Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009995711.html
Saateri kun piti hätäillä klikkailuissa, tuli sudittua yksi vastaus vihkoon kun ei jaksanut keskittyä seuraavaan vastausvaihtoehtojen desimaaleja 😂
Tuloksesi: 12 / 13
Veitsenterävä KAALINpää!
Laskimen voi hyvillä mielin jättää taskuun, jos sinä olet paikalla. Sinulla ei mene aivot solmuun hankalammankaan laskun kohdalla.
Torstain MatikkaVisa - Päässä tulisi laskeskella, vaan eipä tuo visa vilunkiakaan estä
30
293
Vastaukset
Tarvitsen laskurin. Koneet ovat luotu ihmistä varten. Olen aivan toivoton päässälaskija. Kun päässälaskua ei käytä, sen unohtaa. Pitäisi olla vähän kärsivällisempi ja keskittyä laskemaan kunnolla. 🤔😊😬
9/13Hieno tulos!
Toi on kyllä ihan totta, se päässälaskutaito rapistuu pikatahtia, jos sitä ei käytä. Sen on hyvin kyllä itekin huomannut kun tulee liikaa töissä käytettyä laskutikkua ja helmitaulua 😂randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Toi on kyllä ihan totta, se päässälaskutaito rapistuu pikatahtia, jos sitä ei käytä. Sen on hyvin kyllä itekin huomannut kun tulee liikaa töissä käytettyä laskutikkua ja helmitaulua 😂Oma vikanihan se on, kun kaivan aina kännykän laskurin esiin, enkä viitsi vaivata päätäni. Vanhoista tavoista on vaikea oppia pois. 😀
tosi.typy kirjoitti:
Oma vikanihan se on, kun kaivan aina kännykän laskurin esiin, enkä viitsi vaivata päätäni. Vanhoista tavoista on vaikea oppia pois. 😀
Niin, se on liian helppoa nykyisin. Laskuri löytyy jos villasukastakin, ei tartte itte...
Tulos 4/13. En taida olla ihan joukon terävin tyyppi =D =D
randombypasser kirjoitti:
Se on tulos!
Ei se kaikiltra suju eikä tarttekaan, sitä varten on mm. puhelin 🤗Ajattelinkin jossain vaiheessa, että pitäisköhän laskea puhelimen laskimella. Mutta olisko se sitten ollut huijaamista?
Norppa83 kirjoitti:
Ajattelinkin jossain vaiheessa, että pitäisköhän laskea puhelimen laskimella. Mutta olisko se sitten ollut huijaamista?
Sitähän ei kukaan tietäisi, että hups, ehkä vähän huijasin 😁
randombypasser kirjoitti:
Sitähän ei kukaan tietäisi, että hups, ehkä vähän huijasin 😁
No ei tietäisi, kun ei kerro =D Mutta itelle vois tulla ehkä tunne, että huijasin.
Norppa83 kirjoitti:
No ei tietäisi, kun ei kerro =D Mutta itelle vois tulla ehkä tunne, että huijasin.
Se se onkin tärkeintä, oma itsekunnioitus 🤗
Päätä särkee ja keskittyminen takkuaa.. ja vaikka mitä selityksiä.. 😉
Tuloksesi: 9 / 13
Veitsenterävä laskupää!randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Päätä särkee? Vähemmän viskiä Sherlock, vähemmän viskiä 😁Mitä? Eilenkö? Mitään en tunnusta 🙄
Joo, eilen olisi itse asiassa ollut tilaisuuskin desinfioida kurkkuani, mutta jätin illan hyvin maltillisesti yhteen siideriin, koska oikeasti en voinut kovin hyvin. - Tänään olen levännyt koko illan sen jälkeen kun tulin punkteerauksen jälkeen kotiin.
Silti, olihan tuo kyllä luokattoman huono tulos päässälaskusta.. Seuraavalla kertaa täytyy kaivaa aivot esiin ja käyttää niitä 👍Xena-183 kirjoitti:
Mitä? Eilenkö? Mitään en tunnusta 🙄
Joo, eilen olisi itse asiassa ollut tilaisuuskin desinfioida kurkkuani, mutta jätin illan hyvin maltillisesti yhteen siideriin, koska oikeasti en voinut kovin hyvin. - Tänään olen levännyt koko illan sen jälkeen kun tulin punkteerauksen jälkeen kotiin.
Silti, olihan tuo kyllä luokattoman huono tulos päässälaskusta.. Seuraavalla kertaa täytyy kaivaa aivot esiin ja käyttää niitä 👍No mä kaipaisin tänään sitä nielun skottilaista desinfiointia, ei ole kauhean kiva olo, jos nyt ei karmean pahakaan. Tarttee kattoa josko huomenna hakisi Alkon yskänlääkettä sitten 😂
En nyt sanoisi luokattoman huono tulos, vaikka ymmärrän näkemyksesi. Nykyihminen on vaan aika naimisissa erilaisten laskenta-apuvälineiden kanssa, niin kyllähän päässälaskutaito hiljan siitä rappeutuu.
- Anonyymi
13/13 kohtuuhelpohko paitsi parissa piti vähän miettiäkin.
-harmiseikirj-Mahtava tulos!
Se oli mielestäni vain hyvä, että joutui hetkeksi pysähtymään ja käyttämään päätään 😁
12/13. Ei millään pysynyt pää miinustamaan, kun mentiin tuhansissa 😬
Loistava tulos!
Se on ihan ymmärrettävää. Kun vartta löytyy sen 228cm, niin eihän se veri aina jaksa nuppiin asti täydellä teholla tuloksia tekemään. Mikä on ollut havaittavissa muutenkin 🙄😂randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Se on ihan ymmärrettävää. Kun vartta löytyy sen 228cm, niin eihän se veri aina jaksa nuppiin asti täydellä teholla tuloksia tekemään. Mikä on ollut havaittavissa muutenkin 🙄😂Johan pomppasi!! 😂 Pöllytyksen sietäisit saada, mutta sinun onneksi olen rauhaa rakastava yksilö, joten tyydyn nöyrään anteeksipyyntöön ja suklaarasiaan, jonka voit toimittaa kuriirilla ovelleni 😑
Aletheias kirjoitti:
Johan pomppasi!! 😂 Pöllytyksen sietäisit saada, mutta sinun onneksi olen rauhaa rakastava yksilö, joten tyydyn nöyrään anteeksipyyntöön ja suklaarasiaan, jonka voit toimittaa kuriirilla ovelleni 😑
Näin etäältä... Olen rohkea, face to face, en ehkä. Kun vartta on sen 228cm 😂
Kiva kun nöyrästi pyysit anteeksi, se tyydyttää myös minua. Suklaasta en niin paljon välitä, joten varmaan parempi että nautit ne itse? 😁randombypasser kirjoitti:
Näin etäältä... Olen rohkea, face to face, en ehkä. Kun vartta on sen 228cm 😂
Kiva kun nöyrästi pyysit anteeksi, se tyydyttää myös minua. Suklaasta en niin paljon välitä, joten varmaan parempi että nautit ne itse? 😁Syytäkin tutista, jos nähtäisiin face to face. Sut olis naurettavan helppo pöllyttää 228cm korkeudesta 😂
Ei ihme, että on öidir ja opettajat olleet ihmeissään syn kanssa, kun osaat luikerrella tuolla tavalla pois tilanteesta 😁Aletheias kirjoitti:
Syytäkin tutista, jos nähtäisiin face to face. Sut olis naurettavan helppo pöllyttää 228cm korkeudesta 😂
Ei ihme, että on öidir ja opettajat olleet ihmeissään syn kanssa, kun osaat luikerrella tuolla tavalla pois tilanteesta 😁🤣🤣🤣
Ethän sä ylttäisi sieltä korkeuksista tällaista pätkää ojentamaan, kuin ehkä verbaalisesti, mikä on yhtä kuin ei mitään 😂
Öidir? En ymmärrä muinaisnorjaa, vieläkään, sorry 😁 Mutta opettajat oli... Tuota noin, miten tän nyt sanoisi nätisti ja vähemmän kaksimielisesti... No ei se onnistu, ei näillä älynlahjoilla, mutta ne oli... Helppoja? Puolustus lepää 😁randombypasser kirjoitti:
🤣🤣🤣
Ethän sä ylttäisi sieltä korkeuksista tällaista pätkää ojentamaan, kuin ehkä verbaalisesti, mikä on yhtä kuin ei mitään 😂
Öidir? En ymmärrä muinaisnorjaa, vieläkään, sorry 😁 Mutta opettajat oli... Tuota noin, miten tän nyt sanoisi nätisti ja vähemmän kaksimielisesti... No ei se onnistu, ei näillä älynlahjoilla, mutta ne oli... Helppoja? Puolustus lepää 😁Hyvä se on nyt uhitella, mutta alkais puntit tutista, kun kasvotusten oltaisiin 🤣
Ups, oikoluku jäi näköjään tekemättä, mutta öidir on ihan hyvä sana, kuulostaa tosiaan joltain muinaisnorjalta 😄
Sä oot kyllä mahdoton tapaus, mutta onneksi kouluikä on rajallinen niin pääsivät opettajat rauhaan edes jossain vaiheessa 😂Aletheias kirjoitti:
Hyvä se on nyt uhitella, mutta alkais puntit tutista, kun kasvotusten oltaisiin 🤣
Ups, oikoluku jäi näköjään tekemättä, mutta öidir on ihan hyvä sana, kuulostaa tosiaan joltain muinaisnorjalta 😄
Sä oot kyllä mahdoton tapaus, mutta onneksi kouluikä on rajallinen niin pääsivät opettajat rauhaan edes jossain vaiheessa 😂Noo... Niin... Mulla tunnetusti on hyvä itsetuhovaisto, niin otan haasteen vastaan sitä kunnolla ymmärtämättä 😁
Olen samaa mieltä! Onneksi opettajat pääsivät minusta, koska jatkuvasti käyttämäni muinaisnorja (mm. öidir) oli aikamoinen rasite opetukselle. Tai ainakin opettajille 😂randombypasser kirjoitti:
Noo... Niin... Mulla tunnetusti on hyvä itsetuhovaisto, niin otan haasteen vastaan sitä kunnolla ymmärtämättä 😁
Olen samaa mieltä! Onneksi opettajat pääsivät minusta, koska jatkuvasti käyttämäni muinaisnorja (mm. öidir) oli aikamoinen rasite opetukselle. Tai ainakin opettajille 😂Olen huomannut tuota itsetuhoisuutta susta, kun jatkuvasti kuvittelet pärjääväsi mulle 🤣
Onhan siinä etunsakin, että puhuu kielillä, mutta ymmärretyksi ei muinaisnorjan kanssa välttämättä tule 😁Aletheias kirjoitti:
Olen huomannut tuota itsetuhoisuutta susta, kun jatkuvasti kuvittelet pärjääväsi mulle 🤣
Onhan siinä etunsakin, että puhuu kielillä, mutta ymmärretyksi ei muinaisnorjan kanssa välttämättä tule 😁Niin, se on seurannut koko ikäni minua. Saaterin heikosti kyllä, kun tässä vieläkin sätkitään. Täytyy siis yrittää enemmän? 😂
Kyllä se kielillä (näennäismuinaisnorja) ainakin kaikkiin (nais)opettajiin toimi todella hyvin, "ooooh, puhu mulle norjaa..." 😂
No tiiä siitä, mutta jotenkin pääsin perskoulusta läpi... 🙄🤭🤣
Tuloksesi: 13 / 13
Veitsenterävä laskupää!
Miinuslaskuja isommilla luvuilla voi laskea seuraavasti:
Jos on annettu tehtävä x-y = z, voit aina muuntaa sen pluslaskuksi laskemalla x = y+z, jossa z ovat annetut vaihtoehdot. Lasket nämä (y+z) päässä, kuten ne tehtäisiin paperilla allekkain, yleensä riittää muutama ensimmäinen numero, kun jo huomaa eri vaihtoehdoista mikä on mahdollista.- Anonyymi
Kysymys oli kai... ultramassisen mustan aukon energia jaettuna pii:n likiarvolla?
- Anonyymi
oikeasti tähän perustuukin monet jutut eli kun nollalla ei voi jakaa tulisi jotain, mutta äärettömän voi jakaa toisella äärettömällä.
nollaaei voi jakaa, mutta nollan voi jakaa äärettömällä, tottakai...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172444Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162061839Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021491Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571407Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491406Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1931248- 941160
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511035Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14961Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako134840