PerusSuomalaisilla älykäs idea, pakolaiset Helsinki-Vantaa lentokentälle.

Anonyymi-ap

Siis siinäpä hyvä idea, muualla maailmaa kun on halpalentoyhtiöitä niin niiden lennot on taatusti halvemmat kuin junamatkat läpi Venäjän. Sellaiset 500 lentoa päivässä Helsinki-Vantaan lentokentälle nykyisten lisäksi, pakko ottaa lenkot alas kun lentokoneilla polttoaineet vähissä. Mikäli lennonjohto vaatisi lentojen laskeutuvan Turkuun tai Tampereelle pakolaiset tietyti ahtautuisivat terminaaliin.
Ei menisi kauan kun persuilta tulisi uusia yhtä hyviä ideoita toveripuolieiden kanssa.

59

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se vähä mitä tuosta sai tolkkua herättää väkisinkin epäilyksen, montako päivää olet ryypännyt, onko psykoosi jo päällä?

      laita nyt jo korkki kiinni!

      • Taitaa olla Persuillakin psykoosit jos Suomesta alkavat Venäjän läpi lentämään Lähi-itään ja sieltä Israelin yli Afrikkaan.

        Eiköhän nuo lennot ole vähäksi aikaa lennetty!

        Rajaa kiinni vaan ja Persut näyttää mallia miten tuo hoidetaan!

        Rajavartiostolle lupasivat lisää rahaa niin saavat reservistä lisää palkata lisää miehiä ja naisia vartioimaan rajaa niin eivät tule Suomeen.

        Olen vainottu joten lähen Ruotsiin turvaan ja saan ottaa perheeni mukaan eli vanhemmat, veljeni sekä omat lapseni.
        Eihän minun lapsen isäkään nyt niin hullu sentään ole, että lapsensa tapattaa Suomessa jos itse joutuu rajalle lähtemään.


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        Taitaa olla Persuillakin psykoosit jos Suomesta alkavat Venäjän läpi lentämään Lähi-itään ja sieltä Israelin yli Afrikkaan.

        Eiköhän nuo lennot ole vähäksi aikaa lennetty!

        Rajaa kiinni vaan ja Persut näyttää mallia miten tuo hoidetaan!

        Rajavartiostolle lupasivat lisää rahaa niin saavat reservistä lisää palkata lisää miehiä ja naisia vartioimaan rajaa niin eivät tule Suomeen.

        Olen vainottu joten lähen Ruotsiin turvaan ja saan ottaa perheeni mukaan eli vanhemmat, veljeni sekä omat lapseni.
        Eihän minun lapsen isäkään nyt niin hullu sentään ole, että lapsensa tapattaa Suomessa jos itse joutuu rajalle lähtemään.

        Ehkä niiden tarttis kokeilla Venäläisten tyhjillä öljytankkereìlla, sitten kun ovat lähellä Helsinkiä menisivät kumiveneisiin joilla soutaisivat rantaan. Ellei sitten joku beneiliä ihmettelesi miten veneessä noin monta.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Taitaa olla Persuillakin psykoosit jos Suomesta alkavat Venäjän läpi lentämään Lähi-itään ja sieltä Israelin yli Afrikkaan.

        Eiköhän nuo lennot ole vähäksi aikaa lennetty!

        Rajaa kiinni vaan ja Persut näyttää mallia miten tuo hoidetaan!

        Rajavartiostolle lupasivat lisää rahaa niin saavat reservistä lisää palkata lisää miehiä ja naisia vartioimaan rajaa niin eivät tule Suomeen.

        Olen vainottu joten lähen Ruotsiin turvaan ja saan ottaa perheeni mukaan eli vanhemmat, veljeni sekä omat lapseni.
        Eihän minun lapsen isäkään nyt niin hullu sentään ole, että lapsensa tapattaa Suomessa jos itse joutuu rajalle lähtemään.

        Mulla on ksenofobia ollut syntymästä asti.
        Yritän sentään esittää, että kaikki on hyvin…


      • Anonyymi

        Miten korkki laitetaan kiinni?Tarkoitatko "laita pullo korkilla kiinni." Mikäli pullossa on kierteet niin tuolloin "kierrä pullon korkki kiinni." Mikäli on kuminen korkki jota nykyisi monissa viinipulloissa käytetään tuolloin "paina korkki pullon kaulan sisään kiinni."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä niiden tarttis kokeilla Venäläisten tyhjillä öljytankkereìlla, sitten kun ovat lähellä Helsinkiä menisivät kumiveneisiin joilla soutaisivat rantaan. Ellei sitten joku beneiliä ihmettelesi miten veneessä noin monta.

        Ei voi tietää vaikka tekisivät tuon vielä, koska pakolaisilla on psykopaatin tapoja ja jos he ei saa tahtoaan läpi niin tappaa.
        Noilla voi olla ties mitä sairauksia jota Suomessa ei ole ikinä edes ollu.
        Ei meillä ole tietoa muiden maiden tutkimuksista ja kokeiluista, mutta se tieto meillä on jo että jonku flunssan levittämisellä voidaan tappaa 1/3 osa väestöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä niiden tarttis kokeilla Venäläisten tyhjillä öljytankkereìlla, sitten kun ovat lähellä Helsinkiä menisivät kumiveneisiin joilla soutaisivat rantaan. Ellei sitten joku beneiliä ihmettelesi miten veneessä noin monta.

        Tuonko vielä fiksut tekevät ja hukuttavat itsensä Suomenlahteen jollain paskalla kumiveneellä, koska eivät päässeet rajan yli turvaan Suomeen niin saadaan varmaan YK:lta rasisti pokaali ja erikoismaininta!

        Minua ei kyllä yhtään haittaa olla virallisesti AITO SUOMALAINEN RASISTI, koska EN OMISTA KUNNIAA mutta en sen takia kyllä vankilaan lähde enää takasin!
        Minusta suomalaisella SYNTYMÄ OIKEUS olla SUOMESSA AITO SUOMALAINEN.
        Ruotsissa ja Norjassa sekä monissa muissa maissakin suomalaisena olen saanut olla AITO SUOMALAINEN!


      • Korjaan lappalaisten sukuja joita Petsamosta evakoitiin.
        Sieltä oli evakoitu lappalaisia myös, mutta eihän kukaan voi olla virallisesti lappalainen koska Lappalaiset on omineet yksin lappalaisuuden ja ei me mitään Hotelleja olla tänne haluttu!

        Kirkko määräs vaihtamaan karjalaisen luopumaan Karjalainen sukunimestä ja lapsen nimiki piti vaihtaa.
        Minusta tuo on ollut älykäs teko, koska oltas muuten voitu loukata Karjalan karjalaisia jotka asuu etelä Suomessa omimalla sukunimi omaan käyttöön.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ei voi tietää vaikka tekisivät tuon vielä, koska pakolaisilla on psykopaatin tapoja ja jos he ei saa tahtoaan läpi niin tappaa.
        Noilla voi olla ties mitä sairauksia jota Suomessa ei ole ikinä edes ollu.
        Ei meillä ole tietoa muiden maiden tutkimuksista ja kokeiluista, mutta se tieto meillä on jo että jonku flunssan levittämisellä voidaan tappaa 1/3 osa väestöstä.

        No hyvä sinä et koska tulet kipeä hhhhhhhhhhhhhhh
        Olen varma jos yksi vuotta 365 päivä sinä olet kipeä 300 päivä hhhhhhhhhhhh


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Korjaan lappalaisten sukuja joita Petsamosta evakoitiin.
        Sieltä oli evakoitu lappalaisia myös, mutta eihän kukaan voi olla virallisesti lappalainen koska Lappalaiset on omineet yksin lappalaisuuden ja ei me mitään Hotelleja olla tänne haluttu!

        Kirkko määräs vaihtamaan karjalaisen luopumaan Karjalainen sukunimestä ja lapsen nimiki piti vaihtaa.
        Minusta tuo on ollut älykäs teko, koska oltas muuten voitu loukata Karjalan karjalaisia jotka asuu etelä Suomessa omimalla sukunimi omaan käyttöön.

        Jos Suomessa on häpeä ja kunnianloukkaus olla AITO SUOMALAINEN niin onko tuo joku KUNNIA olla vanha aito venäläinen jonka suku on jäänyt asumaan maahan nimeltä SUOMI, koska Venäjä antoi itsenäisyyden Suomelle!?
        Venäjästä tuli tuon jälkeen Neuvostoliitto ja taas tuon jälkeen Venäjä.
        Ruotsi vaihtoi Suomen Norjaan.
        Aitona suomalaisena olen asunut Ruotsissa sekä Norjassa. Ruotsin ruotsalaisten sanoo suomalaisia Fin jäveleiksi. Sanovat myös Suomi perkele!
        Tuohan vain vahvistaa sen, että Aito Suomalainen on olemassa ja ihan SUOMESTA he on!

        Jos Ruotsiin kuulluttas niin oltais ruotsalaisia ja jos Venäjään kuuluttas niin oltas venäläisiä.
        En kai minäkään venäläisyyttä Petsamosta halua vaan Tsaarin valtakunnassa kaikki oli keisareita sekä keisarinnoja jotka oli saaneet Tsaarilta luvan jäädä asumaan Petsamoon.
        Arvot on ennen vanhaan jaettu noin.
        Rasti oli ollut kuninkaalla töissä ja oli lähtenyt Petsamoon, koska Suomi oli Ruhtinaskunta ja ihmisillä ei ollut mitään arvoa.
        Hänen hierarkian mukaan keisariksi pääsi noin.
        Salmijärvellä asu ensin ja löysi sen saaren johon haki asumisoikeuden ja sai sen.
        Ei päästänyt muita asumaan sinne, koska oli päättänyt olla Keisari joka sai Tsaarilta oman maan.
        Vaimon veljet oli sanoneet hänelle, kun oli lähteny että tuo on vaarallista.

        Se mitä hän on nähnyt niin nuo on hänen omia mietintöjä eli miten hän saa virallisen Keisarikunnan luotua.
        Ei saanut sitä koskaan, koska Tsaari syöstiin vallasta ja hän kuoli samana vuonna, mutta minun mummo synty myös samana vuonna ja Suomi sai Itsenäisyyden.

        Ei hän hullu ole ollut vaan oli luomassa Keisarikuntaa ja Suomen oli tarkoitus ilmeisesti liittyä tuohon.
        Suomesta ei saanut mennä enää tutkimaan niin Virosta oli palkattu tutkijoita ja joku kätyröi ilmeisti tuosta ja tuo on johtanut siihen, että Tsaari on syösty vallasta.
        Suomi sai itsenäisyyden, koska Suomi ei ollut syyllistynyt mihinkään.
        Ei Rastikaan ollut mitään tehnyt vaan hän oli vain mietiskellyt ja väkeä oli tullut saarelle talvella jossa asui.
        He oli tutkijoita ja Rasti oli sanonut varmaan, että : Olen myös tutkimusmatkalla ja tutkin miten pääsen keisariksi!

        Tutkijat oli lähteneet etelään takaisin.
        Kuvan kaunis Elsa joka oli yksi naimattomista tyttäristä meni tutkijan naimisiin ja he muuttivat Norjaan.
        He ovat olleet ihan Norjan kuninkaallisten kanssa tekemissä, mutta Elsa kuoli nuorena johon kulkutautiin ja tuo katkes siihen. Ei voinut luoda Keisarikuntaa, koska keisarinna kuoli.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Jos Suomessa on häpeä ja kunnianloukkaus olla AITO SUOMALAINEN niin onko tuo joku KUNNIA olla vanha aito venäläinen jonka suku on jäänyt asumaan maahan nimeltä SUOMI, koska Venäjä antoi itsenäisyyden Suomelle!?
        Venäjästä tuli tuon jälkeen Neuvostoliitto ja taas tuon jälkeen Venäjä.
        Ruotsi vaihtoi Suomen Norjaan.
        Aitona suomalaisena olen asunut Ruotsissa sekä Norjassa. Ruotsin ruotsalaisten sanoo suomalaisia Fin jäveleiksi. Sanovat myös Suomi perkele!
        Tuohan vain vahvistaa sen, että Aito Suomalainen on olemassa ja ihan SUOMESTA he on!

        Jos Ruotsiin kuulluttas niin oltais ruotsalaisia ja jos Venäjään kuuluttas niin oltas venäläisiä.
        En kai minäkään venäläisyyttä Petsamosta halua vaan Tsaarin valtakunnassa kaikki oli keisareita sekä keisarinnoja jotka oli saaneet Tsaarilta luvan jäädä asumaan Petsamoon.
        Arvot on ennen vanhaan jaettu noin.
        Rasti oli ollut kuninkaalla töissä ja oli lähtenyt Petsamoon, koska Suomi oli Ruhtinaskunta ja ihmisillä ei ollut mitään arvoa.
        Hänen hierarkian mukaan keisariksi pääsi noin.
        Salmijärvellä asu ensin ja löysi sen saaren johon haki asumisoikeuden ja sai sen.
        Ei päästänyt muita asumaan sinne, koska oli päättänyt olla Keisari joka sai Tsaarilta oman maan.
        Vaimon veljet oli sanoneet hänelle, kun oli lähteny että tuo on vaarallista.

        Se mitä hän on nähnyt niin nuo on hänen omia mietintöjä eli miten hän saa virallisen Keisarikunnan luotua.
        Ei saanut sitä koskaan, koska Tsaari syöstiin vallasta ja hän kuoli samana vuonna, mutta minun mummo synty myös samana vuonna ja Suomi sai Itsenäisyyden.

        Ei hän hullu ole ollut vaan oli luomassa Keisarikuntaa ja Suomen oli tarkoitus ilmeisesti liittyä tuohon.
        Suomesta ei saanut mennä enää tutkimaan niin Virosta oli palkattu tutkijoita ja joku kätyröi ilmeisti tuosta ja tuo on johtanut siihen, että Tsaari on syösty vallasta.
        Suomi sai itsenäisyyden, koska Suomi ei ollut syyllistynyt mihinkään.
        Ei Rastikaan ollut mitään tehnyt vaan hän oli vain mietiskellyt ja väkeä oli tullut saarelle talvella jossa asui.
        He oli tutkijoita ja Rasti oli sanonut varmaan, että : Olen myös tutkimusmatkalla ja tutkin miten pääsen keisariksi!

        Tutkijat oli lähteneet etelään takaisin.
        Kuvan kaunis Elsa joka oli yksi naimattomista tyttäristä meni tutkijan naimisiin ja he muuttivat Norjaan.
        He ovat olleet ihan Norjan kuninkaallisten kanssa tekemissä, mutta Elsa kuoli nuorena johon kulkutautiin ja tuo katkes siihen. Ei voinut luoda Keisarikuntaa, koska keisarinna kuoli.

        Olen lukenut suomalaisten tutkijoiden tutkimuksia ja yhdistellyt niitä oman suvun tutkimuksiin.
        Tutkijat kulki siellä ja kyseinen sukulainen oli diplomaatti joka osas kieliä ja osas kirjoittaa.
        Ei kaikki ole 1800 luvulla osanneet kirjoittaa ja lukea.

        Jos olisin ollut arvostettu siellä mistä lähti Petsamoon niin eiköhän suku olis jäänyt sinne ja taidoilla Lappi olis ollut jo 150vuotta itsenäinen Keisarikunta.
        Eihän ole todistettavasti saanut Kittilän eikä Sodankylän kunnista arvostusta!

        Jos olen loukannut Kittilän kunnan miehen kunniaa niin tuohan on jo faktaa, että minun sukua EI OLE ARVOSTETTU vaan ihan aiheesta ovat lähteneet muualle.

        Kittilän ja Sodankylän kunta on ollut tuohon aikaa yhtä ja samaa kuntaa.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Olen lukenut suomalaisten tutkijoiden tutkimuksia ja yhdistellyt niitä oman suvun tutkimuksiin.
        Tutkijat kulki siellä ja kyseinen sukulainen oli diplomaatti joka osas kieliä ja osas kirjoittaa.
        Ei kaikki ole 1800 luvulla osanneet kirjoittaa ja lukea.

        Jos olisin ollut arvostettu siellä mistä lähti Petsamoon niin eiköhän suku olis jäänyt sinne ja taidoilla Lappi olis ollut jo 150vuotta itsenäinen Keisarikunta.
        Eihän ole todistettavasti saanut Kittilän eikä Sodankylän kunnista arvostusta!

        Jos olen loukannut Kittilän kunnan miehen kunniaa niin tuohan on jo faktaa, että minun sukua EI OLE ARVOSTETTU vaan ihan aiheesta ovat lähteneet muualle.

        Kittilän ja Sodankylän kunta on ollut tuohon aikaa yhtä ja samaa kuntaa.

        Suomen valtio on mulle velkaa, koska ensin määräsivät Petsamossa asuvat sukuni suomalaisiksi.
        Olen ollut kokoajan AITO SUOMALAINEN niin 11 suomalaista syyttää kunnianloukkauksesta!

        Osalle pitää maksaa korvauksia, osa vaatii vankeutta ja osa haluaa vain kunniaa!

        Minusta kyseessä on PAHOIN PITELYÄ, SYRJINTÄÄ ja kaikkea muuta mahdollista rikollista jolla on tarkoitus kiskoa rahaa!
        Yrittävät manipuloida minua luopumaan AIDOSTA SUOMALAISUUDESTA!

        Tarkoitus on kokoajan saada kaikille meille AIDOILLE SUOMALAISILLE ARVOSTUSTA, koska me ollaan VAIN AITOJA SUOMALAISIA ei mitään vähemmistö alkuperäiskansaa eikä maahan muuttajia.
        Ollaan Suomen tasavallassa asuvia AITOJA SUOMALAISIA KEISAREITA sekä KEISARINNOJA jotka veroja maksamalla ELÄTTÄÄ HERRASVÄKEÄ joka edustaa meitä eri tehtävissä ja me äänestetään heitä, mutta he ovat halunneet lisää HERRASVÄKEÄ Suomeen, koska alkuperäiskansaa eli HERRASVÄKEÄ on Suomen tasavallassa niin vähän!

        Eihän Keisarinnan tarvi herrasväkeä kunnioittaa enkä ole vaatinut ketään kunnioittamaan itseäni.

        Jos tämä asia etenee ja saan tahtoni läpi niin AIDOT SUOMALAISET saa liittyä Keisarinnan kanssa AIDOIKSI SUOMALAISIKSI, mutta heillä on toki muitakin vaihtoehtoja. Kunniansa loukanneet edustaa omia AITOUKSIA ja en heidän AITOUKSIIN puutu enkä sekaannu!

        Tsaari oli venäläinen, mutta kyllä Keisari olis AITO SUOMALAINEN ollut jo tähän maailman aikaan niin, kuin minä.


      • Kardox89 kirjoitti:

        No hyvä sinä et koska tulet kipeä hhhhhhhhhhhhhhh
        Olen varma jos yksi vuotta 365 päivä sinä olet kipeä 300 päivä hhhhhhhhhhhh

        Jos sinä siitä onnelliseksi tuut niin tuohan POSITIIVINEN ASIA!
        Näin minusta tulee hyvin TÄRKEÄ IHMINEN SINUN ELÄMÄSSÄ, koska minun kautta voit todistaa olevasi TERVE IHMINEN JOKA YMMÄRTÄÄ MITEN TÄRKEITÄ ME SAIRAAT OLLAAN!
        Jos minua ja muita sairaita ei olis Suomessa niin kaikki terveet olis sairaita itse!


      • Ei ole häpeä olla sairas eikä varsinkaan jos pyrkii takaisin terveeksi. Avun sekä tuen saanti oli haastavaa, mutta onneksi työvoimatoimistossa ymmärsivät niin sain apua ja tulen terveeksi vielä!
        Lorvikatari ei ole kenenkään terveydelle hyväksi ja tuo on todella pahaksi epidemiaksi äitynyt Suomessa niin, kuin autismi!
        Nuo pitää hoitaa kuntoon Suomessa, koska nuo ulkomailta Suomeen tuotu ja ei kukaan ole huomannut tuota.

        Tanskassa ja Saksassa olivat tehneet tutkimuksia joita luin ja sairastuin itsekki, koska olin ulkomaalaisten kanssa jatkuasti tekemissä.
        Autismi ja lorvikatarihan mulla selvästi on ja en suostu enää menemään matkailu alalle töihin, koska haluan eroon autismista sekä lorvikatarista!


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        Taitaa olla Persuillakin psykoosit jos Suomesta alkavat Venäjän läpi lentämään Lähi-itään ja sieltä Israelin yli Afrikkaan.

        Eiköhän nuo lennot ole vähäksi aikaa lennetty!

        Rajaa kiinni vaan ja Persut näyttää mallia miten tuo hoidetaan!

        Rajavartiostolle lupasivat lisää rahaa niin saavat reservistä lisää palkata lisää miehiä ja naisia vartioimaan rajaa niin eivät tule Suomeen.

        Olen vainottu joten lähen Ruotsiin turvaan ja saan ottaa perheeni mukaan eli vanhemmat, veljeni sekä omat lapseni.
        Eihän minun lapsen isäkään nyt niin hullu sentään ole, että lapsensa tapattaa Suomessa jos itse joutuu rajalle lähtemään.

        Se olisiki jos Suomen ilmatorjunta alkaisi pudotella tänne Suomeen luvatta tulevia matkustajalentokoneita?


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Jos sinä siitä onnelliseksi tuut niin tuohan POSITIIVINEN ASIA!
        Näin minusta tulee hyvin TÄRKEÄ IHMINEN SINUN ELÄMÄSSÄ, koska minun kautta voit todistaa olevasi TERVE IHMINEN JOKA YMMÄRTÄÄ MITEN TÄRKEITÄ ME SAIRAAT OLLAAN!
        Jos minua ja muita sairaita ei olis Suomessa niin kaikki terveet olis sairaita itse!

        Suuri osaa suomalaiset he ovat sairaita varma sinä et asut Suomessa
        Suuri osaa suomalaiset he ovat joka maanantai sairausloma hhhhhhhhhh


      • Kardox89 kirjoitti:

        Suuri osaa suomalaiset he ovat sairaita varma sinä et asut Suomessa
        Suuri osaa suomalaiset he ovat joka maanantai sairausloma hhhhhhhhhh

        Kyllä asun Suomessa enkä ole vielä ainakaan muuttamassa Suomesta pois.
        Isot rahat kyseessä, koska jos minä poistun Suomesta ainoana sairaana niin jää syrjintä korvaukset saamatta terveiltä ulkomaalaisilta jotka on tulleet Suomeen, koska he ovat terveitä sekä kykyiksiä mutta eivät kuulemma ymmärrä mennä töihin niin heille pitää palkata henkilökohtaisia avustajia jotka taluttaa heidät töihin ja ottaa käsistä kiinni niin voivat opettaa miten käsillä tehdään töitä.
        Autistit kuulemma oppii, kun 10-20 kertaa tekee toistona samaa liikettä.
        Talvella riittää lumen luontia ympäri Suomen niin terveet pääsee hyviin hankkeisiin.
        Tuota työtä voi tehdä vaikka urakka-palkalla…


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Kyllä asun Suomessa enkä ole vielä ainakaan muuttamassa Suomesta pois.
        Isot rahat kyseessä, koska jos minä poistun Suomesta ainoana sairaana niin jää syrjintä korvaukset saamatta terveiltä ulkomaalaisilta jotka on tulleet Suomeen, koska he ovat terveitä sekä kykyiksiä mutta eivät kuulemma ymmärrä mennä töihin niin heille pitää palkata henkilökohtaisia avustajia jotka taluttaa heidät töihin ja ottaa käsistä kiinni niin voivat opettaa miten käsillä tehdään töitä.
        Autistit kuulemma oppii, kun 10-20 kertaa tekee toistona samaa liikettä.
        Talvella riittää lumen luontia ympäri Suomen niin terveet pääsee hyviin hankkeisiin.
        Tuota työtä voi tehdä vaikka urakka-palkalla…

        Mutta miksi he ei menevät töihin kyllä hyvin tiedät ei helppo jos joka tulee tänään Suomen huomenna menee töihin
        Mutta olen sama mieltä jokainen pakko maksaa omaa elämä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se olisiki jos Suomen ilmatorjunta alkaisi pudotella tänne Suomeen luvatta tulevia matkustajalentokoneita?

        Lueskelin niin ei pakolaisia jostain syystä edes ohjata Rajajooseeppiin.
        Salla on pohjoisin paikka, mutta siellähän kuulemma on väkeä vähän nykysin niin hyvähän se että ihmisiä saavat sinne.

        Jos olisin Sallan kunnanjohtaja niin uitas rahassa, koska minä kyllä kehtaisin ilmottaa että pakolaiset syrjii ja kynii vaan rahoja!

        Ivalossakin asuu sallalaisia jotka on muka niin viisaita sekä päteviä niin eivät osaa edes pitää oman kotikuntansa puolia. Täällä kyllä isännöivät sekä soittavat suuta.

        Onneksi mulla on noita omia asioita vetämässä joten joku menee läpi niin pääsee kääntään Aitojen suomalaisten eduksi.

        SaKä:n saamelaisten pitäis hallita pakolais asia, koska me ollaan heidän alueella heidän pykälien mukaan.

        Olis mielenkiintoista nähdä miten SaKä:n saamelaiset sekä ihmisoikeus professori Martin Scheinin hoitaa tilanteen jos pakolaiset Rajajoosepista päättää tullaa.


      • Kardox89 kirjoitti:

        Mutta miksi he ei menevät töihin kyllä hyvin tiedät ei helppo jos joka tulee tänään Suomen huomenna menee töihin
        Mutta olen sama mieltä jokainen pakko maksaa omaa elämä

        Jos he on sairaslomalle jääneet Venäjällä, Ruotsissa tai Virossa niin eihän he pysty menemään Suomessa töihin.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Jos he on sairaslomalle jääneet Venäjällä, Ruotsissa tai Virossa niin eihän he pysty menemään Suomessa töihin.

        Olet hauskaa et osaa erota sairausloma ja matkaa loma


      • Kardox89 kirjoitti:

        Olet hauskaa et osaa erota sairausloma ja matkaa loma

        Luulin, että pakolaiset on sairaslomalle jääneet ja tulevat Suomeen hoitoon koska heidän omista maista on ammuttu kaikki sairaalat.
        Suomi antaa humanitääristä apua Suomessa niin ei tarvi kaikkia lääkäreitä ja hoitajia tappaa.
        Suomen valtio saa takaisin rahat jos tulevat oikeilla henkilöllisyystodistuksilla.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Luulin, että pakolaiset on sairaslomalle jääneet ja tulevat Suomeen hoitoon koska heidän omista maista on ammuttu kaikki sairaalat.
        Suomi antaa humanitääristä apua Suomessa niin ei tarvi kaikkia lääkäreitä ja hoitajia tappaa.
        Suomen valtio saa takaisin rahat jos tulevat oikeilla henkilöllisyystodistuksilla.

        Sekin on totta Suomessa hyvää lääkäri hyvää hoitaja
        Mutta muista kaikki sairastu joskus ja kaikki kuolle joskus joskus kun ajat ohi hautausasema mieti 1 sec,se meidän paikka joskus Suomalaiset ulkolaiset Ruotsalaiset ,Amerikalaiset Venäjläset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten korkki laitetaan kiinni?Tarkoitatko "laita pullo korkilla kiinni." Mikäli pullossa on kierteet niin tuolloin "kierrä pullon korkki kiinni." Mikäli on kuminen korkki jota nykyisi monissa viinipulloissa käytetään tuolloin "paina korkki pullon kaulan sisään kiinni."

        Sinulla on suomen kieli heikkoa. Kyllä korkki laitetaan kiinni ja pullo suljetaan korkin avulla. Saattaisiko olla niin, että et ole syntyperäinen suomalainen tai äidinkieleltäsi suomalainen? Oletko kenties Venäjän trolli? Olen aina miettinyt, miten käy Venäjän trolleille, jotka kärytetään ja se käy ilmi kyseisen trollin pomolle, joka sitten päättää, miten huonosti suorituvalle trollille käy. Onko Venäjällä vielä käytössä karkoitus Siperiaan? Siellähän on talvi tulossa, kenties kylmä sellainen.


      • Kardox89 kirjoitti:

        Sekin on totta Suomessa hyvää lääkäri hyvää hoitaja
        Mutta muista kaikki sairastu joskus ja kaikki kuolle joskus joskus kun ajat ohi hautausasema mieti 1 sec,se meidän paikka joskus Suomalaiset ulkolaiset Ruotsalaiset ,Amerikalaiset Venäjläset

        Eihän ongelmat maailmasta sillä katoa, että jos kaikki suomalaiset ollaan Suomessa sairaita ja lähetään kaikki Ruotsiin, koska muista maista tulee sairaita Suomeen hoitoon niin heistä tulee terveitä.
        Ongelma siirtyy ihmisten mukana seuraavaan maahan.

        Venäjä on antanut Suomelle itsenäisyyden ja tuon jälkeen Suomi on saanut sekä luovuttanut alueita Venäjälle ja ollaan vielä maksettu korvauksia Venäjälle vaikka monet suvut menetti kotinsa sekä synnyinseutunsa.

        Nyt ollaan kaikki alkuperäiset suomalaiset sairastuttu rasismiin ja meidän pitää maksaa ulkomaalaisille joiden kotimaat on edelleen olemassa ja heidän pitäis hyväksyä maan sisällä, että kyseisessä maassa on aina asunut eri alkuperäiskansoja.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Eihän ongelmat maailmasta sillä katoa, että jos kaikki suomalaiset ollaan Suomessa sairaita ja lähetään kaikki Ruotsiin, koska muista maista tulee sairaita Suomeen hoitoon niin heistä tulee terveitä.
        Ongelma siirtyy ihmisten mukana seuraavaan maahan.

        Venäjä on antanut Suomelle itsenäisyyden ja tuon jälkeen Suomi on saanut sekä luovuttanut alueita Venäjälle ja ollaan vielä maksettu korvauksia Venäjälle vaikka monet suvut menetti kotinsa sekä synnyinseutunsa.

        Nyt ollaan kaikki alkuperäiset suomalaiset sairastuttu rasismiin ja meidän pitää maksaa ulkomaalaisille joiden kotimaat on edelleen olemassa ja heidän pitäis hyväksyä maan sisällä, että kyseisessä maassa on aina asunut eri alkuperäiskansoja.

        No sinä et muista että Suomalaiset myös juoksi Ruotsi 2 maailma sota älä sano että Suomi valtio auta Suomalaiset Ruotsista
        Minä usko maailma rahaa ja maailma lääkäri ei korjata sinut hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


      • Kardox89 kirjoitti:

        No sinä et muista että Suomalaiset myös juoksi Ruotsi 2 maailma sota älä sano että Suomi valtio auta Suomalaiset Ruotsista
        Minä usko maailma rahaa ja maailma lääkäri ei korjata sinut hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

        Ruotsihan vaihtoi Suomen Norjaan Venäjän kanssa.
        Jos et ole aito suomalainen niin ethän sinä tuota voi tietää, että Ruotsi olis hävinnyt Napoleonille jos alkuperäiset suomalaiset ei olis olleet sotimassa Ruotsin puolesta.
        Ei Ruotsi ole voittanut yhtään sotaa.

        Suomi on ainut maa jonka kanssa Venäjä ei ole alkanut uudelleen sotimaan viimisen rauhan sopimuksen jälkeen, koska Venäjä hävis oikeesti.
        Ei kai Venäjä ole ikinä voittanut mitään sotaa, mutta suomalaiset oltiin reiluja ja muka hävittiin sota.
        Saamelaiset maksaa meille kaikki korkojen kanssa takaisin ja pakolaiset pääsee auttamaan saamelaisia niin AITO SUOMALAISET kerätään rahat ja lähetään toiseen maahan!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ruotsihan vaihtoi Suomen Norjaan Venäjän kanssa.
        Jos et ole aito suomalainen niin ethän sinä tuota voi tietää, että Ruotsi olis hävinnyt Napoleonille jos alkuperäiset suomalaiset ei olis olleet sotimassa Ruotsin puolesta.
        Ei Ruotsi ole voittanut yhtään sotaa.

        Suomi on ainut maa jonka kanssa Venäjä ei ole alkanut uudelleen sotimaan viimisen rauhan sopimuksen jälkeen, koska Venäjä hävis oikeesti.
        Ei kai Venäjä ole ikinä voittanut mitään sotaa, mutta suomalaiset oltiin reiluja ja muka hävittiin sota.
        Saamelaiset maksaa meille kaikki korkojen kanssa takaisin ja pakolaiset pääsee auttamaan saamelaisia niin AITO SUOMALAISET kerätään rahat ja lähetään toiseen maahan!

        Suomen Presidentti on AITO SUOMALAINEN ja me kaikki AIDOT SUOMALAISET ollaan myös NATO:n suojeluksessa.
        Kyllä Ruotsi meidät huolii niin voidaan viedä NATO ja muut sopimukset sinne, koska nuo liittyy vain meihin AITOIHIN SUOMALAISIIN!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ruotsihan vaihtoi Suomen Norjaan Venäjän kanssa.
        Jos et ole aito suomalainen niin ethän sinä tuota voi tietää, että Ruotsi olis hävinnyt Napoleonille jos alkuperäiset suomalaiset ei olis olleet sotimassa Ruotsin puolesta.
        Ei Ruotsi ole voittanut yhtään sotaa.

        Suomi on ainut maa jonka kanssa Venäjä ei ole alkanut uudelleen sotimaan viimisen rauhan sopimuksen jälkeen, koska Venäjä hävis oikeesti.
        Ei kai Venäjä ole ikinä voittanut mitään sotaa, mutta suomalaiset oltiin reiluja ja muka hävittiin sota.
        Saamelaiset maksaa meille kaikki korkojen kanssa takaisin ja pakolaiset pääsee auttamaan saamelaisia niin AITO SUOMALAISET kerätään rahat ja lähetään toiseen maahan!

        Venäjä Ruotsi Norjaan sota on sota historia on historia
        Sinulle hyvää paikka tulee minun kanssa joskus papusaari siellä on kaunis paikka siellä ei ketä Ei suomalaiset ei Ruotsalaiset ei Venäjä ei Amerikka


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Suomen Presidentti on AITO SUOMALAINEN ja me kaikki AIDOT SUOMALAISET ollaan myös NATO:n suojeluksessa.
        Kyllä Ruotsi meidät huolii niin voidaan viedä NATO ja muut sopimukset sinne, koska nuo liittyy vain meihin AITOIHIN SUOMALAISIIN!

        Et kai vain sairastunut Kardox89?
        Mulla alko väsyttää ja tuli niin rauhallinen sekä terve olo…


      • Kardox89 kirjoitti:

        Venäjä Ruotsi Norjaan sota on sota historia on historia
        Sinulle hyvää paikka tulee minun kanssa joskus papusaari siellä on kaunis paikka siellä ei ketä Ei suomalaiset ei Ruotsalaiset ei Venäjä ei Amerikka

        En sinne tuu, mutta jos miljoonia saan niin poistun kyllä Suomesta.
        Lähen laihdutuskuuri lomalle Bahamalle tai Curacaon saarelle.
        Saan olla rauhassa ja lähetän lapsille yhteisen kortin jossa lukee ” Palaan vielä konsulaatin kyydillä joten varautukaa yllättäviin menoihin!”


      • Holomanämmä kirjoitti:

        En sinne tuu, mutta jos miljoonia saan niin poistun kyllä Suomesta.
        Lähen laihdutuskuuri lomalle Bahamalle tai Curacaon saarelle.
        Saan olla rauhassa ja lähetän lapsille yhteisen kortin jossa lukee ” Palaan vielä konsulaatin kyydillä joten varautukaa yllättäviin menoihin!”

        Olen sentään huolehtinut, että minua ei tarvi yhteiskunnan elättää vaan minun valtakunnassa perillisiä tasapuolisesti 2 tyttöä ja 2poikaa joten saavat luvan hoitaa VERON MAKSUJA, koska minä olen heidän VALTAKUNNAN AINUT JUMALATAR sekä TSAARITAR jonka sana painaa!

        He sairastuu itse jotka esittää minua sekä kävelee minun yli, mutta semmosia ne kunnialliset on.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        En sinne tuu, mutta jos miljoonia saan niin poistun kyllä Suomesta.
        Lähen laihdutuskuuri lomalle Bahamalle tai Curacaon saarelle.
        Saan olla rauhassa ja lähetän lapsille yhteisen kortin jossa lukee ” Palaan vielä konsulaatin kyydillä joten varautukaa yllättäviin menoihin!”

        Miljoonia aika paljon rahaa uskoisin että autat Suomea en tiesin käytät rahaa bahamalle ja myös palat takaisin suomen kun rahaa loppu


      • Kardox89 kirjoitti:

        Miljoonia aika paljon rahaa uskoisin että autat Suomea en tiesin käytät rahaa bahamalle ja myös palat takaisin suomen kun rahaa loppu

        Ihan sama mihin alkuperäiset suomalaiset rahansa käyttää, koska faktaa on se että alkuperäiset suomalaiset on maksaneet Neuvostoliitolle eli nykyiselle Venäjälle sotakorvauksia niin saatiin pitää itsenäisyys.

        Onko muiden kansat maksaneet korvauksia sotakorvauksia maille joiden kanssa ovat sodassa olleet ja ovat saaneet rauhan!?

        Afganistan voitti sodan Venäjää vastaan joten eikö heidän pitäis hakea korvauksia Venäjältä eikä tulla Suomeen asumaan sekä nostella täällä korvauksia!?
        Ei Suomen naapuri maissa ole sotaa ollut vaikka Suomi onkin Venäjän naapuri maa niin ei Venäjä ole Suomelta pyytänyt apua vaikka sotii omien naapuri maiden kanssa.

        Suomi on RAUHANTURVAAJA maita, mutta ei ole velvollinen hoitamaan muiden maiden sodassa olevia kansoja vaan heidän naapuri maat antaa tarvittaessa apua.
        Puola ilmoitti, että he huolehtii Ukrainasta tulevista pakolaista sen aikaa niin he pääsee palaamaan, kun sota loppuu.

        Suomi ei ole edes Somialian naapurimaa vaikka he tuollaista haluaa väittää.

        Afganistanian Diplomaatti perhe Razmyar oli Neuvostoliitossa eli nykyisessä Venäjässä ja olisivat saaneet turvapaikan sieltä, mutta he syrjii mielummin Suomesta Afganistaniaa sekä Venäjää, koska Diplomaatti Razmyarista piti tulla ilmeisesti Afganistanian Presidentti. Tuo on nimittäin AINUT peruste millä diplomaatti on voinut saada TURVAPAIKAN SUOMESTA -80luvulla!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ihan sama mihin alkuperäiset suomalaiset rahansa käyttää, koska faktaa on se että alkuperäiset suomalaiset on maksaneet Neuvostoliitolle eli nykyiselle Venäjälle sotakorvauksia niin saatiin pitää itsenäisyys.

        Onko muiden kansat maksaneet korvauksia sotakorvauksia maille joiden kanssa ovat sodassa olleet ja ovat saaneet rauhan!?

        Afganistan voitti sodan Venäjää vastaan joten eikö heidän pitäis hakea korvauksia Venäjältä eikä tulla Suomeen asumaan sekä nostella täällä korvauksia!?
        Ei Suomen naapuri maissa ole sotaa ollut vaikka Suomi onkin Venäjän naapuri maa niin ei Venäjä ole Suomelta pyytänyt apua vaikka sotii omien naapuri maiden kanssa.

        Suomi on RAUHANTURVAAJA maita, mutta ei ole velvollinen hoitamaan muiden maiden sodassa olevia kansoja vaan heidän naapuri maat antaa tarvittaessa apua.
        Puola ilmoitti, että he huolehtii Ukrainasta tulevista pakolaista sen aikaa niin he pääsee palaamaan, kun sota loppuu.

        Suomi ei ole edes Somialian naapurimaa vaikka he tuollaista haluaa väittää.

        Afganistanian Diplomaatti perhe Razmyar oli Neuvostoliitossa eli nykyisessä Venäjässä ja olisivat saaneet turvapaikan sieltä, mutta he syrjii mielummin Suomesta Afganistaniaa sekä Venäjää, koska Diplomaatti Razmyarista piti tulla ilmeisesti Afganistanian Presidentti. Tuo on nimittäin AINUT peruste millä diplomaatti on voinut saada TURVAPAIKAN SUOMESTA -80luvulla!

        Puhumme sinun miiljona euro jos voitat lotto mutta haluat puhut politikka
        Afganistan myös voitti Amerikka 2021 et muista Amerikka juoksi kuin rotta siellä nato kanssa
        Sinä et olet maksanut Venäjä sota sinä hävisi sota aina häviä maksaa
        Minä pelkään ensi kertaa Suomi häviä HELSINKI myös mutta ei se häitä siellä paljon Mamu


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ihan sama mihin alkuperäiset suomalaiset rahansa käyttää, koska faktaa on se että alkuperäiset suomalaiset on maksaneet Neuvostoliitolle eli nykyiselle Venäjälle sotakorvauksia niin saatiin pitää itsenäisyys.

        Onko muiden kansat maksaneet korvauksia sotakorvauksia maille joiden kanssa ovat sodassa olleet ja ovat saaneet rauhan!?

        Afganistan voitti sodan Venäjää vastaan joten eikö heidän pitäis hakea korvauksia Venäjältä eikä tulla Suomeen asumaan sekä nostella täällä korvauksia!?
        Ei Suomen naapuri maissa ole sotaa ollut vaikka Suomi onkin Venäjän naapuri maa niin ei Venäjä ole Suomelta pyytänyt apua vaikka sotii omien naapuri maiden kanssa.

        Suomi on RAUHANTURVAAJA maita, mutta ei ole velvollinen hoitamaan muiden maiden sodassa olevia kansoja vaan heidän naapuri maat antaa tarvittaessa apua.
        Puola ilmoitti, että he huolehtii Ukrainasta tulevista pakolaista sen aikaa niin he pääsee palaamaan, kun sota loppuu.

        Suomi ei ole edes Somialian naapurimaa vaikka he tuollaista haluaa väittää.

        Afganistanian Diplomaatti perhe Razmyar oli Neuvostoliitossa eli nykyisessä Venäjässä ja olisivat saaneet turvapaikan sieltä, mutta he syrjii mielummin Suomesta Afganistaniaa sekä Venäjää, koska Diplomaatti Razmyarista piti tulla ilmeisesti Afganistanian Presidentti. Tuo on nimittäin AINUT peruste millä diplomaatti on voinut saada TURVAPAIKAN SUOMESTA -80luvulla!

        Alkuperäiset suomalaiset EI ole rasisteja vaan meillä ASUU SUOMESSA RASISTEJA jotka syrjii omaa maataan sekä SUOMEN NAAPURIMAITA!

        Minä olen loukannutkunnioita ja minä LUULIN, että he oli AITOJA SUOMALAISIA niin, kuin minäkin.
        Meillä on tapana sanoa Luulo ei ole tiedon VÄÄRTI!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Alkuperäiset suomalaiset EI ole rasisteja vaan meillä ASUU SUOMESSA RASISTEJA jotka syrjii omaa maataan sekä SUOMEN NAAPURIMAITA!

        Minä olen loukannutkunnioita ja minä LUULIN, että he oli AITOJA SUOMALAISIA niin, kuin minäkin.
        Meillä on tapana sanoa Luulo ei ole tiedon VÄÄRTI!

        Tuo sotakorvaus jonka alkuperäiset suomalaiset on maksaneet on kasvanut korkoa!
        Ja minä olen tuo joka määrittelee miten korvaukset saadaan alkuperäisille suomalaisille takaisin maksuun, niin minä olen siivoonnut Diplomaatti Razmyarin ripuli paska vessaa sekä asuntoa jossa he ASUIVAT TURVASSA ROVANIEMELLÄ!

        Ei he ole ikinä minulle korvanneet NÖYRYYTYSTÄ jonka aiheuttivat! Petsamon aikaan Suomen hallitus oli hienosto ruotsalaisia jotka arvosti sukuani, koska Härr Trast osasi kieliä ja suomeksi häntä kutsuttiin Rastiksi.
        Ei kumpikaan olleet hänen virallisia sukunimiä, koska häneltä ei ole varmaan koska kysytty vaan he ovat LUULLEET!

        Niin luulee pakolaiset sekä ulkomaalaiset, että AIDOT SUOMALAISET ON KAIKKI TYHMIÄ ja eivät pärjää ilman heidän ÄLYKKYYTTÄ!


      • Kardox89 kirjoitti:

        Puhumme sinun miiljona euro jos voitat lotto mutta haluat puhut politikka
        Afganistan myös voitti Amerikka 2021 et muista Amerikka juoksi kuin rotta siellä nato kanssa
        Sinä et olet maksanut Venäjä sota sinä hävisi sota aina häviä maksaa
        Minä pelkään ensi kertaa Suomi häviä HELSINKI myös mutta ei se häitä siellä paljon Mamu

        Suomi ei häviä vaikka Helsingin menettäiskin.
        Suomi voittais, koska Helsinki on helppo saartaa ja päästää Suomen puolelta ulkomaalaisia Helsinkiin jossa kaikki ulkomaalaiset voi elää sekä asua niin, kuin itse haluavat ITSENÄISTÄ ELÄMÄÄ!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Suomi ei häviä vaikka Helsingin menettäiskin.
        Suomi voittais, koska Helsinki on helppo saartaa ja päästää Suomen puolelta ulkomaalaisia Helsinkiin jossa kaikki ulkomaalaiset voi elää sekä asua niin, kuin itse haluavat ITSENÄISTÄ ELÄMÄÄ!

        Sen verran korjaan vielä, että minun MILJOONA on 100 BILJOONA EUROA!
        Ei minusta AIDOSTA SUOMALAISESTA pitänyt tulla köyhää SUOMEEN jota muiden maiden kansat saa SUOMESSA syrjiä sekä kaltoinkohdella ja viedä ne vähäisetkin rahat!

        Minä maksan veroina ulkomaalaisten asumista asumistukina ja ei mulla ole edes asuntoa, koska ulkomaalaiset tarvii kaikki asunnot.
        En voi muuttaa mihin vaan asumaan, koska ulkomaalaiset tappaa minut ja syy on se, että minä en usko heidän höpötyksiä vaan sanon heille : Äitis oli huora, kun isäs ampu YDINASEELLA ja tulos oli kiertävä huora joka imee kaikki rahat mitä vaan sattuu saamaan!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Suomi ei häviä vaikka Helsingin menettäiskin.
        Suomi voittais, koska Helsinki on helppo saartaa ja päästää Suomen puolelta ulkomaalaisia Helsinkiin jossa kaikki ulkomaalaiset voi elää sekä asua niin, kuin itse haluavat ITSENÄISTÄ ELÄMÄÄ!

        Se on totta hhhhhhhhhhhhhhh oletko syönyt aamu pala ihminen pakko söi joskus


      • Kardox89 kirjoitti:

        Se on totta hhhhhhhhhhhhhhh oletko syönyt aamu pala ihminen pakko söi joskus

        En ole syönyt koska minulla on ksenofobia.
        Suomalaiset naiset on sanoneet, että minut pitäis tappaa koska saan paniikkikohtauksen pakolaista ja ulkomaalaisista miehistä.
        He haluaa ulkomaalaisia miehiä ja minä en halua, koska ulkomaalaiset on hulluja ja he on ennenkin yrittäneet tappaa minun sukua.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        En ole syönyt koska minulla on ksenofobia.
        Suomalaiset naiset on sanoneet, että minut pitäis tappaa koska saan paniikkikohtauksen pakolaista ja ulkomaalaisista miehistä.
        He haluaa ulkomaalaisia miehiä ja minä en halua, koska ulkomaalaiset on hulluja ja he on ennenkin yrittäneet tappaa minun sukua.

        Sekin totta hulluja ihmisiä paljon maailmasta
        Onneksi helposti me kaikki tiedä että ulkomalaiset he ovat hulluja miehet ja naiset
        Suomi 24 fi trefi siellä yli 77 .000 naiset suomalaiset ovat eronnut miehet kanssa hhhhhhhhhhhhhhh


      • Holomanämmä kirjoitti:

        En ole syönyt koska minulla on ksenofobia.
        Suomalaiset naiset on sanoneet, että minut pitäis tappaa koska saan paniikkikohtauksen pakolaista ja ulkomaalaisista miehistä.
        He haluaa ulkomaalaisia miehiä ja minä en halua, koska ulkomaalaiset on hulluja ja he on ennenkin yrittäneet tappaa minun sukua.

        177 cm Viheriä silmä sportinen ihminen
        Olen komea mies jos haluat komea mies


      • Kardox89 kirjoitti:

        177 cm Viheriä silmä sportinen ihminen
        Olen komea mies jos haluat komea mies

        Miten noin lyhyt olet?
        Minä olen sentään 161cm ilman kenkiä, mutta kengistä riippuen voin olla jopa 170cm.
        Olin ennen sportti, mutta en enää nykysin spurtata keittiöön tekeen jotain ruokaa ja takasin selälleni lukemaan jotain.
        Komeat miehet tarkoittaa töitä ja huonoa palkkaa sekä joka päivästä vittuilua aiheena ” Mitä vittua oot täällä päivän tehny, kun oon ollu töissä?”
        Sanosin ” Säästin kulutuksessa, koska kaikki on niin nykysin. Koska olet valmiiksi energioissa sekä liikkeessä niin voit tehdä ihan itse niin minä säästän energiaa siihen jos sulle sattuu jotain niin mun on kyllä pakko silloin tehdä itse, koska sinusta ei ole mihinkään!”

        Haluatkos tuollaista oikeesti?


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Miten noin lyhyt olet?
        Minä olen sentään 161cm ilman kenkiä, mutta kengistä riippuen voin olla jopa 170cm.
        Olin ennen sportti, mutta en enää nykysin spurtata keittiöön tekeen jotain ruokaa ja takasin selälleni lukemaan jotain.
        Komeat miehet tarkoittaa töitä ja huonoa palkkaa sekä joka päivästä vittuilua aiheena ” Mitä vittua oot täällä päivän tehny, kun oon ollu töissä?”
        Sanosin ” Säästin kulutuksessa, koska kaikki on niin nykysin. Koska olet valmiiksi energioissa sekä liikkeessä niin voit tehdä ihan itse niin minä säästän energiaa siihen jos sulle sattuu jotain niin mun on kyllä pakko silloin tehdä itse, koska sinusta ei ole mihinkään!”

        Haluatkos tuollaista oikeesti?

        Kyllä olen myös töissä ja maksanut koko ajan oma elämä no palkkaa ei huono mutta olisi kiva jos oli vähän enemmän
        Luota minut säästän aikaa mitä jos me tutustua olet kaunis aikuinen nainen


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Kyllä olen myös töissä ja maksanut koko ajan oma elämä no palkkaa ei huono mutta olisi kiva jos oli vähän enemmän
        Luota minut säästän aikaa mitä jos me tutustua olet kaunis aikuinen nainen

        Et sinä naista tarvitse, sinulla on terveet kädet

        Haha hehe haha hehe haha hehe


      • Kardox89 kirjoitti:

        Kyllä olen myös töissä ja maksanut koko ajan oma elämä no palkkaa ei huono mutta olisi kiva jos oli vähän enemmän
        Luota minut säästän aikaa mitä jos me tutustua olet kaunis aikuinen nainen

        Voisit ottaa lisä töitä niin voin olla tilienhoitaja niin sinun ei tarvi turhaa stressata mihin palkat riittää vai riittääkö ne mihinkään.
        Sullahan on varmaan koti valmiina?
        Kyllä voin siellä asua niin ei ole tyhjänä, koska sinulla ei ole tulevassa aikaa olla kotona…
        Minä olen sairas ja sinä terve joka käy töissä.
        Olen käynyt työnhaku koulutuksia niin voin hakea sinulle lisää töitä sekä suositella niin ottavat.
        Jos eivät ota niin järjestän niille ongelmia, koska syrjii sinun kautta minuakin…


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Voisit ottaa lisä töitä niin voin olla tilienhoitaja niin sinun ei tarvi turhaa stressata mihin palkat riittää vai riittääkö ne mihinkään.
        Sullahan on varmaan koti valmiina?
        Kyllä voin siellä asua niin ei ole tyhjänä, koska sinulla ei ole tulevassa aikaa olla kotona…
        Minä olen sairas ja sinä terve joka käy töissä.
        Olen käynyt työnhaku koulutuksia niin voin hakea sinulle lisää töitä sekä suositella niin ottavat.
        Jos eivät ota niin järjestän niille ongelmia, koska syrjii sinun kautta minuakin…

        Älä huoli mitään kyllä mies hoitaa kaikki


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        Tuonko vielä fiksut tekevät ja hukuttavat itsensä Suomenlahteen jollain paskalla kumiveneellä, koska eivät päässeet rajan yli turvaan Suomeen niin saadaan varmaan YK:lta rasisti pokaali ja erikoismaininta!

        Minua ei kyllä yhtään haittaa olla virallisesti AITO SUOMALAINEN RASISTI, koska EN OMISTA KUNNIAA mutta en sen takia kyllä vankilaan lähde enää takasin!
        Minusta suomalaisella SYNTYMÄ OIKEUS olla SUOMESSA AITO SUOMALAINEN.
        Ruotsissa ja Norjassa sekä monissa muissa maissakin suomalaisena olen saanut olla AITO SUOMALAINEN!

        Onko Suomessa enää aitoa suomalaista, 50 vuotta on tiheästi tullut Suomeen pakolaismiehiä joita vastassa ollut paneskelu haluisia naisia.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­N­­­y­m­­f­­o­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181120358

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Harva pakoilainen tulee lentokoneella. Kallista hommaa. Paikan päällä heti heräisi kysymys, mistä köyhällä rahat. Tällaisia kysymyksiä viranomaisten kuuluu esittää ja on velvollisuuskin. Jos ei oo tarkoitus lisätä valheita, joita kertyy kertymistään paikolaisaiheen ympärillä.
      Lentomatka takaa senkin, etteivät pakolaisiksi tekeytyvät tuhoaa passejaan. Ne voi kerätä ennen kuin insinööri tai arkitehti pääsee koneeseen.
      Passista voi löytyä mielenkiintoisia merkintöjä siitä, missä pain maailmaa kaveri lomaillut tai leikkinyt pakolaista viime vuosien aikana.

      • Anonyymi

        Halpalentoyhtiöissä lennot vain jokunen kymppi, junamatkat vähintään lukuisia satasia.
        Kun matkustat euroopassa vaikka interreil lipulla maksaa varmasti saman kuin menisit menopalulennon ja asuisit kahden tähden hotellissa 5päivää.


    • Anonyymi

      Ei tuo ole mikään "perussuomalaisten idea". Jokainen rajavalvonnasta hiukankaan perillä oleva on jo iät ja ajat tiennyt tuon olevan mahdollista.

      • Anonyymi

        Turvapaikanhakemusten keskittämisestä Helsinki-Vantaalle oli puhetta ainakin jo viime hallituskaudella, kenties jo aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turvapaikanhakemusten keskittämisestä Helsinki-Vantaalle oli puhetta ainakin jo viime hallituskaudella, kenties jo aiemmin.

        No voi sen toki keskittää, mutta ongelmaa se ei ratkaise, koska muut ei välitä säännöistä mitään. Nyt se nähdään itärajalla, kun pistetään rajat kiinni ja niistä pääsee turvapaikan hakijoita yli, ne otetaan sisään, koska Venäjä ei ota takaisin.
        Hallitus ei halua ottaa kantaa siihen, mitä tehdään jos porukkaa jää raja-alueella pesimään. Rantanen sai Venäjän olevan heistä vastuussa, ei vastannut toimittajien kysymykseen sen enempää. Me kaikki tiedetään Venäjän vastuut. He ei välitä kuinka paljon omia kuolee Ukrainassa, ei sellainen valtio mitään välitä jostain Afrikan pakolaisista.
        Toista se on Suomi. Siinä vaiheessa kun niitä pakolaisia alkaa kuolla pakkaseen, niin pokka pettää täällä satavarmasti, Suomi ei ole Unkari, tai Puola, vaan täällä eletään lakien ja säädösten mukaisesti. Sen takia ei hallitus halua sulkea koko rajaa, koska silloin voidaan joutua siihen tilanteeseen, että sieltä yritetään väkisin tulla yli, ja silloin meillä otetaan sisään kaikki jotka yli pääsevät, se on jo nähty, että turvapaikan haku säännöksiä ei Suomessa pystytä ohittamaan. En usko myöskään siihen, että Suomi kykenisi jättämään rajavyöhykkeelle jääneitä ihmisiä sinne kuolemaan, kun Venäjä ei heitä takaisin ota. Venäjä tietää sen, ja se on väkevä ase Suomea kohtaan. Se on se heikkous kun eletään oikeusvaltio periaatteiden mukaisesti ja ihmisoikeuksia pidetään suuresti arvossa.


      • Anonyymi

        Niin on jutut niillä kuin päät joillai olisi sekaisi, näkeehän sen jo kun silmät luomet sellaiset? Toki voihan olla joku sairaus tai juonut likaa kirnupiimää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi sen toki keskittää, mutta ongelmaa se ei ratkaise, koska muut ei välitä säännöistä mitään. Nyt se nähdään itärajalla, kun pistetään rajat kiinni ja niistä pääsee turvapaikan hakijoita yli, ne otetaan sisään, koska Venäjä ei ota takaisin.
        Hallitus ei halua ottaa kantaa siihen, mitä tehdään jos porukkaa jää raja-alueella pesimään. Rantanen sai Venäjän olevan heistä vastuussa, ei vastannut toimittajien kysymykseen sen enempää. Me kaikki tiedetään Venäjän vastuut. He ei välitä kuinka paljon omia kuolee Ukrainassa, ei sellainen valtio mitään välitä jostain Afrikan pakolaisista.
        Toista se on Suomi. Siinä vaiheessa kun niitä pakolaisia alkaa kuolla pakkaseen, niin pokka pettää täällä satavarmasti, Suomi ei ole Unkari, tai Puola, vaan täällä eletään lakien ja säädösten mukaisesti. Sen takia ei hallitus halua sulkea koko rajaa, koska silloin voidaan joutua siihen tilanteeseen, että sieltä yritetään väkisin tulla yli, ja silloin meillä otetaan sisään kaikki jotka yli pääsevät, se on jo nähty, että turvapaikan haku säännöksiä ei Suomessa pystytä ohittamaan. En usko myöskään siihen, että Suomi kykenisi jättämään rajavyöhykkeelle jääneitä ihmisiä sinne kuolemaan, kun Venäjä ei heitä takaisin ota. Venäjä tietää sen, ja se on väkevä ase Suomea kohtaan. Se on se heikkous kun eletään oikeusvaltio periaatteiden mukaisesti ja ihmisoikeuksia pidetään suuresti arvossa.

        Paljonkos Suomessa välitetään pienituloisista, ei yhtään niin varmaa vaikka mitä vielä tekevät jotta köyhät vähenisivät Suomen maaperältä? Täysin käsittämätöntä isänmaan vastaista toimintaa, kukapa tietää vaikka heidän toimintaa johdettaisiin Kremlistä? Ei tartte kuin yksi tuholainen, joka saa muut mukaan niin kuin olemme mailmalla historian eri aikakaudelta lukeneet, kuulleet.


    • Anonyymi

      Aloittajan mielestä persuilta loistoidea, lentokentältä haettava turvapaikka, kun Venäjältä ei pakotteiden takia tule lentoja Suomeen. Kokkarit sanoi jo ennen yritystä, että ei taida toimia, ja oikeassa olivat.
      Ei ollut mikään hyvä idea, mutta totta siinä aikaa taas kului viikko hukkaan, kun se torpattiin kelvottomana yrityksenä. taitaa nuo persujen ideat olla vähän samnlaisia kuin vaalipuheetkin, tietämättömille kuulostavat hienoilta loistoideoilta, mutta oikeusvaltiossa täysin toimimattomia ratkaisuja, kun täällä eletään lakien ja asetusten mukaisesti.

    • Anonyymi

      Persuissa kytee hallituksen kaato?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe