…silakka- ja lenkkimakkarajoulukalenterin? Ja tonttuoven, jonka takana olisi uunilenkki perunamuusilla ja sinapilla?
Kuka voisi tehdä miehelle
39
346
Vastaukset
- Anonyymi
pötkö launtaimakkaraa tavallinen yliopiston professorin illallinen.. kaljapurkki viininä, kuin presidenkin illallinen
- Anonyymi
hankala teknisesti kun pitäisi olla jääkaapissa mutta entä jos laittaisit sinne läpinäkymättömän rasian johon aina edellisenä päivänä laittaisit miehelle "herkkua" ja tonttuovikanteen päivämäärän? Sen verran suuri saisi olla että sinne tosiaan sopisi vaikka koko annos, olutpullo tms. Kyllä mies varmaan tykkäisi.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Ei ainakaan yksikään mun tuntemani mies tykkäisi. Hyvät naurut tuollaisesta kyllä saataisiin.
- Anonyymi
Hah hah!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan yksikään mun tuntemani mies tykkäisi. Hyvät naurut tuollaisesta kyllä saataisiin.
Kyllä minusta olisi hauska ja kiva, jännityksellä odottaisin että mitähän sitä tänään iltapalaksi? nätit kivat voikkarit oman kullan pikkukätösin tekemänä olisi varmaan herkulliset, jonain toisena päivänä pätkä hookoon sinistä lämmittäisi, viikonloppuna pullollinen laadukasta yllätysolutta, kyllä maistuisi :)
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minusta olisi hauska ja kiva, jännityksellä odottaisin että mitähän sitä tänään iltapalaksi? nätit kivat voikkarit oman kullan pikkukätösin tekemänä olisi varmaan herkulliset, jonain toisena päivänä pätkä hookoon sinistä lämmittäisi, viikonloppuna pullollinen laadukasta yllätysolutta, kyllä maistuisi :)
-harmiseikirj-Sinua ehkä. Mä en ole koskaan ollut siinä määrin tekemisissä äärimmäisen uusavuttomien miesten kanssa, että olisi noin ajatteleviin miehiin onnistunut tutustumaan. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ehkä. Mä en ole koskaan ollut siinä määrin tekemisissä äärimmäisen uusavuttomien miesten kanssa, että olisi noin ajatteleviin miehiin onnistunut tutustumaan. 🙂
Ei kyse ole avuttomuudesta vaan siitä että toinen on hieman vaivaa nähnyt saadakseen toiselle hyvän fiiliksen :) ajatus siinä lämmittäisi eniten.
ps. Aika yksinkertainen pitää olla ihmisen joka kuvittelee ettei normaali mies itsekin osaisi ruokaa laittaa halutessaan.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyse ole avuttomuudesta vaan siitä että toinen on hieman vaivaa nähnyt saadakseen toiselle hyvän fiiliksen :) ajatus siinä lämmittäisi eniten.
ps. Aika yksinkertainen pitää olla ihmisen joka kuvittelee ettei normaali mies itsekin osaisi ruokaa laittaa halutessaan.
-harmiseikirj-Jokainen tietää, että jokainen kykenee halutessaan laittamaan ruokaa. Juuri siksi tuollainen uusavuttomuus ja avuttoman esittäminen onkin niin huvittavaa. Mä en tosiaan vietä aikaan tuollaisten seurassa, jotka etsivät itselleen vain piikaa ja palvelijaa ja saavat jotain sairast mielihyvää siitä, että toinen palvelee heitä. Aika yksinkertaisia tuollaiset tyypit, jotka kuvittelevat jonkun uskovan, etteivät muka osaa edes voileipiä itselleen tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen tietää, että jokainen kykenee halutessaan laittamaan ruokaa. Juuri siksi tuollainen uusavuttomuus ja avuttoman esittäminen onkin niin huvittavaa. Mä en tosiaan vietä aikaan tuollaisten seurassa, jotka etsivät itselleen vain piikaa ja palvelijaa ja saavat jotain sairast mielihyvää siitä, että toinen palvelee heitä. Aika yksinkertaisia tuollaiset tyypit, jotka kuvittelevat jonkun uskovan, etteivät muka osaa edes voileipiä itselleen tehdä.
Taidat tosiaan olla yksinkertainen? Ei kukaan mitään palvelua odota tai vaadi. Jos sulle kaikki pienet huomiosoitukset on lapsellisia ja tyhmiä haluat sitten semmoisen miehen joka ei ikinä muista sinua tai teidän yhteisiä juttuja millään tavalla, merkkipäivinä olet onnellisin kun ei sanallakaan mainitse, ei muista äiteinpäivänä, jouluna, ei koskaan. ei myöskään sanallisesti koskaan kerro arvostavansa ei kehu eikä huomioi. No ehkä semmoisen löydät, joku kaulatatuoitu huumehemmo jonka kanssa saat olla onnellinen niinä päivinä kun ei sinua rusikoi. Onnea etsintään.
-harmiseikirj-
- Anonyymi
presidentiaalinen ateria on nyt itsenäisyyspäivän aterialla puolukka mehua ja viipale lauantaimakkaraa, tiedätte syyn ukraina on syönyt rahamme.
- Anonyymi
no niin jotkut tytöt jotain niin ihmeellisiä kysymyksiä että on olemassakaan mitään vastaus,..
Kirjaimellisesti_
https://www.youtube.com/watch?v=kJbnfbk6Kkk - Anonyymi
Mies itse. Siitä vaan askartelemaan!
- Anonyymi
En kai minä nyt… kyllä se naisen tehtävä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kai minä nyt… kyllä se naisen tehtävä on.
Itse muutkin ne tonttuovensa väkertävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse muutkin ne tonttuovensa väkertävät.
Eihän se sitten ole mikään yllätys jos laitan piirongin oven taakse rusinamaksalaatikkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse muutkin ne tonttuovensa väkertävät.
Nainen voisi väkertää pienillä kätösillään ja liimata tonttutarroja silakkapurkin kylkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se sitten ole mikään yllätys jos laitan piirongin oven taakse rusinamaksalaatikkoa.
Hae kaupasta kassillinen erilaisia lempieineksiäsi ja sitten aina syömään alkaessasi otat sieltä silmät kiinni ja käsikopelolla yhden paketin. Jos haluat ruoan olevan täydellinen yllätys, niin siirrät ne ruoat vielä täysin identtisiin pakasterasioihin, niin et tunnista niitä pakkauksen muodosta. Säilyvyyden vuoksi voisit vielä lykätä sen koko satsin pakastimeen ja sokkovalita sitten sieltä. Ostat tuon kaveriksi vielä olutjoulukalenterin (jonka saa välmiina), niin nautintosi on täydellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen voisi väkertää pienillä kätösillään ja liimata tonttutarroja silakkapurkin kylkeen.
Mies kykenee siihen itsekin. Jotkut miehet tekevät paljon vaativampiakin hommia, joten osaat kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies kykenee siihen itsekin. Jotkut miehet tekevät paljon vaativampiakin hommia, joten osaat kyllä.
Ei siitä tule samaa lämpöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hae kaupasta kassillinen erilaisia lempieineksiäsi ja sitten aina syömään alkaessasi otat sieltä silmät kiinni ja käsikopelolla yhden paketin. Jos haluat ruoan olevan täydellinen yllätys, niin siirrät ne ruoat vielä täysin identtisiin pakasterasioihin, niin et tunnista niitä pakkauksen muodosta. Säilyvyyden vuoksi voisit vielä lykätä sen koko satsin pakastimeen ja sokkovalita sitten sieltä. Ostat tuon kaveriksi vielä olutjoulukalenterin (jonka saa välmiina), niin nautintosi on täydellinen.
Noin se sitten toinen ihminen korvaantuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä tule samaa lämpöä.
Ei sitä se itse tonttuovensa väkertävä muutenkaan saa. Eli olet ihan samassa asemassa kuin muutkin. Saa niitä varmaan kaupasta valmiinakin nykyään. Voit sitten ajatella, että joku nainen on ne omin kätösin juuri sinulle valmistanut. Jos et kaupasta löydä, niin varmasti joku sulle sellaisen väkertää, kun pistät johonkin ostoilmoituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se sitten toinen ihminen korvaantuu.
Sellaisiahan nuo jouluklenterit aina ovat. Ei niitä kaupasta ostattuja kalentereita käy kukaan joka päivä täyttämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se sitten toinen ihminen korvaantuu.
Jos kaipaat ihmisen käden jälkeä, niin tilaat ne eineksesi nettikaupasta. Sitten joku keräilijäneitonen on ne omin pikkukätösin sinulle sinne ostoskassiisi keräillyt (ehkä). Ainakin voit ajatella, että se on ollut joku neitonen, joka on ne juuri sinua varten pakannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisiahan nuo jouluklenterit aina ovat. Ei niitä kaupasta ostattuja kalentereita käy kukaan joka päivä täyttämässä.
Mutta onhan niitä muitakin kuin kaupan jos toiselle tekisi ja veisi. Olisi piilottanut sinne kalkkunan ja kalkkunan sisään oluen. Kalkkunakalenterin antaisi sitten yksinäiselle miehelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onhan niitä muitakin kuin kaupan jos toiselle tekisi ja veisi. Olisi piilottanut sinne kalkkunan ja kalkkunan sisään oluen. Kalkkunakalenterin antaisi sitten yksinäiselle miehelle
Sun kannattaa kysellä tuollaista joltain hyväntekeväisyysjärjestöiltä. Hehän jakavat muutenkin ruokaa vähävaraisille. Ehkä he voisivat tuollaisen jouluilostutuksen kehitellä. Ties vaikka siitä tulisi hitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kannattaa kysellä tuollaista joltain hyväntekeväisyysjärjestöiltä. Hehän jakavat muutenkin ruokaa vähävaraisille. Ehkä he voisivat tuollaisen jouluilostutuksen kehitellä. Ties vaikka siitä tulisi hitti.
Muistakaa yksinäisiä miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa yksinäisiä miehiä.
Eipä kukaan muista yksinäisiä naisia yhtään sen enempää. Mulla on ihan omassa elämässänikin ihan tarpeeksi ja itseni ruokkimisessa. Mä en ala kalliita liharuokia ja kaljoja jollekin miehille rahtaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa yksinäisiä miehiä.
Kyllä jonkun kotipalvelun ja ruoat ovelle toimitettuna varmasti saa omin rahoin myös tilata,v vaikka ei olisi iän tai jonkun muun syys myötä siihen oikeutettu.
Hankala tehdä tuollaista. Pitäisi ensinnäkin olla aika isokokoinen. Mikset itse tee perunamuussia ja uunimakkaraa? Sillähän sää saisit niitä. Tai jos et oo ruuanlaittotaitoinen, niin pyydät vaikka äitiä tai isoäitiä tai jotain muuta ruuanlaittotaitoista sukulaista, kaveria tai tuttavaa tekemään.
- Anonyymi
Teet tilauksen johonkin paikalliseen ruokapaikkaan, että toimittavat sulle joka päivä sellaisen "yllätysmakkararuokapaketin".
- Anonyymi
Mahtava idea.
- Anonyymi
Koristelet oman ulko-ovesi tonttuoveksi. Parantaaksesi vaikutelmaa voin vielä pukea päähäsi tonttulakin, aina kun avaat sen tonttuoven.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koristelet oman ulko-ovesi tonttuoveksi. Parantaaksesi vaikutelmaa voin vielä pukea päähäsi tonttulakin, aina kun avaat sen tonttuoven.
:D no no älä ole vihainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D no no älä ole vihainen
Millä tavalla vihainen? Sinähän pyysit vinkkejä ja tässä niitä yritetään parhaan mukaan sulle antaa.
Tonttuoven takana asuu tietysti tonttu. Tuo nyt on selvä. Voit myös halutessasi koristella ovesi molemmin puolin, jolloin molemmin puolin sitten avataan se tonttuovi. Pistät vielä tonttulakin tarjolle siihen oven ulkopuolellekin ja lapun, jossa pyydät pukemaan tonttulakin, ennen kun soittaa ovikelloasi. Varmasti moni ilahtuu ja saa päivän parhaan hymyn, kun katselee jouluista viritystäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla vihainen? Sinähän pyysit vinkkejä ja tässä niitä yritetään parhaan mukaan sulle antaa.
Tonttuoven takana asuu tietysti tonttu. Tuo nyt on selvä. Voit myös halutessasi koristella ovesi molemmin puolin, jolloin molemmin puolin sitten avataan se tonttuovi. Pistät vielä tonttulakin tarjolle siihen oven ulkopuolellekin ja lapun, jossa pyydät pukemaan tonttulakin, ennen kun soittaa ovikelloasi. Varmasti moni ilahtuu ja saa päivän parhaan hymyn, kun katselee jouluista viritystäsi.:D :D oletpa suloinen
- Anonyymi
Hyi karmea!
- Anonyymi
Minä sulle tonttuoven sinapilla näytän!
T. rivo-riitta- Anonyymi
Ritu on hyvä ja rauhoittuu ihan hivenisen. Arat miehet säikähtävät tuollaista naistonttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368