lähetetään turvapaikanhakijat kotiinsa lämpimään!

Anonyymi-ap

Paleltuvat täällä.

10

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Kunniallisia ja hyviä miehiä jotka kellistää vaikka yli 100kilosen SUOMI NAISEN niin saa oleskeluluvan sekä lämpimän turvallisen sylin!

        Olen istunut kunniaa myös HUOXILLE ja lumpuille Rattijuoppojen sekä Juoppojen lisäksi!

        Ei sekään kelpaa vaan vielä pitää istuu lisää kunniaa vaikka olen tehnyt jo kaiken mahdollisen mitä AITO SUOMALAINEN voi SUOMALAISTEN sekä SUOMEN VALTION PUOLESTA TEHDÄ!


      • Kyllä voin olla Suomen komia lappalais kveeni ihan hyvin niin joka on AITO SUOMALAINEN niin pärjätään paljon paremmin!
        Olen sentään 3:n alkuperäiskansan yhdistelmä ja olen syntynyt Suomessa en Saamenmaalla.

        Ei minua voi pakottaa liittymään SaKä:ään, koska koltansaamelaiset vihas komeja, mutta karjalaiset suojas heitä.

        Joutilaalla on aikaa keskittyä aiheesta mikä minusta tulee isona! KOMIAT on Suomessa harvinaisia.
        Venäjällä on komeja, mutta 4 komia asu kylässä jossa yks sukuhaara asu.
        Toisessa kylässä ei ollu yhtään komia.
        Eikä kolmannessakaan.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Kyllä voin olla Suomen komia lappalais kveeni ihan hyvin niin joka on AITO SUOMALAINEN niin pärjätään paljon paremmin!
        Olen sentään 3:n alkuperäiskansan yhdistelmä ja olen syntynyt Suomessa en Saamenmaalla.

        Ei minua voi pakottaa liittymään SaKä:ään, koska koltansaamelaiset vihas komeja, mutta karjalaiset suojas heitä.

        Joutilaalla on aikaa keskittyä aiheesta mikä minusta tulee isona! KOMIAT on Suomessa harvinaisia.
        Venäjällä on komeja, mutta 4 komia asu kylässä jossa yks sukuhaara asu.
        Toisessa kylässä ei ollu yhtään komia.
        Eikä kolmannessakaan.

        Ruijan suomalainen komi on varmaan oikea alkuperäiskansa niin silloin mennään suoraan suomalaiseen alkuperäiskansaan.
        Lappalaisia äidin suku oli, kun he Petsamoon meni.
        Isät oli suomalaisia ja he tuli nykyisen Suomen rajojen sisäpuolelta.
        Petsamo oli Norjan ja Venäjän yhteisomistuksessa ja kaikki jotka asui Norjan rajalla oli Ruijan suomalaisia.

        Komit asu karjalaisten kanssa samassa kylässä ja suvun sukunimi piti vaihtaa kirkon määräyksestä toiseksi.
        Tuosta päättelin, että he oli ne 4 komia siinä kylässä.
        Komi olis käynyt karjalasten kunnialle jos olis ollut Karjalainen sukunimellä.
        Komi meni karjalaisen kanssa naimisiin ja teki karjalan komeja eli Kuolan suomalaisia.

        Saan päättää mitä alkuperäiskansaa haluan olla, koska olen vanhin meidän perheen lapsista ja meistä tytöistä AINUT joka on syntynyt Suomessa ja Inarin kunnassa.
        Olen Ruijan suomalainen komia tietenkin niin saan suojata kerralla 2 suomalaista alkuperäiskansaa.

        Jos on pakko valita vaan toinen valikoin KOMIAN, mutta se ei ole mikään KUNNIALOUKKAUS syntyä Suomeen KOMIANA!
        Suomen valtion oma häpeä, kun halusivat sivistyneet, viisaat ja komiat Suomeen!

        Ruotsalaiset oli niitä jotka alotti, mutta kyllä me SUOMALAISET voitetaan tämä KOMIASTI!
        En käytä meikkiä niin kukaan ei huomaa, että minä komia olen olemassa.
        Jos minut tapatte niin tehän häviätte, koska meän suvussa EI OIKEESTI OLE KOMEITA vaan kaikki ollaan saatanan RUMIA!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ruijan suomalainen komi on varmaan oikea alkuperäiskansa niin silloin mennään suoraan suomalaiseen alkuperäiskansaan.
        Lappalaisia äidin suku oli, kun he Petsamoon meni.
        Isät oli suomalaisia ja he tuli nykyisen Suomen rajojen sisäpuolelta.
        Petsamo oli Norjan ja Venäjän yhteisomistuksessa ja kaikki jotka asui Norjan rajalla oli Ruijan suomalaisia.

        Komit asu karjalaisten kanssa samassa kylässä ja suvun sukunimi piti vaihtaa kirkon määräyksestä toiseksi.
        Tuosta päättelin, että he oli ne 4 komia siinä kylässä.
        Komi olis käynyt karjalasten kunnialle jos olis ollut Karjalainen sukunimellä.
        Komi meni karjalaisen kanssa naimisiin ja teki karjalan komeja eli Kuolan suomalaisia.

        Saan päättää mitä alkuperäiskansaa haluan olla, koska olen vanhin meidän perheen lapsista ja meistä tytöistä AINUT joka on syntynyt Suomessa ja Inarin kunnassa.
        Olen Ruijan suomalainen komia tietenkin niin saan suojata kerralla 2 suomalaista alkuperäiskansaa.

        Jos on pakko valita vaan toinen valikoin KOMIAN, mutta se ei ole mikään KUNNIALOUKKAUS syntyä Suomeen KOMIANA!
        Suomen valtion oma häpeä, kun halusivat sivistyneet, viisaat ja komiat Suomeen!

        Ruotsalaiset oli niitä jotka alotti, mutta kyllä me SUOMALAISET voitetaan tämä KOMIASTI!
        En käytä meikkiä niin kukaan ei huomaa, että minä komia olen olemassa.
        Jos minut tapatte niin tehän häviätte, koska meän suvussa EI OIKEESTI OLE KOMEITA vaan kaikki ollaan saatanan RUMIA!

        Ei ole häpeä olla Suomen alkuperäiskansa Komia!
        Komiat voi sanoa, ettei tänne tarvi tulla ulkomailta pätemään ja meiltä löytyy omasta takaakin komeita alkuperäiskansoja ja ei hekään ole jääneet ulkomaille pätemään tai esittämään komiaa vaan he on osanneet tulla Suomeen takaisin sinne mistä ovat maailmalle lähteneet.

        Stubbin vaimo voi kyllä käydä meidän Suomen komeiden kunnian päälle jos Stubb Presidentiksi pääsee.
        Haavistolla on sama ongelma ja Li Andersson ruotsalaisena vielä ja he on vielä Suomeen komeita halunneet, mutta eipä ole hoitanut komean asioita kuntoon edes opetusministerinä.

        Lapissa on niin paljon alkuperäiskansaa joita Suomen ruotsalainen väestö on halunnut, että kaikille pitäs antaa oma alue ja hallinta oikeus.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ruijan suomalainen komi on varmaan oikea alkuperäiskansa niin silloin mennään suoraan suomalaiseen alkuperäiskansaan.
        Lappalaisia äidin suku oli, kun he Petsamoon meni.
        Isät oli suomalaisia ja he tuli nykyisen Suomen rajojen sisäpuolelta.
        Petsamo oli Norjan ja Venäjän yhteisomistuksessa ja kaikki jotka asui Norjan rajalla oli Ruijan suomalaisia.

        Komit asu karjalaisten kanssa samassa kylässä ja suvun sukunimi piti vaihtaa kirkon määräyksestä toiseksi.
        Tuosta päättelin, että he oli ne 4 komia siinä kylässä.
        Komi olis käynyt karjalasten kunnialle jos olis ollut Karjalainen sukunimellä.
        Komi meni karjalaisen kanssa naimisiin ja teki karjalan komeja eli Kuolan suomalaisia.

        Saan päättää mitä alkuperäiskansaa haluan olla, koska olen vanhin meidän perheen lapsista ja meistä tytöistä AINUT joka on syntynyt Suomessa ja Inarin kunnassa.
        Olen Ruijan suomalainen komia tietenkin niin saan suojata kerralla 2 suomalaista alkuperäiskansaa.

        Jos on pakko valita vaan toinen valikoin KOMIAN, mutta se ei ole mikään KUNNIALOUKKAUS syntyä Suomeen KOMIANA!
        Suomen valtion oma häpeä, kun halusivat sivistyneet, viisaat ja komiat Suomeen!

        Ruotsalaiset oli niitä jotka alotti, mutta kyllä me SUOMALAISET voitetaan tämä KOMIASTI!
        En käytä meikkiä niin kukaan ei huomaa, että minä komia olen olemassa.
        Jos minut tapatte niin tehän häviätte, koska meän suvussa EI OIKEESTI OLE KOMEITA vaan kaikki ollaan saatanan RUMIA!

        Voisin perustaa Komi komisarioon ja pyytää valtiolta rahaa niin voin tutkia Komi asiaa sekä toimia Komi komisaarion KOMISAARINA!

        Kyllä se riittää, kun yksin tutkin!


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­­y­­­m­­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#181224118

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Irakilaiset tulevat maahan aivan toisenlaisin tavottein . Huomaatte sen 10-15 v kuluttua . . Onneksi minä olen jo silloin edesmennyt .

      • Eikö Alla Hus Snägäri SDP kansanedustaja ollut Irakista tullut RAUHAN NEUVOTTELIJAKSI Suomeen?
        Sehän joutu mielisairaalaan, koska oli kirjoittanut että hänestä tulee Suomen Presidentti ja alko hullu kansanedustajaksi.

        Alkuperäiset suomalaiset saa ilmoittaa mitä haluaa, koska meistä kuka vaan saa alkaa Presidentiksi ja pääsee kansanedustajana vaikka ministeriksi, mutta pakolaiset pääsee koska he on tietoturva riskejä!
        He on itse pyrkineet ehdolle ja tuo on tietoista ei vahinko.


    • Anonyymi

      Mieluummin nostetaan sähkön hintaa että voivat asustella +30 asteisissa asunnoissa
      Kyllä köyhä maksaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe