Tyhjäätoimittava puro

Anonyymi-ap

Jokohan se loppui Puron solina?
Kiitos LapinKansalle hyvästä jutusta.

37

1286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erittäin hyvä analyysi Lapin Kansalta, ahneus edellä on aina mennyt kyseinen henkilö.

      • Anonyymi

        Lapin kansaa ei kohta taida tilata kukaan liikaa valheita ja Rovaniemi keskeisyyttä koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapin kansaa ei kohta taida tilata kukaan liikaa valheita ja Rovaniemi keskeisyyttä koko ajan.

        Kyllä kyseinen lehtijuttu on hyvinkin Kemi keskeinen ja niin rehellinen , että täytyy toimittajalle "hattua nostaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyseinen lehtijuttu on hyvinkin Kemi keskeinen ja niin rehellinen , että täytyy toimittajalle "hattua nostaa".

        Toimittaja valehtelee ja ei tarkista taustoja, ammattitaito surkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimittaja valehtelee ja ei tarkista taustoja, ammattitaito surkea.

        Puro hiljaa!


      • Anonyymi

        Nyt paljastui vasta jäävuoren huippu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt paljastui vasta jäävuoren huippu.

        Ponnahdusikkunat estetty. Tässäkö syy siihen?


    • Anonyymi

      Turhapuro vois muuttaa vaikka maalle..

      • Anonyymi

        Muuta itse maalle tai yritä mennä hoitamaan yhteisiä asioita ei se ole niin helppoa ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta itse maalle tai yritä mennä hoitamaan yhteisiä asioita ei se ole niin helppoa ole

        Älä nyt Juha noin vähästä suutu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta itse maalle tai yritä mennä hoitamaan yhteisiä asioita ei se ole niin helppoa ole

        Noo Kai älä nyt
        tule julkisuuteen


      • Anonyymi

        Ei nimi miestä pahenna. Osuva nimi.


    • Anonyymi

      Muutama vuosi sitten sain=jouduin olemaan hänen kanssaan tekemisissä ja aika nopeasti tajusin että nyt on parempi ottaa etäisyyttä.
      Kuka piru näitä äänestää?

      • Anonyymi

        Valtuustossa taitaa olla vain harvoja jotka oikeasti ymmärtävät talouden päälle, Puro on yksi niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtuustossa taitaa olla vain harvoja jotka oikeasti ymmärtävät talouden päälle, Puro on yksi niistä.

        Oman "talouden " varmasti ymmärtää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtuustossa taitaa olla vain harvoja jotka oikeasti ymmärtävät talouden päälle, Puro on yksi niistä.

        itte olen itteä kiittänyt ja aina on kiitosta riittänyt (sanoi Puro)


      • Anonyymi

        Sitä on kyllä tullut ihmeteltyä, että miten ihmeessä on niin paljon ääniä saanutkin hankittua.


      • Anonyymi

        Miten Ihmeessä onkin saanut noinkin paljon ääniä. Itse en kyllä tiedä ketään kuka olisi häntä äänestänyt. Monesti olen sitä ihmetellyt.


    • Anonyymi

      Sen verran olen joutunut tutustumaan, että menen hyllyn taakse piiloon jos samaan kauppaan eksyy

      • Anonyymi

        Toivon mukaan menet samalla toiseen kaupunkiin ei sinua Kemissä kaivata.


      • Anonyymi

        Samoin teen minäkin. Onneksi ääni kuuluu jo kaukaakin niin tietää varoa.


    • Anonyymi

      onkohan tuo totta, että poikansakin sai laittomuuksiin mukaan ?

      • Anonyymi

        Pojan tuntien, ei ole varmaan paljon tarvinnut houkutella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojan tuntien, ei ole varmaan paljon tarvinnut houkutella

        Omena ei kauas puista putoa.


    • Anonyymi

      Joku nostaa vanhoja keskusteluja, ettei Puron juttu olis etusivulla. Varmaan Puro itse.

    • Anonyymi

      Black week tarjous Lapin Kansa 3kk 17.90. Pääsee lukemaan koko jutun. Tätä paljastusta on kyllä osannut odottaakkin.

    • Anonyymi

      Oli kerrassaan hyvä juttu. Käy hyvin selväksi että oma etu on ainoa asia minkä takia hän on politiikassa mukana.

    • Anonyymi

      Kaikki poliitikothan ajavat omaa etua. Varsinkin meidän nykyisen hallituspuolueet, etenkin Purra sanelee ja Orpo kuvittelee olevansa suurikin poliitikko, palvoo Purraa ja tekee kuten Riikka ja EK sanoo, jotta voi leikkiä pääministeriä ja olla esillä, itsellä ei mitään järkevää asiaa, johon ammattitaito riittäisi.

    • Anonyymi

      Kemiin PURO NYT liike.

    • Anonyymi

      Oottako huomannu? Lapin Kansa ei ole antanut pitkään aikaan rintamatilannetietoa, vaan on keskittynyt maalittamaan kanssaveljiä. Syynä on se, että viimesimpänä Lapin Kansa menetti 9v taistelun jälkeen Mariynkan tällä viikkoa. Tiedossa on kostonhimoisen Lapin Kansan maalitusta taas syyttömille.

      • Anonyymi

        Tietääkö sutki Pulkkinen tuosta Mari-inkasta?
        Kysyn koska epäilen.


    • Anonyymi

      Puro on kova.

      • Anonyymi

        ... puhumaan, ja kehumaan itseään ja haukkumaan kaikkia ihmisiä. Kokouksissa on kuuleman mukaan hiljaa. Rasittava.


      • Anonyymi

        Totta, itsekkyyden perikuva.


    • Anonyymi

      Jussi on ministeriainesta.

      • Anonyymi

        Jussi Lassilako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jussi Lassilako?

        Miaau. Väärä sukunimi?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe