JUlkaistu vuonna 1993. Studioalbumi siis. Annan sille 5/5.
1.Tyttö jota rakastan = 5/5 tasoa(sisältää eri tasoja eli punkahtavat sävyt jotka muuttuu eri genremuotoihin ja sointujen määrä on melko suuri)
2.Minä olen myyrä= 5/5 aavistuksen children music genreä mukana + punk rock+progerock sävyt
3.Huonot uutiset= 4/5 joka menee ihan lastenlauluna ja tyylilajina lastenlaulun lisäksi on folk pop
4.Älä astu kauppiaan päälle= 5/5 jossa aika hc punk painotteiset sävyt
5.Pää puhuu= 5/5 joka kappale on melko art rock tyylinen jossa spoken word ja art rock sekä surf rock nivoutuu hienoksi yhdistelmäksi
6.Toppatakkeja ja toledon terästä on moniulotteinen 5/5 tasoa oleva laulu
7.Mitä elämän jälkeen= 5/5 tasoa jossa melodinen kertsi
8.Soljan käsittely= 4/5 tasoa
9.Kuonamagneetti= 5/5
10.Taivaiden maisterit =laajaulotteinen huikea kappale jolle annan 5/5
YUP-Toppatakkeja ja toledon terästä = laajempi analysointi-arvio
Anonyymi-ap
1
173
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181249472
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867