Mikä idea, kun jotkut laittaa numerolapun reiden eteen tai pakaran sivuun kiinni? Miksei voi laittaa rintaan niinkuin kaikki muutkin? Luulisi sen hiertävän jalkoihin kiinnitettynä ikävemmin.
Numerolappu reidessä
16
280
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vaihat paijjan monta kertaa kilvassa
- Anonyymi
Bändipaita menee pilalle.
- Anonyymi
Pändipaijat vielä suosittuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pändipaijat vielä suosittuja?
Jotilla bändipaitoja juoksussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotilla bändipaitoja juoksussa.
Souvarit paita hottia.
- Anonyymi
Eetulla ja Itkosella ompi juoksunumerovyö
- Anonyymi
Mitä väliä
- Anonyymi
Eipä se minua häiritse, jos joku numerolapun reiteensä laittaa. Lähinnä halusin tietää miksi näin tekevät, kun mielestäni rinnassa hakaneulat toimivat hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se minua häiritse, jos joku numerolapun reiteensä laittaa. Lähinnä halusin tietää miksi näin tekevät, kun mielestäni rinnassa hakaneulat toimivat hyvin.
riippuu syöksytkö viivalle rinta vai polvi edellä. Hiihossa ajanotto nilkassa. Kuka laittaa reiteen, laittaa jalan ennen rintaa maaliin loppukirissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
riippuu syöksytkö viivalle rinta vai polvi edellä. Hiihossa ajanotto nilkassa. Kuka laittaa reiteen, laittaa jalan ennen rintaa maaliin loppukirissä
Juoksu epäsymmetristä jos lappu reidessä.
- Anonyymi
Paituliin tullee reikiä hakaneuloista.
- Anonyymi
Juu. Kpk247 paituli menee pilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Kpk247 paituli menee pilalle.
Ietulla uusimmassa kuvassa hakaneulaset.
- Anonyymi
Reittä pitkin monet päässeet eteenpäin
- Anonyymi
Numerolappu reidessä juoksijat numerolapun raiskaajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Numerolappu reidessä juoksijat numerolapun raiskaajia.
Juu. Hitaita urban premium hölkkääjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022226- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601078Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601054- 511027
- 36952
- 33824