Voi hyvänen aika

Anonyymi-ap

Luottamuksensa menettänyttä ei saa.
da pois luottamustehtävistä.
Pyhälle ollaan rakentamassa uutta rivitaloa, jonka asukkaat ovat uskomusten varassa, "kyllä sinne tulee asukkaita". Missä faktat? Asukkaita on varmasti osaksi vuotta, mutta missä on koko vuoden asukkaat? Pitää ollaa tiukkaa faktaa asukkaista jos tuollainen monen miljoonan pytinki rakennetaan.
Apteekari menettää toimitilansa ja muuttaa muualle?
Kirjaston päätöksissä ei huomioida esteettömyksiä.
Vetää sanattomaksi.


Avustuksia jaetaan

44

1609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avustuksia jaetaan palkkatuloja varten, on aikoihin eletty.

    • Anonyymi

      Jos ei ole vieläkään yhtään vapaata asuntoa niin eikö niitä silloin pidä kunnan rakentaa ? Ja mieluiten sinne missä on työpaikkojakin! Montako työpaikkaa on auki ja montako asunnotonta on kirkolla , Kairalassa,Aapajärvellä,Saunavaarassa??Kerro toki!Montako vapaata on pyhällä tarjolla? Kuinka monta kunnan rivariasuntoa on tyhjänä Pyhällä?? Kerro kerro!!!! Älkää nyt luottako sokeasti tuohon vuodekeskuksen ja TK ;n säilymiseen, hyvinvointialue ei ole vielä kunnolla alkanut leikkaamaan menoja.. luuletteko tosiaan,että potilaiden kuljettaminen ja huoneiden tyhjänä pitäminen ei tuo kuluja ja jatkuu kauankin vielä??

      • Anonyymi

        Mitäs jos asunnot rakentaisi yritys, joka vuokraa ne edelleen. Kun on kerran varmat muuttajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos asunnot rakentaisi yritys, joka vuokraa ne edelleen. Kun on kerran varmat muuttajat.

        Onko se kerrostalo tosiaan tulossa kairalaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se kerrostalo tosiaan tulossa kairalaan?

        No on tietenki ja omilla rahoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se kerrostalo tosiaan tulossa kairalaan?

        Ilman muuta. Lapin ensimmäinen pilvenpiirtäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on tietenki ja omilla rahoilla

        Sehän hyvä


    • Anonyymi

      Miten kävi pyhjärven messuasunnoille,myytin lomaasunnoiksi ja yksityisille pilkkahintaan.

      • Anonyymi

        No miten kävi kunnan muille kiinteistöille? Homehtuivat kaikki käsiin! Eikö pidä mennä eteenpäin eikä taaksepäin kehityksessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten kävi kunnan muille kiinteistöille? Homehtuivat kaikki käsiin! Eikö pidä mennä eteenpäin eikä taaksepäin kehityksessä?

        Homehtuuhan ne, jos euroakaan ei kunnossapitämiseen laiteta. Uutta rakennettiin Pyhätunturille vuokrataloyhtiöiden rahoilla parhaina aikoina. Kun asunnot olivat luokattomassa kunnossa ei ollut enää rahaa kunnostaa. Sitä vain ihmettelen, että kunnalla oli varaa yhden kylän koulun katon kunnostamiseen, joka seisoo tyhjän panttina. Korjausvelkaa olisi rakennuksissa joita päivittäin käytettään. Outo yhtälö. . ja rivitaloa ei tarvita. Kuka sellaisessa haluaa vakituisesti asua? Nähtiin Messupyhän tilanne, asunnot oli tyhjänä. Jos yritysten työntekijöille asuntoja tarvitaan niin tehkööt itse. Niin on tehneet muuallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homehtuuhan ne, jos euroakaan ei kunnossapitämiseen laiteta. Uutta rakennettiin Pyhätunturille vuokrataloyhtiöiden rahoilla parhaina aikoina. Kun asunnot olivat luokattomassa kunnossa ei ollut enää rahaa kunnostaa. Sitä vain ihmettelen, että kunnalla oli varaa yhden kylän koulun katon kunnostamiseen, joka seisoo tyhjän panttina. Korjausvelkaa olisi rakennuksissa joita päivittäin käytettään. Outo yhtälö. . ja rivitaloa ei tarvita. Kuka sellaisessa haluaa vakituisesti asua? Nähtiin Messupyhän tilanne, asunnot oli tyhjänä. Jos yritysten työntekijöille asuntoja tarvitaan niin tehkööt itse. Niin on tehneet muuallakin.

        Ei mitään tänne. Ei se kannata . Nähty on että kaikki lähtee pois.Harmi kun talot ei käy kaupaksi kylällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten kävi kunnan muille kiinteistöille? Homehtuivat kaikki käsiin! Eikö pidä mennä eteenpäin eikä taaksepäin kehityksessä?

        Rakentaa lisää mätänemään?
        Taitaa persaukisella valtuutetulla haluttaa muuttaa uuteen asuntoon.


    • Anonyymi

      No eikös net niemen kiinteistöt joku velj. pyhäjärvi pilannut väärällä rakennustavalla.

      • Anonyymi

        Joo, ja nyt pyykönen jatkaa pilaamista, ei hajuakaan oikeasta rakentamisesta. Kallis tämä kutterin ja poikasen firma kunnalle joka suhteessa.


    • Anonyymi

      Mä vuokraan heti sen, mistä näkyy pohjoiseen. Sieltä on niin mukava näin talvella katsella perheen kanssa revontulia ja kesällä niin komiasti Pyhäjärvi liplattaa aivan Soutajatunturin vieressä. Aah. Muuttakaa kaikki tänne Pelkosenniemelle sieltä etelästä!

    • Anonyymi

      Rajan yli lappaa syyrialaisia ja somaleja, jotka asuvat pytingissä ja kansa maksaa!

    • Anonyymi

      Pitäisikö ennen seuraavia kunnallisvaaleja järjestää ehdokkaille lääkärintarkastus terveydentilasta? Huolestuttavan huonokuntoista porukkaa nämä valtuutetut ovat olleet.

      • Anonyymi

        No kyllä pitäis


      • Anonyymi

        Kannatetaan, psykiatriset testit ensimmäiseksi ja dna-testit myös. Samassa pirtissä asuvat ja sukunimi sama, mutta eivät ole mitään sukua toisilleen kun esteellisyydestä on puhe.


    • Anonyymi

      Sanoittajalla on viina loppunut. Mistä lisää?

      • Anonyymi

        Ei lopu viinat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lopu viinat

        Mistä lisää tähän aikaan?


    • Anonyymi

      PA perustaa PikaPekka pikavippi firman.

    • Anonyymi

      Entinen kuntapäättäjä teki comebäcin Koti-Lapin yleisönosastolla ja näkyy selanneen oikein tehokkaasti sivistyssanakirjaa . Hienoja sanoja maalittaminen, uhriutuminen ja kiusaaminen. Ikävää vain että kyseinen henkilö on oman valtuustoryhmän puitteissa aikanaan tehnyt noita kaikkia jotka sysää kirjoituksessaan muiden tekemiksi.
      Kunnanjohtajaa valitessa nämä entiset itseään muita ylempänä pitävät olivat Vauhkosen valinnan takana. Vauhkosen toimintamalli virassa ei kuitenkaan miellyttänyt kun hän ei ollut johdettava vaan johtaja eikä alistunut talutusnuoraan. Pian alkoi ajojahti valituksineen jotka eivät johtaneet mihinkään muuhun kuin näiden entisten päättäjien pakoon luottamustoiminnasta siten että eivät enää asettuneet ehdolle seuraavissa vaaleissa ja hyvä niin.
      Koulu on saatu eri vaiheiden jälkeen toimintaan eikä yksikään (viaton lapsi) niinkuin tämä evp. kuntapäättäjä siteeraa kärsinyt väistötiloissa koulun käynnistä sensijaan opettajat olivat suurimpia valittajia niinkuin heidän ammattikunnassa tuppaa olemaan. Väistötiloiksi ostettu pankin kiinteistö oli pitkällä tähtäimellä järkevä hankinta, terve rakennus joka tulevaisuudessa tulee palvelemaan kunnanvirastona sillä paikalla missä kunnanvirasto on ollut aiemminkin. Nykyinen lättäkatto kunnantalo on elinkaarensa päässä siinä on ollut useita vesivahinkoja vuosien saatossa ja on tiloiltaan epäsopiva ja ei käytännöllinen. Tätä taustaa vasten 100 000 euron osto investointi pankkikiinteistöön oli loppupeleissä oivallinen satsaus.
      Nämä entiset kuntapäättäjät kitisevät jälkikäteen kun ensin hallintosääntö uudistuksella työnsivät päätösvallan viranhaltijoille ja huomasivat vasta jälkeenpäin mikä menikään vikaan.

      • Anonyymi

        Totuus on totuus ja paskanpuhe paskanpuhetta. Hyvä ja rehellinen kirjoitus oli Antilta ja Markulta. Sinä se jatkat tuota paskanpuhe linjaa. Jaksat valehella vuodesta toiseen vai onko sporttipaarin tarjoilut vienyt muistin. Miten noin niinku muuten menee?


      • Anonyymi

        100 000euroa ei riitä mihinkään kun aletaan uutta toimistohuonetta kunnanjohtajalle rakentamaan. Hänhän ei tyydy mihinkään pieneen kopperoon vaan pitää olla tilaa ja avaruutta jotta voi vaikka runoilla työpäivän aikana Facebookkiin kivoja pikku runoja.


      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on totuus ja paskanpuhe paskanpuhetta. Hyvä ja rehellinen kirjoitus oli Antilta ja Markulta. Sinä se jatkat tuota paskanpuhe linjaa. Jaksat valehella vuodesta toiseen vai onko sporttipaarin tarjoilut vienyt muistin. Miten noin niinku muuten menee?

        Totuus on kaikkea muuta mitä Kankaanranta ja Oikarinen kirjoittelevat.

        En ole teidän sporttibaari asiakas kun asun ihan muualla kuin Pelkosenniemellä, kerron kuitenkin että omistan enemmän maata ja kiinteistöjä Pelkosenniemen kunnan alueella kuin mitä osaat kuvitellakaan.
        Olen pitkään seurannut vuosikymmeniä sitä kunnallispolitiikkaa ja siihen liittyviä päätöksiä. Havaintoni on, että amatöörimaista puuhastelua on luottamushenkilöiden toiminta, äänestäjät jotka ovat äänillään valinneet henkilöitä luottamustoimiin ovat tulleet petetyiksi. Mitä he ovat saaneet vastineeksi annettuaan äänensä näille pelleilijöille? mun mielestä ei yhtään mitään. Olen syntynyt Pelkosenniemellä ja käynyt ensimmäiset peruskouluvuoteni koulua paikkakunnalla, pitkään olin myös kirjoilla ja kuntalaisena vaikka työ ja koti olivat jo muualla. Siinä pääpiirteissään syyt miksi tunnen kiinnostukseni kunta asioihin ja niihin liittyviin päätöksiin. Asioiden sisälle pääsee kun lukee noi esityslistat ja pöytäkirjat jotka toisinaan vaikuttavat huntaloiden tekemiltä päätöksineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on kaikkea muuta mitä Kankaanranta ja Oikarinen kirjoittelevat.

        En ole teidän sporttibaari asiakas kun asun ihan muualla kuin Pelkosenniemellä, kerron kuitenkin että omistan enemmän maata ja kiinteistöjä Pelkosenniemen kunnan alueella kuin mitä osaat kuvitellakaan.
        Olen pitkään seurannut vuosikymmeniä sitä kunnallispolitiikkaa ja siihen liittyviä päätöksiä. Havaintoni on, että amatöörimaista puuhastelua on luottamushenkilöiden toiminta, äänestäjät jotka ovat äänillään valinneet henkilöitä luottamustoimiin ovat tulleet petetyiksi. Mitä he ovat saaneet vastineeksi annettuaan äänensä näille pelleilijöille? mun mielestä ei yhtään mitään. Olen syntynyt Pelkosenniemellä ja käynyt ensimmäiset peruskouluvuoteni koulua paikkakunnalla, pitkään olin myös kirjoilla ja kuntalaisena vaikka työ ja koti olivat jo muualla. Siinä pääpiirteissään syyt miksi tunnen kiinnostukseni kunta asioihin ja niihin liittyviin päätöksiin. Asioiden sisälle pääsee kun lukee noi esityslistat ja pöytäkirjat jotka toisinaan vaikuttavat huntaloiden tekemiltä päätöksineen.

        Taitaa vaan olla maat ja mannut väärässä kylässä. Ts. ei kiinnosta ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on kaikkea muuta mitä Kankaanranta ja Oikarinen kirjoittelevat.

        En ole teidän sporttibaari asiakas kun asun ihan muualla kuin Pelkosenniemellä, kerron kuitenkin että omistan enemmän maata ja kiinteistöjä Pelkosenniemen kunnan alueella kuin mitä osaat kuvitellakaan.
        Olen pitkään seurannut vuosikymmeniä sitä kunnallispolitiikkaa ja siihen liittyviä päätöksiä. Havaintoni on, että amatöörimaista puuhastelua on luottamushenkilöiden toiminta, äänestäjät jotka ovat äänillään valinneet henkilöitä luottamustoimiin ovat tulleet petetyiksi. Mitä he ovat saaneet vastineeksi annettuaan äänensä näille pelleilijöille? mun mielestä ei yhtään mitään. Olen syntynyt Pelkosenniemellä ja käynyt ensimmäiset peruskouluvuoteni koulua paikkakunnalla, pitkään olin myös kirjoilla ja kuntalaisena vaikka työ ja koti olivat jo muualla. Siinä pääpiirteissään syyt miksi tunnen kiinnostukseni kunta asioihin ja niihin liittyviin päätöksiin. Asioiden sisälle pääsee kun lukee noi esityslistat ja pöytäkirjat jotka toisinaan vaikuttavat huntaloiden tekemiltä päätöksineen.

        Tuskinpa sinä pellehermanni olet täältä kotoisin saatikka omistat yhtään mitään täällä. Mutta ainahan voi kuvitella kaikenlaista ja miettiä onko lääkitys kohillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on kaikkea muuta mitä Kankaanranta ja Oikarinen kirjoittelevat.

        En ole teidän sporttibaari asiakas kun asun ihan muualla kuin Pelkosenniemellä, kerron kuitenkin että omistan enemmän maata ja kiinteistöjä Pelkosenniemen kunnan alueella kuin mitä osaat kuvitellakaan.
        Olen pitkään seurannut vuosikymmeniä sitä kunnallispolitiikkaa ja siihen liittyviä päätöksiä. Havaintoni on, että amatöörimaista puuhastelua on luottamushenkilöiden toiminta, äänestäjät jotka ovat äänillään valinneet henkilöitä luottamustoimiin ovat tulleet petetyiksi. Mitä he ovat saaneet vastineeksi annettuaan äänensä näille pelleilijöille? mun mielestä ei yhtään mitään. Olen syntynyt Pelkosenniemellä ja käynyt ensimmäiset peruskouluvuoteni koulua paikkakunnalla, pitkään olin myös kirjoilla ja kuntalaisena vaikka työ ja koti olivat jo muualla. Siinä pääpiirteissään syyt miksi tunnen kiinnostukseni kunta asioihin ja niihin liittyviin päätöksiin. Asioiden sisälle pääsee kun lukee noi esityslistat ja pöytäkirjat jotka toisinaan vaikuttavat huntaloiden tekemiltä päätöksineen.

        Juuri näin. Käykääpä lukemassa kiinteistökuntayhtymän pöytäkirjoja lokakuulta niin näette miten päätöksiä voi tehdävaikka kaikki kokoukseen osallistujat ovat päättäneet että kokous on kuntalain vastainen. Päättämässä olivat kaikki Pelkosenniemen ykkös puheenjohtajat, joten en ihmettele jos koko kunnan päätöksenteko on kriisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Käykääpä lukemassa kiinteistökuntayhtymän pöytäkirjoja lokakuulta niin näette miten päätöksiä voi tehdävaikka kaikki kokoukseen osallistujat ovat päättäneet että kokous on kuntalain vastainen. Päättämässä olivat kaikki Pelkosenniemen ykkös puheenjohtajat, joten en ihmettele jos koko kunnan päätöksenteko on kriisissä.

        Miten Oikarinen liittyy kiinteistökuntayhtymään? Ei siellä pöytäkirjoissa näkynyt yhtään Oikarista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Käykääpä lukemassa kiinteistökuntayhtymän pöytäkirjoja lokakuulta niin näette miten päätöksiä voi tehdävaikka kaikki kokoukseen osallistujat ovat päättäneet että kokous on kuntalain vastainen. Päättämässä olivat kaikki Pelkosenniemen ykkös puheenjohtajat, joten en ihmettele jos koko kunnan päätöksenteko on kriisissä.

        Pelle Hermanni ja Pelle Miljoona voivat kirjoitella ja lukea . Ja Aku Ankka lehteä voi tilata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on kaikkea muuta mitä Kankaanranta ja Oikarinen kirjoittelevat.

        En ole teidän sporttibaari asiakas kun asun ihan muualla kuin Pelkosenniemellä, kerron kuitenkin että omistan enemmän maata ja kiinteistöjä Pelkosenniemen kunnan alueella kuin mitä osaat kuvitellakaan.
        Olen pitkään seurannut vuosikymmeniä sitä kunnallispolitiikkaa ja siihen liittyviä päätöksiä. Havaintoni on, että amatöörimaista puuhastelua on luottamushenkilöiden toiminta, äänestäjät jotka ovat äänillään valinneet henkilöitä luottamustoimiin ovat tulleet petetyiksi. Mitä he ovat saaneet vastineeksi annettuaan äänensä näille pelleilijöille? mun mielestä ei yhtään mitään. Olen syntynyt Pelkosenniemellä ja käynyt ensimmäiset peruskouluvuoteni koulua paikkakunnalla, pitkään olin myös kirjoilla ja kuntalaisena vaikka työ ja koti olivat jo muualla. Siinä pääpiirteissään syyt miksi tunnen kiinnostukseni kunta asioihin ja niihin liittyviin päätöksiin. Asioiden sisälle pääsee kun lukee noi esityslistat ja pöytäkirjat jotka toisinaan vaikuttavat huntaloiden tekemiltä päätöksineen.

        Kertoo kaiken ihmisestä kun oikeassa olemisen perusteluiksi ei ole esittää mitään muuta kuin se , etttä omistaa maata ja kiinteiistöjä. Onneksi suomessa päätösvaltaa ei enää jaeta manttaalien mukaan. Meno vois olla, jos mahdollista, vieläkin karumpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa vaan olla maat ja mannut väärässä kylässä. Ts. ei kiinnosta ketään.

        Mitäpä niillä hakatuilla metillä ja jängällä tekee syrjässä? Ei niillä mitään arvoa ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo kaiken ihmisestä kun oikeassa olemisen perusteluiksi ei ole esittää mitään muuta kuin se , etttä omistaa maata ja kiinteiistöjä. Onneksi suomessa päätösvaltaa ei enää jaeta manttaalien mukaan. Meno vois olla, jos mahdollista, vieläkin karumpaa.

        Missä semmoista puhutaan??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä semmoista puhutaan??

        M.O.T.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M.O.T.

        Tuskaradioon tiedote


    • Anonyymi

      Itseasiassa olen juuri nytkin paikkakunnalla.Kolmenviikon loman vuoksi olen mökilläni joten tervetuloa kyläilemään, tämä ei ole tunturissa ja ihan autotien piirissä joten saavutettavuus on taattu. Keskustellaan ihan kasvotusten kuka olen ja kuka sinä olet ja mitä olet saavuttanut ja mitä minä olen saavuttanut. Osoitteen sinä tiedät kun tunnut tietävän kaiken muunkin tosin mitään minuun liittyvää en kirjoituksistasi löytänyt eli mitä ilmeisemmin kuvitteellisia kommentteja.

      • Anonyymi

        Pelle Hermanni oli lasten viihdyttäjä ja Aku Ankka on suosittu sarjakuva. Viihdettä kaikki tyyni.Tämä palsta on juurikin tarkoitettu nimettömänä kirjoitteluun,toki tänne halutessaan voi nimensä tai nimikirjainämensa laittaa. Todentaa niitä ei tarvitse ja voi esiintyä ihan minä vaan . Suurta hupia ja oksennusta helpotukseen ja mukavaa ajankulua kansalle.


    • Anonyymi

      Miksi sitten lojut palstalla? jos tämä on pelkää hupia niin olet joko hupi ukko tai akka. Jos anonyymiys häiritsee niin ole aloitteellinen ja julkaise kirjoituksesi nimelläsi.

      • Anonyymi

        Pelle Hermanni voi kirjoitella tänne.Aku Ankkakin voi kirjoitella.


    • Anonyymi

      Hevosen kuivalihavellin valmistukseen tarvittava kattila ilmeisesti puuttuu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe