Kauhea ilmastonmuutos

Anonyymi-ap

Ihmisen tuottamat hiilidioksidipäästöt ovat kuulemma 0,0017% maailman laajuisesti..eniten hiilidioksidia tuottavat tulivuoret ja meret pitääkö niistä siis päästä eroon että päästään agendan mukaiseen tavoitteeseen? :D Ihminenhän on itse osaksi hiiltä.Tosiasiassa tämän agendan ajajat itse chemtraili myrkyillään ja H.A.A.R.P laitteillaan jne itse aiheuttavat ilmastonmuutoksen ja syyttävät siitä tavallisia tallaajia tekemän huonoja valintoja!!!!herätkää nyt hei todellisuuteen!

7

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi toistelet valheita kun itsekin voisit tarkistaa asian. Kaikkien maailman tulivuorten aiheuttamat CO2 päästöt ovat keskimäärin alle 2% ihmisen aiheuttamista CO2 päästöistä.

Vaan turhaan trollille vastailen...

• Anonyymi

Kuka se täällä valehtelee hä? Onko totuus liikaa sielulle ja rahat on laitettu kiinni ilmastohuijausbisnekseen poikimaan tyhmien kustannuksella ? :D häpeä !

• Anonyymi

Olen tarkistanut asian ihan kansainvälisistä tutkimuksista ja näin asia valitettavasti on !

• Anonyymi

Sitä paitsi hiilidioksidi ei ole ympäristömyrkky niinkun koulussa nykyään lapsille opetetaan. mitä enemmän sitä on sitä paremmin luonto voi.

• Anonyymi

Ihmisen tuottamat hiilidioksidipäästöt olivat viimen vuonna 36.8 Gt. Taaas kaikkien aikojen ennätys.

Väkeä pallolla on jo 8 Gheniköä. Päästö henkeä kohti on 4600 kg. Se vastaa 2000 bensaliran polttamista.

• Anonyymi

Fossiilienergian käyttö on mahdollistanut väestöräjähdyksen, joka lisää fossiilienergian käyttöä. Ilmakehän CO2-pitoisuus on noussut 50 % esiteollisen ajan lukemiin verrattuna.

• Anonyymi

Päästöjen jatkuessa nykytasolla lämpötila nousee 0.02 C vuodessa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4198
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      115
      2752
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2252
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1913
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1843
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1566
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1420
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      73
      1360
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      146
      1307
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe