Kuinka moni pitää salaperäisyyttä viehättävänä?

Tyyliin henkilö joka tuijottaa huoneen toiselta laidalta jonkinlaisella intensiteetillä mutta hänen kasvonsa eivät kuitenkaan paljasta hänen tunteita tai ajatuksiaan. Minkäänlaisia muitakaan vinkkejä ei voi kasvoista lukea.

Ymmärrän kyllä että tuollainen voi olla joka häiritsevää jollakin tasolla. Kyse saattaa olla siitä että joku on sinusta utelias ja haluaisi oppia sinut tuntemaan eikä oikein pysty hoksaamaan oikeaa tapaa lähestyä sinua. Tai se voi olla jotakin pahantahtoisempaa.

Tai sitten hän laittaa mustat lasit päähän ja ottaa kävelykepin kauniiseen käteen... https://youtu.be/UDdVWQBPMt8

15

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulle kävi noin että aloin vain töllöttämään kivikasvona erästä ja jäin hänen katseensa vangiksi. Alkoi hän sitä sitten lopulta ihmettelemään ja piti minua varmasti hölmöläisenä. Se oli rakastumista kännissä ja suljin tunteeni mistä maksoin mt:sesti korkean hinnan. Kun en kerta niissä olosuhteissa kyennyt mihinkään niin en tiedä milloin muutenkaan siihen pystyisin. Vahvat tunteet voivat kylläkin olla ennemminkin esteenä kuin ajavana voimana lähestyttäessä toista ihmistä.

    • Anonyymi

      Mjaa

      Siis kehutkin vedetään tyhjiöön.

      Oi voi

      Minne tämä maailma on menossa.

      (hirn)

    • Anonyymi

      voi olla hausja juttu joks tejee bunuöm ei ole tyhmä kuin teemu

    • Anonyymi

      En pidä viehättävänä. Mä en jaksais sietää jotain mysteeriyksilöä, josta ei ota edes toinen samanlainen selvää. Simppeliä, yksinkertaista ja selkeää kommunikaatiota ja olemista, muu ei kiinnosta.

    • Katsoin tuossa viestejäni ja yhdessä poistetussa vastauksessa ei tuntunut olevan mitään vikaa, on käynyt ennenkin.

      Kaikkea sitä Suomi24 automatisoi vaihtelevalla menestyksellä.

      • Anonyymi

        Mjoo

        Ei alkuperäisessä tekstissä ole kuin pari pilkkuvirhettä, joista voisi narista. Muuten lainit on lähellä priimaa ja tempo hyvä.

        Kuten sanoin, hyvä.

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      jos ei siedä mysteereitä niin Agatha Christie Hervoton Hercules Poirot huonojs ohjelmst huonojs

      • Tuo on yksi suosikkitarinoistani. 😄


      • Elionrie kirjoitti:

        Tuo on yksi suosikkitarinoistani. 😄

        Tykkään tuosta tv-sarjasta, oon kattonu ehkä kolme kertaa sen ja olen lukenut myös Jane Austenin kirjankin. Nuorempana luin Jane Austenin kirjoja.


    • Anonyymi

      Salaperäisyys oikealla tavalla ja oikeassa kohdassa voi toimiakin, yleensä ei.

      • Anonyymi

        Mjaa

        Itse olen sitä mieltä, että salaperäisyyden luonne on kiinnostavampi kuin peruslörppö, joka ei ymmärrä arvonsa päälle mitään. Eli tämä on kuin arvokeskustelu, jossa toiset kaatavat kamaa ruutuun ja toiset eivät sano mitään.

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Ei tuo ole salaperäisyyttä vaan se on jos huoneen perällä istuva pitkähiuksinen vaaleaan puuvillapaitaan pukeutunut Caramba-mies aloittaa ennennäkemättömän showtanssin poistuen sen jälkeen paikalta puhumatta mitään ottaen kainaloonsa Funeoun iltapalaseuraksensa lähimmälle nakkikiskalle.

      Siinä sitä on salaperäisyyttä jos missä ! Iltapäivälehdetkään eivät tiedä mitä tapahtui tai ei tapahtunut.

    • Anonyymi

      Salaperäisyyttä ei saa aikaan kuin tiedon puute tai hämärä valaistus, tai sitten tuoteväärennökset 🤔

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3644
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3156
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2613
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2122
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2105
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1947
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1755
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1732
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      292
      1458
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1362
    Aihe