Kuka voisi tehdä miehelle

Anonyymi-ap

…silakka- ja lenkkimakkarajoulukalenterin? Ja tonttuoven, jonka takana olisi uunilenkki perunamuusilla ja sinapilla?

39

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pötkö launtaimakkaraa tavallinen yliopiston professorin illallinen.. kaljapurkki viininä, kuin presidenkin illallinen

    • Anonyymi

      hankala teknisesti kun pitäisi olla jääkaapissa mutta entä jos laittaisit sinne läpinäkymättömän rasian johon aina edellisenä päivänä laittaisit miehelle "herkkua" ja tonttuovikanteen päivämäärän? Sen verran suuri saisi olla että sinne tosiaan sopisi vaikka koko annos, olutpullo tms. Kyllä mies varmaan tykkäisi.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Ei ainakaan yksikään mun tuntemani mies tykkäisi. Hyvät naurut tuollaisesta kyllä saataisiin.


      • Anonyymi

        Hah hah!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan yksikään mun tuntemani mies tykkäisi. Hyvät naurut tuollaisesta kyllä saataisiin.

        Kyllä minusta olisi hauska ja kiva, jännityksellä odottaisin että mitähän sitä tänään iltapalaksi? nätit kivat voikkarit oman kullan pikkukätösin tekemänä olisi varmaan herkulliset, jonain toisena päivänä pätkä hookoon sinistä lämmittäisi, viikonloppuna pullollinen laadukasta yllätysolutta, kyllä maistuisi :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minusta olisi hauska ja kiva, jännityksellä odottaisin että mitähän sitä tänään iltapalaksi? nätit kivat voikkarit oman kullan pikkukätösin tekemänä olisi varmaan herkulliset, jonain toisena päivänä pätkä hookoon sinistä lämmittäisi, viikonloppuna pullollinen laadukasta yllätysolutta, kyllä maistuisi :)

        -harmiseikirj-

        Sinua ehkä. Mä en ole koskaan ollut siinä määrin tekemisissä äärimmäisen uusavuttomien miesten kanssa, että olisi noin ajatteleviin miehiin onnistunut tutustumaan. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ehkä. Mä en ole koskaan ollut siinä määrin tekemisissä äärimmäisen uusavuttomien miesten kanssa, että olisi noin ajatteleviin miehiin onnistunut tutustumaan. 🙂

        Ei kyse ole avuttomuudesta vaan siitä että toinen on hieman vaivaa nähnyt saadakseen toiselle hyvän fiiliksen :) ajatus siinä lämmittäisi eniten.

        ps. Aika yksinkertainen pitää olla ihmisen joka kuvittelee ettei normaali mies itsekin osaisi ruokaa laittaa halutessaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyse ole avuttomuudesta vaan siitä että toinen on hieman vaivaa nähnyt saadakseen toiselle hyvän fiiliksen :) ajatus siinä lämmittäisi eniten.

        ps. Aika yksinkertainen pitää olla ihmisen joka kuvittelee ettei normaali mies itsekin osaisi ruokaa laittaa halutessaan.

        -harmiseikirj-

        Jokainen tietää, että jokainen kykenee halutessaan laittamaan ruokaa. Juuri siksi tuollainen uusavuttomuus ja avuttoman esittäminen onkin niin huvittavaa. Mä en tosiaan vietä aikaan tuollaisten seurassa, jotka etsivät itselleen vain piikaa ja palvelijaa ja saavat jotain sairast mielihyvää siitä, että toinen palvelee heitä. Aika yksinkertaisia tuollaiset tyypit, jotka kuvittelevat jonkun uskovan, etteivät muka osaa edes voileipiä itselleen tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tietää, että jokainen kykenee halutessaan laittamaan ruokaa. Juuri siksi tuollainen uusavuttomuus ja avuttoman esittäminen onkin niin huvittavaa. Mä en tosiaan vietä aikaan tuollaisten seurassa, jotka etsivät itselleen vain piikaa ja palvelijaa ja saavat jotain sairast mielihyvää siitä, että toinen palvelee heitä. Aika yksinkertaisia tuollaiset tyypit, jotka kuvittelevat jonkun uskovan, etteivät muka osaa edes voileipiä itselleen tehdä.

        Taidat tosiaan olla yksinkertainen? Ei kukaan mitään palvelua odota tai vaadi. Jos sulle kaikki pienet huomiosoitukset on lapsellisia ja tyhmiä haluat sitten semmoisen miehen joka ei ikinä muista sinua tai teidän yhteisiä juttuja millään tavalla, merkkipäivinä olet onnellisin kun ei sanallakaan mainitse, ei muista äiteinpäivänä, jouluna, ei koskaan. ei myöskään sanallisesti koskaan kerro arvostavansa ei kehu eikä huomioi. No ehkä semmoisen löydät, joku kaulatatuoitu huumehemmo jonka kanssa saat olla onnellinen niinä päivinä kun ei sinua rusikoi. Onnea etsintään.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      presidentiaalinen ateria on nyt itsenäisyyspäivän aterialla puolukka mehua ja viipale lauantaimakkaraa, tiedätte syyn ukraina on syönyt rahamme.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mies itse. Siitä vaan askartelemaan!

      • Anonyymi

        En kai minä nyt… kyllä se naisen tehtävä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kai minä nyt… kyllä se naisen tehtävä on.

        Itse muutkin ne tonttuovensa väkertävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse muutkin ne tonttuovensa väkertävät.

        Eihän se sitten ole mikään yllätys jos laitan piirongin oven taakse rusinamaksalaatikkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse muutkin ne tonttuovensa väkertävät.

        Nainen voisi väkertää pienillä kätösillään ja liimata tonttutarroja silakkapurkin kylkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se sitten ole mikään yllätys jos laitan piirongin oven taakse rusinamaksalaatikkoa.

        Hae kaupasta kassillinen erilaisia lempieineksiäsi ja sitten aina syömään alkaessasi otat sieltä silmät kiinni ja käsikopelolla yhden paketin. Jos haluat ruoan olevan täydellinen yllätys, niin siirrät ne ruoat vielä täysin identtisiin pakasterasioihin, niin et tunnista niitä pakkauksen muodosta. Säilyvyyden vuoksi voisit vielä lykätä sen koko satsin pakastimeen ja sokkovalita sitten sieltä. Ostat tuon kaveriksi vielä olutjoulukalenterin (jonka saa välmiina), niin nautintosi on täydellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen voisi väkertää pienillä kätösillään ja liimata tonttutarroja silakkapurkin kylkeen.

        Mies kykenee siihen itsekin. Jotkut miehet tekevät paljon vaativampiakin hommia, joten osaat kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies kykenee siihen itsekin. Jotkut miehet tekevät paljon vaativampiakin hommia, joten osaat kyllä.

        Ei siitä tule samaa lämpöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hae kaupasta kassillinen erilaisia lempieineksiäsi ja sitten aina syömään alkaessasi otat sieltä silmät kiinni ja käsikopelolla yhden paketin. Jos haluat ruoan olevan täydellinen yllätys, niin siirrät ne ruoat vielä täysin identtisiin pakasterasioihin, niin et tunnista niitä pakkauksen muodosta. Säilyvyyden vuoksi voisit vielä lykätä sen koko satsin pakastimeen ja sokkovalita sitten sieltä. Ostat tuon kaveriksi vielä olutjoulukalenterin (jonka saa välmiina), niin nautintosi on täydellinen.

        Noin se sitten toinen ihminen korvaantuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä tule samaa lämpöä.

        Ei sitä se itse tonttuovensa väkertävä muutenkaan saa. Eli olet ihan samassa asemassa kuin muutkin. Saa niitä varmaan kaupasta valmiinakin nykyään. Voit sitten ajatella, että joku nainen on ne omin kätösin juuri sinulle valmistanut. Jos et kaupasta löydä, niin varmasti joku sulle sellaisen väkertää, kun pistät johonkin ostoilmoituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se sitten toinen ihminen korvaantuu.

        Sellaisiahan nuo jouluklenterit aina ovat. Ei niitä kaupasta ostattuja kalentereita käy kukaan joka päivä täyttämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se sitten toinen ihminen korvaantuu.

        Jos kaipaat ihmisen käden jälkeä, niin tilaat ne eineksesi nettikaupasta. Sitten joku keräilijäneitonen on ne omin pikkukätösin sinulle sinne ostoskassiisi keräillyt (ehkä). Ainakin voit ajatella, että se on ollut joku neitonen, joka on ne juuri sinua varten pakannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisiahan nuo jouluklenterit aina ovat. Ei niitä kaupasta ostattuja kalentereita käy kukaan joka päivä täyttämässä.

        Mutta onhan niitä muitakin kuin kaupan jos toiselle tekisi ja veisi. Olisi piilottanut sinne kalkkunan ja kalkkunan sisään oluen. Kalkkunakalenterin antaisi sitten yksinäiselle miehelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onhan niitä muitakin kuin kaupan jos toiselle tekisi ja veisi. Olisi piilottanut sinne kalkkunan ja kalkkunan sisään oluen. Kalkkunakalenterin antaisi sitten yksinäiselle miehelle

        Sun kannattaa kysellä tuollaista joltain hyväntekeväisyysjärjestöiltä. Hehän jakavat muutenkin ruokaa vähävaraisille. Ehkä he voisivat tuollaisen jouluilostutuksen kehitellä. Ties vaikka siitä tulisi hitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattaa kysellä tuollaista joltain hyväntekeväisyysjärjestöiltä. Hehän jakavat muutenkin ruokaa vähävaraisille. Ehkä he voisivat tuollaisen jouluilostutuksen kehitellä. Ties vaikka siitä tulisi hitti.

        Muistakaa yksinäisiä miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa yksinäisiä miehiä.

        Eipä kukaan muista yksinäisiä naisia yhtään sen enempää. Mulla on ihan omassa elämässänikin ihan tarpeeksi ja itseni ruokkimisessa. Mä en ala kalliita liharuokia ja kaljoja jollekin miehille rahtaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa yksinäisiä miehiä.

        Kyllä jonkun kotipalvelun ja ruoat ovelle toimitettuna varmasti saa omin rahoin myös tilata,v vaikka ei olisi iän tai jonkun muun syys myötä siihen oikeutettu.


    • Hankala tehdä tuollaista. Pitäisi ensinnäkin olla aika isokokoinen. Mikset itse tee perunamuussia ja uunimakkaraa? Sillähän sää saisit niitä. Tai jos et oo ruuanlaittotaitoinen, niin pyydät vaikka äitiä tai isoäitiä tai jotain muuta ruuanlaittotaitoista sukulaista, kaveria tai tuttavaa tekemään.

    • Anonyymi

      Teet tilauksen johonkin paikalliseen ruokapaikkaan, että toimittavat sulle joka päivä sellaisen "yllätysmakkararuokapaketin".

      • Anonyymi

        Mahtava idea.


      • Anonyymi

        Koristelet oman ulko-ovesi tonttuoveksi. Parantaaksesi vaikutelmaa voin vielä pukea päähäsi tonttulakin, aina kun avaat sen tonttuoven.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koristelet oman ulko-ovesi tonttuoveksi. Parantaaksesi vaikutelmaa voin vielä pukea päähäsi tonttulakin, aina kun avaat sen tonttuoven.

        :D no no älä ole vihainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D no no älä ole vihainen

        Millä tavalla vihainen? Sinähän pyysit vinkkejä ja tässä niitä yritetään parhaan mukaan sulle antaa.

        Tonttuoven takana asuu tietysti tonttu. Tuo nyt on selvä. Voit myös halutessasi koristella ovesi molemmin puolin, jolloin molemmin puolin sitten avataan se tonttuovi. Pistät vielä tonttulakin tarjolle siihen oven ulkopuolellekin ja lapun, jossa pyydät pukemaan tonttulakin, ennen kun soittaa ovikelloasi. Varmasti moni ilahtuu ja saa päivän parhaan hymyn, kun katselee jouluista viritystäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla vihainen? Sinähän pyysit vinkkejä ja tässä niitä yritetään parhaan mukaan sulle antaa.

        Tonttuoven takana asuu tietysti tonttu. Tuo nyt on selvä. Voit myös halutessasi koristella ovesi molemmin puolin, jolloin molemmin puolin sitten avataan se tonttuovi. Pistät vielä tonttulakin tarjolle siihen oven ulkopuolellekin ja lapun, jossa pyydät pukemaan tonttulakin, ennen kun soittaa ovikelloasi. Varmasti moni ilahtuu ja saa päivän parhaan hymyn, kun katselee jouluista viritystäsi.

        :D :D oletpa suloinen


    • Anonyymi

      Hyi karmea!

    • Anonyymi

      Minä sulle tonttuoven sinapilla näytän!

      T. rivo-riitta

      • Anonyymi

        Ritu on hyvä ja rauhoittuu ihan hivenisen. Arat miehet säikähtävät tuollaista naistonttua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe