Sain sanoa hyvästit puhkeileville kumeille, kun vaihdoin v. 1998 pyörään, jossa on vahvistetut renkaat. Mutta mutta, eipä sekään kestänyt enää nastan inhottavaa voimaa.
Ostin uuden sisäkumin ja aloin askarrella ulkorenkaan irrottamisen kanssa, mutta kun ei se lähde millään irti. Ohjeissa sanotaan, että ei saa käyttää työkaluja, mutta tylppää lusikan kärkeä kumminkin yritin kokeilla. Rengas ei pysy millään vanteen yläpuolella, vaan lipsahtaa aina sinne takaisin.
Onko tässä joku niksi, mitä en tiedä?
Sisäkumin vaihtaminen
4
1166
Vastaukset 4
Monissa paikoissa myydään muovisia rengasrautoja 3 kpl:n satseissa. Kun yhden on saanut kammettua ulkorenkaan ja vanteen väliin, "rauta" lukitaan siitä kohtaa pinnaan kiinni, jonka jälkeen piällyskumi ei luiskahda enää takaisin.
Toinen "rauta" edellisen viereen ja sitä kuljetetaan kumin ja vanteen välissä...tarvii vähän voimaa...jos ei ala vielä kulkemaan, lukitaan toinenkin pinnaan ja kolmannella oon viimeistään saanut jo piällyskumin pois paikaltaan.- ohje
http://www.tunturi.com/bicycles/pdf/tunturi_polkupyorien_huoltokirja.pdf
Sivu 34/36 " 'Rengastyöt' Paina päälirenkaan reuna koko matkaltaan vanneuraan -" ... jne - Maantiefillaristi.
Vai sanoo ohjeet ettei saa käyttää työkaluja ulkorenkaan poistamiseen.No jo on ohjeet.Ei muuta kuin rengasraudat vaan käteen ja ulkorengas pois.
- Eka kertaa
Kiitos, eiköhän näillä ohjeilla ja rengasraudoilla onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 63994
- 140819
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä420687- 34580
- 54562
Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h13539Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.71533Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.32498En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik51483- 36448