Paleltuvat täällä.
lähetetään turvapaikanhakijat kotiinsa lämpimään!
10
233
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ovat aggressiivisia https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010001339.html?post=281677
Aggressiivisuus ja turvan hakeminen ei oikein sovi yhteen.Kunniallisia ja hyviä miehiä jotka kellistää vaikka yli 100kilosen SUOMI NAISEN niin saa oleskeluluvan sekä lämpimän turvallisen sylin!
Olen istunut kunniaa myös HUOXILLE ja lumpuille Rattijuoppojen sekä Juoppojen lisäksi!
Ei sekään kelpaa vaan vielä pitää istuu lisää kunniaa vaikka olen tehnyt jo kaiken mahdollisen mitä AITO SUOMALAINEN voi SUOMALAISTEN sekä SUOMEN VALTION PUOLESTA TEHDÄ!Kyllä voin olla Suomen komia lappalais kveeni ihan hyvin niin joka on AITO SUOMALAINEN niin pärjätään paljon paremmin!
Olen sentään 3:n alkuperäiskansan yhdistelmä ja olen syntynyt Suomessa en Saamenmaalla.
Ei minua voi pakottaa liittymään SaKä:ään, koska koltansaamelaiset vihas komeja, mutta karjalaiset suojas heitä.
Joutilaalla on aikaa keskittyä aiheesta mikä minusta tulee isona! KOMIAT on Suomessa harvinaisia.
Venäjällä on komeja, mutta 4 komia asu kylässä jossa yks sukuhaara asu.
Toisessa kylässä ei ollu yhtään komia.
Eikä kolmannessakaan.Holomanämmä kirjoitti:
Kyllä voin olla Suomen komia lappalais kveeni ihan hyvin niin joka on AITO SUOMALAINEN niin pärjätään paljon paremmin!
Olen sentään 3:n alkuperäiskansan yhdistelmä ja olen syntynyt Suomessa en Saamenmaalla.
Ei minua voi pakottaa liittymään SaKä:ään, koska koltansaamelaiset vihas komeja, mutta karjalaiset suojas heitä.
Joutilaalla on aikaa keskittyä aiheesta mikä minusta tulee isona! KOMIAT on Suomessa harvinaisia.
Venäjällä on komeja, mutta 4 komia asu kylässä jossa yks sukuhaara asu.
Toisessa kylässä ei ollu yhtään komia.
Eikä kolmannessakaan.Ruijan suomalainen komi on varmaan oikea alkuperäiskansa niin silloin mennään suoraan suomalaiseen alkuperäiskansaan.
Lappalaisia äidin suku oli, kun he Petsamoon meni.
Isät oli suomalaisia ja he tuli nykyisen Suomen rajojen sisäpuolelta.
Petsamo oli Norjan ja Venäjän yhteisomistuksessa ja kaikki jotka asui Norjan rajalla oli Ruijan suomalaisia.
Komit asu karjalaisten kanssa samassa kylässä ja suvun sukunimi piti vaihtaa kirkon määräyksestä toiseksi.
Tuosta päättelin, että he oli ne 4 komia siinä kylässä.
Komi olis käynyt karjalasten kunnialle jos olis ollut Karjalainen sukunimellä.
Komi meni karjalaisen kanssa naimisiin ja teki karjalan komeja eli Kuolan suomalaisia.
Saan päättää mitä alkuperäiskansaa haluan olla, koska olen vanhin meidän perheen lapsista ja meistä tytöistä AINUT joka on syntynyt Suomessa ja Inarin kunnassa.
Olen Ruijan suomalainen komia tietenkin niin saan suojata kerralla 2 suomalaista alkuperäiskansaa.
Jos on pakko valita vaan toinen valikoin KOMIAN, mutta se ei ole mikään KUNNIALOUKKAUS syntyä Suomeen KOMIANA!
Suomen valtion oma häpeä, kun halusivat sivistyneet, viisaat ja komiat Suomeen!
Ruotsalaiset oli niitä jotka alotti, mutta kyllä me SUOMALAISET voitetaan tämä KOMIASTI!
En käytä meikkiä niin kukaan ei huomaa, että minä komia olen olemassa.
Jos minut tapatte niin tehän häviätte, koska meän suvussa EI OIKEESTI OLE KOMEITA vaan kaikki ollaan saatanan RUMIA!Holomanämmä kirjoitti:
Ruijan suomalainen komi on varmaan oikea alkuperäiskansa niin silloin mennään suoraan suomalaiseen alkuperäiskansaan.
Petsamo oli Norjan ja Venäjän yhteisomistuksessa ja kaikki jotka asui Norjan rajalla oli Ruijan suomalaisia.
Komit asu karjalaisten kanssa samassa kylässä ja suvun sukunimi piti vaihtaa kirkon määräyksestä toiseksi.
Komi meni karjalaisen kanssa naimisiin ja teki karjalan komeja eli Kuolan suomalaisia.
Saan päättää mitä alkuperäiskansaa haluan olla, koska olen vanhin meidän perheen lapsista ja meistä tytöistä AINUT joka on syntynyt Suomessa ja Inarin kunnassa.
Olen Ruijan suomalainen komia tietenkin niin saan suojata kerralla 2 suomalaista alkuperäiskansaa.
Jos on pakko valita vaan toinen valikoin KOMIAN, mutta se ei ole mikään KUNNIALOUKKAUS syntyä Suomeen KOMIANA!
Ruotsalaiset oli niitä jotka alotti, mutta kyllä me SUOMALAISET voitetaan tämä KOMIASTI!
Jos minut tapatte niin tehän häviätte, koska meän suvussa EI OIKEESTI OLE KOMEITA vaan kaikki ollaan saatanan RUMIA!Ei ole häpeä olla Suomen alkuperäiskansa Komia!
Komiat voi sanoa, ettei tänne tarvi tulla ulkomailta pätemään ja meiltä löytyy omasta takaakin komeita alkuperäiskansoja ja ei hekään ole jääneet ulkomaille pätemään tai esittämään komiaa vaan he on osanneet tulla Suomeen takaisin sinne mistä ovat maailmalle lähteneet.
Stubbin vaimo voi kyllä käydä meidän Suomen komeiden kunnian päälle jos Stubb Presidentiksi pääsee.
Haavistolla on sama ongelma ja Li Andersson ruotsalaisena vielä ja he on vielä Suomeen komeita halunneet, mutta eipä ole hoitanut komean asioita kuntoon edes opetusministerinä.
Lapissa on niin paljon alkuperäiskansaa joita Suomen ruotsalainen väestö on halunnut, että kaikille pitäs antaa oma alue ja hallinta oikeus.Holomanämmä kirjoitti:
Ruijan suomalainen komi on varmaan oikea alkuperäiskansa niin silloin mennään suoraan suomalaiseen alkuperäiskansaan.
Jos minut tapatte niin tehän häviätte, koska meän suvussa EI OIKEESTI OLE KOMEITA vaan kaikki ollaan saatanan RUMIA!Voisin perustaa Komi komisarioon ja pyytää valtiolta rahaa niin voin tutkia Komi asiaa sekä toimia Komi komisaarion KOMISAARINA!
Kyllä se riittää, kun yksin tutkin!- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181224118
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Irakilaiset tulevat maahan aivan toisenlaisin tavottein . Huomaatte sen 10-15 v kuluttua . . Onneksi minä olen jo silloin edesmennyt .
Eikö Alla Hus Snägäri SDP kansanedustaja ollut Irakista tullut RAUHAN NEUVOTTELIJAKSI Suomeen?
Sehän joutu mielisairaalaan, koska oli kirjoittanut että hänestä tulee Suomen Presidentti ja alko hullu kansanedustajaksi.
Alkuperäiset suomalaiset saa ilmoittaa mitä haluaa, koska meistä kuka vaan saa alkaa Presidentiksi ja pääsee kansanedustajana vaikka ministeriksi, mutta pakolaiset pääsee koska he on tietoturva riskejä!
He on itse pyrkineet ehdolle ja tuo on tietoista ei vahinko.
- Anonyymi
Mieluummin nostetaan sähkön hintaa että voivat asustella +30 asteisissa asunnoissa
Kyllä köyhä maksaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768