Nainen jännittääkö

Anonyymi-ap

Niin paljon ettei sanotuksi saa tai sanat menee solmuun kun joku sinkkumies puhuu sinulle ja tiedät siinä on tuleva pomosi ja päällikkösi eli tuleva miehesi eli sinua kiihottaa mutta jännittää puhua tulevalle miehellesi vai onko helpompi jutella tinderimiehille kun tiedät ettei ne ole tulevia miehiäsi vaan hetken helpottajaa etsii

30

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mua ole jännittänyt muille juttelu sitten ensimmäisten työhaastattelujen joskus teini-ikäsenä.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

💋 ­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18128699k

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• En tiedä Tinder Miehiä.
      En oo koskaan käyttänyt moisia paikkoja.
      Tätä paikkaa ennen ainoastaan ollu jossai
      hiton kalliissa maksullisessa telkkarin
      kautta olevassa paikassa ikuisuus sit.

Mutta niin, Kyllä saattaa se olla noin. Sanattomaksi tai sanat solmuun kyllä.

Mutta ei sillä enää merkitystä.

• Anonyymi

Kyllä on merkitystä eli älä sano yks kaks tapaat sen herra oikean ja sit se on menoa

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on merkitystä eli älä sano yks kaks tapaat sen herra oikean ja sit se on menoa

No en oo koskaan kuullut että sellanen tupsahtais jostain kotiovelle. :)

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

No en oo koskaan kuullut että sellanen tupsahtais jostain kotiovelle. :)

No sen voit tavata missä vain eli jos hyvä tuuri käy ja ovikellosi soi avaat oven niin siinä se seisoo siis tuleva miehesi

• Anonyymi kirjoitti:

No sen voit tavata missä vain eli jos hyvä tuuri käy ja ovikellosi soi avaat oven niin siinä se seisoo siis tuleva miehesi

Kiitos tästä!

Eli ei ihan toivotonta ookkaan.
        Voi pitää siis toiveita, unelmia ja
        yhden haaveen tallella.

• Anonyymi

Mä olen ilmeisesti jotenkin outo yksilö, sillä mun on HELPOMPI puhua sellaiselle, johon olen tykästynyt ja josta olen kiinnostunut. Sellaisen ihmisen seurassa nimenomaan EI mitenkään erityisemmin jännitä tai ahdista, eikä mene sanat solmuun eikä mitään muutakaan.

Kukaan ihminen ei kuitenkaan koskaan tule olemaan mulle pomo tai päällikkö, jollei se sitten ole hänen tittelinsä ja statuksensa paikassa, josta maksetaan minulle palkkaa. Sellaisenkin pomon ja päällikön vaikutusvalta muhun on kuitenkin hyvin rajallinen..

• Anonyymi

Kyllä tuleva miehesi on pomosi ja sitä tottelet ja samoin toisin päin eli olet miehesi pomo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuleva miehesi on pomosi ja sitä tottelet ja samoin toisin päin eli olet miehesi pomo

Ei ole. Minulla on tasan 1 pomo ja se olen minä itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä myös ehdottomasti kieltäydyn olemasta kenenkään pomo, ellei kyse ole palkkatyöstä, joka tapahtuu irrallaan yksityiselämästäni.

• Kyllähän sitä aina tuntemattomalle voi heittää läppää. Vaan autapa armias sitten, jos lähtee tunteet niin sanotusti syntymään. Ei onnistu enää mikään. Nauru on hysteeristä ja hymykin on sellainen nykivä. Ihminen on kummallinen. 🧐

• Lisään vielä, että minä en niistä Tinteri-lihatiskeistä ole oikein kiinnostunut. Lähikaupan lihatiski on parempi.

• Anonyymi

Totta tuo kumma juttu mut noin se menee

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Lisään vielä, että minä en niistä Tinteri-lihatiskeistä ole oikein kiinnostunut. Lähikaupan lihatiski on parempi.

Älä sano kokeile ja nauti elämästä niin tinderiläiset väittää kerran koet tinderin niin sen jälkeen et muuta kaipaa etkä suhdetta halua vaan miehiä monia ihanaisia tinderistä haluat ja tinderi onnen ja rakkauden tuo ja rahaa ja bileitä

• Anonyymi kirjoitti:

Älä sano kokeile ja nauti elämästä niin tinderiläiset väittää kerran koet tinderin niin sen jälkeen et muuta kaipaa etkä suhdetta halua vaan miehiä monia ihanaisia tinderistä haluat ja tinderi onnen ja rakkauden tuo ja rahaa ja bileitä

Niin. Tiedän, että lähikaupan lihatiskin lihat on loppuunmyyty. En kuitenkaan ole sellainen ihminen, joka tuolla kylillä peesettä jakaa eikä tinterit istu minun arvomaailmaan ollenkaan.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Niin. Tiedän, että lähikaupan lihatiskin lihat on loppuunmyyty. En kuitenkaan ole sellainen ihminen, joka tuolla kylillä peesettä jakaa eikä tinterit istu minun arvomaailmaan ollenkaan.

Myöskään koviin arvoihin luokiteltavat rahat eivät istu arvomaailmaani. Bileet tarkoittaa minulle rakasta harrastusta, mutta ryyppybileet ei kiinnosta. Noh, ehkä välillä ne kotikännit. Minä käyn baarissa vain laulamassa ja tanssimassa. :)

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No kuulemma ei oman kylän poikii vaan naapurin pitäjien poikii eli naapurin pitäjän pojat tulee luoksesi kylään ja sinä menet eri pitäjiin kylään mut se on nyrkki sääntö vissiin et oman kylän poikien kanssa ei olla ellei ole korkeastikoulutettu tai arabimies

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Myöskään koviin arvoihin luokiteltavat rahat eivät istu arvomaailmaani. Bileet tarkoittaa minulle rakasta harrastusta, mutta ryyppybileet ei kiinnosta. Noh, ehkä välillä ne kotikännit. Minä käyn baarissa vain laulamassa ja tanssimassa. :)

No rikkaiden ja varakkaiden bileitä tarkoitettiin

• Anonyymi kirjoitti:

No kuulemma ei oman kylän poikii vaan naapurin pitäjien poikii eli naapurin pitäjän pojat tulee luoksesi kylään ja sinä menet eri pitäjiin kylään mut se on nyrkki sääntö vissiin et oman kylän poikien kanssa ei olla ellei ole korkeastikoulutettu tai arabimies

Joo, yksi vanha naapuripitäjän tuttu on leikkimielisesti jotain yrittänyt, kun sattui poikamieheksi yhtä aikaa. Minua ei vain kiinnosta. :/

En osaa tässä vaiheessa kiinnostua muista, kun on sen verran yhtä kohtaan tunteita.

No jollakin voi olla tuollaisia nyrkkisääntöjä. Minun nyrkkisääntöni kuuluu, että rakkaus on rahaa tärkeämpää. Niin se vain menee. Vaikka raha helpottaa elämää, niin ei se auta, jos ei ole rakkautta ja sitä myötä onnea.

Mutta en väheksy muita, jotka toisella tavalla elävät. Jokainen löytää onnensa eri asioista.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Hitto en oo puhelimella nyt,
        niin voin antaa täältä vaan ilman kuvia
        sulle haleja, lämpöä,
        ja sydämiä.
        Punaisia.
        Rakkautta!!!
        Puhdasta rakkautta
        ilman "sellasta" tarkoitusta.

<3 <3 <3

• Anonyymi kirjoitti:

No rikkaiden ja varakkaiden bileitä tarkoitettiin

Kokkelinokkabileitä? Joo, olen paljon omien nuorten kanssa keskustellut näistä, kun tykkäävät kuunnella sellaista nykyajan musiikkia, jossa painotetaan rahaa, naisia ja huumeita. Olen pyytänyt miettimään sitä millaista sisältöä elämäänsä kaipaavat.

Ei siinä, kyllähän sitä itsekin voi kuunnella sellaista musiikkia ja tanssiakin sellaisen tahtiin, mutta loppupeleissä se ei ole se, joka merkitsee. Vain rakkaus merkitsee ja ehkä klisee, mutta minulla näin.

• originalpieninainen kirjoitti:

Hitto en oo puhelimella nyt,
        niin voin antaa täältä vaan ilman kuvia
        sulle haleja, lämpöä,
        ja sydämiä.
        Punaisia.
        Rakkautta!!!
        Puhdasta rakkautta
        ilman "sellasta" tarkoitusta.

<3 <3 <3

Kiitos original! Laitan sullekin tulemaan rakkautta, lämpöä, sydämiä ja mitä kaikkea!

Ihan hitosti posipölyä tietenkin!! :)

❤️❤️❤️

• Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos original! Laitan sullekin tulemaan rakkautta, lämpöä, sydämiä ja mitä kaikkea!

Ihan hitosti posipölyä tietenkin!! :)

❤️❤️❤️

Kiitos!!!
        Nyt voin laittaa kuvina myös.
        Paitsi pölyä takasin, ei ollu sopivaa kuvaa.
        Joten sanallisesti, posi pölyä sulle loputtomasti.

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

💖 vinkkinä sun sydän ei oo ainakaan täysin musta.

👣 sä jätät itsestäsi jäljet sydämiin.

🌬 tässä sulle jotain mikä varastaa tilaa sun surulta.

Kiitos!!!
        Nyt voin laittaa kuvina myös.
        Paitsi pölyä takasin, ei ollu sopivaa kuvaa.
        Joten sanallisesti, posi pölyä sulle loputtomasti.

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

💖 vinkkinä sun sydän ei oo ainakaan täysin musta.

👣 sä jätät itsestäsi jäljet sydämiin.

🌬 tässä sulle jotain mikä varastaa tilaa sun surulta.

Kiitos original kauniista sanoistasi. Kuin myös sinä jätät jälkiä sydämiin, varmasti monenkin sydämeen. Aidosti olen tätä mieltä. ❤️❤️❤️

• Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos original kauniista sanoistasi. Kuin myös sinä jätät jälkiä sydämiin, varmasti monenkin sydämeen. Aidosti olen tätä mieltä. ❤️❤️❤️

Kiitos. Mitäs hereillä oot?
        Nyt on pakko sydän säpäleinä mennä nukkumaan.

Kiitos. Mitäs hereillä oot?
        Nyt on pakko sydän säpäleinä mennä nukkumaan.

Minä olin harrastamassa koko illan. :)

• Mu5tasydän kirjoitti:

Mikä hätänä?

• Mu5tasydän kirjoitti:

Mitä olit harrastamassa??

Mitä olit harrastamassa??

Lauloin mm. Queenia. Kuinka niin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      72
      3289
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2343
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1879
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1851
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1286
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      24
      1281
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1197
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe