Oma käsitykseni miessukupuolesta on aika ontto. Tämä tällainen toteamus kuulostaa omissa korvissa kummalliselta. Ja mitä tällä onttoudella edes tarkoitetaan. En tiedä. Mies ei ole jollain tasolla niin valmis kuin on puolivalmis nainen. Miessukupuoli tuntuu tuijottavan eteensä, kun tulisi katsoa kaikkialle. Jos jossain on seinä, niin mies kävelee pimeässä sitä päin. Mikä meitä vaivaa?
Hauskaa miestenpäivää
(Hihitystä)
Millaista on olla mies
85
715
Vastaukset
- Anonyymi
Mies on kulmikas.
Vähän niin kuin pahvilaatikot ovat.- Anonyymi
Ja niin kuin tyhjä. Ja jonka voi antaa lapselle leikkimökin aihioksi.
Kyllä. Ehkä.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niin kuin tyhjä. Ja jonka voi antaa lapselle leikkimökin aihioksi.
Kyllä. Ehkä.
(naurua):)
- Anonyymi
Miehelle on sosiaalisesti hyväksytympää ähkiä treenatessaan.
Se ei ole minun keksimäni sääntö, enkä minä sitä noudata.
🦄- Anonyymi
Ähkiminen
Mulla on kyllä arvot kohdallaan, mutta haluaisin silti täyttää tuon oudon onttouden tunteen sanojeni sisällä.
Mikä tällaisen edes on aiheuttanut, tai mistä se tuli?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ähkiminen
Mulla on kyllä arvot kohdallaan, mutta haluaisin silti täyttää tuon oudon onttouden tunteen sanojeni sisällä.
Mikä tällaisen edes on aiheuttanut, tai mistä se tuli?
(hihitystä)Kyllähän ähkiminen sarjan lopussa purkaa kehosta loputkin voimat, joilla viimeiset toistot saa onnistumaan, kun lihakset ovat jo täynnä maitohappoa.
Minulle on tärkeämpää tehdä sarja loppuun kuin noudattaa sosiaalisia konventioita sen suhteen, millaisia keinoja mikäkin sukupuoli saa käyttää viimeisten voimiensa irrottamiseen.
(10 reps, 3 sets)
🦄 - Anonyymi
Kyllä ne naiset ähkii enemmän saleilla. Ja Tenniksessä en ymmärrä miksi naiset kirkuu lyödessään palloa. Luulisi että voimat menee siihen huutamiseen tai kirkumiseen. ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne naiset ähkii enemmän saleilla. Ja Tenniksessä en ymmärrä miksi naiset kirkuu lyödessään palloa. Luulisi että voimat menee siihen huutamiseen tai kirkumiseen. ??
"Kyllä ne naiset ähkii enemmän saleilla."
Mikä on otoksen edustavuus?
Huomautan, että itse en kommentoinut otoksen tai perusjoukon käyttäytymistä vaan ainoastaan normia.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän ähkiminen sarjan lopussa purkaa kehosta loputkin voimat, joilla viimeiset toistot saa onnistumaan, kun lihakset ovat jo täynnä maitohappoa.
Minulle on tärkeämpää tehdä sarja loppuun kuin noudattaa sosiaalisia konventioita sen suhteen, millaisia keinoja mikäkin sukupuoli saa käyttää viimeisten voimiensa irrottamiseen.
(10 reps, 3 sets)
🦄Ihanaa tunnelmointia sairaista sairain mustamaalaaja ja instituutioiden ahdistelijakäskyttäjä, joka keulii ilmoituksillaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa tunnelmointia sairaista sairain mustamaalaaja ja instituutioiden ahdistelijakäskyttäjä, joka keulii ilmoituksillaan
Ja joko on rajat rikki työnhaittaamisen merkeissä ja läpinäkyvässä perättömien henkilötietojen tyrkyttämisessä nettipollarille sinne jonnekin helsinkiin, jotka ihan varppina jakaa työtehtävät paikallistasoille välittömästi😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja joko on rajat rikki työnhaittaamisen merkeissä ja läpinäkyvässä perättömien henkilötietojen tyrkyttämisessä nettipollarille sinne jonnekin helsinkiin, jotka ihan varppina jakaa työtehtävät paikallistasoille välittömästi😆
Minusta tuo täyttää vainoamisen tunnusmerkit mutta what the hell i know
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuo täyttää vainoamisen tunnusmerkit mutta what the hell i know
Tämä eskaloitui nopeasti. 🤔
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Sillä aiheutetaan kauhua vastapuolessa.
- Anonyymi
minä olen mies ja olen aika lapsellinen ja kakaramainen.
... mutta toinen asia: naishiihtäjät menevät aina nukkumaan hiihdon jälkeen kun saapuvat maaliin, uneliaita hiihtäjiä ovat.
JA nuo Hämmästyttävä Ralli - Amazing Race Kaisa ja Mari hihittelevät hassuista kilpailuista: katsovat toisiaan ja nauravat jutuille, joka tekee heistä aika hauskoja. - Anonyymi
1 naishiihtäjä teki näin: tuli maaliin, jäi hetkeksi miettimään, sitten päätti mennä nukkumaan lumen pintaan koska kaikki muutkin tekevät niin.
- Anonyymi
No vittumaistahan se on terveellä miehellä.
-keinovaginamies-Miksi se on vittumaista? Ja eikö nimenomaan terve mies ole monella tavalla hyvässä asemassa?
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Miksi se on vittumaista? Ja eikö nimenomaan terve mies ole monella tavalla hyvässä asemassa?
No sehän se on aina mielessä. Oli sen alla, päällä tai ilman sitä :))
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
No sehän se on aina mielessä. Oli sen alla, päällä tai ilman sitä :))
-keinovaginamies-Kiitos selvennyksestä 😄
- Anonyymi
Ihan mukavaa on t tarmo
- Anonyymi
Hormonit taitavat välillä sekoittaa mielialojani. Pitäisi olla s*ksuaalisesti säännöllisen aktiivinen jotta sellainen sopiva energiabalanssi elämään säilyisi mutta helpommin sanottu kuin tehty. Se vaatisi valtavaa jatkuvaa panostusta lirkutella naisia ja veisi minusta nopeasti mehut kun se nyt vain on vaikeaa hommaa. Ätmin elämää. Parhaimmillaan miehenä oleminen on sitä että itsetunto ja energiatasot ovat koholla siten että se ei kuitenkaan muuntaudu vihaksi asti. Määrätietoisuus ja passiivis-aggressiivisuus ovat silloin läsnä mutta onneksi silloin v*tutus on silti vähäistä :).
- Anonyymi
Olet sinetöinyt kohtalosi siihen asti, kunnes opit ajattelemaan myös muiden toiveita. Kukaan nainen ei halua sen enempää seksiä kuin muutakaan seuraa mieheltä, joka ajattelee vain itseään.
🦄
- Anonyymi
Saako tähän vastata naispuoliset?
Oon aina ollut sitä mieltä, (ennen palstailua) että miehet ovat outoja otuksia, monin tavoin, äksyjä, kiukuttelevia ja kaikkea mahdollista.
Hyvässä ja pahassa kummassakin.
Mutta aidompia, rehellisempiä, ja luotettavimpia kuin naiset.
Suorasanaisia jos on jotain sanomista.
Ei ehkä avaudu tai paljasta tunteitaan niin helposti, joten on usein käsitys että
miehet olisi tunteettomia. Se on väärä käsitys.
Itselläni on ollut lapsesta asti parhaimmat, luotettavimmat ja pysyvimmät ystävyys suhteet olleet miespuolisten kanssa.
Mutta Hyvää Miestenpäivää miehet!!
ps. En yleistä, koska teistä miehistä löytyy myös niitä kikkareitakin timanttien lisäksi.
Enkä väheksy naisiakaan, helmiä kyllä löytyy meistäkin!! Ei se ihmisenä oleminen ole sen hankalampaa tai helpompaa oli mies tai nainen joten se miehenä oleminen on ihan samanlaista kuin aivan kaikilla muillakin on olla ihminen.😄.
- Anonyymi
Onko Mikkojuhanilla sitten kokemusta naisena olemisesta?
Anonyymi kirjoitti:
Onko Mikkojuhanilla sitten kokemusta naisena olemisesta?
Ei mutta ihmisenä olemisesta on ja ihmisiä ovat niin miehet kuin naisetkin.😀.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Ei mutta ihmisenä olemisesta on ja ihmisiä ovat niin miehet kuin naisetkin.😀.
Aloittaja ei kysynyt millaista on olla ihminen. Miehet ja naiset ovat biologisesti erilaisia, vaikka marxilainen pseudotiede muuta väittääkin.
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei kysynyt millaista on olla ihminen. Miehet ja naiset ovat biologisesti erilaisia, vaikka marxilainen pseudotiede muuta väittääkin.
No fyysisistä ja fysiologisista eroista huolimatta oleminen sitten miehenä tai naisena ei juurikaan eroa toisistaan ja huomattavasti enemmän on sitä yhteistä kuin niitä joitakin eroavuuksia.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No fyysisistä ja fysiologisista eroista huolimatta oleminen sitten miehenä tai naisena ei juurikaan eroa toisistaan ja huomattavasti enemmän on sitä yhteistä kuin niitä joitakin eroavuuksia.🙂.
Kuinka paljon sinulla on kokemusta naisena olemisesta, että voit tuon julistaa vai ihanko omalla ilmoituksella päätit vaihtaa sukupuolta ja sillä kokemuksella tuon julistat?
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Mä olen melko varma, että se kokemus on hyvin erilainen.
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon sinulla on kokemusta naisena olemisesta, että voit tuon julistaa vai ihanko omalla ilmoituksella päätit vaihtaa sukupuolta ja sillä kokemuksella tuon julistat?
Ihan sillä perusteellä että ihmisiä on kummatkin eivätkä juurikaan eroa yhtään mitenkään toisistaan joitain fyysisiä ja fysiologisia piirteitä lukuunottamatta ja onko sulla kokemusta sitten molempina olemisesta kun pystyt vastaan väittämään?😀.
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen melko varma, että se kokemus on hyvin erilainen.
No mä olen taas täysin toista mieltä.🙂.
Anonyymi kirjoitti:
No jos haluat naisen kommentin tähän, niin olen samaa mieltä melko pitkällisesti kuin kommentoija Mikkojuhan. Fyysisiä ja fysiologisia eroja on tietysti ja voihan sitä ajattelussakin joskus olla ja joissain tekemisissä, mutta ennen kaikkea me ollaan kaikki vain ihmisiä, jos ei ajatella nyt sitä sukupuolta.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No mä olen taas täysin toista mieltä.🙂.
Saat tietenkin olla. Itse en mitä miehiä tunnen ja likimain koko tuttavapiirini on miehiä, niin hyvin erilaista tuntuu olevan kaikin puolin. Ei varmasti kaikilla ole ja toisilla taas on totaalisen erilaista. Noin keskimäärin tuntuu kuitenkin olevan hyvin erilaista tuo fysiologia ja ylipäänsä kokemusmaailma. Hyvin usein tunnutaan elävä täysin eri maailmassa, jossa mitä enemmän puhuu, niin sitä heikommin tunnistaa sitä millaisessa maailmassa toinen elää.
Anonyymi kirjoitti:
Saat tietenkin olla. Itse en mitä miehiä tunnen ja likimain koko tuttavapiirini on miehiä, niin hyvin erilaista tuntuu olevan kaikin puolin. Ei varmasti kaikilla ole ja toisilla taas on totaalisen erilaista. Noin keskimäärin tuntuu kuitenkin olevan hyvin erilaista tuo fysiologia ja ylipäänsä kokemusmaailma. Hyvin usein tunnutaan elävä täysin eri maailmassa, jossa mitä enemmän puhuu, niin sitä heikommin tunnistaa sitä millaisessa maailmassa toinen elää.
Niin miehissä kuin naisissakin on hyvin erilaisia tyyppejä keskenään siis saman sukupuolen sisällä ja mun mielestä ne erot johtuu suurimmaksi osaksi niistä yksilöllisistä eroista ei siitä että erona olis sukupuoli. Siis niitä fyysisiä ja fysiologisia eroja lukuunottamatta mutta noin niin kuin yleisesti ottaen en nää että miehenä tai naisena olo juurikaan eroaa toisistaan vaan ne isoimmat erot mitkä tulee tulee niistä ihan yksilöllisistä eroista. Mulla itellä taas on vähän kuin päinvastaisia kokemuksia kuin sulla.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Niin miehissä kuin naisissakin on hyvin erilaisia tyyppejä keskenään siis saman sukupuolen sisällä ja mun mielestä ne erot johtuu suurimmaksi osaksi niistä yksilöllisistä eroista ei siitä että erona olis sukupuoli. Siis niitä fyysisiä ja fysiologisia eroja lukuunottamatta mutta noin niin kuin yleisesti ottaen en nää että miehenä tai naisena olo juurikaan eroaa toisistaan vaan ne isoimmat erot mitkä tulee tulee niistä ihan yksilöllisistä eroista. Mulla itellä taas on vähän kuin päinvastaisia kokemuksia kuin sulla.🙂.
Me ollaan kaikki yksilöitä oli sitten kysymys miehistä, naisista tai muun sukupuolisista. Toki miehissä ja naisissa on eroja ja juurikin niin kuin sanoit, niin ennen kaikkea fyysisiä ja fysyiologisia, joskus ehkä ajattelussakin ja joissain toimissakin, mutta noissa ennen kaikkea ihan yksilöstä itsestään johtuvia varmaankin.
Norppa83 kirjoitti:
Me ollaan kaikki yksilöitä oli sitten kysymys miehistä, naisista tai muun sukupuolisista. Toki miehissä ja naisissa on eroja ja juurikin niin kuin sanoit, niin ennen kaikkea fyysisiä ja fysyiologisia, joskus ehkä ajattelussakin ja joissain toimissakin, mutta noissa ennen kaikkea ihan yksilöstä itsestään johtuvia varmaankin.
Juu näin mä sen näkisin juurikin myös.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä...näinpä näin.😀. Ja muuta höpinää perään vielä.😄.
Niinpä niin. Höpöti höp ja höpinät pois =D
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
No jos haluat naisen kommentin tähän, niin olen samaa mieltä melko pitkällisesti kuin kommentoija Mikkojuhan. Fyysisiä ja fysiologisia eroja on tietysti ja voihan sitä ajattelussakin joskus olla ja joissain tekemisissä, mutta ennen kaikkea me ollaan kaikki vain ihmisiä, jos ei ajatella nyt sitä sukupuolta.
Olen myös pitkällisesti samaa mieltä sinun ja Mikkojuhanin kanssa. Fyysisiä ja fysiologisia eroja on sukupuolten välillä, mutta se siitä, kaikki ollaan ihmisiä.
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Olen myös pitkällisesti samaa mieltä sinun ja Mikkojuhanin kanssa. Fyysisiä ja fysiologisia eroja on sukupuolten välillä, mutta se siitä, kaikki ollaan ihmisiä.
- SheenaNäin se on.
Norppa83 kirjoitti:
Juu koska kuitenkin höpsösti höpötellen höpinät höpöttää höppänä.😀.
Norppa83 kirjoitti:
No höh...sun höpöti höp oli hoplaa vaan heitetty bittiavaruuteen höpsimään.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
No höh...sun höpöti höp oli hoplaa vaan heitetty bittiavaruuteen höpsimään.😀.
No ei se haittaa. Ei ollut kummoinenkaan kommentti. =D
Norppa83 kirjoitti:
No ei se haittaa. Ei ollut kummoinenkaan kommentti. =D
Ja höpsistä höpöttelen mä siihen mutta kiva ettei haittaa.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Ja höpsistä höpöttelen mä siihen mutta kiva ettei haittaa.😊.
Ei haittaa, kun ei ollut mikään tärkeä juttu.
Norppa83 kirjoitti:
Ei haittaa, kun ei ollut mikään tärkeä juttu.
No ei tärkee mutta hauskaa höpsöttelyä kuiteskin.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
No ei tärkee mutta hauskaa höpsöttelyä kuiteskin.😊.
Jep kuten vaikka tää: Hilipati hippaa ja kulkuset kilisee =D =D
Norppa83 kirjoitti:
Jep kuten vaikka tää: Hilipati hippaa ja kulkuset kilisee =D =D
Kulkuset hiljaa helkkäilee ja kilisee kun niillä hilpeästi hippaa pelailee.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kulkuset hiljaa helkkäilee ja kilisee kun niillä hilpeästi hippaa pelailee.😀.
Jep. Kilisee kuin tonttulakin kulkunen =D =D
Norppa83 kirjoitti:
Jep. Kilisee kuin tonttulakin kulkunen =D =D
Juu niin ihanasti ja iloisesti kilisee ja hellästi helkkää.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Juu niin ihanasti ja iloisesti kilisee ja hellästi helkkää.😊.
Helkkää pienet tiuit oi, nyt on juhlahetki (vai miten se kappale menikään?) =D =D
Norppa83 kirjoitti:
Helkkää pienet tiuit oi, nyt on juhlahetki (vai miten se kappale menikään?) =D =D
En kyllä muista just nyt mutta juhlahetki kuulostaa kyllä hyvin oikealta kun kulkuset ja tiuku hellästi helkkää ja iloisesti kilisee.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
En kyllä muista just nyt mutta juhlahetki kuulostaa kyllä hyvin oikealta kun kulkuset ja tiuku hellästi helkkää ja iloisesti kilisee.😀.
Näin on. Se on hetkistä paras ja kippis sille. =D =D
Norppa83 kirjoitti:
Näin on. Se on hetkistä paras ja kippis sille. =D =D
Juu on kyllä ihan paras hetki ja niin mahtavan mukavakin.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Juu on kyllä ihan paras hetki ja niin mahtavan mukavakin.😄.
Otetaan sille. Skool! =D =D
- Anonyymi
Toisinaan sitä tulee miettineeksi kummallisia asioista. Toissapäivänä mietin, että jos miestä pissattaa, niin tuntuuko se jotenkin erilaiselta. Luultavasti siinä täytyy olla jonkinlainen ero, mutta en luonnollisestikaan osaa lainkaan kuvitella miltä se tuntuu.
- Anonyymi
Tyypillistä miehenä olemisessa on se että kukaan ei tule juttelemaan. Itse pitää aloittaa keskustelut.
Kyllä minä katson kaikkialle, enkä törmäile seiniin pimeässäkään.
Ajatustyötä teen lähes alati.
Voit puhua vain itsestäsi.- Anonyymi
Ei hän ole tyhjä. Hän on täynnä ja täyttää minutkin. Hän kertoo tarkoitttamatta pahaa mitä merkitsen.
- Anonyymi
Mitäs ei kait siinä paljon eroa ole naiseen? Kesällä munat hikoo ja talvella jäätyy. Muuten ei juuri poiketa naisista?
- Anonyymi
Mies vastaan- tän palstan äänekkään otoksen perusteella lähinnä traumaattista?
- Anonyymi
typerää ja kakaraimaista on olla mies.
- Anonyymi
typerää on muutenkin olla ihminen.l
- Anonyymi
helvettiin sinut pakosti tuotiin, synnyte6ttiin ja helvettiin päädytkin, et voi vaikuttaaq noppa on heitetty jo ennen syntymääsi
- Anonyymi
vasara on jokaisen onnen seppo seppä, seppä ilman noppaa on ilma ilman keuhkojsw, vasaran saa syntyessään jos saa.
- Anonyymi
Mikä olikaan aika hauska auto pelikin missä voi hypätä jonkin toisen auton ohjaimiin halutessaan ajelemaan joo Driver: San Francisco oli joooo
- Anonyymi
peli video: https://www.youtube.com/watch?v=dZqRXsOUjis
- Anonyymi
tuo peli taitaa olla tietokoneella olen pelannut vähän kokeillut aika hauska autopeli kyllä onP
- Anonyymi
tuollainen voi tuntua tyttöjen mielestä hassulle jos aikuisten miesten pitää pelata jotain autopeliä.. mutta tuo on kyllä hauska tuo Driver San Francisco, tai Duke Nukrm Forever -peliä
- Anonyymi
Kyky ymmärtää ei vaadi ympärilleen vilkkuvia ledejä tai mainosvaloja.
- Anonyymi
duke nukke fo4efer musiikki:_
https://www.youtube.com/watch?v=Oi2jE_UYiZA
tuokin peli taitaa olla tietokoneella, on paljon tilaa saattaa tuokin ollqa - Anonyymi
En ole mies. Olen I H M I N E N.
Tuliko selväksi?- Anonyymi
Minäkään en ole mies vaan ihminen. ☺️
🦄
Varmaan kettumaista, kun sitähän sanotaan että miehillä on aina se mielessä. Kyllä vituttaisi jos tuntisi voimakasta panetusta suurosan hereilläoloajasta.
- Anonyymi
kenkäjuttu itselläni vieläkin mielessä: mukavempi tallata kunnon kengillä kuin espanjalainen sandaaleilla Siper5iassa
- Anonyymi
Isot tissit houkuttaa. Siinä taitaa olla se olennaisin.
- Anonyymi
Onhan se kumma, että mies on pantu tänne maapallolle hillumaan naisten keskelle. Nytkin nuo sodat. Ei niitä nainen ole aloittanut.
- Anonyymi
joulu-gubbe menee rekka-autolla tankkaamaan huoltoasemalle ostas putkin p4pdi-vols juomss pepsi-pukki
Oonkohsn mä jo tähän vastannut?
No ihan sama...vastaan vaikka uusiksi.
Mulle miehenä olrminen voidaan jakaa kahteen gategoriaan.
Lapsuuteen ja aikuisuuteen.
Molgmpiin synnytään. Lapsuuteen syntymisestä en juuri mitään muista. Siitä on reilu 45 vuotta aikaa...
Mutta aikuisuuteen syntymän muistan. Se on todella kivuliasta. Näet itsesi alasti kaikkien edessä rimpuilemassa omia idioottimaisia ajatuspieruja selaillen ääneen. Ne tulee, hsluisitpa tai ei. Huomaat olevasi tollo, idiootti...ties mitä oletuksiesi takia...
Lopuksi istut siinä liejun seassa, nouset ja lähdet pois muiden katsellessa touhua ihmeessään. Kävelet suihkuun, peseydyt ja puet vaatteet päällesi. Kukaan ei sano yhtään mitään.
Hoidatkin itseäsi tästä asti ihan itse. Kukaan ei sano sinulle mitä pitää tehdä, miten olla tms. Olet aikuinen mies. Ei joku räksyttäjä taustalla sano sinulle mitään. Menet muiden aikuisten matkaan. Nekin hoitaa itsensä.- Anonyymi
Mjaa-a
Jos jokin ei tunnu kryptiseltä, niin tulee katselleeksi eilisen sudokuja.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Mjaa-a
Jos jokin ei tunnu kryptiseltä, niin tulee katselleeksi eilisen sudokuja.
(hihitystä)Eilisen sudokusta jos löytää virheen, niin mitä teet? Revitkö koko gatalogin, vai koitatko korjata koko homman? 😁
Mä syytän eilistä ratkojaa ja poltan puukaasukattilassa koko aviisin. Mulle ei v.ttuilla. 🤣
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015