Muistatko aina miltä

Anonyymi-ap

…puolelta autosi tankataan vai ajeletko hulluna mittarikenttää ympäri renkaat savuten?

71

356

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä panikoin automaattisessa autopesurissa sen harjan alla :(

      • Anonyymi

        On pakko huudattaa tinaturneria täysillä, että sen kestää.


      • Anonyymi

        Vein kerran wanhan Hiaceni pesuun. Voi v...u! Hyttiin tuli litroittain vettä. Mutta ei siinä.
        Pesun jälkeen vain ajelin kotiin. Jostan ne vedetkin samalla valui ulos. 😁

        >simiti<


    • Anonyymi

      🤣🤣

    • Muistan. Ja jos en muista, on mittaritaulussa nuoli joka osoittaa tankin puolen, on ollut jo 80-luvulta lähtien.

      • Anonyymi

        Nuoli näyttää minne sattuu, siihen ei ole luottaminen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuoli näyttää minne sattuu, siihen ei ole luottaminen!

        Ei näytä, nuoli näyttää jokaisessa autossa tehtaalta romuttamolle aina yhteen ja samaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoli näyttää minne sattuu, siihen ei ole luottaminen!

        Minä piirsin ite remarkerilla nuolen rattiin. ->


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä piirsin ite remarkerilla nuolen rattiin. ->

        Tollo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoli näyttää minne sattuu, siihen ei ole luottaminen!

        Hölömö, ne on vilkut 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei näytä, nuoli näyttää jokaisessa autossa tehtaalta romuttamolle aina yhteen ja samaan suuntaan.

        Osaatko tankata jo nousematta autosta?


      • Anonyymi

        Kuka mitään 80-lukua tietää. Nyt eletään 2023.


    • Anonyymi

      EN !!

    • Anonyymi

      Voiko joku olla niinkin torvi, ettei tiedä, kummalla puolella omassa autossa on bensatankin korkki?

      • Anonyymi

        En löydä torveakaan, pakko huutaa ikkunasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löydä torveakaan, pakko huutaa ikkunasta!

        😂😂😂


    • Ei kun minä aina soitan (miehelle tai) pojalleni ennen kuin ajan huoltoasemalle ja kysyn millä puolella autoa tankin luukku onkaan ja kuinka saan luukun auki ja mitä sinne tankataan.👍

      • Anonyymi

        Sitä varten he ovat!


      • Anonyymi

        Mäkin soitin kerran iskälle kun en tiennyt minne olin ajanut.


      • Anonyymi

        Hyvää Isänpäiväää!


    • Anonyymi

      Perjantaisin tekee tiukkaa :D

    • Anonyymi

      Tottakai muistan kummalta puolen. Mutten aina aja autoa riittävän kauaksi mittarista päästäkseni ovea huitaisemalla ulos. Tsekattava ettei ovi kopsahda mittariston alareunaan.:)

      • Anonyymi

        Ethän sää nyt oikealta tule ulos hyvä mies!


      • Anonyymi

        Rymyät siis kakkoskuskin ja vaihdekepin yli tankkaamaan. Tule nyt sitten samantien peräkontin kautta kun noin vaikeaksi menee. Minä tulen väljästi ulos vasemmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rymyät siis kakkoskuskin ja vaihdekepin yli tankkaamaan. Tule nyt sitten samantien peräkontin kautta kun noin vaikeaksi menee. Minä tulen väljästi ulos vasemmalta.

        Tolvana, hänellä on tankki vasemmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolvana, hänellä on tankki vasemmalla.

        🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolvana, hänellä on tankki vasemmalla.

        No milläs puolella tuossa mittari on??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No milläs puolella tuossa mittari on??

        Sitä ei tiedä tässä kukaan!
        Ole hiljaa siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sää nyt oikealta tule ulos hyvä mies!

        Mulla on tankki kuskin puolella. Edestä katsottuna tultava oikealta tankkaamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on tankki kuskin puolella. Edestä katsottuna tultava oikealta tankkaamaan!

        Niin sillon kun auto on katollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on tankki kuskin puolella. Edestä katsottuna tultava oikealta tankkaamaan!

        En ymmärrä tästä yhtään mitään enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolvana, hänellä on tankki vasemmalla.

        Jollain leikkasi mun luukun sijainti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on tankki kuskin puolella. Edestä katsottuna tultava oikealta tankkaamaan!

        Entäs jos mittari on vasemmalla, miten päin auto on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos mittari on vasemmalla, miten päin auto on

        Tietysti takaperin sanoohan sen jo järkikin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei tiedä tässä kukaan!
        Ole hiljaa siinä

        😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on tankki kuskin puolella. Edestä katsottuna tultava oikealta tankkaamaan!

        Kenen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollain leikkasi mun luukun sijainti.

        Siis nyt te sotkitte mun ketjun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen?

        Ei mittarikentällä kyllä sallita ohitteluja, se nyt on selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollain leikkasi mun luukun sijainti.

        Ei puhuta siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen?

        Älä utele. Ei se ole meidän asia kuka hänen autonsa tankkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä tästä yhtään mitään enää.

        Ei ole mitään epäselvää. Kaveri tulee kahva edellä tankille. Näin on nähtävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei puhuta siitä.

        🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mittarikentällä kyllä sallita ohitteluja, se nyt on selvää.

        Bensaletkut ovat sen verran soljuvia että tankkaaminen onnistuu mittariston toiselle puolenkin. Ei ole pakko tankata omalta puolen, jos toisella puolen töpeksitään . Saavat odotella vuoroaan, koska oon muutenkin nopea liikkeissäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos mittari on vasemmalla, miten päin auto on

        Autolla kieputeltava vasemmalle mittarille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂

        On kyllä miehellä ollut taaf haffu ykfinpuhefu hih


    • Anonyymi

      Muistan kyllä, joka hassua sinänsä, etten edes omista autoa, saati korttia. Kaahailut ja tankkailut silti handlaan.

      • Anonyymi

        Minä vuonna päässyt taitojasi testaamaan?


    • Anonyymi

      Hyvää yötä 😜

    • Jestas teitä!! No mikäs siinä miesten välisissä jutuissa ; )

      • Anonyymi

        Tämän aloituksen on kylläkin tehnyt eräs kiitospäivän kalkkuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän aloituksen on kylläkin tehnyt eräs kiitospäivän kalkkuna.

        Jaahas. Suuret virtuoosit valvovat öisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän aloituksen on kylläkin tehnyt eräs kiitospäivän kalkkuna.

        Miehillä ei ole tässä ketjussa mitään tekoa paitsi ”originalin” kohdalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehillä ei ole tässä ketjussa mitään tekoa paitsi ”originalin” kohdalla.

        jaahas... nii kai sit...


    • Anonyymi

      yritän tänään

      • Anonyymi

        Mahtavaa


    • Anonyymi

      joo tiedän jutun jos erilaisia autoja niin voi olla eri puolella se tankkausluukki

    • Anonyymi

      Yhteiskunta maksaa bensiinit, laitan laskun kun käyn suhaamassa ympäri ämpäri ja keksin sille aina jonkun verukkeen t bummi

      • Anonyymi

        Tai höynäytän jotain seniiliä kaivamaan kuvetta, emt


    • Anonyymi

      pitäisi olla 200 metriä pitkä tankkauslet6ku jos pyörii auton ympäri oikealle puolelle..

      ..kenkä on kenkuliini... tytöjoille höpötys sanonts

    • Kyllä sen muistaa kesälomalla, mutta sitten kun alkoi työt, niin sitten meni taas väärin, kun työautossa toisella puolen. Paitsi sillon kun oli shell, missä oli ne pyöreet pallot mittarit, niin niistä sai kiskottua vaikka väärälle puolen autoo.

      • Jotkut vuokrapakut on ihan helvetistä, kun niissä bensatankki on piilotettu viattomalta kuskilta. Vai oliko se diesel-tankki? Ei auta. Käyttöohjekirja luettavaksi.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Jotkut vuokrapakut on ihan helvetistä, kun niissä bensatankki on piilotettu viattomalta kuskilta. Vai oliko se diesel-tankki? Ei auta. Käyttöohjekirja luettavaksi.

        Jep. Vuokrasin kerran pakun, jossa tankkaus piti tehdä etuovi avoinna. Se bensaluukun suojakansi ei muuten auennut. Onneksi vuokranantaja antoi vinkin siitä ennen vuokrausta.


    • On tapana aina katsoa mittaritaulusta kummalla puolella luukku on., vaikka olen tankannut saman auton jo lähemmäs 200 kertaa.

      • Siitä tunnistaa, että olen tällainen digi- ja hipaisupuhelin- ja atk-natiivi, että maksan bensat autossa ja tulen autosta vain tankkaamaan enkä leiki maksukorteilla ja näppäimillä.


    • Anonyymi

      En muista, kun se nyt aina välillä vaihtuu autoa vaihtaessa. Asia kuitenkin selviää vilkaisemalla auton bensamittariin, joten ei tarvitse ympyrää ajella. Ja jos paikat on täynnä ja joutuu ajamaan "väärälle puolen", niin ei muuta kuin letkua lisää.

      • Anonyymi

        Onkohan tuollainen merkki kaikkienautomallien bensamittarissa. En ole koskaan huomannut.

        Itse näen bensaluukun niinkin yksinertaisesti kuin katsomalla sivupeilistä. Tankkauksen jälkeen myös aina tarkistan, että luukku on kiinni peilistä ennen liikkeellelähtöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tuollainen merkki kaikkienautomallien bensamittarissa. En ole koskaan huomannut.

        Itse näen bensaluukun niinkin yksinertaisesti kuin katsomalla sivupeilistä. Tankkauksen jälkeen myös aina tarkistan, että luukku on kiinni peilistä ennen liikkeellelähtöä.

        Enpä osaa sanoa. Itselleni ei ole vielä osunut kohdalle sellaista auto, joista ei olis mittarista selvinnyt.


    • Anonyymi

      Uusi hyvä Tosi-TV -ohjelma olisi vaikka Latelan Laurin Löysät Lahkeissaan,, pökäle takatasussakin

    • Anonyymi

      kiskon tankkausletkua sille puolelle autoa mihin tarvitaan, kyllä se siitä venyy

    • Moni kysyy, milläppuolella tankki on...vastaan järjestään, että keskellä luultavasti. Se sijoituspaikka on balanssin vuoksi niin. Täyttöaukko tosin on usein jommalla kummalla puolella ja sen kuulemma näkee polttoaineen näyttömittarista, kun katsoo kummallako puolella siinä kuvassa pistooli on. 😊

    • Oman auton tankkaus menee rutiinilla. Siihen on jo niin tottunut.

      Jos ajan toisten autoilla, mistää ei voi olla liian varma. Siellä huoltiksella saattaa tulla tenkkapoota.
      Mikäli näette auton ajavan huoltiksen pihassa hämmentyneenä ympyrää, tulkaa vilkuttamaan. 😊

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      56
      4113
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2841
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2135
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1866
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      61
      1324
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1167
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1066
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1039
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      86
      1025
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      982
    Aihe