten se olisi joulu.

      Pikkujoulut ovat hauskoja tapahtumia, on kilistelyä, tanssia, kimalletta ja naurua kun taas joulussa on kyse enemmän rauhoittumisesta, lämpöisestä tunnelmasta joulun tuoksuineen, ruokineen ja koristeluineen, ajasta rakkaiden kanssa, perinteistä yhdistettynä omiin tapoihin.

    • Anonyymi

      Pikkujoulut ahdistaa kun ei kiinnosta yhden yön juttujen perässä olevat miehet mutta haluaa pitää tyttöjen kanssa keskenään hauskaa ja joulukin ahdistaa kun se tulee vietettyä jälleen kerran yksin ilman välittävää kumppania samalla kun näet miten lähipiirissä parisuhteessa olevat viettävät sen lämmöllä keskenään.

      Joulu masentaa enemmän.

    • No tietysti joulu ja joulunalusaika, jolloin kuusikin on jo pystytetty ja koristeltu (tekokuusi) ja kuuntelen välillä joulumusiikkia, viimeistelen joulukortteja ja niiden kirjekuoria, juon glögiä, sotan joitain lahjoja ja paketoin niitä jne.

    • Anonyymi

      Joulu. Töllöstä tulee joulun elokuvia. Joulun tunnelmaa alkaa hiljalleen hiipiä sieluun vaikken olisi uskonut fiktion sellaista aiheuttavan.

    • Anonyymi

      Pikkujoulut ja joulu on ihan eri juhla. Pikkujouluissa kutsutaan kaverit kylään ja juodaan viinaa porukalla. Jouluna taas ollaan perheen kesken ja vietetään rauhallista päivää syöden jouluruokaa, saunoen ja tunnelmoiden.

      • Anonyymi

        T: viinamies.


      • Anonyymi

        Ei ikinä kutsuta pikkujouluissa kavereita eikä edes ystäviä kylään. Pikkujoulut vietetään aina jossain muualla kuin kenenkään kotona.

        - Sheena


    • Joulu. Joulussa on enemmän tunnelmaa ja lämpöä ja herkkyyttä ja rauhaa. Pikkujoulu on taas semmonen biletapahtuma tosi hauska kyllä mutta ei niin erityinen kuin joulu.🙂.

      • Anonyymi

        Pikkujoulu on päihdevastaavan kulta-aikaa.


    • Anonyymi

      Joku kunnon työnjuhla ennemminkin, kuten esimerkiksi vappu.
      Ja sitähän juhlitaan työnteolla, eli ollaan vaolla.

      -keinovaginamies-

    • Joulu tietysti. 😊

    • Molemmat.

      • Anonyymi

        Joko teillä on päivämäärä lyöty lukkoon pikkujouluista. Sitten ei tartte olla yksin kotona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko teillä on päivämäärä lyöty lukkoon pikkujouluista. Sitten ei tartte olla yksin kotona.

        Ei ole pikkujouluja minulla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole pikkujouluja minulla.

        no höh. eikö vartijoilla ole omia pikkujouluja


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole pikkujouluja minulla.

        Oot sä ite piirtäny ton kuvan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        no höh. eikö vartijoilla ole omia pikkujouluja

        No ei meillä ole. Ollut moneen vuoteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot sä ite piirtäny ton kuvan?

        En piirtänyt itse. Se on tekoälyllä tehty.


    • Anonyymi

      Joulu on paras juhla.

    • Anonyymi

      Kumpikin umpi turhia.

    • Anonyymi

      Jouluhan se tietenkin on, saa olla kerran vuodessa pukkina.

      AV

    • Kun firmassa on 30 miestä yhtä naista kohden, on vaikea mieltää vuotuista ryyppäämistä pikkujouluna.

      Jouluna joka tuutista tulee "joulua". Yritän välttää hälyä ja joulun latteutta jäämällä yksin kotiin.

    • Anonyymi

      Mitä pienempi joulu, sitä parempi on oma veikkaus?

    • Anonyymi

      Joulu tietysti, ihan paras juhla. Tosin aivan erilainen kuin pikkujoulut, jotka nekin ovat mukavia, mutta täysin eri porukalla kuin joulu. Tänä vuonna pikkujouluja on liikaa, mutta ei se mitään.

      - Sheena

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2053
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1415
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1378
    4. 51
      1253
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe