Sain sanoa hyvästit puhkeileville kumeille, kun vaihdoin v. 1998 pyörään, jossa on vahvistetut renkaat. Mutta mutta, eipä sekään kestänyt enää nastan inhottavaa voimaa.
Ostin uuden sisäkumin ja aloin askarrella ulkorenkaan irrottamisen kanssa, mutta kun ei se lähde millään irti. Ohjeissa sanotaan, että ei saa käyttää työkaluja, mutta tylppää lusikan kärkeä kumminkin yritin kokeilla. Rengas ei pysy millään vanteen yläpuolella, vaan lipsahtaa aina sinne takaisin.
Onko tässä joku niksi, mitä en tiedä?
Sisäkumin vaihtaminen
4
1166
Vastaukset 4
Monissa paikoissa myydään muovisia rengasrautoja 3 kpl:n satseissa. Kun yhden on saanut kammettua ulkorenkaan ja vanteen väliin, "rauta" lukitaan siitä kohtaa pinnaan kiinni, jonka jälkeen piällyskumi ei luiskahda enää takaisin.
Toinen "rauta" edellisen viereen ja sitä kuljetetaan kumin ja vanteen välissä...tarvii vähän voimaa...jos ei ala vielä kulkemaan, lukitaan toinenkin pinnaan ja kolmannella oon viimeistään saanut jo piällyskumin pois paikaltaan.- ohje
http://www.tunturi.com/bicycles/pdf/tunturi_polkupyorien_huoltokirja.pdf
Sivu 34/36 " 'Rengastyöt' Paina päälirenkaan reuna koko matkaltaan vanneuraan -" ... jne - Maantiefillaristi.
Vai sanoo ohjeet ettei saa käyttää työkaluja ulkorenkaan poistamiseen.No jo on ohjeet.Ei muuta kuin rengasraudat vaan käteen ja ulkorengas pois.
- Eka kertaa
Kiitos, eiköhän näillä ohjeilla ja rengasraudoilla onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107730
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19660Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 68499
- 63491