Itse asiassa tuossa kansanedustajaksi panostamisessa on ideaa.

Vaikka Lapista pääsisin läpi niin voin kaikesta huolimatta edustaa kaikkia alkuperäisiä suomalaisia.

Voin olla sitoutamottomana minkä puolueen listoilla huvittaa, koska opin äkkiä ja jos mulle sattuu puheenvuoro ja aihe vaihtuu niin nappaa yllättävän nopeaa kiinni aiheesta sekä lähden perään asiaa.

Toimin oman pään mukaan ja kunnianloukkaus sakko vankina istuminen on minun vahvuus jota käytän, kun alkaa mitta tulemaan täyteen räpimisten kanssa.

2023 vuonna pitää olla peruspalvelut kunnossa jos Hyvinvointi Suomessa kerta ollaan!

Luin niin Kärnän Mikko räkyttää nyt, mutta kummasti piti turpansa kiinni kun istui kansanedustajana.
Oli vielä niin huolimaton, että sai KORONAN vaikka vaati uhkasakkojakin!

Minä en ole saanut koronaa, mutta ilmotin ” Jos koronan saan niin teen kaltoinkohtelusta rikosilmoituksen.”
Eristin itseni ja en ole tehnyt vapauden riistosta rikosilmoitusta, koska eristyksessä oleminen on vapaehtoista.

Voin tehdä rikosilmoituksen, koska riistin itseltäni vapauden niin en sairastu itse koronaan enkä sairastuta toisia ja en ruuhkauta turhaa onnettomia terveyspalveluja Inarin kunnassa.
Rovaniemen LKS:än teho-osaston paikkoja tarvitaan muuhun eikä korona potilaiden hoitoon.

En suostu matkailu-alalle lähtemään töihin, koska koronan voi saada sieltä ja ei se TYÖNANTAJA mulle mitään korvauksia maksa jos töissä koronan saan.
Ei korvaa vaikka saisin täitä, kihomatoja, luteita tai jotain muuta vastaavaa paskaa töistä kotia tuliaisena!

3

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän tuo matkailu yrittäjän syy ole jos hänen asiakas tuo kaiken maailman loisia mukanaan, kun tulee lomalle.

      Luin kyseisiä uutisia niin loisia pyörii ns rikkaiden hotelleissa.
      Inarissa oli jo yli 10vuotta sitten lutikka huone hotellissa jota piti tarkkailla ja Lapin läänin ainut lutikka myrkyttäjä oli tuohon aikaan Kemijärvellä.
      En tiedä onko muualla vieläkään, mutta jos ei ole niin tiedättepä millä asialla pyörii.

      Aikoinaan pesulaan Saariselältä jostain myös lutikka pyykkiä. Onneksi talvi ja kovat pakkaset niin pysty jättämään pihalle tuon rullakon.
      Viikon pyöri rullakko pihalla. Pestiin erikseen desinfioimalla, mutta ei ollu mikään helppo homma koska pyykkiä tuli 6-10 tuhatta kiloa vuorokaudessa ja tilat piti saada tyhjäksi niin ei varmasti leviä lutikatta jos sattuu joku olemaan elossa.

      Kaikki aina sanoo : Mikäs se pesulaa on pyörittää, kun koneet pesee ja laittaa pyykit valmiiksi nippuun!
      Teoriassa tuo on helppoa, mutta jos joku jättää merkkaamatta just tuollaiset lutikka pyykit niin siinäpä olet PESULAS kanssa ja olet itse vastuussa.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­N­­y­­m­­­f­­­o­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18111181x

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • 2007 oltiin Bulgariassa Sunny Beachillä 5 tähden hotellissa puoli hoidolla.
      Oltiin toukokuussa ja nuo oli ensimmäisiä matkoja joita tekivät sillä kaudella.
      Meillä meni reissu hyvin, mutta 2 viikon päästä meni hotelli kiinni.
      Asiakkaat oli saaneet ruokamyrkytyksiä.
      En hotellin nimeä muista, mutta hotelli valittiin siksi että oli lyhyt matka joka paikkaan ja lapsille oli altailla aktiviteettiä.
      Ei se ollut minun valinta, koska en tykkää edes uida altaissa.
      Altaasta voi saada ties minkä taudin.

      Legionalais-tauti ja pontiac- kuume ei ole mitään leikin asioita.

      Legionella-keuhkokuumetta sairastavaa hoidetaan yleensä muutaman päivän ajan sairaalassa mahdollisen hengitysvajauksen tai muun vakavan taudinkäänteen havaitsemiseksi. Pontiac-kuume paranee muutamassa päivässä itsestään, eikä antibiootti vaikuta taudin kulkuun. ( https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00580 )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe