Kun en koskaan kohtaa oikeasti varteenotettavaa miestä, niin minulla on vain haaveilu. Louisin tapaisen jos löytäisi. Unelmissani siis. Unelmissani hän on jo täällä. Istuu sohvallani ja kutkuttelee sisintäni. Kuulen hänen äänensä. Todellakin kuulen. Areenassa nyt.
Louis Theroux - maailman ihanin mies
30
393
Vastaukset
- Anonyymi
Olet siis myös samaa mieltä siitä että Hilfred Nobel tämä dynamiitin keksijä vai oliko tämäkin Alfred? Anyways...
tämä Oppenheimer-elokuva kannattaa katsoa, on mielenkiintoinen draama.
Vähän samankaltainen kuin Hilfred-Alfred Nobelin sekä Alfred Einsteininkin tarina.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18113684u
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Maailman ihanimmasta en osaa sanoa, kun en ole kaikkia maailman miehiä nähnyt. Luis Theroux silti on kieltämättä ihana. Kelpaisi minullekin. 👍
Jo pelkästään se, että miehellä on ranskalainen nimi, herättää naisen mielenkiinnon miestä kohtaan.
Ei pärjää siinä vertailussa Möttönen tai Karlsson.- Anonyymi
Ei vaikuta ainakaan minuun mitenkään. Korkeintaan koen nimen turhan hankalaksi. Myös Möttönen on turhan hankala, mutta Karlson olisi ihan ok.
- Anonyymi
Mut jos kokeilet aloittajamies laittaa ”la” siihen eteen saattaa mennä läpikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos kokeilet aloittajamies laittaa ”la” siihen eteen saattaa mennä läpikin
entäpä mac möttönen? :)
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaikuta ainakaan minuun mitenkään. Korkeintaan koen nimen turhan hankalaksi. Myös Möttönen on turhan hankala, mutta Karlson olisi ihan ok.
Kyllä minäkin olisin Suomessa mieluummin Kalle Karlson kuin tämä " Lyy Töröö".
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Kyllä minäkin olisin Suomessa mieluummin Kalle Karlson kuin tämä " Lyy Töröö".
No hän ei kaiketi ihan kauhesti aikaansa Suomessa vietä. Asia ei siis liene hänelle suurikaan ongelma.
- Anonyymi
Don Juan on tietystikin kaikille naisille inhottavin mahdollinen hahmo.
Tykkään kyseisestä miehestä ja hänen ohjelmistaan. Tuli aikoinaan katottu hänen dokumenttejaan ja olivat mielenkiintoisia ja osa hauskojakin.
- Anonyymi
Ainut asia mikä hänessä hämmentää on se tietämättömyys. Haavi auki jokaisen ilmiön kohdalla joita ihminen joka olisi enemmän matkaillut on kohdannut. Mitä, onko näin? En tiennyt. Ihan hyvä ohjelma niille jotka itse eivät ole vielä kaikkea kokeneet.
AV Anonyymi kirjoitti:
Ainut asia mikä hänessä hämmentää on se tietämättömyys. Haavi auki jokaisen ilmiön kohdalla joita ihminen joka olisi enemmän matkaillut on kohdannut. Mitä, onko näin? En tiennyt. Ihan hyvä ohjelma niille jotka itse eivät ole vielä kaikkea kokeneet.
AVSaahan sitä ihmetellä. Louis Therouxin ohjelmissa on myös hyvää se, että Louis kuuntelee ihmisiä ja kyselee heiltä asioista sen sijaan, että olisi koko ajan sanomassa omia mielipiteitään ja suoralta kädeltä vaikka tuomitsemassa.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Saahan sitä ihmetellä. Louis Therouxin ohjelmissa on myös hyvää se, että Louis kuuntelee ihmisiä ja kyselee heiltä asioista sen sijaan, että olisi koko ajan sanomassa omia mielipiteitään ja suoralta kädeltä vaikka tuomitsemassa.
Elämä on valintoja, myös niille ihmisille joita hän ohjelmissaan kohtaa.
AV Anonyymi kirjoitti:
Elämä on valintoja, myös niille ihmisille joita hän ohjelmissaan kohtaa.
AVJep. kaikenlaisia tyyppejä hän onkin ohjelmissaan haastatellut ja kaikenlaisia asioita ja ilmiöitä käsitellyt.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Jep. kaikenlaisia tyyppejä hän onkin ohjelmissaan haastatellut ja kaikenlaisia asioita ja ilmiöitä käsitellyt.
Kyllä, hyvin hyödyllistä niille jotka eivät ilmiöitä olisi elämässään kohdanneet.
Kuinka monesti olet nähnyt hänet voittavan ihmisten elämäntavan kyseenalaistamisessa?
Itse en ole nähnyt yhtään jaksoa. Elämä on, ohjelma tehty niille jotka haluavat päivitellä...voi voi? Elämä on, ja tulee oleman.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVSehän se hänen roolinsa nimenomaan on. Hän menee oppimaan ja kuuntelemaan, ei saarnaamaan ja olemaan valmiiksi jotakin mieltä. Tosin olen täysin varma, että hänellkin on ennkkokäsityksiä. Onahn hän tehnyt paljon ennakkotutkimusta enne kun noita edes aletaan kuvaamaan. Minö ihailen sitä miten hän osaa niin eleettömästi ja vaivattao ottamaan sen puolutteettoman ihmettelijän roolin ja sitä kautta myös taatusti luksi häneen hyvin asenteellisesti asennoituneita haastateltavia avatumaan ja olemaan rentoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se hänen roolinsa nimenomaan on. Hän menee oppimaan ja kuuntelemaan, ei saarnaamaan ja olemaan valmiiksi jotakin mieltä. Tosin olen täysin varma, että hänellkin on ennkkokäsityksiä. Onahn hän tehnyt paljon ennakkotutkimusta enne kun noita edes aletaan kuvaamaan. Minö ihailen sitä miten hän osaa niin eleettömästi ja vaivattao ottamaan sen puolutteettoman ihmettelijän roolin ja sitä kautta myös taatusti luksi häneen hyvin asenteellisesti asennoituneita haastateltavia avatumaan ja olemaan rentoja.
Hmm..Totta.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, hyvin hyödyllistä niille jotka eivät ilmiöitä olisi elämässään kohdanneet.
Kuinka monesti olet nähnyt hänet voittavan ihmisten elämäntavan kyseenalaistamisessa?
Itse en ole nähnyt yhtään jaksoa. Elämä on, ohjelma tehty niille jotka haluavat päivitellä...voi voi? Elämä on, ja tulee oleman.
AVTuskin hän olisi päässyt tekemään puoltakaan tekemistään dokumenteista siitä näkökulmasta kuin ne on tehty ja tuskinpa hänen haastateltavistaan monikaan olisi suostunut hänen dokumentteihinsa, jos hänen dokumenttinsa olisivat sellaisia, joissa mentäisiin meuhkaten ja öyhöttäen kyseenalaistamaan ja kritisoimaan. Minusta hyvä dokumentti on nimenomaan sellainen, joka ei pyri kertomaan katsojalleen saarnaten mitä tämän tulee ajatella ja joka ei selosta ja kehystä liikaa. Katsojan omaa älyä voi myös kunnioittaa ja hänen voi antaa luoda myös omia mielipiteitään.
Vaikka nuo Theroux:n dokumentit ovat usein tuosta "ihmettelevästä" asenteesta lähteviä, niin kyllä niistä minun mielestäni hyvin selkeästi silti käy hänen ajattelunsa ilmi. Mä olen usein jopa ihmetellyt, että miten hän pääsee noita haastattelujaan tekemään, kun nuo lopputulokset ovat tuosta ihmettelystä huolimatta kuitenkin pohjavireeltään usein hyvinkin kriittisiä. Ilmeisesti tuo kritiikki sitten kuitenkin on riittävän pehmeää, että se ei nosta niin pahasti kohteidensa piikkejä pystyyn ja henet edelleen huolitaan erilaisiin paikkoihin ja ryhmiin noita tekemään. Anonyymi kirjoitti:
Tuskin hän olisi päässyt tekemään puoltakaan tekemistään dokumenteista siitä näkökulmasta kuin ne on tehty ja tuskinpa hänen haastateltavistaan monikaan olisi suostunut hänen dokumentteihinsa, jos hänen dokumenttinsa olisivat sellaisia, joissa mentäisiin meuhkaten ja öyhöttäen kyseenalaistamaan ja kritisoimaan. Minusta hyvä dokumentti on nimenomaan sellainen, joka ei pyri kertomaan katsojalleen saarnaten mitä tämän tulee ajatella ja joka ei selosta ja kehystä liikaa. Katsojan omaa älyä voi myös kunnioittaa ja hänen voi antaa luoda myös omia mielipiteitään.
Vaikka nuo Theroux:n dokumentit ovat usein tuosta "ihmettelevästä" asenteesta lähteviä, niin kyllä niistä minun mielestäni hyvin selkeästi silti käy hänen ajattelunsa ilmi. Mä olen usein jopa ihmetellyt, että miten hän pääsee noita haastattelujaan tekemään, kun nuo lopputulokset ovat tuosta ihmettelystä huolimatta kuitenkin pohjavireeltään usein hyvinkin kriittisiä. Ilmeisesti tuo kritiikki sitten kuitenkin on riittävän pehmeää, että se ei nosta niin pahasti kohteidensa piikkejä pystyyn ja henet edelleen huolitaan erilaisiin paikkoihin ja ryhmiin noita tekemään.Louis Thereox on tutkiva journalisti ja hänen dokumenttinsa ovat tutkivaa journalismia, mutta eivät kuitenkaan niin asiapitoisella ja kuivahkolla tyylillä kuin esim vaikka MOT.
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se hänen roolinsa nimenomaan on. Hän menee oppimaan ja kuuntelemaan, ei saarnaamaan ja olemaan valmiiksi jotakin mieltä. Tosin olen täysin varma, että hänellkin on ennkkokäsityksiä. Onahn hän tehnyt paljon ennakkotutkimusta enne kun noita edes aletaan kuvaamaan. Minö ihailen sitä miten hän osaa niin eleettömästi ja vaivattao ottamaan sen puolutteettoman ihmettelijän roolin ja sitä kautta myös taatusti luksi häneen hyvin asenteellisesti asennoituneita haastateltavia avatumaan ja olemaan rentoja.
Samaa mieltä.
Louisin tapaisen, niin..
- Perheeseen kuuluu vaimo ja kolme teini-ikäistä poikaa.
- Ilman sitä vaimoa, ehkä. Mutta muuten ei .🤔- Anonyymi
Rasputin on kaikkien naisten rakastama eli kuin laulukin sen kertoo: Boney M - RasPutin:
https://www.youtube.com/watch?v=16y1AkoZkmQ
(at least you've got that chapter-things right to... not all in a same Bible and allletters" Täytyy myöntää, tyypi on hyvä tekemään dokumetteja. Tällä hetkellä hän on vaimonsa kanssa vierailemassa jossain päin Lappia.
"Palkittu dokumentaristi ja toimittaja Louis Theroux nähdään Suomessa. Theroux on pääpuhujana Levillä 17.11. järjestettävässä Aurora-tulevaisuustapahtumassa, jonka teemoina ovat tänä vuonna sivistys ja tasa-arvo."
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009971553.html- Anonyymi
Pitkä, tumma ja laiha pitää olla jos haluaa naisia hurmata.
- Anonyymi
Ja raitis! <3
Ei tartte olla "tumma", tai no hiuksilta saa vaikka olla, mutta kyllä silmistä siniset ovat ihan parhaat <3 Ja jos ihonväriä tarkoitit (mitä tuskin tarkoitit koska kyse Louis Therouxista joka käsittääkseni ihan valkoinen), niin silloin ehdottomasti vaalea.
Therouxin dokkarit ovat ihan parhaimmistoa, paras dokkareita tekevä journalisti ikinä ainakin mun mielestä. Sitä en osaa sanoa olisiko miehenä seurustelumielessä millainen.
En ole koskaan katsellut Therouxin dokumentteja loppuun. Taitaa kaikki jaksot käsitellä jossain maailmankaikkeuden äärilaidalla eläviä ihmisiä.
- Anonyymi
tuo niin Oppenheimer-elokuva, draama, mutta ei niin niin romanttinen draams, mutta niin aika hyvä.
mikäs tuo aika jännä sarja uusi jossa nuori hakkerityttö....
A Murder at the End of the World
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750