Tyyliin henkilö joka tuijottaa huoneen toiselta laidalta jonkinlaisella intensiteetillä mutta hänen kasvonsa eivät kuitenkaan paljasta hänen tunteita tai ajatuksiaan. Minkäänlaisia muitakaan vinkkejä ei voi kasvoista lukea.
Ymmärrän kyllä että tuollainen voi olla joka häiritsevää jollakin tasolla. Kyse saattaa olla siitä että joku on sinusta utelias ja haluaisi oppia sinut tuntemaan eikä oikein pysty hoksaamaan oikeaa tapaa lähestyä sinua. Tai se voi olla jotakin pahantahtoisempaa.
Tai sitten hän laittaa mustat lasit päähän ja ottaa kävelykepin kauniiseen käteen... https://youtu.be/UDdVWQBPMt8
Kuinka moni pitää salaperäisyyttä viehättävänä?
15
463
Vastaukset 15
- Anonyymi
Mulle kävi noin että aloin vain töllöttämään kivikasvona erästä ja jäin hänen katseensa vangiksi. Alkoi hän sitä sitten lopulta ihmettelemään ja piti minua varmasti hölmöläisenä. Se oli rakastumista kännissä ja suljin tunteeni mistä maksoin mt:sesti korkean hinnan. Kun en kerta niissä olosuhteissa kyennyt mihinkään niin en tiedä milloin muutenkaan siihen pystyisin. Vahvat tunteet voivat kylläkin olla ennemminkin esteenä kuin ajavana voimana lähestyttäessä toista ihmistä.
- Anonyymi
Mjaa
Siis kehutkin vedetään tyhjiöön.
Oi voi
Minne tämä maailma on menossa.
(hirn) - Anonyymi
voi olla hausja juttu joks tejee bunuöm ei ole tyhmä kuin teemu
- Anonyymi
En pidä viehättävänä. Mä en jaksais sietää jotain mysteeriyksilöä, josta ei ota edes toinen samanlainen selvää. Simppeliä, yksinkertaista ja selkeää kommunikaatiota ja olemista, muu ei kiinnosta.
Katsoin tuossa viestejäni ja yhdessä poistetussa vastauksessa ei tuntunut olevan mitään vikaa, on käynyt ennenkin.
Kaikkea sitä Suomi24 automatisoi vaihtelevalla menestyksellä.- Anonyymi
Mjoo
Ei alkuperäisessä tekstissä ole kuin pari pilkkuvirhettä, joista voisi narista. Muuten lainit on lähellä priimaa ja tempo hyvä.
Kuten sanoin, hyvä.
(hihitystä)
- Anonyymi
jos ei siedä mysteereitä niin Agatha Christie Hervoton Hercules Poirot huonojs ohjelmst huonojs
Ai niin kuin Jane Austenin romaanin Ylpeys ja ennakkoluulo vuoden 1995 tv-sarjaversiossa herra Darcy Elisabethia?
https://www.youtube.com/watch?v=SXmn3s-vHzcElionrie kirjoitti:
Tuo on yksi suosikkitarinoistani. 😄
Tykkään tuosta tv-sarjasta, oon kattonu ehkä kolme kertaa sen ja olen lukenut myös Jane Austenin kirjankin. Nuorempana luin Jane Austenin kirjoja.
- Anonyymi
Salaperäisyys oikealla tavalla ja oikeassa kohdassa voi toimiakin, yleensä ei.
- Anonyymi
Mjaa
Itse olen sitä mieltä, että salaperäisyyden luonne on kiinnostavampi kuin peruslörppö, joka ei ymmärrä arvonsa päälle mitään. Eli tämä on kuin arvokeskustelu, jossa toiset kaatavat kamaa ruutuun ja toiset eivät sano mitään.
(hihitystä)
- Anonyymi
Ei tuo ole salaperäisyyttä vaan se on jos huoneen perällä istuva pitkähiuksinen vaaleaan puuvillapaitaan pukeutunut Caramba-mies aloittaa ennennäkemättömän showtanssin poistuen sen jälkeen paikalta puhumatta mitään ottaen kainaloonsa Funeoun iltapalaseuraksensa lähimmälle nakkikiskalle.
Siinä sitä on salaperäisyyttä jos missä ! Iltapäivälehdetkään eivät tiedä mitä tapahtui tai ei tapahtunut. - Anonyymi
Salaperäisyyttä ei saa aikaan kuin tiedon puute tai hämärä valaistus, tai sitten tuoteväärennökset 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2341432Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va249990Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68762Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan86688- 109599
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34564Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40471
- 31451
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440- 77412
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺44403Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8397- 30393
- 27390
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21371