Kukaan ei enää huomioi viinamiestä.
Oletteko huomanneet?
11
193
Vastaukset
- Anonyymi
Viinamiehen neuvot on ymmärretty oikeiksi eikä kenelläkään ole enää tarvetta sanoa niitä vastaan.
- Anonyymi
Ei vaan vääriksi.
- Anonyymi
Mut huomioidaan täällä, viinamiestä ei.
- Anonyymi
Nyt tulee vesimies. Vesi on uutta viinaa. Juodaan baarissa ja teeskennellään, että on hauskaa. Eli ihan sama meininki kuin viinan kanssa. :D
Tämä oli hyvä kommentti! Vesimies tai -nainen. En kuitenkaan allekirjoita tuota teeskentelemistä. ;)
- Anonyymi
Vesi on vaarallista liiaksi asti juotuna. Kehon nesteet laimenenevat eivätkä hermoviestit kulje kuten pitäisi siinähän ihminen vallan kuolee. Viinaa kun juo niin ei ole tuota vaaraa.
- Anonyymi
Kaikki ovat tutustuneet naisiin viinamiehen ansiosta.
- Anonyymi
höpöpö höpö heikki ja Molle kirjaaMolle Molle-Molli sävel onpi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248