Aiotko tyytyä yyhooäitiin?

Anonyymi-ap

..kun ulkonäkösi ja tasosi ei lapsettomiin naisiin riitä?

51

514

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      lapset saanut nainen on kuulenma supliikki, kun on tottunut joustamaan arjessa,

    • Anonyymi

      Lapsettomien naisten taso ei riitä minun elämänsisältööni. Minimivaatimus on yksi lapsi, mielymmin kaksi. Myös lastentarhantätit ja ala-asteen opettajat saavat jokerilipun kyytiin.

      T. Kiitettä riittää isäolennolla

    • Anonyymi

      Tyytyä?? On siinä kyllä luulo.

    • Anonyymi

      Voi hitto! Vai tyytyä... mistä hiivatista sait päähäsi ett yksinhuoltaja äiti olisi sen paremmin OTETTAVISSA; kuin löytötavara!
      Siivoa itse huushollisi, pese pyykkis ja osta ruokasi valmiina jollet osaa tehdä!

      Anteeksi vain; mutt mä olen yksinhuoltaja ihan omasta tahdostani! Hitosti mukavampi vaihtoehto kuin jonkun itseään täynnä olevan uroksen piikominen!
      Enkä mä tarvitse edes remontti-Reiskaa talouteeni, sen verran saan aina jelppijiä tai muussa tapauksessa palkkaan ammattilaisen siihen hommaan.

      Siks toiseksi, naiset harvemmin valitsee itselleen miestä ulkonäön perusteella!
      Kyllä se asia on niin ett miehett juurikin sortuu siihen ulkonäköön ja irto numeroihin! Suurin osa naisista hakee vakituista parisuhdetta; mieheen johon voisi luottaa koko elämänsä ajan. Löytämättä sitä oikeaa...

    • Anonyymi

      Aloitustesi kapasiteetti kertoo sen että et todelllakaan yh äideille kelpaisi. He kun on jo edellisestä suhteesta tuollaiset' rotat 'potkinut ulos. Miksi enää vielä pahempaa ottaisi. Hei,missä sun aivosolut?💩

    • Anonyymi

      Voisihan tässä olla kyse mustasukkaisen pimun aloituksestakin.
      Jos näin olisi, niin tuo saattaa pudottaa sua vaan alemmas
      siinä asiassa.

      Mutta sitten taas, voi olla myös että tällä tarkoitus myös kertoa
      ettei joku halua yyhoo äippää.

      tai sitten ihan vaan provoo.

      • Anonyymi

        Pettynyt katkera suttura on.


    • Ei minua aikaisemmat lapset haittaa. Toki jos kovin isoja ovat, niin vaikeampi olisi päästä porukkaan mukaan.

      • Anonyymi

        Ei vaikuta ikä vaan kaikki niiden lasten kanssa toisten kanssa vaan tulee toimeen ja toisten ei sitten mitenkään.


      • Sinua aikaisemmat lapset...
        et kai sä lisälapsek ois menossa? 🤭

        Mitä tarkoitat tolla vaikeampi päästä porukkaan jos on isoja lapsia?


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Sinua aikaisemmat lapset...
        et kai sä lisälapsek ois menossa? 🤭

        Mitä tarkoitat tolla vaikeampi päästä porukkaan jos on isoja lapsia?

        Monesti lapset inhoavat uutta puolisoa jo ihan periaatteen vuoksi. Se nähdään kodinrikkojana. Syynä siihen että äiti ja isi ei voi palata enää yhteen.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Monesti lapset inhoavat uutta puolisoa jo ihan periaatteen vuoksi. Se nähdään kodinrikkojana. Syynä siihen että äiti ja isi ei voi palata enää yhteen.

        No juu, tuo on kyllä yleinen ongelma.
        Meillä taas ollut vähän toisinpäin.
        Lapset jo aloitti jo joskus 8-10 vuotta sitten
        jankuttaa et miks ei äiti ota miestä, tai naista.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Monesti lapset inhoavat uutta puolisoa jo ihan periaatteen vuoksi. Se nähdään kodinrikkojana. Syynä siihen että äiti ja isi ei voi palata enää yhteen.

        Mä en tiedä mistä toi olettama tulee. Itse en ole lähipiirissäni törmännyt tuollaiseen käytännössä kertaakaan, että lapset olisivat olleet tuollaisia. Mä en usko tuon olevan mitenkään erityisen yleinen ongelma.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No juu, tuo on kyllä yleinen ongelma.
        Meillä taas ollut vähän toisinpäin.
        Lapset jo aloitti jo joskus 8-10 vuotta sitten
        jankuttaa et miks ei äiti ota miestä, tai naista.

        Täällä kans kysellään, Koska me saadaan uusi isä… niin mitäpä tuohon sanomaan muuta kuin.. ei ketään korvaa sitä isää mikä heillä on.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Täällä kans kysellään, Koska me saadaan uusi isä… niin mitäpä tuohon sanomaan muuta kuin.. ei ketään korvaa sitä isää mikä heillä on.

        Joo ei, sitä isää tai äitiä ei kukaan korvaa.
        Lapsilta ton ajatuksen ymmärtää,
        mut sit on näitä outoja aikuisia
        jotka kuvittelee että yh hakee sitä
        uutta isää lapsilleen.
        Taikka elättäjää.
        Voi pyllerö sentään...

        Yks syy tässä sinkkuna olossa on ollutkin
        se että halusin keskittyä noitten asioihin,
        itepähän heidät olen halunnut tehdä
        tänne maailmaan.
        Nyt ku viimesinkin kohta täysikänen
        vois alkaa antamaan sitäaikaa ja huomiota
        jollekin erityiselle.
        ja kieltämättä kyllä hitto sitä kainaloa johon
        käpertyä ku turvasatamaan kaipaa ku pölvästi.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Joo ei, sitä isää tai äitiä ei kukaan korvaa.
        Lapsilta ton ajatuksen ymmärtää,
        mut sit on näitä outoja aikuisia
        jotka kuvittelee että yh hakee sitä
        uutta isää lapsilleen.
        Taikka elättäjää.
        Voi pyllerö sentään...

        Yks syy tässä sinkkuna olossa on ollutkin
        se että halusin keskittyä noitten asioihin,
        itepähän heidät olen halunnut tehdä
        tänne maailmaan.
        Nyt ku viimesinkin kohta täysikänen
        vois alkaa antamaan sitäaikaa ja huomiota
        jollekin erityiselle.
        ja kieltämättä kyllä hitto sitä kainaloa johon
        käpertyä ku turvasatamaan kaipaa ku pölvästi.

        sulla on hyvät ajatukset. Nyt vasta pääsetkin paremmalla ajalla tutustumaan uusiin ihmisiin🙂 ihanaa🥰

        Itse olen ajatellut että tulevalla kumppanilla saa olla ihan oma koti. Minulla ja lapsilla oma. Voidaan silloin tällöin käydä vaikka vuoroin vieraisilla.😁 olen muutenkin pitänyt siitä että on paljon omaa tilaa.. niin jos asiat järjestää näin niin sitä omaa aikaa on myös molemmilla. Eikä lapsikatras ehkä, niin kauhistuta😁 kun ei tarvitse koko ajan nähdä.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        sulla on hyvät ajatukset. Nyt vasta pääsetkin paremmalla ajalla tutustumaan uusiin ihmisiin🙂 ihanaa🥰

        Itse olen ajatellut että tulevalla kumppanilla saa olla ihan oma koti. Minulla ja lapsilla oma. Voidaan silloin tällöin käydä vaikka vuoroin vieraisilla.😁 olen muutenkin pitänyt siitä että on paljon omaa tilaa.. niin jos asiat järjestää näin niin sitä omaa aikaa on myös molemmilla. Eikä lapsikatras ehkä, niin kauhistuta😁 kun ei tarvitse koko ajan nähdä.

        Kiitos!
        Kirjotin jo pitkän pätkän joka katos ku piip saharaan.
        Nyt tosiaan on mahdollisuus johonkin jos sattuisi vastaan tulemaan joku ihana otus.
        Ja ns lupa ajatella mitä itse haluaa ja tarvitsee. Nuo niin isoja, että voin tarvittaessa lähteä
        jonnekin tapaamaan ja tutustumaan. Tosin jännittää tai pelottaa ajatus suhteilusta
        ja kaikesta siihen liittyvästä.

        Tuo on tärkeä ja järkevä ajatus että molemmilla omat asunnot.
        Ainakin aluksi. Ihan jo sen takia että useimmat tarvitsevat sitä
        omaa aikaa ja tilaa, mutta myös kun on pieniä lapsia siinä mukana.
        Vuoroin vierasilla kuulostaa erittäin mukavalle ; )


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Kiitos!
        Kirjotin jo pitkän pätkän joka katos ku piip saharaan.
        Nyt tosiaan on mahdollisuus johonkin jos sattuisi vastaan tulemaan joku ihana otus.
        Ja ns lupa ajatella mitä itse haluaa ja tarvitsee. Nuo niin isoja, että voin tarvittaessa lähteä
        jonnekin tapaamaan ja tutustumaan. Tosin jännittää tai pelottaa ajatus suhteilusta
        ja kaikesta siihen liittyvästä.

        Tuo on tärkeä ja järkevä ajatus että molemmilla omat asunnot.
        Ainakin aluksi. Ihan jo sen takia että useimmat tarvitsevat sitä
        omaa aikaa ja tilaa, mutta myös kun on pieniä lapsia siinä mukana.
        Vuoroin vierasilla kuulostaa erittäin mukavalle ; )

        Kiitos kun jaksoit kirjoittaa uudelleen. 👍🏼

        No älä muuta sano. Pitkä parisuhde takana. Miten sitä edes osaa😁 tai siis juurikin, että osaa huomioida myös sitä kumppania.. tässä kun mulla on nämä pienet vekarat mukana kuvioissa.

        Saako kysyä? Oletko seurustellut silloin kun lapsesi olivat nuorempia?


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kiitos kun jaksoit kirjoittaa uudelleen. 👍🏼

        No älä muuta sano. Pitkä parisuhde takana. Miten sitä edes osaa😁 tai siis juurikin, että osaa huomioida myös sitä kumppania.. tässä kun mulla on nämä pienet vekarat mukana kuvioissa.

        Saako kysyä? Oletko seurustellut silloin kun lapsesi olivat nuorempia?

        Juu, oon.
        Ei se helppoa ole ottaa siihen uusi ihminen jos on pieniä lapsia.
        Siinä on aikamoista joka paikkaan repeemistä että pystyy antamaan aikaa kaikille.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Juu, oon.
        Ei se helppoa ole ottaa siihen uusi ihminen jos on pieniä lapsia.
        Siinä on aikamoista joka paikkaan repeemistä että pystyy antamaan aikaa kaikille.

        Itse mietin että ainakin lasten on ehkä helpompi pieninä suhtautua positiivisesti uuteen ihmiseen.? Itse olin esiteini kun äitini löysi uuden miehen ja kyllä mä pistin vastaan.. vetelin oikeista naruista, etten mitenkään helppo ollut hänelle..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Itse mietin että ainakin lasten on ehkä helpompi pieninä suhtautua positiivisesti uuteen ihmiseen.? Itse olin esiteini kun äitini löysi uuden miehen ja kyllä mä pistin vastaan.. vetelin oikeista naruista, etten mitenkään helppo ollut hänelle..

        Se on niin erilaista kaikilla. Pienten lasten kanssa ollessa mukana kuviossa pitää muistaa ettei tuo siihen liian nopeasti uutta. Se on kamalaa jos lapset tottunut toiseen joka päättääkin että enpä jaksakaan leikkiä kotia.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Juu, oon.
        Ei se helppoa ole ottaa siihen uusi ihminen jos on pieniä lapsia.
        Siinä on aikamoista joka paikkaan repeemistä että pystyy antamaan aikaa kaikille.

        Juttelin tästä aihepiiristä lapseni ystävän isän kanssa, oli eronnut, ottanut nopeasti uuden kumppanin, ja saanut uuden lapsen uuden naisen kanssa.
        Kerroin hänelle suoraan etten halua "häiriötekijöitä" elämääni. Eittämättä joutuisi jakamaan omaa aikaansa, arvottamaan sitä uuden ihmisen ja lapsen välillä. Uudet suhteet tarvitsevat aikaa kehittyäkseen.
        Hän sanoi päätökseni olevan melkoinen uhraus. Itse en koe sitä sellaisena.

        Ehkä on parempi yrittää pitää huolta siitä mitä jo on, riskinä kun on menettää kaikki, jos haluaa enemmän.

        Totta tuokin, miten sitä osaisi edes huomioida, olla herkkänä erilaisille tarpeille. Osaisiko sitä? Toimia ja huomioida enää luontevasti oikein. Voimakas tunne parisuhteisiin tuntuu nyt puuttuvan.

        AV


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Se on niin erilaista kaikilla. Pienten lasten kanssa ollessa mukana kuviossa pitää muistaa ettei tuo siihen liian nopeasti uutta. Se on kamalaa jos lapset tottunut toiseen joka päättääkin että enpä jaksakaan leikkiä kotia.

        Niin noh tämähän on tietysti se ikävin puoli. 😕


    • Anonyymi

      Kyllä.
      Ulkonäkö riittää ja tavat ja olemus,,,,50k€ vuositulot ei riitäkään muuhun.

    • Anonyymi

      Jättikö mies sinut ? Ei ihme.

    • Anonyymi

      Ota sitten yhteishuoltaja, jos ei yksinhuoltaja kerta nappaa.

    • Anonyymi

      Aika paha! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 totta. Vapaa saa muitakin miehiä🤣🤣🤣🤣 tekee just niiku haluaa

    • Ensinnäkin pidän lähelle omanikäisistä naisista. Ja aika monella minun ikäisellä on myös lapsia. Ja äiti-ihmisistä tykkään myös siksi, että heillä on arvopohja aikalailla samanlainen kuin itsellä. Olen seurustellut ns. lapsettomien kanssa ja ihan ei kolise kaikki arvot samoin.

      Se että onko yh, tai yhteishuoltajuus, on sitten vähän eri juttu taas, että tutustuminen yhteishuoltajaäitiin on helpompaa, mutta sitähän tässä ei kysyttykään.

      Niin ja oma ulkonäkö on mitä on... ei se liity onko nainen yh, yhteishuoltaja vai lapseton. Tai jos liittyy, niin sitten kyse on jostain epätoivoisuudesta ja sille näytän punaista korttia. Aikapommivaara.

    • Anonyymi

      En tyydy keneenkään. En ole niin puutteessa ja tarpeessa.

    • Tyhmä kysymys. - Ihmiset ihastuvat ja rakastuvat toisiinsa. Se ei ole "tyytymistä", eikä kenenkään ulkopuolisen kuulu siihen puuttua eikä sitä arvostella.

      Nainen ilman lapsia (ei voi saada, ei halua saada, ei ole ollut tilaisuutta saada) on aivan saman arvoinen kuin nainen, jolla on lapsia (yksin- tai yhteishuoltajuus tai aikuiset lapset) tai mies (lapsilla tai ilman).

    • Anonyymi

      Itsellä se onni että en kelpaa yhdellekään naiselle.

    • Anonyymi

      En varmasti. Tykkään tiukkaperseisistä, nuorista naisista joten mikään tanakka YH ei voisi vähempää kiinnostaa.

      • Anonyymi

        On siinä yleistämistä.
        Tanakoitako kaikki Yh ovat?
        H*ist*ppa kikkare!!!


      • Anonyymi

        Mut sun pelimerkit ei riitä niitä semmoisia kaatamaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut sun pelimerkit ei riitä niitä semmoisia kaatamaan..

        Nuoren ja kauniin tytyn vaihtoehto ei ole yhäri vaan yksin eläminen


    • Anonyymi

      Mun kokemusten mukaan ne yh-äidit ovat krantumpia valinnoissaan kuin sinkut ikinä. Luuletko oikeasti että lapsen kanssa samaan piiriin hyväksytään ykskaks jokin hätävara kertakäyttötoope

    • Anonyymi

      Kaipaatko arvostelua? mauton aloitus, jopa täällä bittiviidakossa. - cu-

    • Anonyymi

      ...En aio vain tyytyä, jumaloin.

      AV

    • Anonyymi

      Aloituksen oletus on ilmeisesti, että kauniit naiset eivät lisäänny eivätkä eroa. 😀

      • Anonyymi

        Luulen, kauniit eroavat herkemmin.
        Ne, jotka tuntevat tulleensa jätetyiksi eivät välttämättä kuulu joukkoon kauniit?!
        Tasapainoinen ero tulee riippumatta ihmisten ulkoisista ominaisuuksista. Ne arkipäivän käytöstavat nousevat arvoon arvaamattomaan, ei se auta vaikka olisi missi tai Mr. Finland.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, kauniit eroavat herkemmin.
        Ne, jotka tuntevat tulleensa jätetyiksi eivät välttämättä kuulu joukkoon kauniit?!
        Tasapainoinen ero tulee riippumatta ihmisten ulkoisista ominaisuuksista. Ne arkipäivän käytöstavat nousevat arvoon arvaamattomaan, ei se auta vaikka olisi missi tai Mr. Finland.

        AV

        En usko, että ihmisen ulkonäkö mitenkään suoraan korreloi hänen parisuhdekäyttäytymiseensä. Jokaiselle on tarjolla mahdollisuuksia pettää, jos nyt edes hitusen sosiaalinen on ja jokaiselle on tarjontaa lähteä toisen mukaan, jos vähänkään sosiaalinen on. Noin muuten en tajua millä muulle mekanismilla ulkonäkö voisi eroamisherkkyyteen vaikuttaa. En koe hyvännäköisten olevan mitenkään sen kummemmin epäluotettavia kuin vähemmän viehättävienkään. Pahimmat häntäheikit, joita itse olen tavannut, ovat olleet ulkoisesti vähemmän viehättäviä.

        En myöskään usko, että ulkonäkö vähentää lainkaan jätetyksi tulemista, mutta tietenkin jos kokee itsensä vähemmän viehättäväksi ja itsetunto on hieman huono, niin ero voi ehkä helpommin tuntua jotenkin enemmän hylkäämiskokemukselta. Tosin samaan hengenvetoon pitää todeta, että ei läheskään kaikkien ihmisten itsetunto ole ulkonäöstä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että ihmisen ulkonäkö mitenkään suoraan korreloi hänen parisuhdekäyttäytymiseensä. Jokaiselle on tarjolla mahdollisuuksia pettää, jos nyt edes hitusen sosiaalinen on ja jokaiselle on tarjontaa lähteä toisen mukaan, jos vähänkään sosiaalinen on. Noin muuten en tajua millä muulle mekanismilla ulkonäkö voisi eroamisherkkyyteen vaikuttaa. En koe hyvännäköisten olevan mitenkään sen kummemmin epäluotettavia kuin vähemmän viehättävienkään. Pahimmat häntäheikit, joita itse olen tavannut, ovat olleet ulkoisesti vähemmän viehättäviä.

        En myöskään usko, että ulkonäkö vähentää lainkaan jätetyksi tulemista, mutta tietenkin jos kokee itsensä vähemmän viehättäväksi ja itsetunto on hieman huono, niin ero voi ehkä helpommin tuntua jotenkin enemmän hylkäämiskokemukselta. Tosin samaan hengenvetoon pitää todeta, että ei läheskään kaikkien ihmisten itsetunto ole ulkonäöstä kiinni.

        Älytöntä on huomata työyhteisössä mies jonka vainoa kaikki kuolaavat. Mies kuitenkin kertoo vain ne huonot puolet.
        Sanoin suoraan miehelle, eikö hän ymmärrä millaista kimpaletta nyt elämässään kantaa...ehkä siitä oli apua, ehkä ei.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älytöntä on huomata työyhteisössä mies jonka vainoa kaikki kuolaavat. Mies kuitenkin kertoo vain ne huonot puolet.
        Sanoin suoraan miehelle, eikö hän ymmärrä millaista kimpaletta nyt elämässään kantaa...ehkä siitä oli apua, ehkä ei.

        AV

        Se nyt taas kertoo siitä mistä toiset piittaavat ja mistä ei. Kultakin voi katinkultaa ja kaikki ei ole kultaa mikä kimaltaa. Jotkut ihmiset ovat harakoita ja kaikenlaisen pintakiillon perään. Sellaista se on.


    • Anonyymi

      Ei yyhoossa ne lapset kiinnosta, enemmänkin se yyhoo itse. Ainoa dealbreaker on lasten ihonväri (jokin muu kuin valkoihoinen).

    • Itselläni on kuten tiedetään koodi, joka sulkee lapselliset pois jo automaattisesti kuten 99.9% naisista ylipäätään.

      Mutta vaikka luopuisin koodistani tulavaisuudessa, niin en lähtisi tutustumaan lapsellisiin naisiin millään muotoa. En edes vähemmän vakavaan seksisuhteeseen. Kyse on siitä, että en halua laittaa edes itseäni tilanteeseen, jossa saattaisin pahimmassa tapauksessa rakastua vääränlaiseen naiseen, eli sellaiseen kenellä lapsia.

      On pysyttävä niissä raameissa mitä etsii....Muutoin ei pidä yllättyä jos asioita sitten tapahtuu ja päätyy vääränlaisen naisen kanssa yhteen, kuten monen monille on käynyt kun on lipsuttu ladulta.

      • Anonyymi

        Sinä käytät kondomia jopa runkatessa?
        Mikä sinua vaivaa?
        Pelkotila ihmisten kantavista sairauksista, vai mikä?
        Relaa ja koe, on mahtava tunne kun saa jakaa yön ihanan naisen kanssa, se vie miestä voimallisesti eteenpäin.

        Kauhea asenne, kuolen mieluummin kun panen jotain käytettyä naista...elämä kulkee, on 20, sitten 30...ja 40 säästää ja säästää. Vwiddu hei, sinä voit kuolla huomenna. Elä, älä passaa.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä käytät kondomia jopa runkatessa?
        Mikä sinua vaivaa?
        Pelkotila ihmisten kantavista sairauksista, vai mikä?
        Relaa ja koe, on mahtava tunne kun saa jakaa yön ihanan naisen kanssa, se vie miestä voimallisesti eteenpäin.

        Kauhea asenne, kuolen mieluummin kun panen jotain käytettyä naista...elämä kulkee, on 20, sitten 30...ja 40 säästää ja säästää. Vwiddu hei, sinä voit kuolla huomenna. Elä, älä passaa.

        AV

        Hän tykkää sähläämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä käytät kondomia jopa runkatessa?
        Mikä sinua vaivaa?
        Pelkotila ihmisten kantavista sairauksista, vai mikä?
        Relaa ja koe, on mahtava tunne kun saa jakaa yön ihanan naisen kanssa, se vie miestä voimallisesti eteenpäin.

        Kauhea asenne, kuolen mieluummin kun panen jotain käytettyä naista...elämä kulkee, on 20, sitten 30...ja 40 säästää ja säästää. Vwiddu hei, sinä voit kuolla huomenna. Elä, älä passaa.

        AV

        "Pelkotila ihmisten kantavista sairauksista, vai mikä?"

        Sitäpä juuri. Hän vain sattuu pelkäämään viruksia ja bakteereita tavallista enemmän. Siksi hän elää "koodinsa" mukaan kurinalaisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Pelkotila ihmisten kantavista sairauksista, vai mikä?"

        Sitäpä juuri. Hän vain sattuu pelkäämään viruksia ja bakteereita tavallista enemmän. Siksi hän elää "koodinsa" mukaan kurinalaisesti.

        Ei minua bakteerit vahingoita. Ihmiset ovat eläneet bakteerien kanssa kautta aikain.

        Ongelma ovat ihmisten levittämät virustaudit kuten herpes virukset ja syöpää ym aiheuttavat hpv virukset.... Käytännössä ihmiskunta on lähes kokonaan saastunut ja vain koodin mukaista elämää elämällä voi selviytyä ilman tartuntaa..

        Kaikella on hintansa tottakai. Olen jättänyt monia mahdollisuuksia käyttämättä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä käytät kondomia jopa runkatessa?
        Mikä sinua vaivaa?
        Pelkotila ihmisten kantavista sairauksista, vai mikä?
        Relaa ja koe, on mahtava tunne kun saa jakaa yön ihanan naisen kanssa, se vie miestä voimallisesti eteenpäin.

        Kauhea asenne, kuolen mieluummin kun panen jotain käytettyä naista...elämä kulkee, on 20, sitten 30...ja 40 säästää ja säästää. Vwiddu hei, sinä voit kuolla huomenna. Elä, älä passaa.

        AV

        On minulla ollut koodini sallimia naisia ja monet yöt heidän kanssaan vietetty.. On totta, että se tekee hyvää.

        Tällä hetkellä vapaa ja vakkari haussa..Oikeen hyvin natsatessa myös parisuhde.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe