Olen 194 cm pitkä sairas mies, joka ei pysty ajamaan perinteisellä miestenpyörällä. Etsin naistenpyörää, jonka runko olisi riittävä minun pituiselle. Mistä sellaisen löytäisin?
Iso naistenpyörä
19
407
Vastaukset
- Anonyymi
Miten olisi pyöräliike?
- Anonyymi
Katso netistä!
- Anonyymi
56 senttistä suurempaa ei varmaan helpolla löydy, että sellaiseen varmaan joutuu tyytymään, jollei joku liike sitten pysty tilaamaan jostain. 56 senttisiä kyllä löytyy jonkin verran.
- Anonyymi
Vaikka täältä: https://www.baiks.fi/lahes-uusi/helkama-t7-7v/?attribute_rungon-koko=56cm&utm_source=Google+Shopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=baiks-google-shopping&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI5_X9jq3NggMV3xaiAx0CWwieEAQYBCABEgIL0vD_BwE
56cm runkoa suosittelevat 170-190 pituiselle mutta ei ne neljä ole varmastikkaan ongelma. Korkeintaan joutuu hankkimaan pidemmän satulatolpan. Nyt on hyvä tarjous joten pidä kiirettä. - Anonyymi
Hollantilaiset ovat maailman pisintä kansaa eli sieltä varmasti löytyy sopivia kokoja. Hollandbikeshoppia on joku aiemminkin suositellut pitkille ihmisille. Vilkaisin että 61 cm kokoisena löytyy Cortina-merkkisiä kaupunkipyöriä 600-800€ hintaluokissa. Cortina on Hollannissa iso valmistaja.
Sivustolla myös suuntaa antavat kokotaulukot ja ohjeet mittaamiseen.
Ulkomailta tilaamisessa toki aina riskinsä ja reklamaatiotilanteissa voi olla hankaluuksia. - Anonyymi
Käyttötarkoitus (?) ja ajoasento (?) vaikuttaa valintaan eniten. Jalkojen, selän ja käsien pituus hoidetaan satulalla ja ohjaustangolla.
Osta suurin saatavillasi oleva 28 tuumainen naistenpyörä tai molemmille tarkoitettu malli. Niitä riittää joka lähtöön. Et ole yksin etkä oikeasti ole edes pitkä.
Jos sinulla on kivuliaita selkävaivoja, nin tiedät omasta kokemukseta, että kovavauhtinenkin pyöräily onnistuu ongelmitta vaikka kävely ja istuminen tuolila olisi yhtä tuskaa. Ongelmana oli vain jalan nosto rungon yli.- Anonyymi
Pieni naistenpyörän runko ja pitkä satulatolppa on melkoisen notkuva yhdistelmä. Oikeat isot "low-step" rungot on suunniteltu tukeviksi. Tuskin löytyy Suomesta, kuten täällä jo on todettu.
- Anonyymi
Vaimolle tuli tämä>MADISON ATLANTIS NEXUS 7 STEPS sähköpyörä
Ja minulle joka olen pitkäjalkainen 186 cm mies löytyy ylimääräistäkin nostovaraa satulaan. Satula tuossa on perseestä, liian iso siis ja vaihdoinkin heti tilalle sähkölämmitteisen pienemmän satulan Celsius ja se kapeampi malli.
Jos oikein riski ukko olet niin ei sähköavustusta ole pakko käyttää, mallissa on 3 avustus tasoa. Mutta on vaan huisin hauska ajella .... - Anonyymi
Tässä vielä linkki> https://100a-sport.fi/tuote-osasto/madisonsahkopyorat/
Eipä tarvitse jalkaa paljon nostella...... - Anonyymi
Suomalaiset ovat isoja. Ihmettelen suomalaisten polkupyörävalmistajien tarjonnan vähäisyyttä isojen runkojen osalta. Esim. Helkamalta on isokokoisen todella vaikea löytää sopivaa runkoa.
- Anonyymi
Olen 214 cm pitkä ajan lastenpyörällä jonka runkokorkeus on 34 cm.
Eli rungon ei tarvitse olla korkea.
Satulatolppa pitää ollla tietysti pidempi, omassani on 140 cm satulaputki.- Anonyymi
Yksipyöräiselläkin pääsee eteenpäin.
- Anonyymi
Jos on viettänyt nuoruutensa kasvatuslaitoksessa niin kasvaa pitkäksi eikä sopivaa fillaria löydy.
Ehkä kannattaa mennä katkaisuhoitoon🤔 - Anonyymi
Osta miestenpyörä 61 cm rungolla ja poista vaakaputki rälläkällä tai rautasahalla niin sinulla on naistenpyörä!🚲
- Anonyymi
Onko se niin että se vaaputki miestenpyörässä onkin jokin turhake jonka voi tuosta vain poistaa?
- Anonyymi
"Vaaputki" voi ollakin aivan turha. Liekö joku esihistoriallinen jäänne polkupyörän liskovaiheen ajoilta?
- Anonyymi
Aivan turha. Pyörästä tulee kevyempi ja helpommin käsiteltävä ilman ylimääräistä painoa.
- Anonyymi
Etsi netistä "matalarunkoinen polkupyörä" ja saat hämmästyttävän pitkän listan myös kotimaisten valmistajien pyöriä.
Vaihtoehtoja on "myös miehille", esim Helkama Senator. Ja mikäli kysymys on vain huonosta jalan noususta, nojapyörä on aina vaihtoehto johon ei kiivetä vaan siihen istutaan.- Anonyymi
Kannattaa lukea kysymys ennen kuin vastaa. Senatoria suositellaan 150-180 senttiselle kuskille ja kysyjä on melkein kaksimetrinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039