On, että on työpaikka.
Edellytykset kumppanin löytymiselle
24
316
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. Itse ajattelen olevani herttua ja naiset käy kuumana. Juoni on siinä, että yritän kuitenkin käyttäytyä niin kuin peittelisin herttuaisuuttani. Tästä tulee vastustamaton combo.
Hyvä aloitus, eka kommentti rupesi hymyilyttämään. Vai että oikein herttua..
Olen kyllä samaa mieltä, että työ helpottaa kumppanin löytämistä. Olen myös sitä mieltä, että samanlaisen toivoisi löytävän samanlaisen.
Tosi monesti esim. duunareilla samat perusarvot ja akateemisilla samat. Kuten myös niin, et toinen yrittäjä ymmärtää toista yrittäjää. Ei tarvitse aina selittää, miksi joku asia on aivan berberistä.- Anonyymi
Niin, kuvittelin joskus olevani myös prinssi,mutta se menee helposti överiksi. Vaikea peitellä sitten sitä prinssiyttä. Ja sitä paitsi pahinta olisi löytää kumppaniksi jokin "prinsessa". Niiden kanssa ei varmasti tule toimeen. :D
Herttua on hyvä ajatus. Anonyymi kirjoitti:
Niin, kuvittelin joskus olevani myös prinssi,mutta se menee helposti överiksi. Vaikea peitellä sitten sitä prinssiyttä. Ja sitä paitsi pahinta olisi löytää kumppaniksi jokin "prinsessa". Niiden kanssa ei varmasti tule toimeen. :D
Herttua on hyvä ajatus.Musta prinsessat on kivoja! Olisin mielelläni joku prinsessa, mutta elämän realiteetit on mitä on. En ole tarpeeksi ulkonäkökeskeinen ollakseni prinsessa. :D
- Anonyymi
sitten tulee kaksi vuorotyö, kun päivätyö ja ilta siivoksen parissa yhteiseen kotiin,,
- Anonyymi
Hyvä idiio joo ostaa uudet kumppsnit, kumppstri, Elli kenkulaiset talven vasrallekin...ei välttämättä mitään Hirviömäisen kalliitaksaasn ehkä jos ei tar4vitse mutta uutukaiset5 jotkin
Työpaikalla ei ole mitään merkitystä kunhan on muuta tuloa ja/tai omaisuutta.
- Anonyymi
Kumppanin löytää kun juo viinaa ja käy yökerhossa. Se on se tärkein edellytys.
t. viinamies- Anonyymi
Tuo ei edelleenkään pidä paikkaansa!
Ei ole työpaikka vaikuttanut asiaan mitenkään...
Häpykielimies kirjoitti:
Luulen että jotkin työtehtävät saattaavat olla esteeksi.
Työkavereille kyllä riittää naisia joka sormelle. Minä olen poikkeus. Liian vanha ja ruma. Epäsosiaalinen mörökölli.
- Anonyymi
Jos tekee kesällä poimituista marjoista viintä saadakseen naisen sänkyyn, niin sekin lasketaan!
>simiti< - Anonyymi
Viinan juonti on tärkein edellytys että löytää kumppanin. Jos ei juo viinaa niin ei ole edellytystä tutustua naisiin.
T: viinamies No ei ole.🙂.
- Anonyymi
Sille on jos lapsensa haluaa viedä hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sille on jos lapsensa haluaa viedä hoitoon.
Mitkä lapset 😂 hönkäisen sua päin
- Anonyymi
Mee sitten töihin ap jos kriteerisi on työpaikka.
- Anonyymi
Vuosia jatkunut hyvä taloustilanne ei ole auttanut pariutumiseen, parhaiten pariudutaan kriisien aikana. Suomen työllisyysluvut heikkenevät, on jo 40 000 työtöntä enemmän mitä vuosi sitten, lisää on lomautuksien alla tulemassa työttömiksi.
Kaksi työtöntä voi siis kohdata aikaisempaa useammin, siitä voi syttyä rakkaustarinoita, jotain sellaista, jota työhön orientoituneet eivät enää voi ymmärtää:)
AV - Anonyymi
Yksi on varma joka etsi kumpania tämä sivusto se ei löydy.Ihan turhaa hukata aikaa kumpanin etsimiseen tämä sivusto.
- Anonyymi
niin tyttöjä pystyy ilahduttamaan jos itse haluaa,
- Anonyymi
Penallakin (nimi muutettu) oli työpaikka puutehtaan lämpövoimalassa. Mutta sitten se purettiin. Ja tilalle tuli automaattinen työpaikkaa, eikä penaa tarvinnu enää. Onko teidä työpaikka automaattinen?
- Anonyymi
Eikä. Onhan töissä käymättömiä niin naisissa kuin miehissä. Tosin veikkaan että koulutustausta vaikuttaa vielä enemmän kuin pelkkä työttömyys. Ja onhan työttömyyden pituudellakin vaikutusta, jos toinen käy töissä ja toinen ei.
Asenne omaan työttömyyteen vaikuttanee myös, olis hyvä löytää samoin ajatteleva.
xLiner - Anonyymi
Mikäli töissä käynti ei takaa parisuhdetta, on suositeltavaa pyrkiä jäämään työttömäksi ja elettävä yhteiskunnan raholla.
Ei pillua, ei töitä, ei verotuloja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663025
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671699Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241560- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011