Kexiviikon SketsiHahmoVisa - Tunnista kotimaisia sketsihahmoja/ryhmiä vuosien saatosta

Tuosta:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009886080.html

Nähtävästi ole ollut juuri oikeat vuodet telkkarin ääressä. Tein piruuttani visan kahdesti, molemmilla kerroilla sama tulos, tosin varianssia taisi olla tasan yhden kysymyksen verran, mikäli muistan oikein.


”Pim peli pom!” Olet sketsihahmojen mestaritietäjä.
Vastasit oikein 11/11 kysymykseen

45

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ”Onko nyt hjuva fiilis?” Aivan mahtava tulos!
      Vastasit oikein 10 kysymykseen

    • Tulos 10/11

      • Loistava tulos!


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Kiitos =) Huumori on minun lajini ja onhan noita sketsiohjelmia ja komedioita tullut katsottua.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kiitos =) Huumori on minun lajini ja onhan noita sketsiohjelmia ja komedioita tullut katsottua.

        Mä en ole niitä ihmeemmin Kummelin ja Ketonen&Myllyrinteen lisäksi seuraillut, toki noin kolme tai neljä ekaa kautta Putouksesta tuli katottua kun silloinen puolisko niitä seurasi. Muuten on jäänyt aika vähiin, pois lukien lapsuusvuodet jolloin porukat kattoi kaikki velipuolikuut ja muut aina 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Mä en ole niitä ihmeemmin Kummelin ja Ketonen&Myllyrinteen lisäksi seuraillut, toki noin kolme tai neljä ekaa kautta Putouksesta tuli katottua kun silloinen puolisko niitä seurasi. Muuten on jäänyt aika vähiin, pois lukien lapsuusvuodet jolloin porukat kattoi kaikki velipuolikuut ja muut aina 😁

        Mutta brittiläisiä sketsisarjoja oot kattonu. Mää oon kans niitäkin. Noista suomalaisista Esim. Pulttibois, Manitbois, Jopet Show, Kummelit, jonkun verran Studio Julmahuvia.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mutta brittiläisiä sketsisarjoja oot kattonu. Mää oon kans niitäkin. Noista suomalaisista Esim. Pulttibois, Manitbois, Jopet Show, Kummelit, jonkun verran Studio Julmahuvia.

        Taas oli piste eroo tällä kertaa mun hyväks kyllä. Tää oli kyllä aika piece of cake noin lontoon murteella.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Taas oli piste eroo tällä kertaa mun hyväks kyllä. Tää oli kyllä aika piece of cake noin lontoon murteella.😀.

        Näin näyttäs olevan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mutta brittiläisiä sketsisarjoja oot kattonu. Mää oon kans niitäkin. Noista suomalaisista Esim. Pulttibois, Manitbois, Jopet Show, Kummelit, jonkun verran Studio Julmahuvia.

        Joo, brittisetit on kyllä uponnut, mutta niitä ei nyt kyselty, scorchio!


      • randombypasser kirjoitti:

        Joo, brittisetit on kyllä uponnut, mutta niitä ei nyt kyselty, scorchio!

        Mullekin tuttuja ovat brittiläiset sketsisarjat ja komediat.


    • 6 pistettä. Putous-hahmot suunnilleen tiedän (en tosin niistäkään tiennyt tuota hiukset silmillä -naista) mutta vähänkin vanhemmat jutut olivat kinkkisempiä.

      • Kelpo tulos!

        Oli kyllä aika senioripainotteinen visa, pakko myöntää. Ja se hiukset silmillä -nainenkin taisi olla jostain Putouksen tokalta tai kolmannelta kaudelta, siis noin 25 vuoden takaa 😂


    • 8/12. Aika hyvin siihen nähden, etten ole mikään tämän genren suurkuluttaja.

      • Hieno tulos!

        Yllättävän hyvin siihen nähden etteivät sketsihimmelit kuulu suosikkeihisi 👍


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Yllättävän hyvin siihen nähden etteivät sketsihimmelit kuulu suosikkeihisi 👍

        Tulihan näitä joskus Kummeliaikoina katsottua, mutta nykyään on jäänyt vähemmälle. Tanhupallon ja Munamiehen juuri ja juuri tiedän 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Tulihan näitä joskus Kummeliaikoina katsottua, mutta nykyään on jäänyt vähemmälle. Tanhupallon ja Munamiehen juuri ja juuri tiedän 😄

        No eipä tuossa tainnut Armi Toivosen Putous-hahmoa tuoreempaa ollakaan ja siitä hahmosta on sen jonkun kymmenen tai ylikin vuotta. Ei ollut nuorten visa tuo 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No eipä tuossa tainnut Armi Toivosen Putous-hahmoa tuoreempaa ollakaan ja siitä hahmosta on sen jonkun kymmenen tai ylikin vuotta. Ei ollut nuorten visa tuo 😂

        Voit sanoa ihan suoraan, että alan olla jo vanhusosastoa 😆


      • Aletheias kirjoitti:

        Voit sanoa ihan suoraan, että alan olla jo vanhusosastoa 😆

        En minä sellaista tohtisi, oma-aloitteisesti. Tai siis en uskaltaisi, itsetuhovaistoni ei ole aivan täydellinen. Vielä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        En minä sellaista tohtisi, oma-aloitteisesti. Tai siis en uskaltaisi, itsetuhovaistoni ei ole aivan täydellinen. Vielä 😂

        Kannattaa pitää tuo linja jatkossakin 😂


    • Tuttuja naamoja, vaikka en ole kaikkia sarjoja nähnytkään. Kiva visa. 😊

      "”Pim peli pom!” Olet sketsihahmojen mestaritietäjä.

      Vastasit oikein 11 kysymykseen""

      • Mahtava tulos!

        Tosi hyvin vedetty jos et kerran kaikkia ole edes nähnyt 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Tosi hyvin vedetty jos et kerran kaikkia ole edes nähnyt 🤗

        En ole kaikkia nähnyt. Varsinkin Kummelin aikaan minulla oli muita käsitöitä. En ehtinyt seuraamaan. Näistä sankareista oli paljon juttua lehdissä. Sitä kautta opin tuntemaan ne pärstäkertoimelta. 😄


    • 11/11 Viimeinen piste piti kovalla väännöllä vääntää kulmasta, mutta otsatukalla oli Ilveksen huivi eli on Raipe eikä mikään Juti.

      Toiseksi olin kuullut trio erektuksen mutta luulin että siinä on vain kaksi jäsentä. Mutta olikin näköjään kolme.

      • Vanhojahan nuo ovat mutta sille on kyllä aika perusteltu syykin. Sketsiviihde on kuollut. Ei voi esittää mitään hahmoa naurettavassa valossa, koska aina joku loukkaantuu ja sen vuoksi huumoria ei voi/saa tehdä ja vanhatkin tekeleet pitää poistaa jakelusta.


      • Mahtava tulos!

        Hyvin väännetty siellä kulmassa 😁


      • scrg kirjoitti:

        Vanhojahan nuo ovat mutta sille on kyllä aika perusteltu syykin. Sketsiviihde on kuollut. Ei voi esittää mitään hahmoa naurettavassa valossa, koska aina joku loukkaantuu ja sen vuoksi huumoria ei voi/saa tehdä ja vanhatkin tekeleet pitää poistaa jakelusta.

        Näinpä. Mielensäpahoittajat poistivat sketsiviihteen ja tilalle saatiin... Tadaa! Tosi-TV:t. Ilmanko mulla on tösö kiinni pysynytkin 😂


    • 11
      Liian helppo.

      (Helsingissä vihdoin ja täällä on melko tylsää)
      Kukkaruukussa majaileva kamelia aikoo ryhtyä kukkimaan.
      Orkideat ovat lopettelemassa kukintaa.
      Vesi on kaikissa kestokasteluissa riittänyt oikein hyvin (onkos siitä jo 2 kuukautta kun viimeksi täällä olin).

      • Kamelia onkin helppo kasvattaa kun sillä kyttyrä johon varastoida vettä.


      • scrg kirjoitti:

        Kamelia onkin helppo kasvattaa kun sillä kyttyrä johon varastoida vettä.

        Tämän varpaat ovat vesiastiassa, joten kyttyrää ei kaivata.


      • Mahtava tulos!

        Helppous tämän visan kohdalla on suoraan verrannollinen vastaajan ikään nähden 😂


    • 11/11 liian helppo nyt se oli pakko sanoo.😂.

      • No sää ootkin tollanen huumoriheppu, niin kyllähän sen tietää, että sää tällasista visoista suoriudut =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No sää ootkin tollanen huumoriheppu, niin kyllähän sen tietää, että sää tällasista visoista suoriudut =D =D

        Niin kai mä sitten pystyn helposti samaistumaan niihin sketsihahmoihin.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin kai mä sitten pystyn helposti samaistumaan niihin sketsihahmoihin.😂.

        Todellakin =D =D Ja nyt jotain hilipatihippaa ja hurlumheitä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Todellakin =D =D Ja nyt jotain hilipatihippaa ja hurlumheitä.

        Juu kikkeliskokkelis vaan mullon sun luonto vois melkeinpä sanoo niistä.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu kikkeliskokkelis vaan mullon sun luonto vois melkeinpä sanoo niistä.😀.

        Ja jestapa jepulis , penikat sipuliks =D =D


      • Mahtava tulos!

        Jos olisit 10v nuorempi, niin voisi olla toinen ääni kellossa 😁


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja jestapa jepulis , penikat sipuliks =D =D

        Kyllä...niinkin myös ja vaikka ihan osuvasti Röllin sanoin että häläpäti häijää häpäti hää hällää häpäti hää.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä...niinkin myös ja vaikka ihan osuvasti Röllin sanoin että häläpäti häijää häpäti hää hällää häpäti hää.😀.

        Juurikin noin =D Ja pimpelipom ja hehehee =D =D


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Jos olisit 10v nuorempi, niin voisi olla toinen ääni kellossa 😁

        No en tiedä riittääkö ihan 10:kään vuotta mutta niillä rajoilla voitais kyllä jo olla että hiukan hankalampi olis ollu. 15 vuotta niin aivan varmasti olis jo vaikeempi 😀.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juurikin noin =D Ja pimpelipom ja hehehee =D =D

        Jepulis...tviiuu!!! tviiuu!!! Poliisi tulee ja sitten alkaakin jo väliaika kahvia ja pullaa...kunhan oon heittänyt jatimaticini kaaressa järvee.😀. (Vintiöt: Tervis tervasaaren kesäteatteri)


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jepulis...tviiuu!!! tviiuu!!! Poliisi tulee ja sitten alkaakin jo väliaika kahvia ja pullaa...kunhan oon heittänyt jatimaticini kaaressa järvee.😀. (Vintiöt: Tervis tervasaaren kesäteatteri)

        Häh? No, ei sen väliä. Olkoon mitä on. Pääasia, ettei botti vie. =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Häh? No, ei sen väliä. Olkoon mitä on. Pääasia, ettei botti vie. =D =D

        Ne on vuorosanoja Vintiöiden Tervasaaren kesäteatteri sketseistä.😄. Tässä esimerkki. 😀. https://youtu.be/3nce6QPYNyQ?si=nN0n5_AtTj0A2E59



    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe